kde je teplotni cidlo spínače větráku?

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
slava
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 08 kvě 2005 17:17
Bydliště: praha

kde je teplotni cidlo spínače větráku?

Příspěvek od slava »

proste se mi ztraci trochu voda
olej se tvari OK bilej neni, kaluze to nedela, tlak v okruhu OK, termostat asi 3 mnesice novej

jediny co mne dost stve a nejspis to zpusobuje-
kdyz treba pri parkování chvíli popojíždim a pak vypnu motor / vypne vodni pumpa a zacne trochu varit voda a preleje se z expanzky ven

zatim sem to resil sepnutim klimosky ta sepne velkej vetrak a ten to ochladi / jenze klimoska chce doplnit tak to prestava pomahat/

podle meho pozorovani se ten vetrak sepne nekdy sam / to cidlo bimetal asi neni uplne v prdeli ale myslim ze by mel spinat driv

cidlo teploty / co ukazuje na palubovce teplotu / je predpokladam nahore u termostatu, ale standartne je tak v 1/3 a kdyz je za 1/2 tak uz to vari

snad i podle manualu tam je jeste jedno cidlo /bimetal/
co má spinat vetrak /ma bejt na chladici ale tam neni vite nekdo kde ho hledat?
prípadne jak postupovat s hledanim zavady?
každa rada dobra.

slava 960 II. 2,5i
_________________
960 r.v.96 kombi 2.5i B6254

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: kde je teplotni cidlo spínače větráku?

Příspěvek od travex »

slava píše:proste se mi ztraci trochu voda
olej se tvari OK bilej neni, kaluze to nedela, tlak v okruhu OK, termostat asi 3 mnesice novej

jediny co mne dost stve a nejspis to zpusobuje-
kdyz treba pri parkování chvíli popojíždim a pak vypnu motor / vypne vodni pumpa a zacne trochu varit voda a preleje se z expanzky ven

zatim sem to resil sepnutim klimosky ta sepne velkej vetrak a ten to ochladi / jenze klimoska chce doplnit tak to prestava pomahat/

podle meho pozorovani se ten vetrak sepne nekdy sam / to cidlo bimetal asi neni uplne v prdeli ale myslim ze by mel spinat driv

cidlo teploty / co ukazuje na palubovce teplotu / je predpokladam nahore u termostatu, ale standartne je tak v 1/3 a kdyz je za 1/2 tak uz to vari

snad i podle manualu tam je jeste jedno cidlo /bimetal/
co má spinat vetrak /ma bejt na chladici ale tam neni vite nekdo kde ho hledat?
prípadne jak postupovat s hledanim zavady?
každa rada dobra.

slava 960 II. 2,5i
u 960 II s elektrickym vetrakem (dvourychlostnim) jsou obe rychlosti spinany pres ridici jednotku dle udaju od cidel teploty na motoru a dle jednotky (ovladace) klimy. U starsich miodelu je bimetalovy spinac (92C) umisten v pravem hornim rohu chladice. Vyrobce nahrady FACET, cena cca 250 korun vcetne DPH a tesneni..... Neni mi jasne zda tento spinac na aute mas, nebo ne.... v kazdem pripade zkus premerit teplotu chladice, nez zacnes resit termospinac... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

späť

Příspěvek od Ladislav »

Ak je každá rada dobra, tak aj laika :D
olej se tvari OK bilej neni,
– nuž voda nemusí isť práve do oleja
kaluze to nedela
– no ak sa voda stráca len trochu, tak by kaluze ani robiť nemalo. Ak je trochu trebárs 0.1l na 100 km, znamená to 0.001l ma 1km a to je 0.000001l na 1 meter a to si proste nemaš šancu všimnuť, pretože to nieje kaluž.

kdyz treba pri parkování chvíli popojíždim a pak vypnu motor / vypne vodni pumpa a zacne trochu varit voda a preleje se z expanzky ven
-vodná pumpa sa Ti sice vypne, ale vypne sa Ti aj motor, a teda aj ohrev vody od motora.
-mne ztoho vyplýva, že obmedzenie problému na čidlo teploty nemusi byť správne

pak vypnu motor / vypne vodni pumpa a zacne trochu varit voda a preleje se z expanzky ven
-voda určite nemôže začať vrieť až pri vypnutí motora (za predpokladu stáleho tlaku), pretože vtedy sa teplo od motora už nedodáva

Podľa mňa musíš zistiť, čo sa Ti tam vlastne deje. V zásade sú dva možnosti:
-buď Ti tam ta voda naozaj vrie, bublinky, ktoré pri tom vznikajú nestíhajú unikať cez zátku na vyrovnávacej nádržke, po ceste k nej sa niekde hromadia a vytláča Ti to vodu cez vyr. nádržku.(teplota voda by mala byť zvýšená)
-alebo sa z valca dostáva natlakovaný plyn do vody a vytláča Ti ju von, trebárs z vyr. nádržky a inde.(teplota by nemala byť zvýšená, ak ešte nevytlačilo veľa vody).

Aj ja si teda myslím, že by si mal najprv premerať teplotu chladiča, než začneš riešiť ten spínač.
Ale možno je to úplné ináč :wink:
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: späť

Příspěvek od travex »

rtekl bych ze uz od zacatku je tu zcela spravny predpoklad a to ten, ze po vynuti motoru vzroste te=pélota v chladicim okruhu.... (sice se zastavi prisun tepla z motoru, ale takze se vlivem zastavene cirkulace vody zastavi odvod tepla z motoru, takze chladic pomalu chladne a v motoru se teplota zvysi o 5 - 7 C, rozhodne by to nemelo vrit....

jen tak naokraj, tesni vicko expanzky?
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

čo tak?

Příspěvek od Ladislav »

A čo tak ísť nato takto:
-ventilátor chladiča prepoj káblom (trebárs káblom s vypínačom a poistkou) priamo na batériu.
-za teplého počasia vyjdi autíčkom na najbližší väčší kopec

Ak sa ti to prehreje a voda vytlačí z vyrovnávacej nádržky, máš tam iný asi väčší problém ako snímač teploty

Ak je všetko vporiadku (a navyše aj po tvojom parkovaní a odstavení), tak rieš problém snímača teploty. Autíčku nebude vadiť, ak bude ventilátor pri pokuse stále bežať, pretože teplota vody v motore bude regulovaná termostatom, ktorý je vo vode a menil si ho. Na budiku by Ti malo ukazovať teplotu medzi 1/3 a ? (v kopci).

No a po prečítaní tohto sa asi mechanici prežehnali. :oops:
Ak Ti pri tom od elektriky zhorí celé auto, prosím o urýchlené vymazanie tohto príspevku. :lol:
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

slava
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 08 kvě 2005 17:17
Bydliště: praha

vari voda

Příspěvek od slava »

jo tesni to myslim dobre - tlak se drzi v hadicich velkej
zmerit teplotu- ale jak doma? / a i kdyz si pucim teplomner jak postupovat?

v pravem hornim rohu chladice to cidlo neni a ani v jinem rohu
/ videl sem kde ho kreslej v katalogu/

tedy asi ten novej model

pokud tam jak pises je vsechno spinany ridici jednotkou
tedy na zaklade udaju jen z toho jednoho cidla? / hned u termostatu/
vypada to ze to cidlo meri blbje

na palubovce se taplota drzi standartne v 1/4 rozsahu a kdyz auto vari je mirne nad 1/2 stupnice v cervanym nebyla nikdy - tedy ukazuje spatne

pokud ten vetrak nesepne pri tom popojizdeni tak po vypnuti vodniho okruhu, kterej uz se varu blizi, se to uvarit muze asi dost snadno

ten FACET, cena cca 250 korun to je ten bimetal nevis kolik a kde stoji to
cidlo teploty? /u toho termostatu/
_________________
960 r.v.96 kombi 2.5i B6254

slava
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 08 kvě 2005 17:17
Bydliště: praha

vypinac

Příspěvek od slava »

zatim sem se chtel tomu skodovackýmu reseni vypinec natvrdo vyhnout
ale dik :wink:
_________________
960 r.v.96 kombi 2.5i B6254

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

teplota

Příspěvek od Ladislav »

Vidím, že si stále presvedčený o poruche čidla teploty, dúfam, že máš pravdu, ale:

Pozor na tom budíku Ti neukazuje teplotu od –20 po veľa, ale asi tak od 80-85 po veľa. Keď máš ručičku v 1/3 je to asi tak 92-95 stupňov, pri ? možno stovka. Keď píšeš, že Ti mizne voda, asi Tam leješ doslova vodu a nie chladiacu zmes. Chladiaca zmes má omnoho vyššiu teplotu varu ako voda a to červené pole je tam vyznačené zrejme pre chladiacu zmes, nie pre vodu.

Pri malej bežnej rýchlosti, nie v kopcoch by podľa mňa malo auto isť aj bez zapnutého prídavného ventilátora bez toho, aby vyrážalo vodu z vyr. nádržky. Menil si termostat. Čiže dva snímače teploty, by museli byť pokazené, čo sa mi zdá malo pravdepodobné.

Dúfam, že máš pravdu, ale ak si budeš zisťovať cenu nového snímača, opýtaj sa aj na cenu tesnenia pod hlavu valcov. :wink:
Čo tam leješ? Ako dlho máš tento problém?
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

tlak

Příspěvek od Ladislav »

Kvapalina je tam navyše pod tlakom, tak vrie trošku neskôr. Píšeš, že máš natlakované hadice. Ak je motor studený a naštartuješ, po akej dobe sa natlakujú? Ak príliš skoro (pri studenej vode), tak je to zlé.
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

slava
Offline
Příspěvky: 30
Registrován: 08 kvě 2005 17:17
Bydliště: praha

Příspěvek od slava »

z toho co psal travex myslim ze je tam prave jenom jedno to cidlo /to bych rad nekde overil

ted tam mam fakt vodu / zjara mi prdla hadice takze dam fridex az na zimu


ja to normalne vse uchladim kdyz zapnu vetrak / klimatizace ho sepne/
ale pokud nebezi klima tak se ten vetrak automaticky zapne az kdyz uz to skoro vari - jestli vubec - proste kdyby sepnul vcas je to podle mne OK

to okouknu kdy se natlakujou hadice

k tesneni pod hlavou - ja s tim jezdim i treba 500Km v tahu a vse je OK az na to popojizdeni treba pri parkovani
_________________
960 r.v.96 kombi 2.5i B6254

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

voda

Příspěvek od Ladislav »

Tak to máš potom asi pravdu. Len si tu závadu odstráň čim skôr ono chladiaca zmes nielenže nemrzne a zvyšuje teplotu varu ale aj oproti vode nespôsobuje koróziu oceľových častí (mrazové poistky, vodná pumpa,...) :wink:
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: voda

Příspěvek od travex »

Ladislav píše:Tak to máš potom asi pravdu. Len si tu závadu odstráň čim skôr ono chladiaca zmes nielenže nemrzne a zvyšuje teplotu varu ale aj oproti vode nespôsobuje koróziu oceľových častí (mrazové poistky, vodná pumpa,...) :wink:
rrozdil v teplote bodu varu vody a nemrznouci smesi neni az tak markantni (vyzkouseno pri ladeni chlazeni na me byvale 130RS), daleko vice rozhodujici je tlak v systemu. Volvo pouziva pretlakovy system, tzn pokud je chladici okruh netesny nebo je ne zcela funkcni pretlakovy nebo podtlakovy ventil ve vicku expanzni nadoby tak to vari velmi rado.....

co bych udelal:

1) zkontroloval tesnot vodniho okruhu
2) zkontroloval vicko expanzky, zda je schopne udrzet pretlak a takze zda rpetlak neni prilis vysoky (motor dycha do chlazeni)
3) zkontroloval bych ovladaci rele vetraku na konektoru S2 postupnym uzemnenim spicek 1 a 2 dojde k sepnuti vetraku. (prvni nebo druha rychlost)
4) zmeril bych si zda na konektor S2 jdou signaly od RJ (bud od ECU nebo od jednotky zapalovani, zalezi na modelu a roku vyroby)

pro veskere pokusy bych si vzal k ruce multimetr a hlavne teplomer!

take bych se podival (ale to nesouvisi s resenim problemu typu vetrak) zda chladic neni zaneseny vodnim kamenem, nebo neni jiz tak trochu unaveny ( mne se kdysi chladic skoro rozpadl a nechladil ac byl dokonale tesny) - tze overit merenim teploty vody pred a za chladicem bez nutnosti neco rozebirat.

Bohuzel z totho tematu nevyplyva zda se jedna o problem jen s ventilatorem, nebo s chlazenim obecne....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Honza
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7926
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Něco podobnýho se mi dělo taky a nakonec to bylo těsnění pod hlavou. Příznaky úplně stejné.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

tesnenie

Příspěvek od Ladislav »

Ja to tiež typujem na tesnenie pod hlavou, možno krivá hlava a dúfaj že nie aj prasknutá.
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: tesnenie

Příspěvek od travex »

Ladislav píše:Ja to tiež typujem na tesnenie pod hlavou, možno krivá hlava a dúfaj že nie aj prasknutá.
zmeril bych tlak v chladicim okruhu a bylo by jasno... ja jsem si temer jisty ze to nebude z 99% vetrakem :-( Hlava by to byt mohla...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Můžeš zkusit těsnění pod hlavou primitivním způsobem. Nalij vodu do expanzní nádržky až po okraj a nech běžet motor, pokud se ve vodě budou objevovat bubliny tak je to těsnění ( u těchto motorů pokud je to v počátečním stádiu se to určuje dost těžko ). Problém jak už je nápsáno výše může být i zanesený chladič jak vodním kamenem ( čistá voda tam nemá co dělat - přípis volvo servis " nemrznoucí směs výhradně celoročně " - nebo mejčastěji mezi chladiči a v žebrování spousta prachu mušek apod. Co se týká nemrznoucích směsí automobilka uvádí použitím orig. nemrz. směsi se zvýší bod varu ( oproti obyč. vodě ) o 8 - 12°C. Nemrznoucí směsi jsou prakticky dva druhy podle chemického složení a neměli by se míchat a to 1. na bázi propylenu 2. na bázi ethylen glykolu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

mirek 850 T5R
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 22 črc 2006 00:43
Bydliště: pardubice

Re: voda

Příspěvek od mirek 850 T5R »

travex píše:
Ladislav píše:Tak to máš potom asi pravdu. Len si tu závadu odstráň čim skôr ono chladiaca zmes nielenže nemrzne a zvyšuje teplotu varu ale aj oproti vode nespôsobuje koróziu oceľových častí (mrazové poistky, vodná pumpa,...) :wink:
rrozdil v teplote bodu varu vody a nemrznouci smesi neni az tak markantni (vyzkouseno pri ladeni chlazeni na me byvale 130RS), daleko vice rozhodujici je tlak v systemu. Volvo pouziva pretlakovy system, tzn pokud je chladici okruh netesny nebo je ne zcela funkcni pretlakovy nebo podtlakovy ventil ve vicku expanzni nadoby tak to vari velmi rado.....

co bych udelal:

1) zkontroloval tesnot vodniho okruhu
2) zkontroloval vicko expanzky, zda je schopne udrzet pretlak a takze zda rpetlak neni prilis vysoky (motor dycha do chlazeni)
3) zkontroloval bych ovladaci rele vetraku na konektoru S2 postupnym uzemnenim spicek 1 a 2 dojde k sepnuti vetraku. (prvni nebo druha rychlost)
4) zmeril bych si zda na konektor S2 jdou signaly od RJ (bud od ECU nebo od jednotky zapalovani, zalezi na modelu a roku vyroby)

pro veskere pokusy bych si vzal k ruce multimetr a hlavne teplomer!

take bych se podival (ale to nesouvisi s resenim problemu typu vetrak) zda chladic neni zaneseny vodnim kamenem, nebo neni jiz tak trochu unaveny ( mne se kdysi chladic skoro rozpadl a nechladil ac byl dokonale tesny) - tze overit merenim teploty vody pred a za chladicem bez nutnosti neco rozebirat.

Bohuzel z totho tematu nevyplyva zda se jedna o problem jen s ventilatorem, nebo s chlazenim obecne....
no tak to jsi vedle.bod varu vody je 100 st. a bod varu třeba orig.volvo cl.média je 130st.
_________________
volvo 850 T5R

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: voda

Příspěvek od travex »

mirek 850 T5R píše:no tak to jsi vedle.bod varu vody je 100 st. a bod varu třeba orig.volvo cl.média je 130st.
zkus si ji uvarit doma v hrnci a uvidis. Ja to zkousel na kapaline G48 (neni to zelena volvo( - vysledek: voda cca 100C, smes vody a G48 namichana na -25C se varila pri 108C - nezajimavy rozdil...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

bod varu

Příspěvek od Ladislav »

Aj keby to bolo 108 C nemusí to byť nezaujímavý rozdiel. Pozor nieje to rozdiel 8 percent. Lebo sme sa nedohodli, čo je základ. Ak termostat otvára prívod vody pri 91 C a bod varu vody pri atmosferickom tlaku je 100 c, tak pracovný rozsah je 9 C. Pri spomínanej zmesi by sa pracovný rozsah zväčšil na 17 C, čo je skoro dvojnásobok.
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: bod varu

Příspěvek od travex »

Ladislav píše:Aj keby to bolo 108 C nemusí to byť nezaujímavý rozdiel. Pozor nieje to rozdiel 8 percent. Lebo sme sa nedohodli, čo je základ. Ak termostat otvára prívod vody pri 91 C a bod varu vody pri atmosferickom tlaku je 100 c, tak pracovný rozsah je 9 C. Pri spomínanej zmesi by sa pracovný rozsah zväčšil na 17 C, čo je skoro dvojnásobok.
daleko vetsi zvyseni bodu varu zajistuje pretlak v chladici soustave.... tzn, ze pokud mam vyssi tlak nez atmosfericky pak i obycejna voda vari pozdeji... zalezi na velikosti pretlaku, ruzne zatky maji ruzne hodnoty, uz jsem se potkal se ctyrmi typy....

takze i kdyby byla v systemu jenom voda a zatka by byla OK, stejne jako testnost okruhu tak by teplota bodu varu mela byt na mimimalne 110 - 115 C dle typu vicka (beru stredni hodnotu), pouzitim nemrznouci smesi se bod varu dale posouva, ale jiz ne o tolik. Pouziti nemrznouci smesi v systemu je predepsano nikoliv kvuli zvyseni bodu varu vody, ale proto, ze nemuze dojit k poskozeni mrazem nebo a to je zajimave celorocne: korozi. Vsechny nemrznouci smesi (snad s vyjimkou davno zapomenutych druhu na bazi glykolu) obsahuji inhibitory koroze a detergenty na cisteni systemu. U Modrych a zelenych kapalin na bazi glykolu je nutne menit kapalinu co dva roky prave proto, ze dojde k vycerpani techto prisad. Cervene kapaliny maji jine slozeni a to vcetne prisad a lhuta je petileta.,.... i z tohoto duvodu neni vhodne michat cervenou se zeleonou nebo modrou... michat lze jen kapaliny na stejne bazi....

stale mam dojem ze tu pleteme jablka s hruskami....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Ladislav »

zo vsetkym suhlasím :-) , podľa mňa nič nepletieme, len každy rozprava o svojom :-)
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

Ladislav píše:zo vsetkym suhlasím :-) , podľa mňa nič nepletieme, len každy rozprava o svojom :-)
ja jsem jen nechtel napsat ze jeden o voze a druhy o koze... tak jsem pouzil ovoce... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 24 úno 2005 07:04
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

:-)

Příspěvek od Ladislav »

Nehovoriac otom, že téma je "kde je teplotni cidlo spínače větráku?" Chudak slava :lol:
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
This topic is 14 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“