2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#26 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

ok2ucx píše:Když je motor studený (resp. lambda studená), řízení jede Open Loop (Lambda Control O/L), zhruba po minutě či dvě se přepne na Closed Loop (C/L).
To by zhruba odpovídalo, protože po těch cca dvou minutách po nastartování to tak nějak přestane blbnout. Ještě na to kouknu.
Otázka zní jestli se s tím dá něco dělat a proč to začalo více blbnout až v poslední době (přidává se načatá klapka, třeba)?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#27 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Jiří M »

Zkoušel si zkontrolovat dala na plynovym pedálu, jeslti dává taky souvislý data? Předpokládam, že lanko nemáš, ale to asi nebude tvoje závada.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#28 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Podle grafu to stoupalo plynule.
Lanko opravdu nemám, maximálně tažný. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#29 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

V jakémže stavu je klapka ETM? Není po repasi? Vyčištěná?

Ještě možná připiš hodnoty Fuel trimů (Longterm idle) atp. To by mohlo napovědět, zda-li někde nemáš ďouru v sání nebo něco podobného. Sice tyhle trimy by právě měly korigovat množství paliva v open/loop, je to další pomocná informace...
... zkrátka co nejvíce informací, čísel, atp. když už tady na dálku takto diagnostikujeme a hrajeme si.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4902
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#30 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

Zeptám se úplně blbě, co když ta lambda jen nehřeje?

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#31 2,4 t problém za studena

Příspěvek od kV8ba »

A zkoušel jsi vytáhnout pojistku od toho plynu, jak radil Martin? Jestli celá ta "závada" není jenom zblbnutou řj benzínu od plynu.
Každopádně pokud vyřadíš plyn, tak by to chtělo i "resetovat" řj benzínu a pak jezdit chvíli jen na béňo. Popřípadě najet před odpojením plynu několik desítek km jen na benzín, aby si řj zase zvykla.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#32 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Takže odzadu:
to kV8ba: Pojistku jsem vytáhnout nezkoušel, ale předpokládám že pak se závada neobjeví viz.
raolsa píše:Závada se mi neprojevila tak moc, když jsem musel v létě dojet cca 50km na benzín, protože bylo už všude zavřeno a nemohl jsem dotankovat plyn. To pak druhý den ráno otáčky tolik nezakolísaly a šlo se i relativně normálně rozjet.
Ale vydrželo to jenom jednu jízdu, při následném studeném startu byla závada zpět.
to Romulusw: Netuším, jde nějak vyzkoušet, proměřit?
to Pavel: Klapku jsem nečistil, ale hodnoty (si myslím) dává dobré - grafy stoupají a klesají plynule bez skoků. Nicméně zítra můžu zkusit vyčistit.
Hodnoty zde:
ECM-Long-term fuel trim idle, bank 1 - 1,45%
ECM-Long-term fuel trim idle, bank 2 - 0%
ECM-Long-term fuel lower part load, bank 1 - 0,98
ECM-Long-term fuel lower part load, bank 2 - 1,00
ECM-Long-term fuel upper part load, bank 1 - 0,98
ECM-Long-term fuel upper part load, bank 2 - 1,00

Jinak dnes už nic nevyzkouším, páč je úplně vycuclá baterka a auto už nejde nastartovat. :D
Tak jsem to alespoň přezul na zimáky. :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 4902
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#33 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Romulusw »

Pokud se dostaneš ke konektoru lambdy, který jde rozpojit, tak vodiče (od sondy) 2x bílá, nebo bílá a šedá, by měly být od vyhřívání. Proud odhaduju tak kolem 5A, tedy odpor by mohl být asi 2 Ohmy. Jestli bude odpor v řádech kil, mega, nebo nekonečno tak je to špatně.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#34 2,4 t problém za studena

Příspěvek od michal_0077 »

necetl jsem to cele ale postupoval bych takto:

- start jen na LPG jestli system umoznuje (obvykle dlouhe drzeni prepinace)
- start motoru po smazani adaptaci na benzin (vidou smaznout chyby)
- kouknout na vsechny cidla teploty, jak voda dat nasavaneho vzduchu jestli to ukazuje rozumna cisla
- tahle chyba taky muze byt tim ze vazne nejaky vstrikovac nez se rozhybe, jak plynovej tak benzinovej

lambda hodnoty co tu ukazujes jsou krasne, ale jak Ti psal Pavel na to se nehraje nez se ohreje kat a vyhreje lambda tak to jede podle mapy co je v jednotce bez lambda regulace. Samozrejme to do vypoctu delky vstriku ostatni cidla bere (tady bych se zameril na tu teplotu vody a nasavaneho vzduchu)

tohle mam na plynovejch autech rad, tam se z duvodu dvou palivovejch systemu hleda chyba pomerne snadno, clovek toho dokaze docela dost snadno vyloucit.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#35 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

michal_0077 píše:necetl jsem to cele ale postupoval bych takto:

- start jen na LPG jestli system umoznuje (obvykle dlouhe drzeni prepinace)Vyzkoušeno, auto funguje normálně, nyní používám, když potřebuji rychleji odjet a není čas počkat až se auto zahřeje.
- start motoru po smazani adaptaci na benzin (vidou smaznout chyby)Žádné chyby v autě nejsou, ale motor stejně blbne.
- kouknout na vsechny cidla teploty, jak voda dat nasavaneho vzduchu jestli to ukazuje rozumna cislaTeploty to ukazuje přiměřené.
- tahle chyba taky muze byt tim ze vazne nejaky vstrikovac nez se rozhybe, jak plynovej tak benzinovejV plynových problém asi nebude, auto na ně funguje normálně i když už mají najeto cca 86 kkm. Benzínové tam můžu zkusit dát jiné, mám tu celou jinou lištu.

lambda hodnoty co tu ukazujes jsou krasne, ale jak Ti psal Pavel na to se nehraje nez se ohreje kat a vyhreje lambda tak to jede podle mapy co je v jednotce bez lambda regulace. Samozrejme to do vypoctu delky vstriku ostatni cidla bere (tady bych se zameril na tu teplotu vody a nasavaneho vzduchu)Můžu tam zkusit dát jiné teplotní čidlo vody, mám tu náhradní, které bylo původně na autě a měnil jsem ho, když mi blbnul větrák na chladiči.

tohle mam na plynovejch autech rad, tam se z duvodu dvou palivovejch systemu hleda chyba pomerne snadno, clovek toho dokaze docela dost snadno vyloucit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#36 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Romulusw píše:Pokud se dostaneš ke konektoru lambdy, který jde rozpojit, tak vodiče (od sondy) 2x bílá, nebo bílá a šedá, by měly být od vyhřívání. Proud odhaduju tak kolem 5A, tedy odpor by mohl být asi 2 Ohmy. Jestli bude odpor v řádech kil, mega, nebo nekonečno tak je to špatně.
Kouknu. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#37 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Zajsoft »

Ondra. píše:mam tu na tenhle motor veskery motormanagement. pokud by te to pomohlo muzu pujcit co budes chtit a nasledne prodat co by se ti hodilo :)
Hoj, ETM mas? :-)
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 19 říj 2015 10:46, celkem upraveno 3 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#38 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Náhradní nemám. Máš, Pujčíš? :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#39 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Klapku netipuji, když nedělá jiné trable a když plyn jede.
Lambda též ne.

Jak již bylo uvedeno výše = myslím, že to bude něco benzín-specific. Jestli auto nehází misfire, tak cívky/svíčky budou asi o.k. také - i když jejich prověření není nikdy na škodu. Diagnostika není všemocná a je otázka jak "tolerantí" je detekce misfire právě za studena, v režimu bez lambdy.

Pořád bych to mířil někam do sensorů, které jedině ovlivňují řízení množství a časování paliva v režimu open-loop. Možná mě ještě napadá čidlo otáček/pozice kliky? Ta souvislost s počíteční teplotou venku bude jistě klíčová...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#40 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud máš možnost zapůjčit si novou baterku zkus ji prohodit.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3331
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#41 2,4 t problém za studena

Příspěvek od dumi.cz »

ok2ucx píše:Pořád bych to mířil někam do sensorů, které jedině ovlivňují řízení množství a časování paliva v režimu open-loop. Možná mě ještě napadá čidlo otáček/pozice kliky? Ta souvislost s počíteční teplotou venku bude jistě klíčová...P.
Jak je to u tehle motoru kdyz das plnej plyn? u meho B5254Trv 97, jde open loop pred ohratim, ale i pod plnym plynem. Toho by se dalo vyuzit jestli to blbne i v maximalnim zatizeni nebo se pletu?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#42 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Novou baterku nemám možnost si půjčit, ale dneska ráno jsem startoval s plně nabitou baterií (nabíjel jsem celou noc) a bez zapnutých světel a závada byla stejná.
Cívky jsem dal komplet jiné a svíčky jsou taky OK i když bych mohl zkusit dát nové, ale už mi to začíná lézt do peněz, kterých se mi momentálně nedostává. :(
Taky jsem si všimnul, že když se snažím zvýšit otáčky a dotknu se plynu tak mi lehce pohasnou kontrolky a světla a motor začne kuckat. Jako by něco mělo velký odběr proudu (klapka) a brzdil to třeba altík tím, že se snaží víc dobíjet. Ale zase divný je, že na plyn to neudělá a otáčky se po lehkém přidání normálně plynule zvednou. Kostřící pásek jsem kontroloval.
Docela jsem tipoval, že bude palivová pumpa před smrtí, dává malý tlak a tím nestačí doplňovat a motor kucká, ale tlak je OK.
Ty čidla by způsobovaly chybu i na plyn, ne?
Je to prostě záhada. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#43 2,4 t problém za studena

Příspěvek od michal_0077 »

co ty benzinove vstriky?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#44 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

raolsa píše:Novou baterku nemám možnost si půjčit, ale dneska ráno jsem startoval s plně nabitou baterií (nabíjel jsem celou noc) a bez zapnutých světel a závada byla stejná.
Cívky jsem dal komplet jiné a svíčky jsou taky OK i když bych mohl zkusit dát nové, ale už mi to začíná lézt do peněz, kterých se mi momentálně nedostává. :(
Taky jsem si všimnul, že když se snažím zvýšit otáčky a dotknu se plynu tak mi lehce pohasnou kontrolky a světla a motor začne kuckat. Jako by něco mělo velký odběr proudu (klapka) a brzdil to třeba altík tím, že se snaží víc dobíjet. Ale zase divný je, že na plyn to neudělá a otáčky se po lehkém přidání normálně plynule zvednou. Kostřící pásek jsem kontroloval.
Docela jsem tipoval, že bude palivová pumpa před smrtí, dává malý tlak a tím nestačí doplňovat a motor kucká, ale tlak je OK.
Ty čidla by způsobovaly chybu i na plyn, ne?
Je to prostě záhada. :unknown:
Zkus novou baterku.Minulý týden jsme řešili auto s podobnými příznaky,po výměně baterie vše OK

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#45 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Je pravda, že ta baterie už moc nevydrží. Takových 6-7 startů za sebou a chvíli se zapnutým klíčkem na diagnostice a je po ní. Má už nějakých 5 let. 62 Ah.
No budu s tím muset počkat až mi přijde přeplatek za plyn nebo 13-tý plat. :(

Vstřiky můžu zkusit vyměnit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#46 2,4 t problém za studena

Příspěvek od ok2ucx »

Co tak zkusit kabely a podporu z jiného auta?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#47 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Kabely vyzkouším. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 52
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#48 2,4 t problém za studena

Příspěvek od raolsa »

Další poznatky: Byl přehrán software ETM a ECM (děkuji Pavlovi). První studený start po nahrání - šlo přidat plyn, ale při rozjezdu a lehkém poklesu otáček pod volnoběh se motor zase zakuckal, nicméně v chodu se udržel a nechcípl. Druhý start při odjezdu z práce - motor se jenom velice neochotně nastartoval a dostal na volnoběžné otáčky (startuju bez šlapání na plyn). No a dneska ráno, nastartovalo to normálně, ale po přidání plynu motor chcípl. Po nastartování se šlo relativně rozjet, ale motor si trošku zakuckal. Uvidím odpoledne až pojedu z práce, jak se to bude chovat.
Jinak mám dojem, že auto je po přehrání SW nějaké lenivější a nemá takový "turbo" efekt, ale může to být jenom pocitové.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#49 2,4 t problém za studena

Příspěvek od GDPR_user »

A už jsi zkusil vyměnit baterku?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#50 2,4 t problém za studena

Příspěvek od Zajsoft »

Mensi strelba od boku, resim tu ted neco "podobneho",
co CPS? Sem radne wapkou a Supermafrasolem umyl cely auto, vcetne motoru, takze to bude plny vody/oleje/rzi...

A dela mi to presne tohle, studeny to chytne, trosku to traktoruje, ale jede, otacky do 2,5-3tis trhany, vejs uz lepsi, ale jakmile se rucka termostatu krapet hne, tak to chcipa a zachvili, to uz ani nejde nastartovat, chova se to uchlastane, svicky bily jak stena... Ale je pravda, ze VIDA hlasi ECM-5200 RPM sensor neco ;-)
cps.png
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“