Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#1 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Zdravím,
potřebuju vyměnit volnoběžku alternáturu a jelikož je to jednoduchá věc, tak sem to chtěl svěřit nejbližšímu servisu který znám. Ale při vybírání dílu nastal problém. Je jich nějak víc a liší se rozměrem.
Tady je to, co se dá najít podle Volvo čísla (30667878)
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=30667878
To je fuk co z toho vyberu?
Díky za odpovědi.
potřebuju vyměnit volnoběžku alternáturu a jelikož je to jednoduchá věc, tak sem to chtěl svěřit nejbližšímu servisu který znám. Ale při vybírání dílu nastal problém. Je jich nějak víc a liší se rozměrem.
Tady je to, co se dá najít podle Volvo čísla (30667878)
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=30667878
To je fuk co z toho vyberu?
Díky za odpovědi.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#2 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Jinak v autě mám toto
A prodává se asi toto
Je teda možné to zaměnit?
A prodává se asi toto
Je teda možné to zaměnit?
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#3 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Tak pasuje tam i to co se bezne da koupit. Teda ta stribrna co je tady na obrazku.
Ale stejne sem si nejspis nasral do bot. Jak dlouho muze trvat vymena mechanikovi, ktery vi jak to spravne rozdelat? Ja mam nauctovano 7 hodin prace. Podle videi na youtube to nevypada az tak slozite vyndat alternator.
Ale stejne sem si nejspis nasral do bot. Jak dlouho muze trvat vymena mechanikovi, ktery vi jak to spravne rozdelat? Ja mam nauctovano 7 hodin prace. Podle videi na youtube to nevypada az tak slozite vyndat alternator.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
#4 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
u některých aut to jde udělat i na autě,ale tak to dopadá,když si lidi do servisu nosí díly sami.Když sis díl koupil,proč sis to sám nevyměnil?Radic píše:Tak pasuje tam i to co se bezne da koupit. Teda ta stribrna co je tady na obrazku.
Ale stejne sem si nejspis nasral do bot. Jak dlouho muze trvat vymena mechanikovi, ktery vi jak to spravne rozdelat? Ja mam nauctovano 7 hodin prace. Podle videi na youtube to nevypada az tak slozite vyndat alternator.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Dospěl jsem do fáze, ze si taky nosím svoje díly. Nechal jsem měnit čepy řízení, pan volá, co ma dát, rikam něco lepšího. Za dva měsíce se ohnu pod auto, dily rezavy, letim tam, ze to nemenili a oni ze ano. Po porovnání novych dílů jsme po odstranění rzi nasli stejný napis jako na nových: Moog.
Poptaval jsem naboj kola, nabidli mi uz nevim co za 5500. Dekiju, ale marze.by mely být rozumné. Nebranim se zaplatit, ale za normální kvalitu a rozumnou cenu.
Poptaval jsem naboj kola, nabidli mi uz nevim co za 5500. Dekiju, ale marze.by mely být rozumné. Nebranim se zaplatit, ale za normální kvalitu a rozumnou cenu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#6 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
No čekal sem tuto reakci, ale když jsem servisákovi řekl, že volnoběžku seženu za 650 místo 1700, tak sám řekl, ať ti to radši koupím sám, že to on tak levně nesežene. Řemen to samé. Šlo pouze o ten čas práce. Ten má snad zaplacený tak, aby na tom neprodělal ne?martinopel píše: u některých aut to jde udělat i na autě,ale tak to dopadá,když si lidi do servisu nosí díly sami.Když sis díl koupil,proč sis to sám nevyměnil?
Jednoduše na ceně dílů stejné značky si přidat víc než 100% nebo snad 150% je už podle mě přehnané. To opravdu platit nechci.
