KAROSERIE: nadrzka ostrikovaci kapaliny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokycany
KAROSERIE: nadrzka ostrikovaci kapaliny
Zdravim, nevite, kde se da sehnat nadrzka na ostrikovaci kapalinu a jak se vymeni? Je nutne sundat naraznik, nebo to jde i jnak?
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
nadrzka ostrikovaci kapaliny
Pravděpodobně budeš muset sundat nárazník. Já jsem si spravoval jedno čerpadlo ostřikovačů a byl to porod se tam dostat, abych nemusel sundavat nárazník.Martin Capek píše:Zdravim, nevite, kde se da sehnat nadrzka na ostrikovaci kapalinu a jak se vymeni? Je nutne sundat naraznik, nebo to jde i jnak?
A přitom jsem koukal, že pokud bych chtěl vyndat celou nádržku, tak budu muset demontovat nárazník. Navíc je u tý nádoby vykrojení, ve kterym mam takovej plastovaj válec, tušim že je to to aktivní uhlí na recyklaci výf. plynů nebo k čemu to slouží ... ale to tam asi ty mít nebudeš

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 394
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
dobra tema aj pre mna,tiez mi neide zadny ostrekovac,netusite co to moze byt,nepocut ani bzukot motorceka,bude v tahu??
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Odpoj napájecí kablík od čerpadla a změř, zda je na něm napětí/teče proud při sepnutí ostřikování. To rozhodne, zda je vadné čerpadlo nebo ne.dod píše:dobra tema aj pre mna,tiez mi neide zadny ostrekovac,netusite co to moze byt,nepocut ani bzukot motorceka,bude v tahu??
Čerpadla jsou v nádobce jenom nasunuta, takže stačí použít přiměřenou sílu a jen je "vysunout" ven při demontáži. Teda až se k nim nějak dostaneš

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 6
-
Offline
- Příspěvky: 394
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok, ked odmontujem vnutorny blatnik nedostanem sa k nadrzke?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
Ja mam pocit, ze ta nejspodnejsi cast je jen nacvakla a prisroubovana k nejakym nosnym prvkum pristupnym od spodku... Koukal jsem na to, kdyz se mi to rozpadlo o patnik..jiri gajdarus píše:Když už přišlo na pořad dne odmontování nárazníku, víte někdo jak na to? Čeká mě výměna jedné půlky spodního spoileru - lízátka - a je to přišroubované zevnitř nárazníku ...
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Řeknu to asi takhle, v Haynesovi je to tak popsaný, ale u mého auta prakticky nemožný, protože jeden šroub, co drží nádržku, je zakrytej práve tim plastovim válcem "aktivního uhlí".dod píše:ok, ked odmontujem vnutorny blatnik nedostanem sa k nadrzke?
Každopádně to nejdřív zkus jenom demontáží podběhu, nádržka by měla tuším držet na 2, max. 3 šroubech.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 394
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok,skusim to takConan píše:Řeknu to asi takhle, v Haynesovi je to tak popsaný, ale u mého auta prakticky nemožný, protože jeden šroub, co drží nádržku, je zakrytej práve tim plastovim válcem "aktivního uhlí".dod píše:ok, ked odmontujem vnutorny blatnik nedostanem sa k nadrzke?
Každopádně to nejdřív zkus jenom demontáží podběhu, nádržka by měla tuším držet na 2, max. 3 šroubech.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokycany
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
tak se poptej na vrakáčích 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokycany
Nadrzka sla nastesti sundat i bez sundani predniho narazniku. Musi se dat pryc plastovy kryt podbehu a plastovy kryt ze spodu motoru. Odpojit cidlo hladiny a nadrzka se vysune i cerpadylkem a kabelazi ven, kde se cerpadlo odpoji. Povedlo se a povedlo se i dat nazpatek.
Dekuju vsem za rady -
Dekuju vsem za rady -
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé