Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v klapce)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 61
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
#26 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Tak me DPF funguje jak má, byla spiš otázka do budoucna kdyby V50 zustala doma.
_________________
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
Volvo V50 2.0D 100kW r.v.2004
Škoda Rapid 136 1.3 46kW r.v. 1989
Škoda Rapid 130 1.3 43kW r.v. 1986
#27 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Pokud je to reakce na mne,tak nejde o to,jestli jsi něco udělal blbě,ale co udělat aby se za měsíc situace neopakovala.AtreyC píše:Sorry pánové, ale zase klasika české republiky, po válce každý generál? Když jsem tu řešil problém, nikdo nebyl tak chytrý (až na jednu nebo dvě výjimky, mi nikdo neporadil) a teď je záležitost defacto uzavřená a budeme se v tom pitvat a co jsem udělal blbě apod. ??? WTF
Pokud máte smysluplnou radu, kterou byste rádi předali laikům jako já, prosím vysvětlete ji a trochu rozveďte. Děkuju...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#28 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
benzínový motor
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#29 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Byla to špíš všeobecná reakce, nic osobníhomartinopel píše:Pokud je to reakce na mne,tak nejde o to,jestli jsi něco udělal blbě,ale co udělat aby se za měsíc situace neopakovala.AtreyC píše:Sorry pánové, ale zase klasika české republiky, po válce každý generál? Když jsem tu řešil problém, nikdo nebyl tak chytrý (až na jednu nebo dvě výjimky, mi nikdo neporadil) a teď je záležitost defacto uzavřená a budeme se v tom pitvat a co jsem udělal blbě apod. ??? WTF
Pokud máte smysluplnou radu, kterou byste rádi předali laikům jako já, prosím vysvětlete ji a trochu rozveďte. Děkuju...
Pokud máš nějaké rady, rád se poučím a vyslechnu si všechny názory, tak šup sem s tím
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 92
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Raspenava
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Raspenava
#30 Volvo V50 2.0D 2007 - Kolísavá spotřeba (Prosím pomoc)
Když jsi měl klapku sundanou, jak lehce šlo hýbat s tou pravou (směrem k baterce)? A byla v klidové poloze zavřená?AtreyC píše:Tak a máme tu pokračování moji story
Podle videonávodu v prvním příspěvku jsem se vrhnul na čistění "nohavic" s klapkama a senzory.
Potom co jsem díl z auta jsem viděl něco, co tam asi nemělo být
[img]http://s27.postimg.org/gmshdpmf3/DSC_0001.jpg[/img][img]http://s27.postimg.org/lpeem8l33/DSC_0002.jpg[/img]
[img]http://s27.postimg.org/8mis2yuv3/DSC_0003.jpg[/img][img]http://s27.postimg.org/44ghavetb/DSC_0008.jpg[/img]
Včera jsem klapky čistil a příjde mi že je úplně volná. Neklade žádný odpor, narozdíl od té levé, která byla v klidovém stavu otevřená. Rád bych měl porovnání, jestli ten problém s náhlým poklesem výkonu a stoupnutí spotřeby při lehké noze a konstantních otáčkách není právě toto.
Děkuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#31 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Ucpanej filtr je většinou následek nějakého problému, nikoliv prvotní příčina.
Co jsem měl v ruce použité "laboratorní" DPF, tak všechny byly propálené, nikoliv ucpané.
Za tebe si přeju, aby předchozí majitel byl debil a jezdil na všechno co aspoň trochu teklo, a nespalitelný popílek z tej "nafty" pak ucpal filtr. Takže ty s VIFem teď už budeš mít navždy klid.
Pokud budeš auto používat na delší trasy, tak filtr bude v pohodě, pokud je vše OK.
Ještě k tomu řazení v určitých otáčkách: nejde ani tak o otáčky jako o zatížení motoru, takže řadit ve 2000ot při noze na podlaze vnímám jako větší zlo, než 2500 na šimrání.
Co jsem měl v ruce použité "laboratorní" DPF, tak všechny byly propálené, nikoliv ucpané.
Za tebe si přeju, aby předchozí majitel byl debil a jezdil na všechno co aspoň trochu teklo, a nespalitelný popílek z tej "nafty" pak ucpal filtr. Takže ty s VIFem teď už budeš mít navždy klid.
Pokud budeš auto používat na delší trasy, tak filtr bude v pohodě, pokud je vše OK.
Ještě k tomu řazení v určitých otáčkách: nejde ani tak o otáčky jako o zatížení motoru, takže řadit ve 2000ot při noze na podlaze vnímám jako větší zlo, než 2500 na šimrání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#32 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Promiň Jarda.E, úplně jsem na tebe zapomněl, měl jsi se připomenout do SZ dříve Když jsem klapku sundal, byli k ní připojené ventily s pružinou, ty podle mého korigovali to zda a jak moc je klapka otevřená. Omylem jsem při demontáži rozdělal jeden ten ventil s pružinou a druhý jsem nechal, pokud vím, ten kovový byl pak úplně volný a plastový se lehce otvíral po vyvinutí menšího tlaku. Když jsem pak ventil s pružinou vrátil kovová klapka fungovala stejně jako ta druhá, tj. zavřená a po zatlačení se otevřela.
Doufám že jsem ti aspoň trochu pomohl
Doufám že jsem ti aspoň trochu pomohl
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 92
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Raspenava
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Raspenava
#33 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Děkuju, ne to je v pohodě. Můžeme to trošku rozebrat? Chápu to dobře, že jedna klapka je plastová druhá kovová? Pokud ano, já totiž nevím která je která.AtreyC píše:Promiň Jarda.E, úplně jsem na tebe zapomněl, měl jsi se připomenout do SZ dříve Když jsem klapku sundal, byli k ní připojené ventily s pružinou, ty podle mého korigovali to zda a jak moc je klapka otevřená. Omylem jsem při demontáži rozdělal jeden ten ventil s pružinou a druhý jsem nechal, pokud vím, ten kovový byl pak úplně volný a plastový se lehce otvíral po vyvinutí menšího tlaku. Když jsem pak ventil s pružinou vrátil kovová klapka fungovala stejně jako ta druhá, tj. zavřená a po zatlačení se otevřela.
Doufám že jsem ti aspoň trochu pomohl
Popíšu ti mojí situaci: Když jsem to celé sundal, tak levá klapka byla otevřená a při tlaku prstem měla docela značný odpor a vrátila se do výchozí polohy.
Té pravé jsem si začal všímat, jelikož byla zvenku věčně opatlaná. Tak jak jsem to sundal, tak byla napůl zavřená a při dotyku prstem je dost volná a sama se prakticky nevrací. Myslím že by měla být v základní poloze zavřená, na rozdíl od té levé zavřená, ale nejsem si jistý.
Pokud jsi měl také jednu volnou, co jsi s ní udělal, že se pak normálně vracela? Byla tam nějaká pružinka vyskočená?
Jinak jsem ještě našel na německém fóru podobný problém, z přiložených fotografií je vidět, jak jí měl rozdělanou, na tom hřebínku a ozubeném koječku jsou ubroušené zuby, ale zatím se snažím přeložit, co s tím měl a jak to vyřešil. http://www.motor-talk.de/forum/saugrohrklappe-2-0-tdci-t2762759.html#post24874280 Fotky jsou tam.
Mě auto při lehké noze, nejčastěji na 3 kolem 50 km/h jakoby trochu ztratí výkon, spotřeba jde na 10l a po chvíli naskočí spět a spotřeba zase kolem 5,5l. Pokud ta klapka nechodí jak má, mohlo by to být ono.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 17
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V50 2.0D 07'
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#34 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
Jaj, až takto jsem to nerozebíral jel jsem čistě podle toho návodu na YT, nic navíc jako vyndavání těchto "pastorků" jsem nedělal... To už je trochu vyšší dívčí
Pokud si to dobře pamatuju, jedna klapka byla z černého plastu, druhá kovová. Já měl tešnění seknuté právě v té kovové.
Pokud si to dobře pamatuju, jedna klapka byla z černého plastu, druhá kovová. Já měl tešnění seknuté právě v té kovové.
_________________
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007
Volvo V50 2.0D, 100kW, 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 92
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Raspenava
- Vůz: Volvo V50 2.0D
- Bydliště: Raspenava
#35 Volvo V50 2.0D 07 - Kolísavá spotřeba (kus těsnění v kla
No píšeš, že jsi omylem rozdělal ventil s nějakou pružinkou právě u té kovové. Potom ti šla klapka úplně volně a když si to složil, tak šla pružně jako ta druhá, jestli jsem to dobře pochopil.AtreyC píše:Jaj, až takto jsem to nerozebíral jel jsem čistě podle toho návodu na YT, nic navíc jako vyndavání těchto "pastorků" jsem nedělal... To už je trochu vyšší dívčí
Pokud si to dobře pamatuju, jedna klapka byla z černého plastu, druhá kovová. Já měl tešnění seknuté právě v té kovové.
To jsi měl rozdělanou tu mističku do které je přívod pro tu malou hadičku nebo tu krytku, odkud je vidět na to ozubení? Mě zajímá hlavně odkud ti vypadla ta pružinka, že to pak šlo volně.
To by mohl být můj případ, protože ta klapka se musí vracet (zavírat) sama díky nějaké pružině a otevírání klapky řídí vzduch z malé hadičky (tlak na pístek s hřebínkem, ten otočí ozubeným kolečkem té klapky). Kdežto mě se nevrací sama, je volná, což by mohlo být právě nějakou pružinkou.
Kvůli tomu se mi nechce kupovat novou dvojklapku za majlant, nehledě na to, že jí nemůžu nikde sehnat za slušnou cenu.
Snad je to srozumitelné
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek