Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#1 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Z ničeho nic mi auto začalo žrát jako tank. Plnou nádrž jsem vyjel po Praze za 300 km. I palubák ukazuje hodně, lehkou nohou se pod 13l nedostanu, spíš je to tak 15. Do toho mi začaly při studených startech divně padat otáčky.
Je mi jasný že něco se bude muset vyměnit a že je něco rozbitý. Na origo diag jsem byl u Marry. Je možný že tohle dělají vadný lambdasondy?
Mam ještě potenciálně vadnou škrtící klapku, ale uplně se mi nechce dělat oboje dvoje zároveň. Máte nějakou zkušenost co by to mohlo způsobovat?
Díky!
Je mi jasný že něco se bude muset vyměnit a že je něco rozbitý. Na origo diag jsem byl u Marry. Je možný že tohle dělají vadný lambdasondy?
Mam ještě potenciálně vadnou škrtící klapku, ale uplně se mi nechce dělat oboje dvoje zároveň. Máte nějakou zkušenost co by to mohlo způsobovat?
Díky!
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Lambda je klasika, ani to nemusi vyhodit zadnou chybu, pokud je mrtva ale pohybuje se v toleranci. Popadni multimetr a zmer co ma na vystupu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#3 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Bai voko spotřeba 23 l na sto... to asi bude hooodně bohatá směs. Kor když píšeš, že motor má na volnoběhu nízký otáčky. Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem), nebo proč do toho leje tolika benzínu (vstřiky a tak)... Pak asi nastoupí snímače teploty motoru (hlásí že je motor studenej a ŘJ dává pořád velkou dávku paliva). Víc pak asi s diagnostikou na palubě při provozu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12084
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
A doporučuju s tim moc nejezdit, bohatá směs umí pozabíjet kat i lambdy poměrně rychle.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
To bude asi hledat hoooodne dlouhoJiří M píše:Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#6 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Zajetelenej a neprůchozí filtr asi uvidí hned, nebo někde sežvejklou hadici, nebo něco takovýho, proč do motoru nejde vzduch.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#7 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Turbo nemam Podle toho co píšeš, tak by to mohla být ta klapka, i když diag ji nevyhyhazuje. Mam už elektronickou. Že by pouštěla málo vzduchu? Nebo moc? Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně. Takže mně spíš zajímalo jestli zkusit vyčistit/vyměnit lambdy, jestli to může bejt tím, než se začnou sypat peníze jinam... Uplně si teď přijdu jak s T6, ta měla tuhle spotřebu normálněJiří M píše:Bai voko spotřeba 23 l na sto... to asi bude hooodně bohatá směs. Kor když píšeš, že motor má na volnoběhu nízký otáčky. Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem), nebo proč do toho leje tolika benzínu (vstřiky a tak)... Pak asi nastoupí snímače teploty motoru (hlásí že je motor studenej a ŘJ dává pořád velkou dávku paliva). Víc pak asi s diagnostikou na palubě při provozu.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#8 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Kéž bych ho tam našeltomasss píše:To bude asi hledat hoooodne dlouhoJiří M píše:Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem)
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#9 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
To už se asi stalo... otázka je co bylo dřív.Urvanej píše:A doporučuju s tim moc nejezdit, bohatá směs umí pozabíjet kat i lambdy poměrně rychle.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#10 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
jednu lambdu tu mam, je z motoru B5252S rok 99 je z S70tky.
kdyby pasovala a potreboval jsi dej vedet. Stav by mela bejt funkcni, ale jisty to neni, takze by sme se domuvili na vyzkouseni.
kdyby pasovala a potreboval jsi dej vedet. Stav by mela bejt funkcni, ale jisty to neni, takze by sme se domuvili na vyzkouseni.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
No tak jestli nefunguje vyhrivani, nevim co resis...oboje vymenit, da se poridit origo od Bosche do tisicovky jedna, to mas jak jednu plnou nadrzmichalnavratil píše:Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#12 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Koukám že na Kelly je univerzální za 1700, tzn. někde jinde se slevou by se dalo dostat pod litr. Moc na autoelektriku nejsem, nevěděl jsem že to je univerzální díl.tomasss píše:No tak jestli nefunguje vyhrivani, nevim co resis...oboje vymenit, da se poridit origo od Bosche do tisicovky jedna, to mas jak jednu plnou nadrzmichalnavratil píše:Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně.
Marra mi za to řikal mnohonásobně víc, kdyby to bylo dohromady byť i za trojku tak neřešim nic a už je to vyměněný.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#13 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
čím déle nad tím budeš dumat, tím víc benzínu projedeš.
Vyměň vše, co s tím může souviset.
čidlo teploty, lambdu, škrtící klapku (minimálně vyčistit).
Vyměň vše, co s tím může souviset.
čidlo teploty, lambdu, škrtící klapku (minimálně vyčistit).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
No ani T6 nema mit tuhle spotrebu Tu jsem s ni mel, vymenil sem vsechny 4 lambady a hned to klesla minimalne o 5l/100km.michalnavratil píše:Bai voko spotřeba 23 l na sto...Podle toho co píšeš, tak by to mohla být ta klapka, i když diag ji nevyhyhazuje. Mam už elektronickou. Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně. Takže mně spíš zajímalo jestli zkusit vyčistit/vyměnit lambdy, jestli to může bejt tím, než se začnou sypat peníze jinam... Uplně si teď přijdu jak s T6, ta měla tuhle spotřebu normálně
Klapku chce nechat projed Vidou, je tam na to test, ono do dost velkyho rozptylu (ted z hlavy nevim 8-13st.) rozdilu mezi odporovejma drahama v ni to nerve, ale taky muzou bejt v haji obje, prubeh testu ma pripominat +/- sinusovku...
Ty tam mas jeste rozdelovac, resp. motor B5252FS?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
U novejch aut uz tak uplne ne, ale u techle starsich evropskejch aut se to rozlisuje v podstate jen podle poctu vodicu a konektoru. Ty tam mas nejspis 3 nebo 4 dratovou (ty jsou stejny, jen jedna ma extra signalovou zem), a draty ti kdokoliv s krimpovacima klestema napoji.michalnavratil píše:nevěděl jsem že to je univerzální díl.
Ted maj zrovna vyprodej v automediku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#16 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Nene, Já tam mam B5244S2... stejnej co už se dával do V70 P2.Zajsoft píše:No ani T6 nema mit tuhle spotrebu Tu jsem s ni mel, vymenil sem vsechny 4 lambady a hned to klesla minimalne o 5l/100km.michalnavratil píše:Bai voko spotřeba 23 l na sto...Podle toho co píšeš, tak by to mohla být ta klapka, i když diag ji nevyhyhazuje. Mam už elektronickou. Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně. Takže mně spíš zajímalo jestli zkusit vyčistit/vyměnit lambdy, jestli to může bejt tím, než se začnou sypat peníze jinam... Uplně si teď přijdu jak s T6, ta měla tuhle spotřebu normálně
Klapku chce nechat projed Vidou, je tam na to test, ono do dost velkyho rozptylu (ted z hlavy nevim 8-13st.) rozdilu mezi odporovejma drahama v ni to nerve, ale taky muzou bejt v haji obje, prubeh testu ma pripominat +/- sinusovku...
Ty tam mas jeste rozdelovac, resp. motor B5252FS?
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Aha, takze modelovej rok 2000michalnavratil píše:Nene, Já tam mam B5244S2... stejnej co už se dával do V70 P2.Zajsoft píše: Ty tam mas jeste rozdelovac, resp. motor B5252FS?
No taky by to mohli bejt z casti trafa ke svickam/svicky, pacz castecne nacaty trafo jeste chybu nehodi, ale na tom jak je hladkej chod motoru / spotrebe je to uz znat.
Takze bych zkusil postupne odpojit/pripojit kabel k trafickum, zda se zmeni chod - uz jenom porovnani rozdilu mezi odpojenim jednotlivych valcu napovi a pak se kouk v ramci prevence i na svicky, barva lecos napovi a pripadna pecka na svicce je taky odpoved
Jinak pokud Ti Marra rekl, at vymenis lambady, tak tim urcite zacni... Co se tyce cen, tak zalezi na znacce(BOSH je BOSH...) a jak uz tu bylo uvedeno, univerzala nema kolektor, ale jen kabel, tu sezenes pred KAT, ale za KAT tj. kontrolni, uz v univezrale vetsinou k mani neni... A bud rad, ze mas jen 2 Na druhou stranu, co vim, tak uz pred delsim casem kluci z D5T5 hlasili, ze uz maj k dysposici upravu ECU k odstraneni kontrolni lambdy, cenove to hadam vyjde +/- stejne jako ta lamda, ale zaplatis to jednou a uz mas klid
To samy jak uz radil doktor, IAT muze taky dost nadelat paseku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 108
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: 740 GLE Diesel
- Bydliště: Praha 5
#18 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Diag vyhazuje KO lambdu. Určitě tím začnu, ale u Marry je jedna za 5000. To máme drahej začátek - jsme na 10 000Aha, takze modelovej rok 2000
No taky by to mohli bejt z casti trafa ke svickam/svicky, pacz castecne nacaty trafo jeste chybu nehodi, ale na tom jak je hladkej chod motoru / spotrebe je to uz znat.
Takze bych zkusil postupne odpojit/pripojit kabel k trafickum, zda se zmeni chod - uz jenom porovnani rozdilu mezi odpojenim jednotlivych valcu napovi a pak se kouk v ramci prevence i na svicky, barva lecos napovi a pripadna pecka na svicce je taky odpoved
Jinak pokud Ti Marra rekl, at vymenis lambady, tak tim urcite zacni... Co se tyce cen, tak zalezi na znacce(BOSH je BOSH...) a jak uz tu bylo uvedeno, univerzala nema kolektor, ale jen kabel, tu sezenes pred KAT, ale za KAT tj. kontrolni, uz v univezrale vetsinou k mani neni... A bud rad, ze mas jen 2 Na druhou stranu, co vim, tak uz pred delsim casem kluci z D5T5 hlasili, ze uz maj k dysposici upravu ECU k odstraneni kontrolni lambdy, cenove to hadam vyjde +/- stejne jako ta lamda, ale zaplatis to jednou a uz mas klid
To samy jak uz radil doktor, IAT muze taky dost nadelat paseku...
Dál by to možná chtělo vyměnit klapku. Test nikdo nedělal pokud vím, trochu mě to štve. Dalších 12 000
A pak případně IAT, to bude taky tak. Tak nová lednička bude asi zase příští měsíc
Dopr... A to jsem do auta nasázel za léto už asi 50 000.
Jinak svíčky jsou nový, vzduchovej filtr taky.
No nic, asi toho už víc nevymyslíme. Vybral jsem si holt drahej koníček.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive
Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special | 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
No me vsechny 4 vysly asi na 12-13k, predni BOSH univerzalky, zadni vcetne konektoru (a 2dny na to D5T5 oznamilo, ze uz umej deaktivovat ty zadni ).michalnavratil píše:Diag vyhazuje KO lambdu. Určitě tím začnu, ale u Marry je jedna za 5000. To máme drahej začátek - jsme na 10 000
Dál by to možná chtělo vyměnit klapku. Test nikdo nedělal pokud vím, trochu mě to štve. Dalších 12 000
A pak případně IAT, to bude taky tak. Tak nová lednička bude asi zase příští měsíc
Dopr... A to jsem do auta nasázel za léto už asi 50 000.
Jinak svíčky jsou nový, vzduchovej filtr taky.
No nic, asi toho už víc nevymyslíme. Vybral jsem si holt drahej koníček.
Otestovani klapky je prace asi tak na 2min, vcetne cigara a svaciny A pokud clovek je alespon krapet zrucnej, tak ji celou rozebrat, vycistit, pripadne opravit neni zas takovej problem, nebo ji rovnou predelat na halovo cidlo(cca 2-3k, nebo ECU.de to dela prej kolem 5-6k). U brachy byla chudak mala plna oleje(odporovy drahy byli uplne utopeny, tlacil se olej do sani, a v klapce kolem osicky propoustely O-krouzky) a byl ulitlej jeden drat.,..
IAT stoji par stovek co si tak pamatuju...
Ale uznavam, ze veci kupuju(pokud se dodavaj na AfterMarket za VOC, ale za ty ceny dnes prodava mraky eshopu, ze...) a vetsinu veci si delam sam, jinak by to clovek nebyl schopen rozumne ufinancovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#20 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Už přes dvacet let mám a v rodině okolo jen chrochty od 340,460 přes V70, S80, V40, XC70, XC90 a tak se dívám že přicházím o spoustu srandy protože tyto káry jen jezdí
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#21 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Inu zalezi jak se kdo o ne staral, ze... Kdyz clovek da vse do kupy, tak pak taky muze leta jen jezditkarelvolvo píše:Už přes dvacet let mám a v rodině okolo jen chrochty od 340,460 přes V70, S80, V40, XC70, XC90 a tak se dívám že přicházím o spoustu srandy protože tyto káry jen jezdí
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 05 zář 2015 10:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2158
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#22 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Jsi ted tak vzpomínám že si jeden známej koupil k S80D5 ještě jednu benzínovou 2.4i 125kw na popojíždky jen tak po městě po Kroměříži tzn. 2km sem , nejdelší štreka do 10km ale to je málokdy a na palubáku svítí klidně 22l na 100 ale pochvaluje si jak to pěkně v zimě topí aby taky ne když to zhltne tolik benzínu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#23 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Zatím co vstřikovače na D5 rostou zdarma na stromech a stačí si je natrhat,že?? Nebo takové hydroštely,vířivé klapky,podtlakové silentbloky motoru,dvouhmotový setrvačník,elektronicky řízené turbo,to jsou vlastně věci,které vůbec na D5 neodcházejí.karelvolvo píše:Jsi ted tak vzpomínám že si jeden známej koupil k S80D5 ještě jednu benzínovou 2.4i 125kw na popojíždky jen tak po městě po Kroměříži tzn. 2km sem , nejdelší štreka do 10km ale to je málokdy a na palubáku svítí klidně 22l na 100 ale pochvaluje si jak to pěkně v zimě topí aby taky ne když to zhltne tolik benzínu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#24 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Na motor B5244S/S2 rozhodně nelze použít univerzální přední lambda sondu. Systém řízení motoru je Denso a je tam všechno jinak než u turbomotorů. Tak bacha na to. Marra měl pravdu s tou cenou. Tu zadní mám pocit lze i univerzální, ale ta Tě u tohoto problému popravdě asi moc nezajímá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#25 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw
Tak to se omlouvam za mystifikaci; co tak specialniho na ty lambde je? Pokud vim, vyrabeji se jen dva typy (zirkonium, titanium) a s ruznym poctem dratu (1-4), v novejsich autech pak jeste vicevodicovy a sirokopasmovy. To je fakt tahle takova ze nezapada ani do jedny kategorie?
PS: jestli dobre koukam, melo by jit o lambdu Denso DOX1419 (pred katem) a DOX1420 (za katem), oboje se porad da sehnat za nejaky normalni penize:
http://www.autodily-cardo.cz/lambda-sondy/lambda-sonda-denso-dox-1419/
http://autodilyfojtik.cz/front.tec-doc.product/315046
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=60797
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=171301
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=91559&p=1112128
PS: jestli dobre koukam, melo by jit o lambdu Denso DOX1419 (pred katem) a DOX1420 (za katem), oboje se porad da sehnat za nejaky normalni penize:
http://www.autodily-cardo.cz/lambda-sondy/lambda-sonda-denso-dox-1419/
http://autodilyfojtik.cz/front.tec-doc.product/315046
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=60797
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=171301
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=91559&p=1112128
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek