asi potřebuju automat :)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#26 asi potřebuju automat :)
Já ho tedy nepotřebuju, ale dokázal bych s ním žít Dovedu si i představit jezdit s autem velikosti "devadesátky", které by mělo 500 koní v manuálu, jenže to by to auto muselo mít správně nadimenzovanou spojku a převodovku a ne ty parodie co se dnes do aut dávají.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#27 asi potřebuju automat :)
Take jezdim s automatem motorizace viz podpis a s moznosti precvaknuti na sekvencku (manual) je ohromny + navic do jiste miry se stim da taky dobre vyblbnout,jet treba sviznejsi jizdu. Jsem spokojeny a jsem rad ze ho mam. Manzelka ktera ho nechtela prijmout ted uz je taky happy.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#28 asi potřebuju automat :)
v mem pouzivani auta jako dalnicni expres, kterej obas stoji v zacpe je automat to nejlepsi co muze byt. Mam prime srovnani viz podpis dole.
-zacpa tam je to neoddiskutovatelne, turbobenziny maj vetsinou strasne dlouhou jednicku a proto porad clovek jede pres spojku. automat v zacpe je pro me znacne uklidnujici element
- cruiser tam ma automat vyhodu o ca 700 nizsi otacky, je prijemne se pri cestovnich rychlostech pohybovat mezi 3000-3500 otacek. To ma tri vyhody NIZSI spotreba u automatu, mensi hlucnost, a kdyz clovek sunda nohu z plynu tak motor tak moc nebrzdi takze je to lepsi plavba. Mozna maj i jinak namapovanej plynovej pedal ale proste prelet nemecka po dalnici je s automatem o hodne pohodlnejsi a prijemnejsi.
na manualu se mi libi jen ten zvuk, kdyz clovek na dvojku projede cele otackove spektrum tak potesit usi automat neumi. Auto s manualem ma taky diky vetsim otackam vice sily v rychlostech nad 200km/h. Clovek se docela nenasilne dostane s manualem na 240km/h automatu uz to docela trva. S manualem je taky ohodne lepsi spotreba ve meste (i dva litry rozdil). Prijde mi ze se na prvni tri stupne vubec menic nezamyka ale zase je to docela konfortni plachteni i bez plynu.
kdyz se na internetu koukam na auta tak do vyhledavacu zadavam volbu jen s automatem, auta s manualem pro me u aut na denni jezdeni prestala existovat
-zacpa tam je to neoddiskutovatelne, turbobenziny maj vetsinou strasne dlouhou jednicku a proto porad clovek jede pres spojku. automat v zacpe je pro me znacne uklidnujici element
- cruiser tam ma automat vyhodu o ca 700 nizsi otacky, je prijemne se pri cestovnich rychlostech pohybovat mezi 3000-3500 otacek. To ma tri vyhody NIZSI spotreba u automatu, mensi hlucnost, a kdyz clovek sunda nohu z plynu tak motor tak moc nebrzdi takze je to lepsi plavba. Mozna maj i jinak namapovanej plynovej pedal ale proste prelet nemecka po dalnici je s automatem o hodne pohodlnejsi a prijemnejsi.
na manualu se mi libi jen ten zvuk, kdyz clovek na dvojku projede cele otackove spektrum tak potesit usi automat neumi. Auto s manualem ma taky diky vetsim otackam vice sily v rychlostech nad 200km/h. Clovek se docela nenasilne dostane s manualem na 240km/h automatu uz to docela trva. S manualem je taky ohodne lepsi spotreba ve meste (i dva litry rozdil). Prijde mi ze se na prvni tri stupne vubec menic nezamyka ale zase je to docela konfortni plachteni i bez plynu.
kdyz se na internetu koukam na auta tak do vyhledavacu zadavam volbu jen s automatem, auta s manualem pro me u aut na denni jezdeni prestala existovat
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#29 asi potřebuju automat :)
Tady budu trochu oporovat ale u meho automatu trojka je uzasna. Co se tyce akcelerace a zvuku. Pokud si hlidam otacky a nevytocim ho k hodnotam kde radi vyssi stupen treba u dlouhyh tahlich kopcu si to uzivam. a kor ted kdyz jsem odstranil koncovy tlumic vyfuku.michal_0077 píše:
na manualu se mi libi jen ten zvuk, kdyz clovek na dvojku projede cele otackove spektrum tak potesit usi automat neumi.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#30 asi potřebuju automat :)
nevim jak je to u tveho auta ale z meho pohledu to automat tlumi izoluje, motor ma uplne jinej zvukovej projev. je to i o rychlosti jakym prolitnes otackove spektrum, tam je diky kratsim kvaltum vsechno rychlejsi a proto uchvatnejsi.
Proste mechanictejsi je to s manualem
Proste mechanictejsi je to s manualem
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#31 asi potřebuju automat :)
Zkusim nejake videjo udelat. (z interieru)
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 asi potřebuju automat :)
marekl: vidim, že ses rozhodl se stát místním rejpalem číslo jedna. Oki, jen do toho, ale abys pro samotný rejpání nezapomněl dycky dodat i něco k věci.
danki: ty bys to dvojče s automatem ugriloval, ty aw71 špatně snáší teplo a přídavnej chladič se nabízel na přání extra.
danki: ty bys to dvojče s automatem ugriloval, ty aw71 špatně snáší teplo a přídavnej chladič se nabízel na přání extra.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#33 asi potřebuju automat :)
Myslel jsem, že jsme si to v topicu o varování před XC90 V8 vyjasnili, ale asi to nechceš přejít. Jestli to bereš jako rejpání, ok, ale mě ten výrok vážně pobavil (a myslím, že jsem nebyl sám). Neznám nikoho, kdo by měl automat a uvažoval podobným myšlením.Urvanej píše:marekl: vidim, že ses rozhodl se stát místním rejpalem číslo jedna. Oki, jen do toho, ale abys pro samotný rejpání nezapomněl dycky dodat i něco k věci.
Ze svýho okolí mám zkušenost, že pokud někdo křičí, jak by automat nikdy nechtěl, že není nad manuál, skoro zpravidla nikdy automat nezkusil. Většinu lidí právě nahlodá až samotná jízda s ním. Samozřejmě za předpokladu, že funguje jak má Další skupina, co na automat nadává, jsou většinou lidi, co koupili levnou vylítanou hujdu s nikdy neservisovanou převodovkou, která se brzy od koupi auta odporoučela a následovala ne zrovna levná oprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#34 asi potřebuju automat :)
Asi začnu více sledovat tvé příspěvky - jsou vcelku zábavné
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
#35 asi potřebuju automat :)
mě pouštíš k vodě?Lachtan píše:Asi začnu více sledovat tvé příspěvky - jsou vcelku zábavné
k tématu, automat mám jen v T6, je to pohodlíčko, ale R s automatem bych nechtěl.
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 2356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 28 Odpovědi
- 6084 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 16 Odpovědi
- 702 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 43 Odpovědi
- 6751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb
-
- 5 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SGC