850 TDI automat nepodrazuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#26 850 TDI automat nepodrazuje
ok, takze nejake moznosti jsou....
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#27 850 TDI automat nepodrazuje
Tak pres vikend najeto skoro 300km a novy poznatek. Jizda/razeni ok, problem jsou vibrace celeho auta pri dojizdeni ke krizovatce ci stani na miste kdy se to chova jako by prevodovka byla v tahu i kdyz byt nema. Motor nechcipa, no-check engine light. Zato se uz dvakrat stalo (bud v zavislosti na teplote oleje nebo rychlosti auta - vyssi nez courani po meste), ze se rozblikala sipka a zaroven s ni blika dioda Eco/Sport na prepinaci na prevodovce.
Na diagnostiku jsem to nepripojoval, nemam ji ted u sebe ale do konce tydne by mi mela prijit tak vyzkousim. Jsem zvedav co za chybu se tam objevi.
Na diagnostiku jsem to nepripojoval, nemam ji ted u sebe ale do konce tydne by mi mela prijit tak vyzkousim. Jsem zvedav co za chybu se tam objevi.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
#28 850 TDI automat nepodrazuje
mám tady špajzku na výhoz,mám ji vyhodit,nebo si pro ni pošleš?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#29 850 TDI automat nepodrazuje
zjistim jestli nekdo znamejch do tech koncin jezdi, dam vedet
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#30 850 TDI automat nepodrazuje
chyba prevodovky DTC 341
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#31 850 TDI automat nepodrazuje
341 = "Lock-Up Function Slips Or Disengages"
http://www.volvo-forums.com/t9850-transmission-aw50-42.htm
Je otazka jestli ten vadnej solenoid nejak neoddelal spojku v menici (nevim jestli je to mozny, jen teorie).
http://www.volvo-forums.com/t9850-transmission-aw50-42.htm
Je otazka jestli ten vadnej solenoid nejak neoddelal spojku v menici (nevim jestli je to mozny, jen teorie).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#32 850 TDI automat nepodrazuje
solenoid vadnej nebyl podle me, prehodil jsem ten 'vadnej' do dobry prevodovky a ten z dobry prevodovky sem do tydle a chova se to stejne (dobra prevodovka radi a jezdi normalne a bez chyby)
takze to spis bude problem jinde
takze to spis bude problem jinde
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#33 850 TDI automat nepodrazuje
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#34 850 TDI automat nepodrazuje
mam v planu preventivne vymenit kondiky v jednotce automatu, ale z projevu auta (vibrace na volnobeh) mam dojem ze je to vic zalezitost mechanicka nez elektricka
auto radi rekl bych normalne
auto radi rekl bych normalne
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
#35 850 TDI automat nepodrazuje
tak zase trochu zaktualizujeme tema
od martinopel jsem dostal vadnou/rozebranou skrin, otestoval v ni vsechny solenoidy (vse vypada ok) a konkretne lockup solenoid se chova jako dva dalsi ktere jsem zkousel
shift solenoid v sobe ma pruzinku a vraci se vzdy do nulove polohy
lockup solenoid v sobe pruzinku nema a do nulove polohy ho vraci tlak oleje
tzn, kdyz je dostatecny tlak oleje, pretlaci solenoid a ten pak po aplikaci 12V muze kliknout a uzavrit se
kdyz 12V neni aplikovano, olej (pokud ma dostatecny tlak) proteka
kdyz neni dostatecny tlak (coz se mi zda divne, vsechno ostatni radi normalne takze cerpadlo asi tlak dodava, ale nemeril jsem ho), tak solenoid zustane v zavrene poloze, at uz na nem 12V je nebo neni
v aute jsem promeril kabelaz od prevodovky k TCM a tam taky vse OK
na diagnostice se mi objevuje lockup chyba, nekdy sama zmizi ale jakmile se auto dostane na rychlost kolem 100km/h tak se zase objevi
najezdeno mame cca 4000km a projev je stale stejny.....razeni normalni, ted v zime (pri studenem oleji = vyssim tlaku) je po nastartovani hodne cejtit jak se motor s prevodovkou pere a nekdy se stane ze slapnutim na brzdu se udusi/chcipne....jak se olej ohreje, uz je to lepsi, ale stale je pri brzdeni cejtit ze je prevodovka v tahu i kdyz by nemela
od martinopel jsem dostal vadnou/rozebranou skrin, otestoval v ni vsechny solenoidy (vse vypada ok) a konkretne lockup solenoid se chova jako dva dalsi ktere jsem zkousel
shift solenoid v sobe ma pruzinku a vraci se vzdy do nulove polohy
lockup solenoid v sobe pruzinku nema a do nulove polohy ho vraci tlak oleje
tzn, kdyz je dostatecny tlak oleje, pretlaci solenoid a ten pak po aplikaci 12V muze kliknout a uzavrit se
kdyz 12V neni aplikovano, olej (pokud ma dostatecny tlak) proteka
kdyz neni dostatecny tlak (coz se mi zda divne, vsechno ostatni radi normalne takze cerpadlo asi tlak dodava, ale nemeril jsem ho), tak solenoid zustane v zavrene poloze, at uz na nem 12V je nebo neni
v aute jsem promeril kabelaz od prevodovky k TCM a tam taky vse OK
na diagnostice se mi objevuje lockup chyba, nekdy sama zmizi ale jakmile se auto dostane na rychlost kolem 100km/h tak se zase objevi
najezdeno mame cca 4000km a projev je stale stejny.....razeni normalni, ted v zime (pri studenem oleji = vyssim tlaku) je po nastartovani hodne cejtit jak se motor s prevodovkou pere a nekdy se stane ze slapnutim na brzdu se udusi/chcipne....jak se olej ohreje, uz je to lepsi, ale stale je pri brzdeni cejtit ze je prevodovka v tahu i kdyz by nemela
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 351 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007
-
- 3 Odpovědi
- 514 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jean
-
- 6 Odpovědi
- 1066 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 28 Odpovědi
- 2066 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yareq
-
- 1 Odpovědi
- 146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lakio