XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#51 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
K autu ti nic nereknu, ale v BDK jsem nakupoval a spokojenost, nic nezamlcovali, ferovy jednani, i na webu jsem koukal ze maji docela slusny reference pri pripadnejch reklamacich.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#52 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Je nejaký zásadný rozdiel u týchto fičúr medzi modelovým rokom 2004 a 2006 u D5 136 kW?ok2ucx píše:Záleží na modelovém roku (osmá cifra od konce VINu - budeš mít 3 nebo spíše 4) - v pořadí kazivosti od nejhoršího:
- MY03: budíky
- MY04: infarkt CEMky - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
- Haldex (DEM) - všude
- panel ICM (rádio) - všude
- BCM - jednotka ABS - všude
Všechno se dá celkem rozumně popravit - krom Haldexu je to v zásadě kombinace bezolovnatého cínu a silného tepelného namáhání.
Haldex je kritický v tom, že tu působí sůl - v koncových stádiích nezvratně - pomalu ale jistě to ten plošný spoj doslova sežere.
P.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#53 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Píšte, chcem kúpiť XC90
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#54 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Hoj,
myslel jsem, že je to napsané přesně (podle modelových roků). Tedy hlavně, co se týká elektriky.
Motorově: u MY04 byl motor pouze 120/96kW, t.j. vždy bez DPF. Euro3.
Naopak v MY06 zase už nelze koupit auto bez DPF, t.j. jsou tam vířivé klapky a škrtící klapka, co se obě rády zanášejí a lámou. Vyčištění sání a EGR OFF je jedna z nejpopulárnějších úprav.
MY06 už je auto kompletně elektricky faceliftované (od MY05-), kromě infarktové CEM v roce MY04 se ve funkčnsti nic nemění.
Snad jedině aktivovatelné drobnosti typu Trippling, které jsou zapnout u (většiny) MY05-06 (od MY07 už to byla standardní výbava).
Pavel
myslel jsem, že je to napsané přesně (podle modelových roků). Tedy hlavně, co se týká elektriky.
Motorově: u MY04 byl motor pouze 120/96kW, t.j. vždy bez DPF. Euro3.
Naopak v MY06 zase už nelze koupit auto bez DPF, t.j. jsou tam vířivé klapky a škrtící klapka, co se obě rády zanášejí a lámou. Vyčištění sání a EGR OFF je jedna z nejpopulárnějších úprav.
MY06 už je auto kompletně elektricky faceliftované (od MY05-), kromě infarktové CEM v roce MY04 se ve funkčnsti nic nemění.
Snad jedině aktivovatelné drobnosti typu Trippling, které jsou zapnout u (většiny) MY05-06 (od MY07 už to byla standardní výbava).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#55 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Oukej, dík.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#56 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Hoši z Prahy, nemohol by mi niekto čeknúť toto auto? Stav, AWD, prevodovka, motor?
Kozmetické chyby ma nezaujímajú, len či všetko funguje a tie najdôležitejšie veci, či sú v poriadku.
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-38252083.html
alebo link priamo na bazár:
http://bdkauto.cz/karta-auta/bv47-15-volvo-xc90-2-4d5-7mist-kuze-navi/
Fľaša bude
Kozmetické chyby ma nezaujímajú, len či všetko funguje a tie najdôležitejšie veci, či sú v poriadku.
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-38252083.html
alebo link priamo na bazár:
http://bdkauto.cz/karta-auta/bv47-15-volvo-xc90-2-4d5-7mist-kuze-navi/
Fľaša bude
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#57 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
ok2ucx píše:Asi takto:
Jakýkoli jiný motor v XC90 (ještě kromě T6) se už malinko zadýchává. Na požadované rychlosti se samozřejmě dostaneš, brzdou provozu nejsi, ale ta mastodontí hmota je tam cítit, takže pokaždé tam "trochu" výkonu - třeba při předjíždění - chybí. Což bude ale u srovnatelně těžkého a srovnatelně výkonného BMW prakticky stejně. Fyziku 8. třídy neočůráš. Na steady nezávodní jízdu však zcela v pohodě.
V kostce - pokud tedy XC90 v naftě = pak 136kW D5 s 6q automatickou převodovkou a načipovat. Pak to jede celkem rozumně s tím, že máš na paměti celkovou hmotnost vozidla.
Záleží, co od auta očekáváš. V bazarech jich stojí hromada, zajdi a svez se. Nebo s někým tady z fóra. Každý z modelů má svoje. Výhled shora u modelů XC je neocenitelný. Kromě toho mají XCčka vyšší profil gum, což na je našich silnicích také velká výhoda (možná ta největší). Tyhle dvě věci však dávají autu cestovní charakter s nulovými "sportovními" ambicemi. K XCčku si koupím Mazdu Miatu (MX5). Pak to bude super.
Pavel
Viezol som sa v XC90-ke vo verzii s D5 120kW, automat a motor mi pripadal pružný, záťah bol. Samozrejme, nie je to raketa, moja V70-ka je živšia, ale nechcem to na pretekanie, ale klasický komfort, bezpečnosť a potešenie z Volva
Keďže väčšina zastáva názor, že táto kombinácia je na hranici, zaujímalo by ma, ako je to potom s inými značkami SUV - Kia Sorento, Sportage, Land Rover, Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Audi Q7 - to sú tiež ťažké autá. Aká je tam pružnosť?
Viezol som sa v Sorente 103 kW a nezdalo sa mi, že by to nešlo.
Myslím si, že na gumovanie sú iné naftové SUV-čka.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#58 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
XC90 se 120KW je plně dostačující, Volvo se kupuje kvůli bezpečnosti a né kvůli rychlosti
Slabší motor = větší bezpečnost
Slabší motor = větší bezpečnost
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#59 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
120 kw diesel je na xc90 dostatečný. Co taky jinýho s takovou těžkou mrchou než se spokojeně povalovat po silnici a hlavně nikam nechvátat. Na dynamiku jsou jiný modely, případně značky.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#60 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
120kW D5 v XC90 jezdí úplně stejně jako Hyundai ix35 135kW 2.0 Crdi co já vim a taky je XC90 přes její šílenou zastaralost pořád uživatelsky o dva levely vejš, než "nabitej" hundej. Jinak X5 je zajímavá tím, jak dokáže spráskat malý rádoby sporťáky na okreskách tim jaký obouvá salámy, ale na to ti taky těch pár kW z malýho dieselu stačit nebude.
Máš 7k€ a na ponákupní servis kolko ?
Máš 7k€ a na ponákupní servis kolko ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#61 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Zatiaľ 600€Krystof P. píše: Máš 7k€ a na ponákupní servis kolko ?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#62 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Takže se díváš na investici tak 5000-5500 do auta v tom případě
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1109 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1703 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od akostelecky2
-
- 2 Odpovědi
- 295 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka xc
-
- 8 Odpovědi
- 2054 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mišonet
-
- 7 Odpovědi
- 1004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Leomil