.

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
This topic is 14 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
crtec
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 17 roků
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

Příspěvek od crtec »

že by málo paliva? ale co s tím to netuším.... :cry:
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Karlos píše:cau martine...

co by to mohlo byt? pravdepodobne je turbotlak moc velky a dochazi ke klepani (detonacni zapalovani) - zkus na motronicu nastavit vetsi privod paliva (tabulka viz. http://brickweb.wz.cz/technika/tuning.htm#e), dalsi opatreni je tankovat minimalne 98 okt. benzin (ja po zvyseni tlaku nic jinyho nez 98 nebo vyssi netankoval), dalsi moznost je prenastavit zapalovani (taktez lze manualne na motronicu)...pokud nic z toho nezabere, tak si sezen ukazatel tlaku turba, dej ho na tecka, at je videt, kolik turbo vubec tlaci, pokud tlaci vic nez 1,1 atmosfery, tak uber tlak - nejlepe si sezen regulovatelny ventil a zkus si hrat s nastavenim tlaku manualne - tecka jsou sice fajn, ale je to znacne nepresny tuningovy doplnek a pokud bys dlouhodobe ten motor zatezoval moc velkym tlakem, tak by se nejaky ten dily mohl rozloucit a vycestovat z bloku bokem (jednou jsem takhle videl ojnici na vylete) a to by asi nebylo to prave.

Mimochodem, kam az ti ukazuje rucicka na originalnim turbobudiku??
No více méně mám podezření na chudou směs.Už jsem to celkem vychytal pokud při akceleraci plyn šlápnu uberu šlápnu uberu,tak to jde ochotně a bez vynechávání,pokud ho zacápnu až na podlahu a všechny kvylty nechám vytočit do 5000 nedělá to taky akorát se objevuje klepání(budík turba mám bez červeného pole a ručička jde cca 4mm před konec žlutého)(knock senzor jsem nenalezl) ale pokud to točím jen jemně tak okolo 3-3500 to začne blbnout.

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Karlos píše:
martinopel píše: No více méně mám podezření na chudou směs.Už jsem to celkem vychytal pokud při akceleraci plyn šlápnu uberu šlápnu uberu,tak to jde ochotně a bez vynechávání,pokud ho zacápnu až na podlahu a všechny kvylty nechám vytočit do 5000 nedělá to taky akorát se objevuje klepání(budík turba mám bez červeného pole a ručička jde cca 4mm před konec žlutého)(knock senzor jsem nenalezl) ale pokud to točím jen jemně tak okolo 3-3500 to začne blbnout.
Podezreni je asi spravny, podle me mas ten tlak hodne (az moc) vysoko a tudiz chudou smes - zkus nekde sehnat normalni ukazatel turbotlaku s hodnotami od -2 do 2 bar. Do te doby si zkus pohrat s motronicem. Knock senzor je na prave strane motoru pod sacím potrubím - teda mel by byt. To slapani na plyn jak popisujes neni asi nejidealnejsi reseni. Jak jsi na tom s benzinem? Co tankujes?
Tankuji V-Power racing.Knock senzor tam vůbec právě není mimochodem není tam ani lambda sonda!!! :roll: :roll: :roll: ????Jak se nastavuje ten motronik???Z tvých stránek jsem to nějak moc nepochopil

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

Takže tím potíkem se nastavuje doba otevření vstřiků? Pochopil jsem to správně? Začnu asi taky laborovat

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Fery píše:Takže tím potíkem se nastavuje doba otevření vstřiků? Pochopil jsem to správně? Začnu asi taky laborovat
Ad 1 není to potík ale přepínač,ad2 na LH jetronic to tuším nenajdeš.

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

No dobře, tak laborovat asi nebudu. Děkuji za informaci, já jsem se na řídící jednotku nekoukal. Ale až bude čas, tak ji určitě otevřu a kouknu se, jak to tam vypadá. Jsem totiž starej, ale strašně zvědavej ...
This topic is 14 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co opravit???“