Zážehové motory S/V40
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Zážehové motory S/V40
Výpis zážehových motorů v S/V40 dle publkace Haynes poskytl Conan
B4164S - 1587cc, 16v
B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT
B4184S - 1731cc, 16v
B418S2/3 - 1783cc, 16v + VVT
B4194T - 1855cc, 16v (147kW)
B4194T2 - 1855cc, 16v + VVT (147kW)
B4204S - 1948cc, 16v
B4204S2 - 1948cc, 16v + VVT
B4204T - 1948cc, 16v (118kW)
B4204T2/3 - 1948cc, 16v + VVT (118kW)
B4204T5 - 1948cc, 16v + VVT (147kW)
* VVT - proměnné časování ventilů (zařazeno od cca r.v. 1999)
U těchto motorů Haynes píše, že jsou to Mitsubishi motory.
GDI (Mitsubishi)
B4184SM - 1834cc, 16v (92kW)
B4184SJ - 1834cc, 16v (90kW)
B4164S - 1587cc, 16v
B4164S2 - 1587cc, 16v + VVT
B4184S - 1731cc, 16v
B418S2/3 - 1783cc, 16v + VVT
B4194T - 1855cc, 16v (147kW)
B4194T2 - 1855cc, 16v + VVT (147kW)
B4204S - 1948cc, 16v
B4204S2 - 1948cc, 16v + VVT
B4204T - 1948cc, 16v (118kW)
B4204T2/3 - 1948cc, 16v + VVT (118kW)
B4204T5 - 1948cc, 16v + VVT (147kW)
* VVT - proměnné časování ventilů (zařazeno od cca r.v. 1999)
U těchto motorů Haynes píše, že jsou to Mitsubishi motory.
GDI (Mitsubishi)
B4184SM - 1834cc, 16v (92kW)
B4184SJ - 1834cc, 16v (90kW)
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Joo, zdá se že jsem nalezl. Zkus tuto stránku http://www.faann.net/page.php?menu=teor ... anek&id=16 a klikni si na "motor". Snad ti to pomůže. Již jsem to dlouho nečetl, ale myslím že je to dobrý. Jinak bych si to nedal do "oblíbených". Boří to také dost mýtů, mezi automobilisty zavedených.Jano píše:4 Jarda - Dik, tvoje vysvetlenie ma hlavu aj patu
Osobne sa motorom velmi nerozumiem, len som podal dalej ako som pochopil ludi v servise co mi popisovali funkciu.
Nakolko kvoli robote beham v obleku, tak mi zrejme len povedali nieco v hrubych rysoch a nezatazovali ma podrobnostami (aj tak by som im nerozumel)
Nevies mi nahodou posunut nejaky link, kde by som sa o tom mohol nieco podrobnejsie docitat?

