Diesel servis Černík Plzeň
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#1 Diesel servis Černík Plzeň
Ahoj pánové,
máte někdo zkušenost s tímhle Bosch servisem? Chci nechat zkontrolovat vstřiky. Problém žádnej není, tak jen pro klid v duši. Díky za názory.
Jirka
máte někdo zkušenost s tímhle Bosch servisem? Chci nechat zkontrolovat vstřiky. Problém žádnej není, tak jen pro klid v duši. Díky za názory.
Jirka
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Diesel servis Černík Plzeň
Velmi spatne!
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Diesel servis Černík Plzeň
Abych se rozepsal... Měl jsem tam SAABa (s naprosto standartním JTDm/CDTi motorem který oproti Fiatu/ Opelu nemá žádné modifikace).
Chtěl jsem z plezíru zkontrolovat vstřiky a změřit komprese (když už jsou vstřiky venku). Vstřiky zkontrolovali s tím že ještě na výměnu nejsou a komprese mi měřili 14 dní, napřed že na to nemají přípravek (standartní motor!) a že budou muset přes žhavičky a sundat sání. čekal jsem na to změření asi 14 dní, pořád samé výmluvy. Nakonec jsem dostal papírek že v tom mám špatnou naftu (ten papírek tam dostalo spoustu lidí co znám, těžko soudit jestli ho rozdávají na potkání nebo je to realita) a fakturu na 5800 tuším (kontrola vstřiků a měření komprese!).
Že v tom jsou plno hodin... Tak jsem argumentoval že muj problém to není že nemají přípravek, tak argumentovali tím že mám SAAB což je pro ně nestandartní auto. Když jsem jim vpálil to že motor je naprosto standartní Fiat/Opel tak začali že vlastně ani žádný sání nesundavali... Každopádně celý resume bylo nechte si rozebrat a vyčistit celou pal. soustavu, my vlastně nic nenašli
Zaplatit jsem to musel... Trable neskončili, přijedu domů a motor oblitej od nafty, tak jedu zpátky, přetáhly naftový trubky a znova, tak jsem tam za pár dní jel znova, vyměnili mi ještě gumičky na přepadech a znovu dotáhli trubky... Sice kyselý xichty ale už naštěstí zdarma...
Osobně už do Černíka nejdu, příště zkusím třeba Klug Bosch v Nýřanech popř Heluse ve Všerubech...
Chtěl jsem z plezíru zkontrolovat vstřiky a změřit komprese (když už jsou vstřiky venku). Vstřiky zkontrolovali s tím že ještě na výměnu nejsou a komprese mi měřili 14 dní, napřed že na to nemají přípravek (standartní motor!) a že budou muset přes žhavičky a sundat sání. čekal jsem na to změření asi 14 dní, pořád samé výmluvy. Nakonec jsem dostal papírek že v tom mám špatnou naftu (ten papírek tam dostalo spoustu lidí co znám, těžko soudit jestli ho rozdávají na potkání nebo je to realita) a fakturu na 5800 tuším (kontrola vstřiků a měření komprese!).
Že v tom jsou plno hodin... Tak jsem argumentoval že muj problém to není že nemají přípravek, tak argumentovali tím že mám SAAB což je pro ně nestandartní auto. Když jsem jim vpálil to že motor je naprosto standartní Fiat/Opel tak začali že vlastně ani žádný sání nesundavali... Každopádně celý resume bylo nechte si rozebrat a vyčistit celou pal. soustavu, my vlastně nic nenašli
Zaplatit jsem to musel... Trable neskončili, přijedu domů a motor oblitej od nafty, tak jedu zpátky, přetáhly naftový trubky a znova, tak jsem tam za pár dní jel znova, vyměnili mi ještě gumičky na přepadech a znovu dotáhli trubky... Sice kyselý xichty ale už naštěstí zdarma...
Osobně už do Černíka nejdu, příště zkusím třeba Klug Bosch v Nýřanech popř Heluse ve Všerubech...
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 03 led 2016 22:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 Diesel servis Černík Plzeň
Pokud to jede nevrtej do toho ! V rámci kšeftu tě ukecají třeba jen na nesmyslné čištění ultrazvukem a pak se v tom budeš jen vrtat !! Našetři dvacku a kup funglovky časem !jirkal1 píše:Ahoj pánové,
máte někdo zkušenost s tímhle Bosch servisem? Chci nechat zkontrolovat vstřiky. Problém žádnej není, tak jen pro klid v duši. Díky za názory.
