...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#26 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

SGC píše: Sordo : jojo, to vyzkouším i když výsledek bude asi jen pro zajímavost, když almara je stejně K.O.
Tak zrovna do téhle části převodovky se leze docela snadno. Když už je teda venku. To na druhé straně je šikovné víko kde se docela blbě nasazuje.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#27 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Romulusw »

Měl jsem na mysli tuhle pružinu obr.269
Obrázek

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#28 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Romulusi,to není vůbec špatná teorie :) hodně by to vysvětlovalo.. protože se to chová přesně tak, jak kdyby tam spadnul Parking za jízdy :-) nevysvěluje to ale proč převodovka i směrem dopředu občas spadne do "nouzáku" a občas táhne dobře.. leda jak se třeba poškodil ten parkovací kolík, nebo ta pružina, tak nějaký jeho části spadli do převodovky a někde něco ucpali.. zkusím ještě dneska vypustit olej a uvidíme co v něm bude :-) protože jestli ty kola nezasekává kolík, tak už to snad může bejt jen diferák rozpadlej..

Zrovna jsem před chvílí dohovořil s panem Prokopem ze ZP-Automatics a ten je jako jediný z oslovených ochoten to řešit. Hlavně mi dal nabídku, která se neodmítá - umí prý sehnat z Anglie fungl nové AW50-42 vč měniče za 25.000kč a převodovku by mi u něj i namontoval. Takže tak do 30.000kč bych se mohl vejít. Akorát teda sehnat podvál a hurá do Blučiny u Brna..

..jestli to teda bude fakt uplně nová špajzka, určitě to sem nafotím..

PS. teď se na mlj dodatečný dotaz ještě ozval i pan Patočka, u kterého by to,pokud by se do toho teda pustil bylo nejméně taky okolo 30.000kč, ale za repasi.. výhoda toho je, že pan Patočka je "ověřený volvoklubem" a je pro mě daleko blíž a dosažitelnější, než Brno.. na stranu druhou zase..nový je nový.. navíc i pan Patočka vyslovil obavu, že možná bude problém najít někde nerozpadlé díly jako planetová soukolí a hřídel - kdyby se sehnat staré nepodařilo - je to + 14.000kč
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

GDPR_user

#29 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od GDPR_user »

zp AUTOMATIK JE TAKÉ PROVĚŘENÝ,OSOBNĚ MOHU PLNĚ DOPORUČIT.tEDY POKUD NĚKDO DÁ NA MŮJ názor

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Urvanej »

To je Zbyněk, co se tu občas zjevuje, ne?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#31 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Jj, Martine, rád dám na Tvůj názor a jsem rád, že to píšeš, protože jsem už na stopro rozhodnutej, že to dám k panu Prokopovi.. mile mě překvapili ochotou můj problém řešit a lidí, co píšou pozitivní zkušenosti je víc, tak je to jasný :-) Ještě mě poprosil o foto typového štítku automatu a pokud vše dobře půjde, objedná mi uplně nový kus z Anglie :-) a ceny má rozumné :-) Pokud tedy skříň dokáže sehnat, není to řešit a pojedu k Brnu. Radši bych se pověsil, než abych se vzdal 850.. mám uplně mokrý oči, když na to myslím... každej v mým okolí kroutí hlavou, že do toho ty peníze chci dát :D

Jojo Urvanej, je to Zbynek, co sem občas chodí :-) ač jsem ho tu tedy dlóóuho neviděl :-)

Bože, já už se tak těším.. budu jeden z mála,kdo bude moct zažít, jak 850 řadila, když byla uplně nová :-)) hned to všechno nafotím a zdokumentuju..:-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#32 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

...tak a je to v bruseli... dneska jsem si volal se ZP-AUTOMATICS a bohužel TDI převodovky z anglie neumí,prý mu dodavatel ještě dodatečně psal, že bohužel...

..hlavně že se tvle vždycky o všechno starám a vždycky se mi všechno akorát posere.. založil jsem v rubrice "koupě" poptávku po naftové AW.. tomasss našel na ebayi jetou za 300éček ale V70I.. takže ani nevím, jestli tam není nějakej malej, ale zásadní rozdíl.. achjo..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od tomasss »

Co >Richard< kteryho tu doporucoval na prevodovky travex, ten by to neumel? Kdysi jsem se ho ptal na repasi prehistoricky aw71 a rikal ze i tu by umel.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#34 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Jestli je to Richard Kraus z Řeporyj, tak toho mi onehdá doporučoval i Kryštof P. tady z fóra :-) je to ten Richard, nebo jinej? :-) zkusil bych mu písnout a požádát ho o cenovou nabídku, orientační :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#35 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od tomasss »

Jo, ten Richard :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#36 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Jdu na to :-) dám vědět :-) Díky!
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#37 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Romulusw »

To by se tu (v republice) fakt nenašel někdo, kdo by to rozebral, vyčistil, něco vyměnil a dal do pořádku, aby to zas chodilo? Kam se poděly ty zlatý český ručičky? Nikdy jsem se automaty nezabýval, ale toto vlákno mě do problematiky trochu vtáhlo a mám dojem že na tom zas tak moc není. Jo, sehnat know how, nebo jej vytvořit, stojí čas a peníze, to uznávám a nejsem manažer abych posoudil, jestli by to bylo rentabilní. Možná v tom bude ten zakopanej čokl. Dneska se prostě neopravuje, jen vyměňuje. Proč vyměňovat spojkový píst za 2 litry, když by se dala vyměnit gumička za kilo.
Jen by ji ti šmejdi museli prodávat, že? Tahle spotřební společnost je stejně odsouzena k zániku, i ta čínská, jenže ta to ještě neví :D sice povolili více dětí, aby ty geronty uživily, jenže rodiče již zpohodlněli a víc toho neporodí, protože by se museli uskrovnit a to teda zase ne :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#38 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

Romulusw píše:To by se tu (v republice) fakt nenašel někdo, kdo by to rozebral, vyčistil, něco vyměnil a dal do pořádku, aby to zas chodilo?
Jako opravit tohle by byl asi ten nejmenší problém. Samotná výměna pružiny nebo celeho mechanismu parkovačky je brnkačka. Ale když už se jednou vypustí olej, pracně vytáhne převodovka. Tak už možná stojí za to minimálně repasovat i hydroměnič a ještě lépe vyčistit převodovku - když už je venku.

No a jsme na ceně repase.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#39 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Romulusw »

Pokud tu káru nechce hodit ze skály, tak bude muset tu třicítku vysolit, protože cpát tam něco z vrakáče za bůra, co vůbec nemusí (a asi nebude) chodit, je blbost.
Vzpomínám jak jsem v roce 1983 koupil na žigula almaru z F 124 S pětikvalt. Stála 4,5 tisíce, to je jako dnes 45 litrů, vyměnil jsem všechny lágry a byla jak nová. Rychlej zadek a to borci čučeli, jak kombík s načerno šestnáctkou po dálnici pelášil :D

safy

#40 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od safy »

Mám pětiválec B5254S a stejnou almaru AW50-42LE jen v jiném autě.Má najeto 222tisíc a už 4 roky tahá karavan.Jen po vlastech českých,ale naprosto spolehlivě.Až jednou doslouží,seženu jinou,vůbec nepředpokládám,že bych ji nechal do staré popelnice z roku 97 opravovat.Je to prosím jen můj názor,nikomu ho necpu.Ale zrovna tenhle automat je tak spolehlivý,že bych se použitého vůbec nebál.

http://allegro.pl/volvo-v70-s70-850-skrzynia-biegow-automat-2-5-tdi-i5818782038.html

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#41 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od sordo »

Tohle je fakt blblá situace. Doted ti automat řadil bez problému a výměnou oleje tvůj problém určitě nenastal.

Ale ted co s tím?
Opravit stávající převodovku nebo koupit zajíce v pytli v podobě neznámé skříně.

Za sebe bych zvolil opravu. Byď bude ve výsledku dražší než kus hlíníku z polska.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

skreči
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

#42 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od skreči »

SGC, vydrž do příštího týdne, ten pán ze servisu, kde stojí turbo benzin 850 má ve skladu náhradní díly na 850 TDI a asi i převodovku, slíbil, že se po ní podívá a mám se příští týden stavit, takže ti dám vědět. já bych teda osobně prodal motor z toho tvýho přidal k tomu těch třicet, co chceš dát za repas a kup si V70 I :)
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#43 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od Krystof P. »

skreči píše:SGC, vydrž do příštího týdne, ten pán ze servisu, kde stojí turbo benzin 850 má ve skladu náhradní díly na 850 TDI a asi i převodovku, slíbil, že se po ní podívá a mám se příští týden stavit, takže ti dám vědět. já bych teda osobně prodal motor z toho tvýho přidal k tomu těch třicet, co chceš dát za repas a kup si V70 I :)
To je kravina !
Na 70 autech je nejlepší C70, pokud nemáš tu, tak jedině 850! :lol:

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#44 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od st_Andy »

skreči píše:SGC, vydrž do příštího týdne, ten pán ze servisu, kde stojí turbo benzin 850 má ve skladu náhradní díly na 850 TDI a asi i převodovku, slíbil, že se po ní podívá a mám se příští týden stavit, takže ti dám vědět. já bych teda osobně prodal motor z toho tvýho přidal k tomu těch třicet, co chceš dát za repas a kup si V70 I :)
:good:a s manualem samozrejme :wink:

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#45 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

Chlapi díky za reakce.. pravda je, že repase je diametrálně dražší, ale zase relativně bez rizika.. na druhou stranu, za 1000zl z Polska/případě za 6000kč z Chebu,kterou mám vyhlídnutou (a je ještě na autě) je relativně velký riziko, že to nebude fungovat, ale zase kdyby ano, hrozně moc ušetřím. U v70I z polska bych se bál aby to "spolu mluvilo" z hlediska elektroniky. Ta z Chebu je přímo z 850 TDI a podle typovýho štítku uplně shodná s tou mojí. Mám pak ještě možnost odvést to k Davidovi za 30.000-40.000 dle poškození, nebo teď nově čekat, než se ozve Skrečiho kontakt ze servisu.. Normálně mi nědelá problém se rozhodovat, ale je to prostě moc možností a každej den kdy nemám auto je pro mě poměrně komplikovanej :D

Jinak samozřejmě finanční logika velí, prodej/rozeber to a kup jinou.. jenže.. 1) je to moje srdcovka a teď prakticky jedinej koníček 2) do auta jsem příšerně nasypal.. namátkou kromě kapoty (kterou jsme plánovali dodělat se Skrečim) a střechy mám teď kompletně nový celolak.. všechny chladiče, hadice, podvozek, vývěvu, udělanou muziku,motor TOP atd... 3) auto mám díky zdravotnímu stavu upravené na ruční ovládání brzdy a plynu, které bylo postavené na zakázku a muselo projít poměrně dlouhým schvalovacím procesem u MDČR, jelikož výrobce ovládání pro invalidy neměl vůbec 850 v typovém listu.. má tam jen novější modely jako V70II, XC70,90..atd.. a vzhledem k tomu, že montážní "základna" toho zařízení je uzpůsobená pro 850 a v případě jiného modelu mě výrobce zase zkasíruje 34.000kč s DPH, tak pro mě stejně jiný auto, než 850 (pro kterou už mám udělaný řizení) v úvahu nepřipadá :( ... a stejně by to muselo v případě jiné 850 jít znova na schvalování, aby mi to opět napsali do malého TP..

Jinak Skreči, moc děkuju za snahu, zkusím ještě počkat, než se Ti pán ozve :-) auto je zatím na dvoře u mýho osobního mechanika, kterej automaty nedělá a neumí, ale prohodit kus za kus zvládne :-)

st_Andy - jojo taky bych asi koupil manuál, ale bohužel kvedlat už nemůžu, tak áftomat je jediná volba :-) a za tu dobu jsem si na něj zvykl.. cca 250.000km sloužil bez problému a to tam původně byla hnědá kaše místo oilu, když jsem auto pořídil :-)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001

danki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 332
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

#46 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od danki »

Zdilam tvuj nazor. Neprodavaj svoje, ked ho milujes a vis co v tem aute je.
Ked sa nevydari kup automatu, tak si myslim, ze David je spravna cesta na repas.
Hold aj do stareho auta sa nekedy musa nasypat prachy aj ked to hodne ludi nevi pochopit, moze to by ta lacnejsi cesta.Prajem nech sa ti to podari vybavit co najlacnejsi ale hlavne najspolahlivejsi :good:
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#47 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

SGC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 113
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)

#48 ...moje láska dořadila??... (AW50-42)..

Příspěvek od SGC »

danki píše:Zdilam tvuj nazor. Neprodavaj svoje, ked ho milujes a vis co v tem aute je.
Ked sa nevydari kup automatu, tak si myslim, ze David je spravna cesta na repas.
Hold aj do stareho auta sa nekedy musa nasypat prachy aj ked to hodne ludi nevi pochopit, moze to by ta lacnejsi cesta.Prajem nech sa ti to podari vybavit co najlacnejsi ale hlavne najspolahlivejsi :good:
Děkuju moc za podporu. Máš pravdu, ono je to přesně tak.. Do auta už jsem hodně nasypal a taky je to myslím na něm vidět.. teď bych ho za pár kč rozebral na díly, koupil jiný a celej ten kolotoč vyměn a oprav by začal znova a nikdo mi nezaručí, že za chvíli převodovka neodejde taky :-)

Zrovna včera si můj skoro brácha tady z VK inzerce kupoval S60 T5 taky s ovládáním pro invalidy, tak jsem si to měl možnost projet a víc odtažitý, sterilní auto jsem nezažil... jede to krásně, vevnitř je to paráda, ale člověk se prostě už jen veze, neřídí to.. chybí mi tam nějakej kontakt s autem jako u starých krabic.. potřebuju, aby mě řízení bavilo, proto jsem se definitvně rozhodl, že musím zustat u 850 :-D
------------------------------------------------------------------------------------------
Jinak Tomassi, moc díky za odkaz, bohužel jsem ho objevil až pozdě a auto jsem 9.12 nechal odtáhnout na podválu na servisu R-SPEED v Náchodě, odkud mi psali, že mají funkční převodovku z V70 za 7000kč + 3500kč montáž + gufera + olej. Kdyby ta nabídka přišla o pár dnů dřív, odvezl bych to k Davidovi.. přece jen repas je lepší, než použitá jiná...Kluky z R-SPEEDu ale trochu znám, tak snad to dopadne dobře.. Teď jsou prý v časovém skluzu, ale po novém roce se mám stavit pro auto, tak uvidíme a určitě sem napíšu dojmy.

Propočítám ještě svoje finanční rezervy a tu automatku od Davida možná koupím do rezervy... člověk nikdy neví...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..

Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D

S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“