A proč jsem si to nevyměnil sám? Nemám ten seciální klíč na povolení volnoběžky.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#7 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Jsem stejneho nazoru protoze pokud chce si prihodit 100-150% tak at pak dela za max100kc hod
Je rozumne si rict treba 10-15% na vic na dilu protoze dotycny stejne tam ma slevu minimalne 30% viz treba to autokelly
Ale ne dat stejnou cenu jak v predrazenem autokelly
Je rozumne si rict treba 10-15% na vic na dilu protoze dotycny stejne tam ma slevu minimalne 30% viz treba to autokelly
Ale ne dat stejnou cenu jak v predrazenem autokelly
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
#8 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Vždyť přece není problém si ten klíč koupit,stejně jako sis koupil volnoběžku.Radic píše:No čekal sem tuto reakci, ale když jsem servisákovi řekl, že volnoběžku seženu za 650 místo 1700, tak sám řekl, ať ti to radši koupím sám, že to on tak levně nesežene. Řemen to samé. Šlo pouze o ten čas práce. Ten má snad zaplacený tak, aby na tom neprodělal ne?martinopel píše: u některých aut to jde udělat i na autě,ale tak to dopadá,když si lidi do servisu nosí díly sami.Když sis díl koupil,proč sis to sám nevyměnil?
Jednoduše na ceně dílů stejné značky si přidat víc než 100% nebo snad 150% je už podle mě přehnané. To opravdu platit nechci.
A proč jsem si to nevyměnil sám? Nemám ten seciální klíč na povolení volnoběžky.
Tyto diskuze o tom,jak jsou v servisech hajzli a jaké mají marže mne baví.Vzhledem k tomu,že patřím mezi tyto hajzly,pokusím se malinko objasnit.Někdy před 8 lety jsem začal pomalu s opravami,nebyl zvedák,nebylo nářadí,přípravky a pod.Když jsem sháněl díly,nebylo na 3 prdele e-shopů,které neměly nic skladem,ale uměly spoustu věcí sehnat.Takže jsem oslovil v té době nejdostupnější Auto Kelly.Jakožto mechanikovi mi dali slevu z MO cen 10% s tím,že když budu dělat odběry,dají se marže zvýšit.Takže jsem nakupoval díly a z marže postupně nakupoval nářadí přípravky a pod.Časem se na trhu objevily další firmy a začaly se tvořit cnové nabídky výhodnější.Větší marže znamenalo možnost koupit rychleji přípravky a tím mít možnost nabídnout více služeb zákazníkům.Pořád je prodejní cena MO stejná,pouze jsem svými odběry docílil větší marže.Větší marže se také docílí toho,že např. díl koupím v akci na sklad ve více kusech.Opět získaná marže slouží k nákupu speciálních přípravků,koupi opotřebovaného nářadí atd.Také díly,které drží servis skladem nemohou být prodávány s 10% marží.Jen namátkou mám na skladě 8 rozvodových sad,včetně vodní pumpy,ploché řemeny,napínáky plochých řemenů,10ks turbodmychadel po repase,6ks úhlovek po repase,3 hydroměniče po repase od každého druhu xenon žárovek 2 ks atd. a to jen proto,aby když náhodou někdo přijede s problémem v sobotu,nebo neděli,tak jsme schopni problém okamžitě řešit
Zatím co E-shop nemá kromě počítače a člověka,který se stará o to,aby koupil-prodal naprosto žádné náklady.Tímto e-shopu stačí 5% marže!!Mnohdy díly,které píší skladem jsou s dodáním až 14 dní
Je potřeba si uvědomit,že část marže servisu jde do Vás zákazníků tím,že nakupujeme přípravky nářadí,zajišťujeme know-how na další opravy atd. aby jste Vy zákazníci byli spokojeni a mohli jsme Vám auta opravovat a nikoliv jen měnit díly!!!
Takže se zkuste zamyslet nad tím,až zase někdy budete psát,jak jsou servisy nenažrané!Až se servisáci naserou,tak si můžete tohle kolečko obrovského bussinesu servisáka dělat sami.
Možná by tohle stálo za samostatný topic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#9 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Chápu, že díly skladem si může dovolit držet jen některé a za tu možnost opravit auto na počkání místo týdne nebo třeba tří, si říct o tu přirážku. Kdyby mě tu volnoběžku dal za 900 nebo 1000 tak mávnu rukou ať to objedná.
No a že sem si klíč mohl koupit? To mohl, ale nejspíš už to na volvu měnit nebudu. Třeba klíč na olejový filtr jsem si koupil. Tam se mě nákup po první výměně vrátil. Co je jednoduché, tak budu jak doposud dělat doma sám. Zbytek asi budu vozit radši jinam. No nic. Jdu si pro auto.
No a že sem si klíč mohl koupit? To mohl, ale nejspíš už to na volvu měnit nebudu. Třeba klíč na olejový filtr jsem si koupil. Tam se mě nákup po první výměně vrátil. Co je jednoduché, tak budu jak doposud dělat doma sám. Zbytek asi budu vozit radši jinam. No nic. Jdu si pro auto.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#10 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Je fakt ze uctovat si 7 hodin za vymenu volnobezky je nesmysl.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#11 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
Ale když jsi ušetřil na díle,tak si můžeš klíč koupit a pak jej můžeš za úplatu půjčovat,pokud tedy nepřijde někdo s tím,že proč by Ti jako měl platit za půjčení klíče,když Ti stejně leží bez užitku doma.Radic píše:Chápu, že díly skladem si může dovolit držet jen některé a za tu možnost opravit auto na počkání místo týdne nebo třeba tří, si říct o tu přirážku. Kdyby mě tu volnoběžku dal za 900 nebo 1000 tak mávnu rukou ať to objedná.
No a že sem si klíč mohl koupit? To mohl, ale nejspíš už to na volvu měnit nebudu. Třeba klíč na olejový filtr jsem si koupil. Tam se mě nákup po první výměně vrátil. Co je jednoduché, tak budu jak doposud dělat doma sám. Zbytek asi budu vozit radši jinam. No nic. Jdu si pro auto.
7 hodin za výměnu volnoběžky je úplně běžné,protože pokud to dělá servis,který to nikdy nedělal,rozebere půl auta zbytečně.Ale to je tím,že nemá know how,které se zadarmo nikde nedá sehnat.Bohužel know-how žádný eshop nenabízí.Ale zde je díra na trhu,takže máte možnost se ujmout podnikatelského záměru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#12 Volnoběžka alternátoru S60 2.4T (2002)
No alespoň, že to vyřešilo ty pazvuky. Jinak sám mě řikal, že nevěděl jak se k tomu rozumně dostat. Chápu to know how. O tom to je. Kdybych tam přijel se škodovkou, tak by to byla brnkačka, protože to zná. Nicméně nářadí sem si nekoupil, takže ho ani pujčovat nebudu. A i když, tak to co mám doma, známým pujčím zadarmo.
Díly bere od APM a tam sou ty ceny jaké dával mě. Nevím jakou má slevu, ale to prostě platit nebudu.
V servisu Volnoběžka + řemen 3115 (INA + CONTI)
můj nákup 1393 (INA + GATES) včetně pošty
Nakonec jsem teda platil servisu 1750 včetně kontroly vyvážení předních kol.
Takže pořád je to ještě dobré, když se to sečte
Proti servisu nemám nic. Jen je asi potřeba někdy ty ceny trochu přizpůsobit trhu. Do servisu budu jezdit s tím co nedokážu doma sám i nadále. V Lichnově sem byl jen jednou a neměl jsem s ničím problém. Jen je to pro mě z ruky. Jezdil sem pak do Amba, protože to mám blíž a lepší cestou.
Díly bere od APM a tam sou ty ceny jaké dával mě. Nevím jakou má slevu, ale to prostě platit nebudu.
V servisu Volnoběžka + řemen 3115 (INA + CONTI)
můj nákup 1393 (INA + GATES) včetně pošty
Nakonec jsem teda platil servisu 1750 včetně kontroly vyvážení předních kol.
Takže pořád je to ještě dobré, když se to sečte
Proti servisu nemám nic. Jen je asi potřeba někdy ty ceny trochu přizpůsobit trhu. Do servisu budu jezdit s tím co nedokážu doma sám i nadále. V Lichnově sem byl jen jednou a neměl jsem s ničím problém. Jen je to pro mě z ruky. Jezdil sem pak do Amba, protože to mám blíž a lepší cestou.
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek