360 GLT 2.0 benzín - náhon tachometru?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
360 GLT 2.0 benzín - náhon tachometru?
Přestal fungovat tachometr, snažil jsem se najít někde na převodovce náhon a neuspěl jsem. Otáčkoměr funguje.
Poradí někdo, kam se podívat, co zkontrolovat?
Poradí někdo, kam se podívat, co zkontrolovat?
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1591
- Registrován: 15 roků
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Re: 360 GLT 2.0 benzín - náhon tachometru?
na 345 81' byl náhon od levýho předního kola, rád vypadával při plným rejdu... Byl prostrčenej středem kola, unašeč nalysovanej na krytce ložiska.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Presne tak. Ja jsem ho k tomu vicku prisrouboval. Myslim, ze ctyrhran. ktery je ve vicku, ma vnitrni zavit.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Díky, to by mohlo bejt ono, před tím jsem se s autem otáčel a byl to vždy plný rejd na obě strany párkrát po sobě.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
klidek ja taky. Jenze ja mam za ty 4 roky jezdeni s tachakem na to auto odhad. jednou za mnou jela mamka a rikala, ze po vesnicich jsem jel presne 48 km/h. Samo uz bez funkcniho tachaku
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
No v nemecku je 100 km/h pokud se behem roku neco nezmenilo. A pokuta pri lehkem prekroceni te myslim vyjde stejne jako u nas. Jsem tam projel jednou autobusovou zastavkou a stalo me to 15 Euro.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ano je to na prednom lavom kolese,stvorhran cez stred kolesa,da sa nahradit nejakym inym lankom napr. z Š100 ale treba ho skratit a dobre upevnit,nieco vydrzi.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
Takto to určite pôjde
Odporúčam kúpiť lanko tachometra z Lady Nivy (išli tam dva druhy, tak to dlhšie). Koncovky lanka sú úplne rovnaké ako originály, len lanko s boudenom je asi o 4 cm dlhšie. Takže principiálne sú dve možnosti. Ja som to urobil tak, že koncovku boudena, ktorá ide do kolesa som odbrúsil, nakoľko na volve nieje. Druhý koniec boudena presne lícuje do prístrojovky, len „matičku“ (a pružinku), ktorá ho drží prevlečte z originálu (ja som si ju musel urobiť, nakoľko som ju mal polámanú). Takto to určite pôjde, ja som to tak urobil.
Druhá možnosť: V náprave pri kolese ma bouden kovový prstenec, v ňom sa asi spája (buď sa spája, alebo som ho mal v tomto mieste zlomený). Od tohto miesta do kolesa bouden vyhodiť a odrezať z boudenu z Nivy, ale o 4 cm dlhší. Vymeniť lanko. Lanko s boudenom z nivy stalo cca 120 SK (o par dni: presne 227 Sk
)
Druhá možnosť: V náprave pri kolese ma bouden kovový prstenec, v ňom sa asi spája (buď sa spája, alebo som ho mal v tomto mieste zlomený). Od tohto miesta do kolesa bouden vyhodiť a odrezať z boudenu z Nivy, ale o 4 cm dlhší. Vymeniť lanko. Lanko s boudenom z nivy stalo cca 120 SK (o par dni: presne 227 Sk

Naposledy upravil(a) Ladislav dne 02 zář 2006 07:06, celkem upraveno 1 x.
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
najprv zisti, čo je zlé
Najprv daj dole krytku disku (ak máš), potom (trebárs s hasákom, alebo kladivkom taký guľový plechový kryt. Potom potiahni lankom a uvidíš, čo vytiahneš. Najdôležitejšie je, aby si nemal rozbitú „matičku“ , ktorá drží bouden k pristrojovke. Ak áno, pošlem Ti plánik výroby, ale ma to komplikovaný tvar.
Chybná by mohla byť aj prístrojovka – daj dole kryty pod ňou, rukou odtoč maticu, ktorá drží bouden – ma pol závitu, potoč rukou náhonom do prístrojovky, ak sa pohne ručička na budíku, tak je ok.
Chybná by mohla byť aj prístrojovka – daj dole kryty pod ňou, rukou odtoč maticu, ktorá drží bouden – ma pol závitu, potoč rukou náhonom do prístrojovky, ak sa pohne ručička na budíku, tak je ok.
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Takže je to prasklé/zrezlé lanko náhonu tachometru, takže koupím nové, asi teda to z Nivy, měnit pravděpodobně budu jen to lanki, protahovat celej bovden se mi nechce.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
OK, špatně jsem si přečet tu tvojí druhou variantu s "přeříznutím" bovdenu ...Ladislav píše:Vymeniť len lanko sa neda, lebo ako som pisal je o 4 cm dlhsie !!!
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Náhon tachomteru, cena v LADA servisu 508 Kč, v normálních autopotřebách cca 350Kč.
Tak už nevím, kde sehnat levnější.
Tak už nevím, kde sehnat levnější.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
Takže lanko tachometra s boudenom 227 SK - autosúčiastky Zvolenský SNV. Za nepresnú predošlú informáciu (cca120 SK) sa ospravedlňujem
. Na české je to však cca 174 KČ a to je dosť rozdiel oproti tomu, čo píšete. V autosúčiastkach mi vraveli, že na Volvo 340 stojí lanko 700 SK, ale že ho už nemajú a ani nebudú mať, ale mali ho ešte v cenníku. Každopádne pokuty za prekročenú rýchlosť sú drahšie 


_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Lanko k sehnani nebylo uz pred 3 mi roky, kdy jsem se na nej ptal.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
http://www.pop-art.cz
číslo dílu
2121-3819010 ohebný hřídel tachometru 119cm NIVA 1,6 123,76 peněz bez dph
21213-3819010 ohebný hřídel tachometru 135 cm NIVA 1,7i 154,70 peněz bez dph
měl sem žigula neeee?
číslo dílu
2121-3819010 ohebný hřídel tachometru 119cm NIVA 1,6 123,76 peněz bez dph
21213-3819010 ohebný hřídel tachometru 135 cm NIVA 1,7i 154,70 peněz bez dph
měl sem žigula neeee?

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Objednávám u pop-art 

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 698
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Tak dneska ráno mi to už chtěla PPLka zavést
, docela rychlost, bohužel nebudu zrovna doma, tak zítra do práce. Takže zatím na http://www.pop-art.cz chvála, jo a cena s DPH vyjde na 155Kč za náhon a 120Kč za "dopravné".

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)