Jaká je spokojenost s anténou v zadním okně 850 Estate
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Jaká je spokojenost s anténou v zadním okně 850 Estate
Ačkoli mám ve své Pampelišce instalovaný prevděpodobně velmi kvalitní audio (Premiun Sound System Volvo SC 801) tak se mi zdá, že příjem rádia není zrovna nic moc. Jako příjmací anténu používám tu, která je v levém zadním okně zavazadlového prostoru. V mojí stařičké Vectře jsem měl úplně obyčejného Blaupunkta s teleskopickou anténou o délce 1 m v zadním blatníku a mám za to, že jsem měl lepší příjem. Jaké jsou zkušenosti ostatních Volvistů s tímto audio systémem a anténou ?? Předem díky za postřehy.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 443
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Blaupunkt má všeobecně jeden z nejlepších příjmů.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Takže to znamená, že je to tak v pořádku
Akorát je mi tedy divný, že Blaupunkt v ceně ve své době za cca 4.000,- Kč má lepší příjem než nej audio od Volva v ceně možná 20 - 30.000,- Kč. Ale je to možný, nejsem autohifista. Takže mi to celkem stačí. Jenom mě to překvapilo.

_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Spokojenost. Faktor chytám až v Linci a Impuls taky.bobika 850 T5R píše:Takže to znamená, že je to tak v pořádkuAkorát je mi tedy divný, že Blaupunkt v ceně ve své době za cca 4.000,- Kč má lepší příjem než nej audio od Volva v ceně možná 20 - 30.000,- Kč. Ale je to možný, nejsem autohifista. Takže mi to celkem stačí. Jenom mě to překvapilo.
Spíš zkontroluj jestli funguje.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Anténa funguje a rádio má zesilovač taky OK. Právě, že mi rádio nešlo vůbec naladit, tak jsem to odvezl mému známému, který se živí instalací rádií, alarmů, navigací apod a je v tom dobrej (Audio Novák). Ten mi opravil přívodní kabel od rádia k anténě a ve Strakonicích naladím asi 10 stanic. Jde ale o to, že když vjedu třeba pod viadukt nebo na sídliště mezi paneláky, tak se mi signál ztrácí. A ve starém Oplu jsem takové rádio Prácheň chytal naprosto všude a nikde signál nevypadl. Spíš si myslím, že ta anténa v okně nebude úplně to pravé ořechové. Ale jak jsem říkal, nejsem žádný hifista takže v POHO.Honza píše:Spokojenost. Faktor chytám až v Linci a Impuls taky.bobika 850 T5R píše:Takže to znamená, že je to tak v pořádkuAkorát je mi tedy divný, že Blaupunkt v ceně ve své době za cca 4.000,- Kč má lepší příjem než nej audio od Volva v ceně možná 20 - 30.000,- Kč. Ale je to možný, nejsem autohifista. Takže mi to celkem stačí. Jenom mě to překvapilo.
Spíš zkontroluj jestli funguje.

_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 443
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Ano i Blaupunkt za "čtyřku" má dobrej příjem.
Všeobecně, pokud někdo vybírá autorádio a je zaměřenej spíš na "rádio"
tak doporučuju Blaupunkt. V dražší variantě pak třeba Becker.
To že audio výbava sériového vozu z výroby je silně předražená, je normální věc. Prostě u novýho si za lepší audiovýbavu připlatíš 20 - 30.000Kč, kdybs to kupoval a instaloval sám, tak by tě to vyšlo na polovinu.
Každopádně, pokud je anténí kabel OK, anténí zesilovač OK a jeho napájení OK a příjem není stále nic moc, pak mohlo i stářím něco odejít/snížit svojí účinnost v autorádiu (vysychání kondenzátorů?).
Všeobecně, pokud někdo vybírá autorádio a je zaměřenej spíš na "rádio"

To že audio výbava sériového vozu z výroby je silně předražená, je normální věc. Prostě u novýho si za lepší audiovýbavu připlatíš 20 - 30.000Kč, kdybs to kupoval a instaloval sám, tak by tě to vyšlo na polovinu.
Každopádně, pokud je anténí kabel OK, anténí zesilovač OK a jeho napájení OK a příjem není stále nic moc, pak mohlo i stářím něco odejít/snížit svojí účinnost v autorádiu (vysychání kondenzátorů?).
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
to se mas, ja mam na origo volvoradiu (sc70x) tak mizernej prijem, ze to ani mozny nejni ... a to mam na strese metrovej prut, kterej povazuju za optimalni - koneckoncu mi to tak doporucil clovek, kterej dela pro profitaxi radiostanice ... ale pres to mi v praze utika v nekterejch mistech jak radio1, tak radio wave - oboji prazska radia ... hruza !!!Honza píše:Spokojenost. Faktor chytám až v Linci a Impuls taky.bobika 850 T5R píše:Takže to znamená, že je to tak v pořádkuAkorát je mi tedy divný, že Blaupunkt v ceně ve své době za cca 4.000,- Kč má lepší příjem než nej audio od Volva v ceně možná 20 - 30.000,- Kč. Ale je to možný, nejsem autohifista. Takže mi to celkem stačí. Jenom mě to překvapilo.
Spíš zkontroluj jestli funguje.
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 197
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 250
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Počkej, Ty tam nemáš ten klasický výsuvný prut na LZ blatníku?rpet píše:to se mas, ja mam na origo volvoradiu (sc70x) tak mizernej prijem, ze to ani mozny nejni ... a to mam na strese metrovej prut, kterej povazuju za optimalni - koneckoncu mi to tak doporucil clovek, kterej dela pro profitaxi radiostanice ... ale pres to mi v praze utika v nekterejch mistech jak radio1, tak radio wave - oboji prazska radia ... hruza !!!Honza píše:Spokojenost. Faktor chytám až v Linci a Impuls taky.
Spíš zkontroluj jestli funguje.
Teda nikdy jsem si toho nevšiml...
Já to tam mám, a od Karlových varů dále jsem chytal Bayern bez problémů.
V Praze úplně v pohodě, a některá pražká rádia jsem chytil i okolo Berouna a ještě i trochu dál.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
Tak to máš kamaráde někde nějakou chybku - tyhle dvě rádia bezproblému ladím v Berouně a přilehlém okolírpet píše:... ale pres to mi v praze utika v nekterejch mistech jak radio1, tak radio wave - oboji prazska radia ... hruza !!!

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
Chybi mi kablik a konektor od anteny na skle V850-kombi
Chybi mi kablik a konektor od anteny na skle v 850-kombi
ze predu od radia mi vede koax, na tom skle antena konci takovymi dvema mosaznymi valecky s vroubkovanim (od oka 4 mm prumer a 3 mm vyska)
Potreboval bych asi ten cernej kus umele hmoty (konektor, ktery se nacvakne na ty mozazny spuntiky na skle a vede z nej kablik k antene).
Mate to nekdo?
ze predu od radia mi vede koax, na tom skle antena konci takovymi dvema mosaznymi valecky s vroubkovanim (od oka 4 mm prumer a 3 mm vyska)
Potreboval bych asi ten cernej kus umele hmoty (konektor, ktery se nacvakne na ty mozazny spuntiky na skle a vede z nej kablik k antene).
Mate to nekdo?
_________________
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Chybi mi kablik a konektor od anteny na skle V850-kombi
Obrať se na někoho, kdo se instalací autorádií zabývá. Budě tě to stát nějakou stovku, ale bude jak má být. Anebo by ses mohl zeptat v nějaké specializové prodejně pro radioamateéry apod.rajce007 píše:Chybi mi kablik a konektor od anteny na skle v 850-kombi
ze predu od radia mi vede koax, na tom skle antena konci takovymi dvema mosaznymi valecky s vroubkovanim (od oka 4 mm prumer a 3 mm vyska)
Potreboval bych asi ten cernej kus umele hmoty (konektor, ktery se nacvakne na ty mozazny spuntiky na skle a vede z nej kablik k antene).
Mate to nekdo?
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši