Což je super, když se tě rozhodne předjíždět 10m před značkou "konec obce" nějakej závodník ve fabii HTPold.fashioned píše: a co třeba takovej § 17 odst. 4 zák. č. 361/2000 Sb.?
Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
Tzn. v okamžiku, kdy tě někdo předjíždí, teoreticky bys měl udržovat konstantní rychlost až do předjetí (i když jsi předtím zrychloval).
Největší nešvary na dálnicích
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#76 Největší nešvary na dálnicích
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
#77 Největší nešvary na dálnicích
Trpezlivost, tolerancia, cas, nadhled atd...
To su veci, kere nam v dnesnej dobe chybaju. Sam stravim nekolko10tkm na cestach za rok a mozem povidat, ked sa rozculujem kvuli nejakemu kktovi - skodim iba sebe.
Treba si uvedomit, ze bohaty je ten kery ma cas, ne penize
Ale zas o cem by sme pisali
To su veci, kere nam v dnesnej dobe chybaju. Sam stravim nekolko10tkm na cestach za rok a mozem povidat, ked sa rozculujem kvuli nejakemu kktovi - skodim iba sebe.
Treba si uvedomit, ze bohaty je ten kery ma cas, ne penize
Ale zas o cem by sme pisali
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#78 Největší nešvary na dálnicích
Sice máš pravdu, ale to je trochu jiná písnička.jojo píše: Přijde mi slušný přejet do pravýho pruhu a halt si to tam vyžrat, když už na ten okruh chci/musím. A ne letět v levým jako hovado a pak dupnout na brzdy a zablokovat všechny, kdo na okruh nechtějí/nemusí a rádi by pokračovali na Zličín a dál do Prahy. Vzhledem k tomu, že odbočovací pruh je plnej, pomalej a auta jedou nalepený jedno na druhým, musí takový jelito nutně ohrozit sebe i spoustu jiných v levým pruhu, jak se snaží na krev nacpat mezi ně. Jedinou výjimku, kterou dokážu pochopit, je když pak někdo přejede tu zebru a levým obloukem odbočí směrem na letiště, haby tam fakt netvrdnul zbytečně.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#79 Největší nešvary na dálnicích
pravda některý důsledky tý nohy z plynu můžou bejt až absurdní..yoby píše:Což je super, když se tě rozhodne předjíždět 10m před značkou "konec obce" nějakej závodník ve fabii HTPold.fashioned píše: a co třeba takovej § 17 odst. 4 zák. č. 361/2000 Sb.?
Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
Tzn. v okamžiku, kdy tě někdo předjíždí, teoreticky bys měl udržovat konstantní rychlost až do předjetí (i když jsi předtím zrychloval).
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#80 Největší nešvary na dálnicích
Ty mám nejradši. Jak bledne když proti jede kamion -pohled k nezaplacení.yoby píše:Což je super, když se tě rozhodne předjíždět 10m před značkou "konec obce" nějakej závodník ve fabii HTPold.fashioned píše: a co třeba takovej § 17 odst. 4 zák. č. 361/2000 Sb.?
Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
Tzn. v okamžiku, kdy tě někdo předjíždí, teoreticky bys měl udržovat konstantní rychlost až do předjetí (i když jsi předtím zrychloval).
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#81 Největší nešvary na dálnicích
Vyhláška je jedna věc ,realita na silnici či dálnici je věc druhá.
Předvídat to je to správné.
V Německu jsou stejní prasata jako tady… Taky jsem si myslel jak Ti Lidé tady jezdí ohleduplně . Stačilo pár týdnu a vše bylo jasné.
Předvídat to je to správné.
V Německu jsou stejní prasata jako tady… Taky jsem si myslel jak Ti Lidé tady jezdí ohleduplně . Stačilo pár týdnu a vše bylo jasné.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#82 Největší nešvary na dálnicích
takovou situaci je asi nejbezpečnější vyřešit plnýmHonza píše:Ty mám nejradši. Jak bledne když proti jede kamion -pohled k nezaplacení.yoby píše:
Což je super, když se tě rozhodne předjíždět 10m před značkou "konec obce" nějakej závodník ve fabii HTP
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#83 Největší nešvary na dálnicích
...plným zásobníkem?
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#84 Největší nešvary na dálnicích
Vetsinou staci trubka z okynka...a k tomu zablesk blesku mobilu.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#85 Největší nešvary na dálnicích
i to se už stalojojo píše:...plným zásobníkem?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#86 Největší nešvary na dálnicích
Z čeho já rostu, jsou exoti kteří když je na dálnici zúžení do dvou pruhů, tak se nacpou do levého, ale pak se bojí předjet kamión, a courá se stejně rychle jako on a neuhne a neuhne...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#87 Největší nešvary na dálnicích
Ti jsou zralí na TrpíškaLachtan píše:Z čeho já rostu, jsou exoti kteří když je na dálnici zúžení do dvou pruhů, tak se nacpou do levého, ale pak se bojí předjet kamión, a courá se stejně rychle jako on a neuhne a neuhne...
Poslední cesta z Praglu mě dost pobavila, všichni piloti co mě předletěli jsem vždycky dojel a předjel v tom omezení(neměli koule) tak že v Brně jsme byli stejně to bylo ftipné a hlavně to jak si manželka zakrývala oči při tom předjíždění kamionů v omezení
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#88 Největší nešvary na dálnicích
Tak ty ouzký levý pruhy jsou kapitola sama pro sebe. Taky mi to baví, ale bohužel mě dycky zabrzdí nějaký SUV v levym, který neumí uhnout a bojí se předjet.
Nicméně se přiznávám, že půlky mam taky sevřený, přecejen rezerva půlmetru na každý straně tam nejni.
Nicméně se přiznávám, že půlky mam taky sevřený, přecejen rezerva půlmetru na každý straně tam nejni.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#89 Největší nešvary na dálnicích
Pokud se ty kužely vejdou pod zrcátka, tak s tím problém nemám a když ne, tak co - je to akorát trošku těsnější průlet dírou
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#90 Největší nešvary na dálnicích
Já už dlouhodobě ve zúženém dvojpruhu zásadně nepředjíždím a držím se v poklidu vpravo. Ten stres z úzkého prostoru s nevyzpytatelným nákladákem napravo a ušetřených 30 vteřin mi za to nestojí ...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#91 Největší nešvary na dálnicích
Vzhledem k tomu, že v těch zúženích nevypínám nastavený tempomat na nějakou běžnou dálniční hodnotu, tak prostě předjíždím
A pokud je to zúžení několik kilometrů, tak tam už to není o vteřinách, ale o minutách
A pokud je to zúžení několik kilometrů, tak tam už to není o vteřinách, ale o minutách
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#92 Největší nešvary na dálnicích
Jenze tohle je silne zavisly na hustote provozu. Samozrejme, ze kdyz mas kolem sebe vic mista nez aut, tak se to da vsechno poskladat do prubeznyho bez toho abys musel vubec slapnout na brzdu a nebudes cekat az na konec pruhu. Pokud ale budes mit ten provoz proste hustej, tak tam plynulost jednoduse nevykouzlis i kdyby ses zacal sunout do prubeznyho 50km predem. A pak bude platit to, ze kdyz se budes pripojovat az na konci, tak ta kolona bude o polovinu kratsi a jizda plynulejsi, v ramci moznosti. Chce to proste u vseho premyslet, coz hodne lidi u nas ale nedela.jojo píše:No... Mně teda bez ohledu na to co praví litera, přijde logičtější ve chvíli kdy zjistím, že např.pravej pruh za 300m končí, přejet do levýho včas, kdy je v levým dost místa mezi autama a nikdo nečekaně nebrzdí. Když jsem před lety jel přes Německo, tak nejdřív tam bylo dost napřed omezení rychlosti, který víceméně všichni respektovali, a pak začali včas zipovat všichni ve stejné rychlosti, takže zúžení jsme proletěli tou danou cca osmdesátkou a ne krokem jak je to často u nás. Všimli jste si jak často se u nás tvoří kolony naprosto zbytečně?
Naposledy upravil(a) Teflon_490 dne 18 pro 2015 19:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#93 Největší nešvary na dálnicích
Taky jezdim vlevo a predjizdim v zuzeni, ale od doby, kdy me kamion vytlacil na svodidla a ja je pekne ocesal si davam bacha.
Takze moje rada zni: nepredjizdejte ten kamion, pokud tusite, ze ten predjizdeci manevr nedokoncite kvuli provozu v levem pruhu pred vama
Takze moje rada zni: nepredjizdejte ten kamion, pokud tusite, ze ten predjizdeci manevr nedokoncite kvuli provozu v levem pruhu pred vama
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#94 Největší nešvary na dálnicích
Jaký stres? Je to jupi adrenalin a bavime esklas nebo discavery pri vyjezdu z Praglu mě vyblika stejně tak při každé jiné příležitosti, ale jak přijde omezení boji se předjíždět se zakouslyma půlkamá do sedačky a já ficim dal.(auta stojí Volvo jede)
Nechtěl bych videt ty jejich ksychty ani slyšet poznámky kdybych to předjíždění nedal a ucpal D1 na několik hodin. To je zase druhá Stanka mince Kdo se boji nesmí na .......
Nechtěl bych videt ty jejich ksychty ani slyšet poznámky kdybych to předjíždění nedal a ucpal D1 na několik hodin. To je zase druhá Stanka mince Kdo se boji nesmí na .......
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#95 Největší nešvary na dálnicích
trochu tu debatu využiji smysluplněji a poptám se : ví někdo, kde v Praze nebo Brně
se již měří úseková rychlost
zadal jsem do ggl: Section Control autostrada
a objevil více linků, dva zde přikládám:
https://www.bussgeldkatalog.org/blitzer/section-control/
nebo
http://www.auto-swiat.pl/prawo/odcinkowe-pomiary-predkosci-juz-w-polsce/d2dec
z nichž v tom polském je zmínka i o české firmě UnicamVelocity Camea,
s jejichž asistencí asi u nás někde měří.
Jako to řeší taloši s "maseratkami" je tam také zmíněno - to jen na okraj,
spíše by mne zajímalo kde u nás něco podobného probíhá?
. . . v tom německým linku stojí za povšimnutí, že uchovávání dat je vlastně proti zákonné
a hlavně zneužitelné.
se již měří úseková rychlost
zadal jsem do ggl: Section Control autostrada
a objevil více linků, dva zde přikládám:
https://www.bussgeldkatalog.org/blitzer/section-control/
nebo
http://www.auto-swiat.pl/prawo/odcinkowe-pomiary-predkosci-juz-w-polsce/d2dec
z nichž v tom polském je zmínka i o české firmě UnicamVelocity Camea,
s jejichž asistencí asi u nás někde měří.
Jako to řeší taloši s "maseratkami" je tam také zmíněno - to jen na okraj,
spíše by mne zajímalo kde u nás něco podobného probíhá?
. . . v tom německým linku stojí za povšimnutí, že uchovávání dat je vlastně proti zákonné
a hlavně zneužitelné.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#96 Největší nešvary na dálnicích
V Praze co mě tak napadá, Jižní spojka, Magistrála, všechny tunely "Blanka", V Holešovičkách, Patočkova, Průmyslová, třeba mě ještě někdo doplní.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#97 Největší nešvary na dálnicích
Strakonická do Prahy v Lahovičkách. Často tam jedu mezi 120-130 někdy to neblejská ale častěji ano. Stejné na Smíchově za lihovarem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#98 Největší nešvary na dálnicích
ksw: Praha: http://www.lidovky.cz/nove-radary-na-obzoru-podivejte-se-kde-vsude-bude-policie-merit-rychlost-14k-/zpravy-domov.aspx?c=A150303_150629_ln_domov_mmu
V Brně vím o úsekovce snad jen v ulici Sportovní, směr Svitavy
V Brně vím o úsekovce snad jen v ulici Sportovní, směr Svitavy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#99 Největší nešvary na dálnicích
pánové díky
a jak je to na dálnicích nebo okrskách jinde v republice české?
========================================
posléze dohledáno a doplněno
tak zde si odpovím sám- viz co jsem hledal a našel,
je to však stav k 1/2014
http://www.policie.cz/clanek/usekove-merice-rychlosti.aspx
a jak je to na dálnicích nebo okrskách jinde v republice české?
========================================
posléze dohledáno a doplněno
tak zde si odpovím sám- viz co jsem hledal a našel,
je to však stav k 1/2014
http://www.policie.cz/clanek/usekove-merice-rychlosti.aspx
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vitín (České Budějovice)
- Vůz: S60 T5
#100 Největší nešvary na dálnicích
Danki, mluvíš mi z duše! Je to přesně tak.danki píše:Trpezlivost, tolerancia, cas, nadhled atd...
To su veci, kere nam v dnesnej dobe chybaju. Sam stravim nekolko10tkm na cestach za rok a mozem povidat, ked sa rozculujem kvuli nejakemu kktovi - skodim iba sebe.
Treba si uvedomit, ze bohaty je ten kery ma cas, ne penize
Ale zas o cem by sme pisali
Přesto jsem rád za svou T5. Ta mi totiž umožňuje jet jak chci já.
Ad německé dálnice/silnice, největší rozdíl vidím v tom, že v Něměcku můžu chování řidičů předvídat (samozřejmě nic není 100%) a zachovat se podle toho. U nás většinou platí jen síla nebo submisivita, což považuji obojí za špatné.
_________________
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
Volvo S60, 2.4 T5, B5244T5, 2006
bylo: Renault Laguna 1.8, 1995
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek