nafta okolo vstrekov

  • Autor
  • Zpráva
PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#26 nafta okolo vstrekov

Příspěvek od PINĎABC »

Hmmm tak to jak fakt na pejču vymyšlený u té 2.0D sorač myslel jsem, že to bude stejně já u mého slonika i když taky nemá podávací čerpadlo stačí počkat a klepe co by dup.

Promiň karelvolvo :Rose: :oops:

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#27 nafta okolo vstrekov

Příspěvek od kwiko »

odpojenim vysokotlakej rurky si cerpadlo nezavzdusnil, len rail. A ten sa neda odvzdusnit postupom na cerpadlo (nehladiac na to ze balonik je relativne mala sacia sila) . Nechaj si to poskladane s tymi tvojimi novymi dielmi, len nakoniec povol matku na rurke pri vstrekovaci, a toc starterom, pokial ti tam nezacne striekat nafta. pripadne to budes musiet spravit na vsetkych vsterkovacoch. potom to pozatahuj, jeden po druhom az ti to chyti. vzduch v rurkach totiz brani vytvoreniu dostatocneho tlaku na raily aby riadiaca jednotka povolila vstrekovanie nafty do valcov...
ked to chyti podrz to vo vyssich otoackach cca2000 tak na 30sekund a ono sa to celkovo odvzdusni same.

Postup pre 2,0D a 1,6D je viacmenej rovnaky. ani jedno nema uplne samonasavacie cerpadlo a nestaci mu len doplnit palivo do nadrze a tocit. obcas to sice funguje ked je to zavzdusnene len troska, ale ked padne nafta uplne, treba jej pomoct spat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#28 nafta okolo vstrekov

Příspěvek od Teflon_490 »

PINĎABC píše:Hmmm tak to jak fakt na pejču vymyšlený u té 2.0D sorač myslel jsem, že to bude stejně já u mého slonika i když taky nemá podávací čerpadlo stačí počkat a klepe co by dup.

Promiň karelvolvo :Rose: :oops:
1,6D to ma uplne stejne. To ze tobe nastartuje i po zavzdusneni je jenom nahoda. U mne se to muselo vzdycky natahnout.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#29 nafta okolo vstrekov

Příspěvek od PINĎABC »

Teflon_490 píše:
PINĎABC píše:Hmmm tak to jak fakt na pejču vymyšlený u té 2.0D sorač myslel jsem, že to bude stejně já u mého slonika i když taky nemá podávací čerpadlo stačí počkat a klepe co by dup.

Promiň karelvolvo :Rose: :oops:
1,6D to ma uplne stejne. To ze tobe nastartuje i po zavzdusneni je jenom nahoda. U mne se to muselo vzdycky natahnout.
Když jsem měnil podložky vstřikovačů tak jsem měl asi fakt štěstí.
Prázdná nádrž
Palivový systém je u vznětových motorů zkon-
struován tak, že v případě, kdy dojde palivo,
může být nutné palivovou nádrž v servisu
odvzdušnit a umožnit tak opětovné nastarto-
vání motoru po dočerpání paliva.
Pokud se motor zastavil z důvodu spotřebo-
vání paliva, potřebuje systém určitý čas na pro-
vedení kontroly. Po dočerpání nafty před
nastartováním motoru proveďte následující:
1. Vložte dálkový ovladač do zapalování
a otočte jej do polohy II (viz strana 148).
2. Počkejte asi 1 minutu.
3. Nastartování motoru: Sešlápněte brzdový
a/nebo spojkový pedál a otočte dálkový
ovladač do polohy pro startování III.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: V50 2.0D 07

#30 nafta okolo vstrekov

Příspěvek od bocian49 »

skusal som to odvzdusnit jeden po druhom potom aj vsetky naraz, od prveho po posledny aj opacne ale stale bez vysledku, postup bol taky ze pocas startovania som povolil maticu na vysokotlakom privode, ked zacala stiekat nafta tak som este pocas startovania privod zavrel, vsetko bez uspechu, skusal som to aj s plynom aj bez plynu a nic...
:cry:
aky by mal byt presny postup alebo je to jedno? ak je to jedno tak uz asi len cez tu spiatocku to mozem skusit stiahnut aj ked neviem kde presne to je,,, za filtrom mam malu bublinku ale to neverim ze by mohol byt problem.

prikladam obr.cerpadla aj filtra a mozem porosit o naznacenie kde mam tu stiekacku napojit aby som to natiahol? :ryba:

dakujem za kazdu radu
Přílohy
IMG_0387a.jpg
IMG_0385.JPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“