Takže odzadu:
to kV8ba: Pojistku jsem vytáhnout nezkoušel, ale předpokládám že pak se závada neobjeví viz.
raolsa píše:Závada se mi neprojevila tak moc, když jsem musel v létě dojet cca 50km na benzín, protože bylo už všude zavřeno a nemohl jsem dotankovat plyn. To pak druhý den ráno otáčky tolik nezakolísaly a šlo se i relativně normálně rozjet.
Ale vydrželo to jenom jednu jízdu, při následném studeném startu byla závada zpět.
to Romulusw: Netuším, jde nějak vyzkoušet, proměřit?
to Pavel: Klapku jsem nečistil, ale hodnoty (si myslím) dává dobré - grafy stoupají a klesají plynule bez skoků. Nicméně zítra můžu zkusit vyčistit.
Hodnoty zde:
ECM-Long-term fuel trim idle, bank 1 - 1,45%
ECM-Long-term fuel trim idle, bank 2 - 0%
ECM-Long-term fuel lower part load, bank 1 - 0,98
ECM-Long-term fuel lower part load, bank 2 - 1,00
ECM-Long-term fuel upper part load, bank 1 - 0,98
ECM-Long-term fuel upper part load, bank 2 - 1,00
Jinak dnes už nic nevyzkouším, páč je úplně vycuclá baterka a auto už nejde nastartovat.
Tak jsem to alespoň přezul na zimáky.