Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#1 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

Z ničeho nic mi auto začalo žrát jako tank. Plnou nádrž jsem vyjel po Praze za 300 km. I palubák ukazuje hodně, lehkou nohou se pod 13l nedostanu, spíš je to tak 15. Do toho mi začaly při studených startech divně padat otáčky.

Je mi jasný že něco se bude muset vyměnit a že je něco rozbitý. Na origo diag jsem byl u Marry. Je možný že tohle dělají vadný lambdasondy?

Mam ještě potenciálně vadnou škrtící klapku, ale uplně se mi nechce dělat oboje dvoje zároveň. Máte nějakou zkušenost co by to mohlo způsobovat?

Díky!
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od tomasss »

Lambda je klasika, ani to nemusi vyhodit zadnou chybu, pokud je mrtva ale pohybuje se v toleranci. Popadni multimetr a zmer co ma na vystupu :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#3 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Jiří M »

Bai voko spotřeba 23 l na sto... :D to asi bude hooodně bohatá směs. Kor když píšeš, že motor má na volnoběhu nízký otáčky. Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem), nebo proč do toho leje tolika benzínu (vstřiky a tak)... Pak asi nastoupí snímače teploty motoru (hlásí že je motor studenej a ŘJ dává pořád velkou dávku paliva). Víc pak asi s diagnostikou na palubě při provozu.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Urvanej »

A doporučuju s tim moc nejezdit, bohatá směs umí pozabíjet kat i lambdy poměrně rychle.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od tomasss »

Jiří M píše:Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem)
To bude asi hledat hoooodne dlouho :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 214
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: V70 D5252T rok 98

#6 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Jiří M »

Zajetelenej a neprůchozí filtr asi uvidí hned, nebo někde sežvejklou hadici, nebo něco takovýho, proč do motoru nejde vzduch.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#7 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

Jiří M píše:Bai voko spotřeba 23 l na sto... :D to asi bude hooodně bohatá směs. Kor když píšeš, že motor má na volnoběhu nízký otáčky. Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem), nebo proč do toho leje tolika benzínu (vstřiky a tak)... Pak asi nastoupí snímače teploty motoru (hlásí že je motor studenej a ŘJ dává pořád velkou dávku paliva). Víc pak asi s diagnostikou na palubě při provozu.
Turbo nemam :) Podle toho co píšeš, tak by to mohla být ta klapka, i když diag ji nevyhyhazuje. Mam už elektronickou. Že by pouštěla málo vzduchu? Nebo moc? Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně. Takže mně spíš zajímalo jestli zkusit vyčistit/vyměnit lambdy, jestli to může bejt tím, než se začnou sypat peníze jinam... Uplně si teď přijdu jak s T6, ta měla tuhle spotřebu normálně :)
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#8 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

tomasss píše:
Jiří M píše:Prohlídni všechno, kde by mohl bejt zádrhel na vzduchu (filtr, turbo, chladič za turbem)
To bude asi hledat hoooodne dlouho :)
Kéž bych ho tam našel :)
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#9 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

Urvanej píše:A doporučuju s tim moc nejezdit, bohatá směs umí pozabíjet kat i lambdy poměrně rychle.
To už se asi stalo... otázka je co bylo dřív.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3357
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#10 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od dumi.cz »

jednu lambdu tu mam, je z motoru B5252S rok 99 je z S70tky.

kdyby pasovala a potreboval jsi dej vedet. Stav by mela bejt funkcni, ale jisty to neni, takze by sme se domuvili na vyzkouseni.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od tomasss »

michalnavratil píše:Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně.
No tak jestli nefunguje vyhrivani, nevim co resis...oboje vymenit, da se poridit origo od Bosche do tisicovky jedna, to mas jak jednu plnou nadrz :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#12 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

tomasss píše:
michalnavratil píše:Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně.
No tak jestli nefunguje vyhrivani, nevim co resis...oboje vymenit, da se poridit origo od Bosche do tisicovky jedna, to mas jak jednu plnou nadrz :D
Koukám že na Kelly je univerzální za 1700, tzn. někde jinde se slevou by se dalo dostat pod litr. Moc na autoelektriku nejsem, nevěděl jsem že to je univerzální díl.

Marra mi za to řikal mnohonásobně víc, kdyby to bylo dohromady byť i za trojku tak neřešim nic a už je to vyměněný.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#13 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od doktor »

čím déle nad tím budeš dumat, tím víc benzínu projedeš.

Vyměň vše, co s tím může souviset.

čidlo teploty, lambdu, škrtící klapku (minimálně vyčistit).
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Zajsoft »

michalnavratil píše:Bai voko spotřeba 23 l na sto...Podle toho co píšeš, tak by to mohla být ta klapka, i když diag ji nevyhyhazuje. Mam už elektronickou. Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně. Takže mně spíš zajímalo jestli zkusit vyčistit/vyměnit lambdy, jestli to může bejt tím, než se začnou sypat peníze jinam... Uplně si teď přijdu jak s T6, ta měla tuhle spotřebu normálně :)
No ani T6 nema mit tuhle spotrebu :-D Tu jsem s ni mel, vymenil sem vsechny 4 lambady a hned to klesla minimalne o 5l/100km.
Klapku chce nechat projed Vidou, je tam na to test, ono do dost velkyho rozptylu (ted z hlavy nevim 8-13st.) rozdilu mezi odporovejma drahama v ni to nerve, ale taky muzou bejt v haji obje, prubeh testu ma pripominat +/- sinusovku...

Ty tam mas jeste rozdelovac, resp. motor B5252FS?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od tomasss »

michalnavratil píše:nevěděl jsem že to je univerzální díl.
U novejch aut uz tak uplne ne, ale u techle starsich evropskejch aut se to rozlisuje v podstate jen podle poctu vodicu a konektoru. Ty tam mas nejspis 3 nebo 4 dratovou (ty jsou stejny, jen jedna ma extra signalovou zem), a draty ti kdokoliv s krimpovacima klestema napoji.

Ted maj zrovna vyprodej v automediku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#16 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

Zajsoft píše:
michalnavratil píše:Bai voko spotřeba 23 l na sto...Podle toho co píšeš, tak by to mohla být ta klapka, i když diag ji nevyhyhazuje. Mam už elektronickou. Jinak, začaly mi odcházet lambdasondy, nejdřív vyhřívání, teď už jsou podle včerejšího napíchnutí údajně mrtvý úplně. Takže mně spíš zajímalo jestli zkusit vyčistit/vyměnit lambdy, jestli to může bejt tím, než se začnou sypat peníze jinam... Uplně si teď přijdu jak s T6, ta měla tuhle spotřebu normálně :)
No ani T6 nema mit tuhle spotrebu :-D Tu jsem s ni mel, vymenil sem vsechny 4 lambady a hned to klesla minimalne o 5l/100km.
Klapku chce nechat projed Vidou, je tam na to test, ono do dost velkyho rozptylu (ted z hlavy nevim 8-13st.) rozdilu mezi odporovejma drahama v ni to nerve, ale taky muzou bejt v haji obje, prubeh testu ma pripominat +/- sinusovku...

Ty tam mas jeste rozdelovac, resp. motor B5252FS?
Nene, Já tam mam B5244S2... stejnej co už se dával do V70 P2.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Zajsoft »

michalnavratil píše:
Zajsoft píše: Ty tam mas jeste rozdelovac, resp. motor B5252FS?
Nene, Já tam mam B5244S2... stejnej co už se dával do V70 P2.
Aha, takze modelovej rok 2000 :-)
No taky by to mohli bejt z casti trafa ke svickam/svicky, pacz castecne nacaty trafo jeste chybu nehodi, ale na tom jak je hladkej chod motoru / spotrebe je to uz znat.
Takze bych zkusil postupne odpojit/pripojit kabel k trafickum, zda se zmeni chod - uz jenom porovnani rozdilu mezi odpojenim jednotlivych valcu napovi a pak se kouk v ramci prevence i na svicky, barva lecos napovi a pripadna pecka na svicce je taky odpoved :-D

Jinak pokud Ti Marra rekl, at vymenis lambady, tak tim urcite zacni... Co se tyce cen, tak zalezi na znacce(BOSH je BOSH...) a jak uz tu bylo uvedeno, univerzala nema kolektor, ale jen kabel, tu sezenes pred KAT, ale za KAT tj. kontrolni, uz v univezrale vetsinou k mani neni... A bud rad, ze mas jen 2 ;-) Na druhou stranu, co vim, tak uz pred delsim casem kluci z D5T5 hlasili, ze uz maj k dysposici upravu ECU k odstraneni kontrolni lambdy, cenove to hadam vyjde +/- stejne jako ta lamda, ale zaplatis to jednou a uz mas klid ;-)

To samy jak uz radil doktor, IAT muze taky dost nadelat paseku...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#18 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od michalnavratil »

Aha, takze modelovej rok 2000 :-)
No taky by to mohli bejt z casti trafa ke svickam/svicky, pacz castecne nacaty trafo jeste chybu nehodi, ale na tom jak je hladkej chod motoru / spotrebe je to uz znat.
Takze bych zkusil postupne odpojit/pripojit kabel k trafickum, zda se zmeni chod - uz jenom porovnani rozdilu mezi odpojenim jednotlivych valcu napovi a pak se kouk v ramci prevence i na svicky, barva lecos napovi a pripadna pecka na svicce je taky odpoved :-D

Jinak pokud Ti Marra rekl, at vymenis lambady, tak tim urcite zacni... Co se tyce cen, tak zalezi na znacce(BOSH je BOSH...) a jak uz tu bylo uvedeno, univerzala nema kolektor, ale jen kabel, tu sezenes pred KAT, ale za KAT tj. kontrolni, uz v univezrale vetsinou k mani neni... A bud rad, ze mas jen 2 ;-) Na druhou stranu, co vim, tak uz pred delsim casem kluci z D5T5 hlasili, ze uz maj k dysposici upravu ECU k odstraneni kontrolni lambdy, cenove to hadam vyjde +/- stejne jako ta lamda, ale zaplatis to jednou a uz mas klid ;-)

To samy jak uz radil doktor, IAT muze taky dost nadelat paseku...
Diag vyhazuje KO lambdu. Určitě tím začnu, ale u Marry je jedna za 5000. To máme drahej začátek :) - jsme na 10 000
Dál by to možná chtělo vyměnit klapku. Test nikdo nedělal pokud vím, trochu mě to štve. Dalších 12 000
A pak případně IAT, to bude taky tak. Tak nová lednička bude asi zase příští měsíc :D

Dopr... A to jsem do auta nasázel za léto už asi 50 000.

Jinak svíčky jsou nový, vzduchovej filtr taky.

No nic, asi toho už víc nevymyslíme. Vybral jsem si holt drahej koníček.
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Zajsoft »

michalnavratil píše:Diag vyhazuje KO lambdu. Určitě tím začnu, ale u Marry je jedna za 5000. To máme drahej začátek :) - jsme na 10 000
Dál by to možná chtělo vyměnit klapku. Test nikdo nedělal pokud vím, trochu mě to štve. Dalších 12 000
A pak případně IAT, to bude taky tak. Tak nová lednička bude asi zase příští měsíc :D

Dopr... A to jsem do auta nasázel za léto už asi 50 000.

Jinak svíčky jsou nový, vzduchovej filtr taky.

No nic, asi toho už víc nevymyslíme. Vybral jsem si holt drahej koníček.
No me vsechny 4 vysly asi na 12-13k, predni BOSH univerzalky, zadni vcetne konektoru (a 2dny na to D5T5 oznamilo, ze uz umej deaktivovat ty zadni :-D).
Otestovani klapky je prace asi tak na 2min, vcetne cigara a svaciny ;-) A pokud clovek je alespon krapet zrucnej, tak ji celou rozebrat, vycistit, pripadne opravit neni zas takovej problem, nebo ji rovnou predelat na halovo cidlo(cca 2-3k, nebo ECU.de to dela prej kolem 5-6k). U brachy byla chudak mala plna oleje(odporovy drahy byli uplne utopeny, tlacil se olej do sani, a v klapce kolem osicky propoustely O-krouzky) a byl ulitlej jeden drat.,..
IAT stoji par stovek co si tak pamatuju...

Ale uznavam, ze veci kupuju(pokud se dodavaj na AfterMarket za VOC, ale za ty ceny dnes prodava mraky eshopu, ze...) a vetsinu veci si delam sam, jinak by to clovek nebyl schopen rozumne ufinancovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#20 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od karelvolvo »

Už přes dvacet let mám a v rodině okolo jen chrochty od 340,460 přes V70, S80, V40, XC70, XC90 a tak se dívám že přicházím o spoustu srandy protože tyto káry jen jezdí
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Zajsoft »

karelvolvo píše:Už přes dvacet let mám a v rodině okolo jen chrochty od 340,460 přes V70, S80, V40, XC70, XC90 a tak se dívám že přicházím o spoustu srandy protože tyto káry jen jezdí
Inu zalezi jak se kdo o ne staral, ze... :-) Kdyz clovek da vse do kupy, tak pak taky muze leta jen jezdit :-D
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 05 zář 2015 10:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#22 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od karelvolvo »

Jsi ted tak vzpomínám že si jeden známej koupil k S80D5 ještě jednu benzínovou 2.4i 125kw na popojíždky jen tak po městě po Kroměříži tzn. 2km sem , nejdelší štreka do 10km ale to je málokdy a na palubáku svítí klidně 22l na 100 ale pochvaluje si jak to pěkně v zimě topí aby taky ne když to zhltne tolik benzínu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

GDPR_user

#23 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od GDPR_user »

karelvolvo píše:Jsi ted tak vzpomínám že si jeden známej koupil k S80D5 ještě jednu benzínovou 2.4i 125kw na popojíždky jen tak po městě po Kroměříži tzn. 2km sem , nejdelší štreka do 10km ale to je málokdy a na palubáku svítí klidně 22l na 100 ale pochvaluje si jak to pěkně v zimě topí aby taky ne když to zhltne tolik benzínu
Zatím co vstřikovače na D5 rostou zdarma na stromech a stačí si je natrhat,že?? :lol: :lol: Nebo takové hydroštely,vířivé klapky,podtlakové silentbloky motoru,dvouhmotový setrvačník,elektronicky řízené turbo,to jsou vlastně věci,které vůbec na D5 neodcházejí. :wink:

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#24 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od Jean »

Na motor B5244S/S2 rozhodně nelze použít univerzální přední lambda sondu. Systém řízení motoru je Denso a je tam všechno jinak než u turbomotorů. Tak bacha na to. Marra měl pravdu s tou cenou. Tu zadní mám pocit lze i univerzální, ale ta Tě u tohoto problému popravdě asi moc nezajímá.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#25 Spotřeba jako tank u V70 N/A 2.4 103kw

Příspěvek od tomasss »

Tak to se omlouvam za mystifikaci; co tak specialniho na ty lambde je? Pokud vim, vyrabeji se jen dva typy (zirkonium, titanium) a s ruznym poctem dratu (1-4), v novejsich autech pak jeste vicevodicovy a sirokopasmovy. To je fakt tahle takova ze nezapada ani do jedny kategorie?

PS: jestli dobre koukam, melo by jit o lambdu Denso DOX1419 (pred katem) a DOX1420 (za katem), oboje se porad da sehnat za nejaky normalni penize:
http://www.autodily-cardo.cz/lambda-sondy/lambda-sonda-denso-dox-1419/
http://autodilyfojtik.cz/front.tec-doc.product/315046

http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?f=1&t=60797
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=171301
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=91559&p=1112128
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“