-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V40 1.8 B4184S Black 1998
- Bydliště: Brno(Chrlice) / občas Jeseník
kdyby to někomu pomohlo jakéže parametry má B4184S, ať se to nemusí hledat na netu
Volvo V40 1998
Motor:
1731cc, 16v hliníkový (kód B4184S)
Vrtání x zdvih: 83 x 80
Kompresní poměr: 10,5:1
Výkon: 85kW / 115k při 5500ot
Točivý moment: 165Nm při 4100ot
Kombinovaná spotřeba: 8.6l /100km
Palivo: benzín 95oct , min 91oct
Katalyzátor s Lambda sondou
Alternátor: 80Ah
Baterie: 62Ah
Převodovka:
Manuální pětirychlostní
Kmh/1000ot : 40
Maximální rychlost: 194kmh
Zrychlení 0-100kmh: 10.5s
Volvo V40 1998
Motor:
1731cc, 16v hliníkový (kód B4184S)
Vrtání x zdvih: 83 x 80
Kompresní poměr: 10,5:1
Výkon: 85kW / 115k při 5500ot
Točivý moment: 165Nm při 4100ot
Kombinovaná spotřeba: 8.6l /100km
Palivo: benzín 95oct , min 91oct
Katalyzátor s Lambda sondou
Alternátor: 80Ah
Baterie: 62Ah
Převodovka:
Manuální pětirychlostní
Kmh/1000ot : 40
Maximální rychlost: 194kmh
Zrychlení 0-100kmh: 10.5s
_________________
Volvo V40 1.8 16v 85kW 1998 motor B4184S
Bylo: Ford Escort 1.8TD 1997 51kW
Volvo V40 1.8 16v 85kW 1998 motor B4184S
Bylo: Ford Escort 1.8TD 1997 51kW
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 40 r.v.2000 1.8 90 kW manuál
- Bydliště: Karlovy Vary
Re:
Když už jste u těch zážehových motorů ze 40-tek nevíte někdo pro zajímavost s jakou automobilkou byl ten či onen motor vyráběn ?
_________________
S 40 r.v.2000 1.8 BA 90 kW B4184 S2 manuál
S 40 r.v.2000 1.8 BA 90 kW B4184 S2 manuál
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Re: Zážehové motory S/V40
Kromě těch uvedených jako Mitsubishi jsou všechny zážehové nahoře uvedené čistě volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
Re: Zážehové motory S/V40
A hlavne pre toto som si vybral benzin a nie dieselJarda S40 píše:Kromě těch uvedených jako Mitsubishi jsou všechny zážehové nahoře uvedené čistě volvo.

-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Re: Zážehové motory S/V40
Obdržel jsem dotaz, co vlastně znamená to VVT. Takže to hodím sem pro všechny. Motory se systémem proměnného časování ventilů přizpůsobují sání vzduchu momentálním provozním podmínkám a zatížení motoru. Pomocí řízení přesahu mezi zavřením výfukového a otevřením sacího ventilu se motor neustále ladí tak, aby dodával stálý točivý moment v celém rozsahu jeho otáček. Systém VVT tak umožňuje pružnější jízdu (nahrazuje do jisté míry turbo), díky příznivějšímu (téměř konstatnímu) průběhu momentu snižuje spotřebu a také se výrazně podílí na nižších emisích motorů. Podle toho co jsem měl možnost vyzkoušet motory Volvo S/V40 bez VVT a s VVT i podle názoru jiných řidičů je v pružnosti těchto motorů obrovský rozdíl, ve spotřebě pak možná 1l/100km. Kupříkladu motor B4184S2 v pohodě zrychluje na 5-ku z rychlosti 50km/h a otáček cca 1600. Přitom od nějakých 2 000rpm je ten zátah opravdu znatelný a neklesá až někam do 6 000rpm, kdy vrcholí výkon motoru. Jinak mory se ještě liší podle toho, zda mají VVT techniku jen na sacích ventilech či i na výfukových.
P.S. Z těchto vlastností pramení i můj názor, že pokud su budu moct vybrat, tak raději motory s VVT. I když mají určitej sklon k poruchám složité technologie, potěšení z jízdy za to podle mě stojí.
Tím se nechci dotknou starších spolehlivých motorů.
P.S. Z těchto vlastností pramení i můj názor, že pokud su budu moct vybrat, tak raději motory s VVT. I když mají určitej sklon k poruchám složité technologie, potěšení z jízdy za to podle mě stojí.

-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: --
- Bydliště: Praha
Re: Zážehové motory S/V40
Jak to vlastně u Volva je? U turbo-motoru VVT se děla na výfukových ventilech, jinak na sacích. VVT zároveň na sacích a výfukových ventilech Volvo neděla. Je to tak?Jarda S40 píše:Jinak motory se ještě liší podle toho, zda mají VVT techniku jen na sacích ventilech či i na výfukových.
A ještě otázka. Proč u turbo-motoru není zapotřebí VVT na sacích ventilech?
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Re: Zážehové motory S/V40
1) Variabilní časování na sacích i výfukových - nevím předpokládám ale že u pozdějších motorů typu B4184S3, S9 či S10 se tam už Volvo dopracovalo. Ale je to jen předpoklad, fakt nevím a neberte to za bernou minci. Mohl bych to vytahat z VADISu, ale taky by se mohl snažit někdo jiný. V tom případě budu rád.
2) U turbín předpokládám, že na sacím ventilu VVT nemá význam, protože ten vzduch se tam prostě nacpe násilím, nemá cenu si hrát s nějakým časováním, rezonancí a podobně. Ale také je to jen můj názor, takže berte to s jistou rezervou.
2) U turbín předpokládám, že na sacím ventilu VVT nemá význam, protože ten vzduch se tam prostě nacpe násilím, nemá cenu si hrát s nějakým časováním, rezonancí a podobně. Ale také je to jen můj názor, takže berte to s jistou rezervou.
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Re: Zážehové motory S/V40
To je zrovna pesek, ze technologie sice ma nabeh od roku 99, ja mam vyrobu 99, ale bohuzel bez VVT
Takze to vypada, ze to asi je v modelech od roku 2000 :? NBo nic, musim se stim smirit, jinak naznacuje tomu i to, ze to je od modelu 00 prutokovy snimac vzduchu, ktery sem nasel v ND kdyz sem zkoumal, co vsechno se muze na aute podelat. JE k tomu napis od modeloveho roku 00. Mozna , ze to stim nema souvislost, ale mozna , ze ma :mrgreen:

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Re: Zážehové motory S/V40
Ano, VVT se začalo dodávat "snad" od modelového roku 2000, kdy i obsah 1.9L turbo benzín se změnil na 2.0L u T3 a T4.jogin3 píše:To je zrovna pesek, ze technologie sice ma nabeh od roku 99, ja mam vyrobu 99, ale bohuzel bez VVTTakze to vypada, ze to asi je v modelech od roku 2000 :? NBo nic, musim se stim smirit, jinak naznacuje tomu i to, ze to je od modelu 00 prutokovy snimac vzduchu, ktery sem nasel v ND kdyz sem zkoumal, co vsechno se muze na aute podelat. JE k tomu napis od modeloveho roku 00. Mozna , ze to stim nema souvislost, ale mozna , ze ma :mrgreen:
Pokud si to dobře z Haynese pamatuju, tak VVT je jen pro výfukové ventily.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: --
- Bydliště: Praha
Re: Zážehové motory S/V40
U Volva s turbinou ano. U Volva bez turbiny VVT je na sací straně.Conan píše:Pokud si to dobře z Haynese pamatuju, tak VVT je jen pro výfukové ventily.
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice - Slovensko
Re: Zážehové motory S/V40
Ahoj,
chcel by som sa opýtať na motor B4184S - 1731cc, 16v. Neviem, či to závisí od typu motora, ale zaujíma ma, či má moje auto priame vstrekovanie paliva alebo je použitý karburátor. Pokiaľ viem, tak karburátor a neviem celkom prečo, keď technológia priameho vstrekovania paliva už dávno existovala a bola pužitá na starších typoch Volva?
chcel by som sa opýtať na motor B4184S - 1731cc, 16v. Neviem, či to závisí od typu motora, ale zaujíma ma, či má moje auto priame vstrekovanie paliva alebo je použitý karburátor. Pokiaľ viem, tak karburátor a neviem celkom prečo, keď technológia priameho vstrekovania paliva už dávno existovala a bola pužitá na starších typoch Volva?
_________________
S40 1.8 (85kW) 1996
S40 1.8 (85kW) 1996
-
Offline
- Příspěvky: 910
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Re: Zážehové motory S/V40
:mrgreen: Otevri kapotu a podivej se,
na 100% to musis videt.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 797
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Re: Zážehové motory S/V40
Tvé domněnky jsou úsměvné. Žádný ze zážehových motorů použitých ve V40 nemá karburátor.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice - Slovensko
Re: Zážehové motory S/V40
Tak potom je to OK... Len neviem prečo sa označujú niektoré motory 1.8 a iné 1.8i, myslel som si, že je rozdiel práve v tom...libre píše:Tvé domněnky jsou úsměvné. Žádný ze zážehových motorů použitých ve V40 nemá karburátor.
_________________
S40 1.8 (85kW) 1996
S40 1.8 (85kW) 1996
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6168
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Re: Zážehové motory S/V40
To si takhle akorát značí "tuzingáři" na kufry, jediné správné značení motorů je od Jardy S40 v prvním příspěvku.jozzi píše:... Len neviem prečo sa označujú niektoré motory 1.8 a iné 1.8i, ...

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 285
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
Re: Zážehové motory S/V40
i čkem se značí motory GDI
1,8i - jako vysokotlaký přímý vstřik (injection)
1,8i - jako vysokotlaký přímý vstřik (injection)
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Re: Zážehové motory S/V40
To by muselo být 1,8di (direct injection).Obecně to i opravdu znamená vstřikování, ale Volvo značí motory jinak. Nicméně v seznamech třeba prodejců ND či pojišťoven je třeba B4184S2 vedena jako 1,8i.Pavel-K píše:i čkem se značí motory GDI
1,8i - jako vysokotlaký přímý vstřik (injection)

-
Offline
- Příspěvky: 285
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zlín
Re: Zážehové motory S/V40
OK,
ale myslel jsem to spíše jako označení na 5-tých dveřích, víš.
Tvoje 1,8 bývá (co jsem viděl) značena jako 1,8
A moje (co jsem viděl) vždycky 1,8i
Stejně tak třeba Librova 2,0 je jen 2,0 bez i
Jinak máš (samozřejmě) pravdu.
ale myslel jsem to spíše jako označení na 5-tých dveřích, víš.
Tvoje 1,8 bývá (co jsem viděl) značena jako 1,8
A moje (co jsem viděl) vždycky 1,8i
Stejně tak třeba Librova 2,0 je jen 2,0 bez i
Jinak máš (samozřejmě) pravdu.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Re: Zážehové motory S/V40
Já vycházel z takovýchto přehledů
1.8 (1783ccm/85kW/116HP) [06/01-08/03]
1.8 (1783ccm/90kW/122HP) [03/99-12/03]
1.8 i (1834ccm/90kW/122HP) [06/01-12/03]
1.8 i (1834ccm/92kW/125HP) [03/98-12/03]
1.9 T4 (1855ccm/147kW/200HP) [05/97-07/00]
2.0 (1948ccm/100kW/136HP) [07/95-12/03]
2.0 (1948ccm/103kW/140HP) [07/95-08/99]
Toto cituju z autokelly, je v tom bordel
Přitom nám Volvařům je to tak jasné, ne?
:pij:
1.8 (1783ccm/85kW/116HP) [06/01-08/03]
1.8 (1783ccm/90kW/122HP) [03/99-12/03]
1.8 i (1834ccm/90kW/122HP) [06/01-12/03]
1.8 i (1834ccm/92kW/125HP) [03/98-12/03]
1.9 T4 (1855ccm/147kW/200HP) [05/97-07/00]
2.0 (1948ccm/100kW/136HP) [07/95-12/03]
2.0 (1948ccm/103kW/140HP) [07/95-08/99]
Toto cituju z autokelly, je v tom bordel


-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: V40, 2.0, 1997 manual
- Bydliště: Slovensko, Trenchtown :D
Re: Zážehové motory S/V40
Poznate niekoho kto dokazal prerobit B4204S na B4204T? Je to len zalezitost turba?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6168
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Re: Zážehové motory S/V40
1) Ne
2) Ne

2) Ne

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: V40, 2.0, 1997 manual
- Bydliště: Slovensko, Trenchtown :D
Re: Zážehové motory S/V40
Co vsetko zahrna takato prestavba?Lachtan píše:1) Ne
2) Ne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6168
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Re: Zážehové motory S/V40
Řeknu to jinak - jednodušší a hlavně levnější je - koupit auto s turbem 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)