Měření emisí v roce 2016
- Autor
- Zpráva
#26 Měření emisí v roce 2016
No to je fakt skvělý... Pár lidí, kteří mají v autě individuální úpravy budou postihovat a ty, kteří upravovali auta ve velkém (všichni kterých se týká Dieselgate) budou dál v pohodě jezdit a ten, kdo tyto úpravy vědomě dělal a lhal o nich zákazníkům a všem ostatním, bude dál v pohodě vyrábět nekvalitní křápy...
Opět se ukazuje, že když je potřeba podvádět a krást, tak se musí ve velkém, poněvadž pak nikomu nic nehrozí.
Opět se ukazuje, že když je potřeba podvádět a krást, tak se musí ve velkém, poněvadž pak nikomu nic nehrozí.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#27 Měření emisí v roce 2016
V tejdnu jsem byl na technický a jak jsem tak čekal, z vedlejší dílny, kde dělají emise byl slyšet řev nafťáků, až to srdce trhalo. S nedivím, že to někomu zkurvěj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#28 Měření emisí v roce 2016
Takže STK si udělat raději dříve a za starých pravidel, aby byl na další 2roky klid
Neví někdo od kdy to začne platit ?
Neví někdo od kdy to začne platit ?
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#29 Měření emisí v roce 2016
Já byl na STK 2x minulý týden jak jsem psal výše a už to kontrolovali dle nových pravidel. Jinak oficiálně asi od 1.1.2016Codyhuman píše:Takže STK si udělat raději dříve a za starých pravidel, aby byl na další 2roky klid
Neví někdo od kdy to začne platit ?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
#30 Měření emisí v roce 2016
A nebylo by možné udělat obdobu "chiptuningu" s tím, že prostě bude auto na dotaz STK hlásit, že všechny hodnoty jsou v pořádku a vše funguje jak má? I za cenu toho, že budu mít 2 EOBD zástrčky, z toho jedna bude normální, funkční pro servis, akorát jí dám jinam a na originální místo si šoupnu náhradu, která bude připojená na tablet, kde mi poběží oblbovací soft?
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#31 Měření emisí v roce 2016
Pokud jde jen o chip, tak staci si pred stk chip nechat smazat a pak zase nechat nahrat. Ja mam od D5T5 a verim, ze na tomto se da bez problemu domluvit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#32 Měření emisí v roce 2016
Pánové, zatím bych nepředbíhal dobu. Nejprve je třeba zjistit, zda-li "chyba kontrolního součtu" je vůbec nějaký problém během nové metodiky měření emisí. Pokud ano, i s tím se dá něco - celkem snadno - udělat ale to bych tu tak veřejně zase nerozmazával.
Beztak rozhodující bude nakonec také to, jestli a jak moc dané auto kouří. Tento test zůstal.
P.
Beztak rozhodující bude nakonec také to, jestli a jak moc dané auto kouří. Tento test zůstal.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#33 Měření emisí v roce 2016
ok2ucx píše:Panové - nevím od kterého roku (u Volva), ale od nějaké konkrétní doby už auta musí splňovat "normu EOBD", laicky řečeno soubor dotazů a odpovědí, které musí auto podporovat. V zásadě to minimum, co tam je, jsou právě emisně-relevantní hodnoty.
Zatím si jen troufám odhadovat, že Volva -2004 se budou považovat na neEOBD. P2ky 2005- nahoru nevím - uvidíme. A tipuji, že všechny P3 (S80II, V/XC70III, XC/V60, atd.) už jsou plně standardní EOBD auta.
P.
Neví někdo jak zjistím zda-li mé auto podporuje EOBD nebo nepodporuje?
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1846
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#34 Měření emisí v roce 2016
ještě to ani neplatí a už se vymejšlí, jak to ojebat...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#35 Měření emisí v roce 2016
Je třeba být připravenyebat píše:ještě to ani neplatí a už se vymejšlí, jak to ojebat...
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
#36 Měření emisí v roce 2016
Kamarád je šéfem na STK a druhý jich vlastní 5...
Pokud je DPF demontován nebo vypnut stejně jako EGR tak to pozná nejen z jednotky, ale i z měření žeo..
pak může napíchávat auto na kůl třeba a nikdo to STK nepustí..
Auta prostě budou vytáčet .. toho se taky úplně nebojím že by motor umřel zrovna jednou za 2roky když ho někdo 2x vytočí...
Co se STK týče ... emise jsou online a hold se data budou stahovat z měření ...
TK je napojena také online a budou se dokládat fotky , rozměry , světlá výška vozidla atd... takže třeba auto snížené -40mm bude muset asi před TK dostat sadu origo pružin nebo je mít zapsané v TP...
Dokonce válcová brzda bude snímána kamerou a toto bude dokládáno..v případě nových stk bude napojena online a bude se to ukládat online...
Prostě tak či tak už to nebude jen tak...
Na jednu stranu je fakt, že procházelo ledas co a jsou auta upravená v TOP stavu ale je taky plno MRDEK které fakt na cestu nepatří..
Teď jsme s kolegou řešili naše OFFY páč ani jeden není teda seriový... zapsáno v TP vše dokonce alternativní světlá výška včetně celkových rozměrů... ale papírování a dokladů k tomu nepřestavitelně...
Sám za sebe i s klukama s STK jsme o tom diskutovali a obejít to nepůjde...
Chudáci jsou pouze zase lidi co si prostě novější auto nemůžou dovolit... a pochybuju že odstaví polovinu republiky z provozu... jde především o peníze... a až pochopí že si stejně lidi nové auta nekoupí tak to zas někdo upraví aby vybrali nejvíc z těch obyčejných lidí co mají staré auta...
a protože jde o peníze tak bude potřeba prodávat PHM ,vybírat daně, pojistky a vše co je s autama spojené... takže bych se nebál že to poleví
jinak se to tedy týká emisí u aut se směrnicí od 2001...
Staré auta bez napíchnutí se budou dělat klasicky
Pokud je DPF demontován nebo vypnut stejně jako EGR tak to pozná nejen z jednotky, ale i z měření žeo..
pak může napíchávat auto na kůl třeba a nikdo to STK nepustí..
Auta prostě budou vytáčet .. toho se taky úplně nebojím že by motor umřel zrovna jednou za 2roky když ho někdo 2x vytočí...
Co se STK týče ... emise jsou online a hold se data budou stahovat z měření ...
TK je napojena také online a budou se dokládat fotky , rozměry , světlá výška vozidla atd... takže třeba auto snížené -40mm bude muset asi před TK dostat sadu origo pružin nebo je mít zapsané v TP...
Dokonce válcová brzda bude snímána kamerou a toto bude dokládáno..v případě nových stk bude napojena online a bude se to ukládat online...
Prostě tak či tak už to nebude jen tak...
Na jednu stranu je fakt, že procházelo ledas co a jsou auta upravená v TOP stavu ale je taky plno MRDEK které fakt na cestu nepatří..
Teď jsme s kolegou řešili naše OFFY páč ani jeden není teda seriový... zapsáno v TP vše dokonce alternativní světlá výška včetně celkových rozměrů... ale papírování a dokladů k tomu nepřestavitelně...
Sám za sebe i s klukama s STK jsme o tom diskutovali a obejít to nepůjde...
Chudáci jsou pouze zase lidi co si prostě novější auto nemůžou dovolit... a pochybuju že odstaví polovinu republiky z provozu... jde především o peníze... a až pochopí že si stejně lidi nové auta nekoupí tak to zas někdo upraví aby vybrali nejvíc z těch obyčejných lidí co mají staré auta...
a protože jde o peníze tak bude potřeba prodávat PHM ,vybírat daně, pojistky a vše co je s autama spojené... takže bych se nebál že to poleví
jinak se to tedy týká emisí u aut se směrnicí od 2001...
Staré auta bez napíchnutí se budou dělat klasicky
#37 Měření emisí v roce 2016
Nic nikdy nešlo, už několikrát se říkalo, že už končí černý techický... já se tady nebudu/nemůžu/nechci svěřovat, ale věřím tomu, že to půjde. Já osobně sem svého dýzla na TK nikdy vytočeného neměl, dělám to občas sám, minimálně jednou za jízdu, že dám auto trochu kartáč. To, co by měli dělat na emisích je pro motor opravdu hrozně špatná věc, a už sem o pár zničených autech slyšel, bez náhrady škody pochopitelně. To není jejich problém, že tvůj motor nevydrží předepsaný test.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#38 Měření emisí v roce 2016
Já nevím, že se lidi těch emisí tak bojí. Za ty léta co jsem dýzlové emise měřil jsem zadřel pouze jeden motor a to bylo v liazce silničářů a ten motor klepal už když najížděl na dílnu. U osobáků se nikdy nestalo nic. Maximálně jsem autu emise nedal, ale to už muselo být opravdu zle tím stylem, že když jsem auto vytočil tak na dílně nebylo vidět. Jinak emise se měří při motoru zahřátém na provozní teplotu - měřeno sondou v oleji.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
#39 Měření emisí v roce 2016
emisí se budou bát ti co nemaj DPF když tam má být ...protože to nemůže prostě projít ..raolsa píše:Já nevím, že se lidi těch emisí tak bojí. Za ty léta co jsem dýzlové emise měřil jsem zadřel pouze jeden motor a to bylo v liazce silničářů a ten motor klepal už když najížděl na dílnu. U osobáků se nikdy nestalo nic. Maximálně jsem autu emise nedal, ale to už muselo být opravdu zle tím stylem, že když jsem auto vytočil tak na dílně nebylo vidět. Jinak emise se měří při motoru zahřátém na provozní teplotu - měřeno sondou v oleji.
zlatý starý diesel ..ubrat na naftě a pak to zas nakrmit
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#40 Měření emisí v roce 2016
Jjmarkusvolvus píše:zlatý starý diesel ..ubrat na naftě a pak to zas nakrmit
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#41 Měření emisí v roce 2016
pěkná ko....na emise jsem kupoval a budu kupovat a točit nějakym šroubkem může jen blb.raolsa píše:Jjmarkusvolvus píše:zlatý starý diesel ..ubrat na naftě a pak to zas nakrmit
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#42 Měření emisí v roce 2016
DPF je jasný, co EGR off?
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#43 Měření emisí v roce 2016
markusvolvus píše:Kamarád je šéfem na STK a druhý jich vlastní 5...
Nevíte někdo náhodou, kolik je povolena změna světlé výšky, aby to ještě nemuselo projet schvalováním? Chystám se na sportovní podvozek minus 30 mm, tak abych věděl.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#44 Měření emisí v roce 2016
A nakonec Vás všechny vyhodí za ty žluty losíky co máte na blatníkách !!doktor píše:markusvolvus píše:Kamarád je šéfem na STK a druhý jich vlastní 5...
Nevíte někdo náhodou, kolik je povolena změna světlé výšky, aby to ještě nemuselo projet schvalováním? Chystám se na sportovní podvozek minus 30 mm, tak abych věděl.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#45 Měření emisí v roce 2016
No jiste.. pac za kazdeho je to 10 koni navic.karelvolvo píše:A nakonec Vás všechny vyhodí za ty žluty losíky co máte na blatníkách !!doktor píše:
Nevíte někdo náhodou, kolik je povolena změna světlé výšky, aby to ještě nemuselo projet schvalováním? Chystám se na sportovní podvozek minus 30 mm, tak abych věděl.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
#46 Měření emisí v roce 2016
pěkná ko....na emise jsem kupoval a budu kupovat a točit nějakym šroubkem může jen blb.[/quote]
Tohle sem nepochopil ....
Tohle sem nepochopil ....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#47 Měření emisí v roce 2016
Dneska jsem byl na emisich s fabii 1.2HTP (diky bohu neni nase).
chlapek hned zacal auto napojovat na bosch diagnostiku a vyjizdel zavady. Sem se ho ptal, co bude delat u moji 850tky, kdyz ma sice ODBII zasuvku, ale jaksi pres to nejde diaghnostikovat motor. Rikal, to neni mozny, jak to ma zasuvku musi to jit. o nejakym vyblikavani nechtel slyset. Tak sem se znova zeptal, co teda bude delat.. odpoved znela: "To nevim, to sem jeste neresil".
Trosku si pohravam s myslenkou tam schvalne zajet Co se stane.
Otazka do placu, muzou mi ty soucasny emise, ktery mam jeste na rok vzit i kdyby mi namerili spatny hodnoty? Auto zere olej a kouri jak blazen )
chlapek hned zacal auto napojovat na bosch diagnostiku a vyjizdel zavady. Sem se ho ptal, co bude delat u moji 850tky, kdyz ma sice ODBII zasuvku, ale jaksi pres to nejde diaghnostikovat motor. Rikal, to neni mozny, jak to ma zasuvku musi to jit. o nejakym vyblikavani nechtel slyset. Tak sem se znova zeptal, co teda bude delat.. odpoved znela: "To nevim, to sem jeste neresil".
Trosku si pohravam s myslenkou tam schvalne zajet Co se stane.
Otazka do placu, muzou mi ty soucasny emise, ktery mam jeste na rok vzit i kdyby mi namerili spatny hodnoty? Auto zere olej a kouri jak blazen )
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#48 Měření emisí v roce 2016
Bejt tebou, tak nedráždim hada bosou nohou jestli je to online někam nabonzovaný........
Za rok to kup jako dycky a neprovokuj
Za rok to kup jako dycky a neprovokuj
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#49 Měření emisí v roce 2016
Ja prave s timhle autem nikdy na emisich nebyl mam ho chvili a bylo cerstve po emisichRomulusw píše:Bejt tebou, tak nedráždim hada bosou nohou jestli je to online někam nabonzovaný........
Za rok to kup jako dycky a neprovokuj
a u druhy 850 ktera je v cajku sem byl letos a vse v pohode standardni cestou
tak bych tam mozna mohl zkusit zajet s ni ).
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#50 Měření emisí v roce 2016
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 23 Odpovědi
- 5381 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 4 Odpovědi
- 2228 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od RomanN
-
- 13 Odpovědi
- 5877 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 5 Odpovědi
- 2754 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