Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
#1 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
Mám takový problém se svým mazlíkem. Je to asi měsíc co začal jednoho dne ráno zlobit. Než jsem dojel do práce, tak mi 5x vypnul motor.
Většinou, když je studený a hlavně po ránu, tak mi po překročení 2500 ot vypne motor, kontrolky a ticho. Tohle mi párkrát udělá a pak tam skočí nouzový režim a jedu bez vypnutí motoru do 3000 ot.
Hledal jsem tady na foru kde by mohl být prodlém nebo jak to zkusit vyřešit. Co jsem našel, tak čištění EGRu nebo výměna filtru a čerpadla (což je ta dražší varianta a asi mi nikdo nezaručí, že to bude na 100% tím).
Nemá s tím někdo zkušenosti?
Turbo asi 2 roky zpět nové, hadice na sání do turba, která dělala NR před půl rokem, je také ok, DPF je pryč už asi 4 roky zpět. Palivo beru většinou OMV nebo Shell, teď jsem vzal Tesco naftu, ale někde jsem zase studoval, že tam vozí palivo docela kvalitní EuroOil a tam už jsem taky bral a v s tom tescu také mám takový pocit a nikdy nic...
Děkuji za radu
Případně kdyby byly nějaké návody, jak svépomoci doma vyčistit nějaké ty trubky, klapky přímo na V50 1.6, tak budu moc rád... Díky moc
Standa
Většinou, když je studený a hlavně po ránu, tak mi po překročení 2500 ot vypne motor, kontrolky a ticho. Tohle mi párkrát udělá a pak tam skočí nouzový režim a jedu bez vypnutí motoru do 3000 ot.
Hledal jsem tady na foru kde by mohl být prodlém nebo jak to zkusit vyřešit. Co jsem našel, tak čištění EGRu nebo výměna filtru a čerpadla (což je ta dražší varianta a asi mi nikdo nezaručí, že to bude na 100% tím).
Nemá s tím někdo zkušenosti?
Turbo asi 2 roky zpět nové, hadice na sání do turba, která dělala NR před půl rokem, je také ok, DPF je pryč už asi 4 roky zpět. Palivo beru většinou OMV nebo Shell, teď jsem vzal Tesco naftu, ale někde jsem zase studoval, že tam vozí palivo docela kvalitní EuroOil a tam už jsem taky bral a v s tom tescu také mám takový pocit a nikdy nic...
Děkuji za radu
Případně kdyby byly nějaké návody, jak svépomoci doma vyčistit nějaké ty trubky, klapky přímo na V50 1.6, tak budu moc rád... Díky moc
Standa
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#2 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
máš tři možnosti:
-dát to někomu, kdo má origo diagnostiku, znalosti a nebude věštit z křišťálový koule a bude vědět co a jak
-hodit to ze skály
-měnit milion věcí na základě rad tady z fora od lidí, co to auto neviděli a jen mají nějaký nápad
-dát to někomu, kdo má origo diagnostiku, znalosti a nebude věštit z křišťálový koule a bude vědět co a jak
-hodit to ze skály
-měnit milion věcí na základě rad tady z fora od lidí, co to auto neviděli a jen mají nějaký nápad
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#3 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
Zkus odpojit EGR vntil,pokud to přestane dělat je to vadné EGR.Nejlépe zajet do SPX car
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
#4 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
Ta skála zní docela dobře Ale asi zkusím jak budu mít chvilku odpojit ten EGR co to udělá. A že se tak blbě ptám. U tohoto motoru se odpojuje jakým způsobem? Musí se vypnout i v ŘJ, případně nějaká speciální záslepka?
Měnit díly po díle určitě nechci, nějak teď na to nejsou finance, takže touto cestou určitě ne. Nad SPX car jsem už přemýšlel, ale bojím se, že to bude strašná raketa a kluci se tam s tím moc párat nebudou. Dají tam originální díly a oprava bude dražší než hodnota auta
Známý mi teď ještě poradil, dát to na nějaký osciloskop, že to projede všechny elektrické komponenty, ventily, atd... Co myslíte?
Díky
Měnit díly po díle určitě nechci, nějak teď na to nejsou finance, takže touto cestou určitě ne. Nad SPX car jsem už přemýšlel, ale bojím se, že to bude strašná raketa a kluci se tam s tím moc párat nebudou. Dají tam originální díly a oprava bude dražší než hodnota auta
Známý mi teď ještě poradil, dát to na nějaký osciloskop, že to projede všechny elektrické komponenty, ventily, atd... Co myslíte?
Díky
#5 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
konektor EGR je u téhle mrdky docela dobře přístupný a stačí jej odpojit.Auto sice skočí do nouzáku ,ale pokud Ti to nebude dělat víš že je EGR špatné.Další možností je,že přijedeš ke mě.Stanly001 píše:Ta skála zní docela dobře Ale asi zkusím jak budu mít chvilku odpojit ten EGR co to udělá. A že se tak blbě ptám. U tohoto motoru se odpojuje jakým způsobem? Musí se vypnout i v ŘJ, případně nějaká speciální záslepka?
Měnit díly po díle určitě nechci, nějak teď na to nejsou finance, takže touto cestou určitě ne. Nad SPX car jsem už přemýšlel, ale bojím se, že to bude strašná raketa a kluci se tam s tím moc párat nebudou. Dají tam originální díly a oprava bude dražší než hodnota auta
Známý mi teď ještě poradil, dát to na nějaký osciloskop, že to projede všechny elektrické komponenty, ventily, atd... Co myslíte?
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
#6 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
Takže jestli to dobře chápu... odpojím EGR, skočí to do nouzáku a nemělo by to vypínat motor? Tak to mi nedělá. Když jedu odpoledne z práce, tak mi to třeba 3 dny ze šesti skočí do nouzáku a jezdím bez vypnutí motoru, ale jen do 3000 ot. dál mě to nepustí, ale vím, že to nevypne. Dnes odpoledne jsem startoval auto, do kopce rozjezd na 1, vypnul se mi motor, potom jsem to vyjel pod 2500 ot. rovinka, přes 2500 na dvojku, vypnul se motor, pak jsem jel, 3000 a více a skočilo to do nouzáku a jel jsem bez vypnutí do 3000 ot.
Dá se z tohoto něco poznat?
Při odpojení EGRu mi to bude teoreticky dělat to samé jako teď v nouzáku, ne?
Dá se z tohoto něco poznat?
Při odpojení EGRu mi to bude teoreticky dělat to samé jako teď v nouzáku, ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#7 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
Je mozny, ze se EGRko projevuje jeste i vypinanim motoru, ale neslysel sem o tom. Naopak jak se spolehlive pozna aspon na tomhle motoru, ze je to EGRko, je ze pri omezeni vykonu to jeste navic zahlasi chybu DSTC. Tohle stejny by se melo objevit i pokud ho rucne odpojis. A jinak diagnostika, ktera ti to rekne jiste.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 1.6D 81kw 2006/07
- Bydliště: Zlín
#8 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
Tak dnes se projevil posledni příspěvek... Jedu si po dálnici 160 a zkousim co to udělá. Zrovna mi to docela jelo pěkně.
Asi po 5km jízdy se vypnul motor, kontrolky a musel jsem vypnout zapalování a znovu startovat. Po nastartování mi to napsalo hlášku:
DSTC - PROTISMYK DOČASNĚ VYPNUT.
Ale když manuálně vypni DSTC, tak to napíše hlášku:
REGULACE PROKLUZU VYPNUTA.
ale pak mi to udělalo ještě asi 3x a pak už jsem jel slušně...
Každopádně je toto informace o tom, že mam v hájí EGR?
Diky za info
Asi po 5km jízdy se vypnul motor, kontrolky a musel jsem vypnout zapalování a znovu startovat. Po nastartování mi to napsalo hlášku:
DSTC - PROTISMYK DOČASNĚ VYPNUT.
Ale když manuálně vypni DSTC, tak to napíše hlášku:
REGULACE PROKLUZU VYPNUTA.
ale pak mi to udělalo ještě asi 3x a pak už jsem jel slušně...
Každopádně je toto informace o tom, že mam v hájí EGR?
Diky za info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#9 Volvo V50 1.6 80 - vypínání motorů, nouzový režim
S nejvetsi pravdepodobnosti ano, ale pro jistotu jeste diagnostika.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 2 Odpovědi
- 1089 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 3 Odpovědi
- 450 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 1 Odpovědi
- 848 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 6 Odpovědi
- 870 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od THOmasoj