Jirka
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#5 Diesel servis Černík Plzeň
Jedna rada taky zní: Neser se do něčeho co fungujejirkal1 píše:Ahoj pánové,
máte někdo zkušenost s tímhle Bosch servisem? Chci nechat zkontrolovat vstřiky. Problém žádnej není, tak jen pro klid v duši. Díky za názory.
Jirka
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Diesel servis Černík Plzeň
taky jsem už poučenej, ale chtěl jsem mít zichr že auto je ok a nekape třeba vstřik což pak může mít fatální následky, ale znova už bych do toho jen tak pro jistotu nešel...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#7 Diesel servis Černík Plzeň
Tak to jsi mě moc nepotěšil Ondro, ale děkuju za názor. Černíka škrtám. Máte někdo někoho vyzkoušenýho v Plzni, nebo okolí? Klidně bych to hodil třeba do T6R, ale pak mám zase komplikaci s cestou zpět, tak proto napřed hledám v okolí.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#8 Diesel servis Černík Plzeň
Máš pravdu Honzo, ale jak píše Ondra, chtěl bych mít jistotu.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#9 Diesel servis Černík Plzeň
Pokud to jede dobře startuje to nevrtej do toho ! to radši nějaký diesel čistič nebo předávkovat Vifem a je klid ! Mám D5-ku skoro 10 let a žádný problém a to k pumpě nejezdím !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#10 Diesel servis Černík Plzeň
Co se týká paliva, tak beru Vervu, přidávám VIF a jednou za rok BG244, jsem magor co? ještě chvíli pánové a fakt se na to vykašlu
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#11 Diesel servis Černík Plzeň
Mno a deje se neco ze by to naznacovalo ze sou spatny?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Diesel servis Černík Plzeň
tak třeba jsem jenom jeden z 1000 co je nespokojenej, ale prostě za mě špatnýjirkal1 píše:Co se týká paliva, tak beru Vervu, přidávám VIF a jednou za rok BG244, jsem magor co? ještě chvíli pánové a fakt se na to vykašlu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#13 Diesel servis Černík Plzeň
tak mu dej trochu biodieslu ať se vstřiky hezky promažou !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#14 Diesel servis Černík Plzeň
Je pravda, že žádný srovnání s jinou D5 nemám. Jel jsem jenom s jednou a to byl automat a podle mě dost línej. Jak jsem psal 3m3 problém žádnej není, startuje v pohodě, jede v pohodě, spotřeba taky OK. Jen jsem chtěl vědět v jakým jsou stavu a mít klid.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#15 Diesel servis Černík Plzeň
Minulej rok přes zimu jsem dával VIF do nafty, motor neskutečně řechtal, šel tvrdě jako by byl velkej předvstřik, ale podle měření (ať diagnostikou, tak hodinkama) vše ok. Když jsem VIF přestal přidávat, tak motor zklidnil a jde líp... Naftu beru vždy kvalitní. Kdo má taky takovou zkušenost s VIFem?
U vstřiků mi diagnostika ukazuje rozdíly od -0,5mg do +2mg, při doseřizování předvstřiku po 10 tisících km, jsem zkusil jít víc mimo běžnej regulační rozsah a v ten moment ukazovaly všechny vstřiky nulovej rozdíl... Takže spíš počítam, že mam vylítaný čerpadlo, jak se popisuje na volvopedii. Dokud auto startuje teplý/studený na otočení, tak se mi do toho taky vrtat nechce. Ikdyž jsem o kontrole uvažoval (aspoň otevírací tlak a rozprašování).
U vstřiků mi diagnostika ukazuje rozdíly od -0,5mg do +2mg, při doseřizování předvstřiku po 10 tisících km, jsem zkusil jít víc mimo běžnej regulační rozsah a v ten moment ukazovaly všechny vstřiky nulovej rozdíl... Takže spíš počítam, že mam vylítaný čerpadlo, jak se popisuje na volvopedii. Dokud auto startuje teplý/studený na otočení, tak se mi do toho taky vrtat nechce. Ikdyž jsem o kontrole uvažoval (aspoň otevírací tlak a rozprašování).
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 891
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#16 Diesel servis Černík Plzeň
Kamaráde jistotu máš jen v jediné věci, nikdo tu nebudeme věčně. V ostatních případech jistota není na místě. Poslechni ostatní a nech D5ku v klidu fungovatjirkal1 píše:Máš pravdu Honzo, ale jak píše Ondra, chtěl bych mít jistotu.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Diesel servis Černík Plzeň
Z doslechu vim, že černík je dobrej, pokud mu doneseš komponenty přímo, protože to je na všech autech stejný, na jedno brdo. Ale pokud je v tom zapojená práce automechanika, tak je problém, každý auto to má jinak, prostě jak popisuje Ondra.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#18 Diesel servis Černík Plzeň
Jo, tak v tomhle máš pravdu. Nebudu hledat problémy kde nejsou a nechám to být. Až sleze ten bílej bordel a byl by někdo z okolí Plzně ochotnej mě nechat projet pro porovnání, tak bych byl velmi zavázánvityjan píše:Kamaráde jistotu máš jen v jediné věci, nikdo tu nebudeme věčně. V ostatních případech jistota není na místě. Poslechni ostatní a nech D5ku v klidu fungovatjirkal1 píše:Máš pravdu Honzo, ale jak píše Ondra, chtěl bych mít jistotu.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Diesel servis Černík Plzeň
Už sme dlouho nevymrzli, což?
Jestli jezdíš co sem tě potkal, tak bych někdy mohl ukecat choť svoji rozmilou a vzít Bertíka a ty by sis to třeba odřídil zpátky...
Jestli jezdíš co sem tě potkal, tak bych někdy mohl ukecat choť svoji rozmilou a vzít Bertíka a ty by sis to třeba odřídil zpátky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#20 Diesel servis Černík Plzeň
To je pravda, tohle je správný počasí pro pořadný chlapy . Jezdím do Žebráku, jestli myslíš tohleUrvanej píše:Už sme dlouho nevymrzli, což?
Jestli jezdíš co sem tě potkal, tak bych někdy mohl ukecat choť svoji rozmilou a vzít Bertíka a ty by sis to třeba odřídil zpátky...
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 Diesel servis Černík Plzeň
Tak na to si asi zavoláme... to bysme mohli i domluvit nějakou spolujízdu případně. Přecejen ani po tej dálnici to neni uplně za rohem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#22 Diesel servis Černík Plzeň
OK, není problém, necháme to až sleze ten bordel
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2173
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#23 Diesel servis Černík Plzeň
Já po 3 letech od posledního příspěvku mohu přidat jednu malou zkušenost. Táta se přestěhoval do Plzně a neznal tam nikoho. Servisy / kvalitu..nic. Narazil na Černíka a nechal si tam udělat rozvody + nastavit čerpadlo na klasické 1.9Tdi rotačce, co měl v pracovní Octávce.Ondra. píše:Trable neskončili, přijedu domů a motor oblitej od nafty, tak jedu zpátky, přetáhly naftový trubky
Rozvody snad dobrý.
Ale auto žralo, hůř chytalo...Auto mi nakonec dal, že ho už nechce a pouhým letmým pohledem na čerpadlo se naskytnul pohled pro bohy. V průhledné palivové hadici šlo dost bublin a při bližším pohledu bylo hned vidět, že obě hadice (jak přepad, tak přívod) byly nasazené tak maximálně 2mm z celkové délky bratru tak 15mm. Zajištěné nebyly NIJAK. Takže to přisávalo vzduch, blbě to jelo a když si uvědomím, že s tím táta jezdil každou neděli do Německa každý čtvrtek zpátky (na dálnici už to nebylo cítit, protože to čerpadlo logicky sálo ve 180km/hod takové porce nafty, že to nestíhalo dělat bordel), tak nechápu, že to tam asi 5000Km vydrželo jen tak opřené hadice-čerpadlo. Nasazené to bylo na krajíčku a utažené to nebylo.
Nechápu jak na tohle může někdo zapomenout, když se v tom hrabe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 Diesel servis Černík Plzeň
mel jsem dobry dojem z diesel servisu na svetovaru
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#25 Diesel servis Černík Plzeň
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 829 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 53 Odpovědi
- 10234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 10 Odpovědi
- 3204 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michell
-
- 26 Odpovědi
- 7899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 23 Odpovědi
- 2356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK