Odpojení imobilizéru u 850ky

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 29
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S80 T6
Bydliště: Písek

#1 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Jája »

Ahoj zas jeden dotaz k moudřejším.Mám v autě imobilizér ještě ten starej přikládací vypadá jak větší baterka do hodinek a evidentně nefunguje když ho nepřiložím tak stejně nastartuju a jedu akorát otravně pípá.Dá se odpojit?Nerad bych ho jen tak odpojil a pak nikam nejel.Má někdo zkušenost?

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Ondra. »

Jardo to co popisuješ podle mě není imobilizér, ale něco podobného jsem měl já u služebního auta. i s tim přívěskem s jakoby baterkou do hodinek. Nezdá se mi to jako origo Volvo. U 850 jsem se totiž v originále setkal s dvěma typy imobilizérů, čip buď v klíčku a anténa kolem zámku zapalování a nebo cca 3 cm dlouhá černá tyčinka, která se zasouvala do oblasti čudlíků (kde je náklon světel, výstražný apod).
Sloužilo to jako evidence služebních jízd, prostě po načtení čipu se do jednotky zapsalo kdo řídí a dokud to nikdo neudělal tak to pípalo. Vycházím z toho že tě auto jede i když se nenačteš, proto si myslím že se o imobilizér nejedná. Nejsnažší by ale podle mě bylo najít pípák (piezo) a zničit ho. :D
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 05 zář 2015 20:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#3 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Ondra. »

ale třeba se mýlím, možná je to origo a možná je to imobilizér, nevím neviděl jsem to
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Urvanej »

Máme to taky na služebácích, sázim na tu evidenci.
Immobilizér je od slova immobilizovat neboli znehybnit. Tak proto sázim na Ondru.
Normálně bych sel po drátech a odpáral to (s rozumem), nebude to mít na nic vliv (nejspíš).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 29
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S80 T6
Bydliště: Písek

#5 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Jája »

Ahoj vede k tomu takových drátů že jsem radši odpojil jen pípátko.A dobrý.Další dotaz nevíte kde bych našel jednotku od centrálu?V ovladači jsem baterky vyměnil a stále nic.Případně čím by to mohlo být že nejde?

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Ondra. »

jednotka centralu je za kastlikem u splujezdce, takova cerna cca 12x12
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 29
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S80 T6
Bydliště: Písek

#7 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Jája »

Ahoj tak vyřešeno.Rozebral jsem tu černou krabičku odpojil jsem to co tam pípalo a že to problikává červeně mi už nevadí.Až bude nálada tak odpojím i to :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#8 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od r.chroust »

Řeším tohle na V70 sazka a dost mě to štve, bez přiložení dokud nepípne nenastaruju.. A teď začal sem tam blbnout, že zapípa několikrát, ale auto jen sťuká a nic, musím odpojit baterku, aby zase fungovalo, takže bych byl taky rád za demontaci, jen mám strach když provedu jak Jája, tak už při mojem štěstí neodjedu..
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Hary
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 850
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Neratovice
Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver

#9 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Hary »

Tohle mi zase připomíná něco typu "tajny vypínač" (dokud nepřiložíš, nenastartuješ).
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#10 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od r.chroust »

tak dneska jsem se nervl, po dvou dnech stání vypadal můj start takhle.. :/ .. tak jsem na radu hledal nějakou řídící jednotku co do auta nepatří a našel tohle - viz foto, k tomu samozřejmě naprudko napojený nějaký nijak nereagující vypínač ve spod v plastu.. Nejradši bych to celé vzal kladivem, ale asi by to neprošlo co? :/
Přílohy
13043715_10201604534752933_2081464893351361624_n.jpg
13043715_10201604534752933_2081464893351361624_n.jpg (75.21 KiB) Zobrazeno 3499 x
13095734_10201604480671581_3893910418659826159_n.jpg
13095734_10201604480671581_3893910418659826159_n.jpg (54.4 KiB) Zobrazeno 3499 x
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#11 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od r.chroust »

děkuji za radu od Jiřího M. , spojil jsem konektory R a R2, a zkusil nastartovat a v pohodě :) dokonce od nich vedly kabely do malého přepínače, který když jsem zmáčkl, tak jsem taky nastartoval bez přiložení té kraviny.. No a pak jsem potupně odřezával kabel po kabelu, až jsem se toho pípacího hnusu konečně zbavil :Yahoo!:
Přílohy
DSC_1425.JPG
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 29
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S80 T6
Bydliště: Písek

#12 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Jája »

Já si tam ten vypínač nechal,nahoda je blbec a co kdyby chtěl někdo Dědečka ukrást.Což je asi blbost,ale jeden nikdy neví.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#13 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od r.chroust »

Jája píše:Já si tam ten vypínač nechal,nahoda je blbec a co kdyby chtěl někdo Dědečka ukrást.Což je asi blbost,ale jeden nikdy neví.
ono ve spod byl viditelný stříbrný vypínač, který stačilo držet a podařilo se nastartovat i bez přiložení té kraviny.. :) doufám, že se ten "dědeček " nikomu nezalíbí :D
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 29
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S80 T6
Bydliště: Písek

#14 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Jája »

Pro jistotu mám ještě zámek řadicí páky,ale ten jsem línej používat.A senzor na rozbití oken ani nevím jestly funguje;)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#15 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od Jiří M »

r.chroust píše:děkuji za radu od Jiřího M. , spojil jsem konektory R a R2, a zkusil nastartovat a v pohodě :) :Yahoo!:
Jsem rád, že se podařilo. :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 229
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Znojmo
Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
Bydliště: Znojmo

#16 Odpojení imobilizéru u 850ky

Příspěvek od r.chroust »

Jája píše:Pro jistotu mám ještě zámek řadicí páky,ale ten jsem línej používat.A senzor na rozbití oken ani nevím jestly funguje;)
Jojo ten mám taky, ale za rok co auto mám jsem ho ještě ani nevyzkoušel :-D
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“