Odpojení imobilizéru u 850ky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Volvo S80 T6
- Bydliště: Písek
#1 Odpojení imobilizéru u 850ky
Ahoj zas jeden dotaz k moudřejším.Mám v autě imobilizér ještě ten starej přikládací vypadá jak větší baterka do hodinek a evidentně nefunguje když ho nepřiložím tak stejně nastartuju a jedu akorát otravně pípá.Dá se odpojit?Nerad bych ho jen tak odpojil a pak nikam nejel.Má někdo zkušenost?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Odpojení imobilizéru u 850ky
Jardo to co popisuješ podle mě není imobilizér, ale něco podobného jsem měl já u služebního auta. i s tim přívěskem s jakoby baterkou do hodinek. Nezdá se mi to jako origo Volvo. U 850 jsem se totiž v originále setkal s dvěma typy imobilizérů, čip buď v klíčku a anténa kolem zámku zapalování a nebo cca 3 cm dlouhá černá tyčinka, která se zasouvala do oblasti čudlíků (kde je náklon světel, výstražný apod).
Sloužilo to jako evidence služebních jízd, prostě po načtení čipu se do jednotky zapsalo kdo řídí a dokud to nikdo neudělal tak to pípalo. Vycházím z toho že tě auto jede i když se nenačteš, proto si myslím že se o imobilizér nejedná. Nejsnažší by ale podle mě bylo najít pípák (piezo) a zničit ho.
Sloužilo to jako evidence služebních jízd, prostě po načtení čipu se do jednotky zapsalo kdo řídí a dokud to nikdo neudělal tak to pípalo. Vycházím z toho že tě auto jede i když se nenačteš, proto si myslím že se o imobilizér nejedná. Nejsnažší by ale podle mě bylo najít pípák (piezo) a zničit ho.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 05 zář 2015 20:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Odpojení imobilizéru u 850ky
ale třeba se mýlím, možná je to origo a možná je to imobilizér, nevím neviděl jsem to
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Odpojení imobilizéru u 850ky
Máme to taky na služebácích, sázim na tu evidenci.
Immobilizér je od slova immobilizovat neboli znehybnit. Tak proto sázim na Ondru.
Normálně bych sel po drátech a odpáral to (s rozumem), nebude to mít na nic vliv (nejspíš).
Immobilizér je od slova immobilizovat neboli znehybnit. Tak proto sázim na Ondru.
Normálně bych sel po drátech a odpáral to (s rozumem), nebude to mít na nic vliv (nejspíš).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Volvo S80 T6
- Bydliště: Písek
#5 Odpojení imobilizéru u 850ky
Ahoj vede k tomu takových drátů že jsem radši odpojil jen pípátko.A dobrý.Další dotaz nevíte kde bych našel jednotku od centrálu?V ovladači jsem baterky vyměnil a stále nic.Případně čím by to mohlo být že nejde?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Odpojení imobilizéru u 850ky
jednotka centralu je za kastlikem u splujezdce, takova cerna cca 12x12
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Volvo S80 T6
- Bydliště: Písek
#7 Odpojení imobilizéru u 850ky
Ahoj tak vyřešeno.Rozebral jsem tu černou krabičku odpojil jsem to co tam pípalo a že to problikává červeně mi už nevadí.Až bude nálada tak odpojím i to
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#8 Odpojení imobilizéru u 850ky
Řeším tohle na V70 sazka a dost mě to štve, bez přiložení dokud nepípne nenastaruju.. A teď začal sem tam blbnout, že zapípa několikrát, ale auto jen sťuká a nic, musím odpojit baterku, aby zase fungovalo, takže bych byl taky rád za demontaci, jen mám strach když provedu jak Jája, tak už při mojem štěstí neodjedu..
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#9 Odpojení imobilizéru u 850ky
Tohle mi zase připomíná něco typu "tajny vypínač" (dokud nepřiložíš, nenastartuješ).
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#10 Odpojení imobilizéru u 850ky
tak dneska jsem se nervl, po dvou dnech stání vypadal můj start takhle.. :/ .. tak jsem na radu hledal nějakou řídící jednotku co do auta nepatří a našel tohle - viz foto, k tomu samozřejmě naprudko napojený nějaký nijak nereagující vypínač ve spod v plastu.. Nejradši bych to celé vzal kladivem, ale asi by to neprošlo co? :/
- Přílohy
-
- 13043715_10201604534752933_2081464893351361624_n.jpg (75.21 KiB) Zobrazeno 3499 x
-
- 13095734_10201604480671581_3893910418659826159_n.jpg (54.4 KiB) Zobrazeno 3499 x
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#11 Odpojení imobilizéru u 850ky
děkuji za radu od Jiřího M. , spojil jsem konektory R a R2, a zkusil nastartovat a v pohodě dokonce od nich vedly kabely do malého přepínače, který když jsem zmáčkl, tak jsem taky nastartoval bez přiložení té kraviny.. No a pak jsem potupně odřezával kabel po kabelu, až jsem se toho pípacího hnusu konečně zbavil
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Volvo S80 T6
- Bydliště: Písek
#12 Odpojení imobilizéru u 850ky
Já si tam ten vypínač nechal,nahoda je blbec a co kdyby chtěl někdo Dědečka ukrást.Což je asi blbost,ale jeden nikdy neví.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#13 Odpojení imobilizéru u 850ky
ono ve spod byl viditelný stříbrný vypínač, který stačilo držet a podařilo se nastartovat i bez přiložení té kraviny.. doufám, že se ten "dědeček " nikomu nezalíbíJája píše:Já si tam ten vypínač nechal,nahoda je blbec a co kdyby chtěl někdo Dědečka ukrást.Což je asi blbost,ale jeden nikdy neví.
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 29
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Volvo S80 T6
- Bydliště: Písek
#14 Odpojení imobilizéru u 850ky
Pro jistotu mám ještě zámek řadicí páky,ale ten jsem línej používat.A senzor na rozbití oken ani nevím jestly funguje;)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#15 Odpojení imobilizéru u 850ky
Jsem rád, že se podařilo.r.chroust píše:děkuji za radu od Jiřího M. , spojil jsem konektory R a R2, a zkusil nastartovat a v pohodě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 229
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: V70 2,3 T5 rv99, C70 2,3 T5 rv99
- Bydliště: Znojmo
#16 Odpojení imobilizéru u 850ky
Jojo ten mám taky, ale za rok co auto mám jsem ho ještě ani nevyzkoušelJája píše:Pro jistotu mám ještě zámek řadicí páky,ale ten jsem línej používat.A senzor na rozbití oken ani nevím jestly funguje;)
_________________
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
Je- C70 2.3 T5 rv99 176kw at
Je- V70 2.3 T5 rv99 176kw man
Bylo- škoda 105,120,125,136rapid,2x favorit, Fiat 126p (22ps), vw polo, 2x daihatsu charade, Opel vectra A 2x 1.6, 2.0, 2.5V6(170ps), vectra B 2.5V6 (170ps), lancia delta 1.6hf turbo (140ps), lancia kappa 2.0 20v 5V turbo(220ps),2xVolvo v40 t4 (200ps)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 1233 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jofo
-
- 6 Odpovědi
- 676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Weight
-
- 3 Odpovědi
- 583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepino69
-
- 6 Odpovědi
- 694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jakubboucek