XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#51 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od tomasss »

K autu ti nic nereknu, ale v BDK jsem nakupoval a spokojenost, nic nezamlcovali, ferovy jednani, i na webu jsem koukal ze maji docela slusny reference pri pripadnejch reklamacich.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#52 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Boss »

ok2ucx píše:Záleží na modelovém roku (osmá cifra od konce VINu - budeš mít 3 nebo spíše 4) - v pořadí kazivosti od nejhoršího:
- MY03: budíky
- MY04: infarkt CEMky - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
- Haldex (DEM) - všude
- panel ICM (rádio) - všude
- BCM - jednotka ABS - všude
Všechno se dá celkem rozumně popravit - krom Haldexu je to v zásadě kombinace bezolovnatého cínu a silného tepelného namáhání.
Haldex je kritický v tom, že tu působí sůl - v koncových stádiích nezvratně - pomalu ale jistě to ten plošný spoj doslova sežere.
P.
Je nejaký zásadný rozdiel u týchto fičúr medzi modelovým rokom 2004 a 2006 u D5 136 kW?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#53 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Boss »

Píšte, chcem kúpiť XC90 :D
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2618
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#54 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od ok2ucx »

Hoj,

myslel jsem, že je to napsané přesně (podle modelových roků). Tedy hlavně, co se týká elektriky.

Motorově: u MY04 byl motor pouze 120/96kW, t.j. vždy bez DPF. Euro3.
Naopak v MY06 zase už nelze koupit auto bez DPF, t.j. jsou tam vířivé klapky a škrtící klapka, co se obě rády zanášejí a lámou. Vyčištění sání a EGR OFF je jedna z nejpopulárnějších úprav.

MY06 už je auto kompletně elektricky faceliftované (od MY05-), kromě infarktové CEM v roce MY04 se ve funkčnsti nic nemění.
Snad jedině aktivovatelné drobnosti typu Trippling, které jsou zapnout u (většiny) MY05-06 (od MY07 už to byla standardní výbava).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#55 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Boss »

Oukej, dík.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#56 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Boss »

Hoši z Prahy, nemohol by mi niekto čeknúť toto auto? Stav, AWD, prevodovka, motor?
Kozmetické chyby ma nezaujímajú, len či všetko funguje a tie najdôležitejšie veci, či sú v poriadku.


http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-38252083.html

alebo link priamo na bazár:
http://bdkauto.cz/karta-auta/bv47-15-volvo-xc90-2-4d5-7mist-kuze-navi/

Fľaša bude :beer:
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#57 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Boss »

ok2ucx píše:Asi takto:

Jakýkoli jiný motor v XC90 (ještě kromě T6) se už malinko zadýchává. Na požadované rychlosti se samozřejmě dostaneš, brzdou provozu nejsi, ale ta mastodontí hmota je tam cítit, takže pokaždé tam "trochu" výkonu - třeba při předjíždění - chybí. Což bude ale u srovnatelně těžkého a srovnatelně výkonného BMW prakticky stejně. Fyziku 8. třídy neočůráš. Na steady nezávodní jízdu však zcela v pohodě.
V kostce - pokud tedy XC90 v naftě = pak 136kW D5 s 6q automatickou převodovkou a načipovat. Pak to jede celkem rozumně s tím, že máš na paměti celkovou hmotnost vozidla.

Záleží, co od auta očekáváš. V bazarech jich stojí hromada, zajdi a svez se. Nebo s někým tady z fóra. Každý z modelů má svoje. Výhled shora u modelů XC je neocenitelný. Kromě toho mají XCčka vyšší profil gum, což na je našich silnicích také velká výhoda (možná ta největší). Tyhle dvě věci však dávají autu cestovní charakter s nulovými "sportovními" ambicemi. K XCčku si koupím Mazdu Miatu (MX5). Pak to bude super.

Pavel

Viezol som sa v XC90-ke vo verzii s D5 120kW, automat a motor mi pripadal pružný, záťah bol. Samozrejme, nie je to raketa, moja V70-ka je živšia, ale nechcem to na pretekanie, ale klasický komfort, bezpečnosť a potešenie z Volva :-)
Keďže väčšina zastáva názor, že táto kombinácia je na hranici, zaujímalo by ma, ako je to potom s inými značkami SUV - Kia Sorento, Sportage, Land Rover, Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Audi Q7 - to sú tiež ťažké autá. Aká je tam pružnosť?
Viezol som sa v Sorente 103 kW a nezdalo sa mi, že by to nešlo.
Myslím si, že na gumovanie sú iné naftové SUV-čka.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Zličín u Prahy
Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T

#58 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Codyhuman »

XC90 se 120KW je plně dostačující, Volvo se kupuje kvůli bezpečnosti a né kvůli rychlosti
Slabší motor = větší bezpečnost :-D
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#59 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od old.fashioned »

120 kw diesel je na xc90 dostatečný. Co taky jinýho s takovou těžkou mrchou než se spokojeně povalovat po silnici a hlavně nikam nechvátat. :D Na dynamiku jsou jiný modely, případně značky.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#60 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Krystof P. »

120kW D5 v XC90 jezdí úplně stejně jako Hyundai ix35 135kW 2.0 Crdi co já vim a taky je XC90 přes její šílenou zastaralost pořád uživatelsky o dva levely vejš, než "nabitej" hundej. Jinak X5 je zajímavá tím, jak dokáže spráskat malý rádoby sporťáky na okreskách tim jaký obouvá salámy, ale na to ti taky těch pár kW z malýho dieselu stačit nebude.

Máš 7k€ a na ponákupní servis kolko ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#61 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Boss »

Krystof P. píše: Máš 7k€ a na ponákupní servis kolko ?
Zatiaľ 600€ :D
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#62 XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW

Příspěvek od Krystof P. »

Takže se díváš na investici tak 5000-5500 do auta v tom případě
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“