Tlumiče Öhlins
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#126 Tlumiče Öhlins
Kdyz musis tak musis(nebudu se rozepisovat co me staly rkovy svetla a naraznik...)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#127 Tlumiče Öhlins
Vim, nebo mám velice dobrou představu, co tě stály. Rozhodně autu udělaji lepší image než podvozek !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#128 Tlumiče Öhlins
No a o tech billsteinech taky mluvit teda nemusim...Krystof P. píše:Vim, nebo mám velice dobrou představu, co tě stály. Rozhodně autu udělaji lepší image než podvozek !
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#129 Tlumiče Öhlins
Nemusíš, ale můžeš O těch Bilsteinech.... Já rád technícký topiče3m3 píše: No a o tech billsteinech taky mluvit teda nemusim...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#130 Tlumiče Öhlins
Všechna čest Kryštofe! Na objímkách se dělá, ale domlouvá se to přes více lidí, tak je to takové zdlouhavé...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#131 Tlumiče Öhlins
Jo, to je v klidu, žádnej kvalt. A moc díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#132 Tlumiče Öhlins
nějaký informace od kluka co to všecho má na starosti:
Standartne prace mi prace na repas 1ks trva cisteho casu cca 4hod. Tohle bylo urcite vic a to sem nektere hodiny k tomu ani nepsal, aby to nebylo tak drahe.
Osobne sem tomuto projektu hodne fandil a sem rad, ze sme nyni asi jedini na svete kdo to dokaze dat dohromady. Spousta dilu se vyrabela, shaneni prachovek atd. Sem rad, ze ste do toho sel a verim, ze nebudete litovat, protoze je to fakt jak nove. Ono to treba vypada hrozive, ale kdyby podobnou sadu chtel dnes nekdo postavitna libovolne auto (s jednim stelovakem), tak se nedostaneme za pod 150000Kc. Je to drahe, je to hodne drahe, ale je to proste Ohlins. Sam vidite co stoji ty jednotlive dily. Skoro nic nejde pod 500Kc. A kdyz se k tomu prida par dni vyvoje, kdy je nutne vymyslet adaptaci na konkretni auto, praci obrabece specialnich dilu...tak to proste lita. Nyni treba dodavame tlumice na novy octavia cup, kde tech custom dilu je skoro 50% a na cene se to chte nechte odrazi, nez kdyz se koupi defacto plug in vec jako ve vasem pripade. Porad je ten vas podvozek myslim za mnohem vyssi cenu prodejny.
Jen ho netahejte do zimy a soli, to nemaji radi zadne zavodni podvozky. Dopadlo by to po par letech stejne. S timto se jezdi v suchu. Zni to desive, ale to vase je proste slozene ciste ze zavodnich komponent a je treba s tim tak zachazet. Myslim tim hlavne zadni tlumice, neb ty by po par letech zimniho provozu dopadly uplne stejne jak ty puvodni. Kdyz to bude jezdit v lete, tak to staci na podzim ocistit a budou v pohode.
Na prednich sme zespod vyrobili takove zatky, ktere chrani vnitrek obalu. Pod ni je jeste ochrana vazelina. Tam opet staci zatku jednou za cas sundat, umit a dat novou vazelinu a zas nacvaknout zpet. Vnitrek obalu je navic vystrikan voskem na dutiny, takze obal je chranen dostatecne si myslim.
Jedine s cim se mozna slaplo vedle, jsou pruziny. Ty predni co ste dodal jsou o chlup delsi nez ty stare (ok, je tam nejaka unava atd.), ale je mozne, ze budou moc mekke. Uvidite jak bude auto vyskove. Pripadnou vymenu za treba eibach prokit bych vam na tech prednich udelal samozrejme zdarma. Uvidite sam jak to bude vypadat a fungovat.
Standartne prace mi prace na repas 1ks trva cisteho casu cca 4hod. Tohle bylo urcite vic a to sem nektere hodiny k tomu ani nepsal, aby to nebylo tak drahe.
Osobne sem tomuto projektu hodne fandil a sem rad, ze sme nyni asi jedini na svete kdo to dokaze dat dohromady. Spousta dilu se vyrabela, shaneni prachovek atd. Sem rad, ze ste do toho sel a verim, ze nebudete litovat, protoze je to fakt jak nove. Ono to treba vypada hrozive, ale kdyby podobnou sadu chtel dnes nekdo postavitna libovolne auto (s jednim stelovakem), tak se nedostaneme za pod 150000Kc. Je to drahe, je to hodne drahe, ale je to proste Ohlins. Sam vidite co stoji ty jednotlive dily. Skoro nic nejde pod 500Kc. A kdyz se k tomu prida par dni vyvoje, kdy je nutne vymyslet adaptaci na konkretni auto, praci obrabece specialnich dilu...tak to proste lita. Nyni treba dodavame tlumice na novy octavia cup, kde tech custom dilu je skoro 50% a na cene se to chte nechte odrazi, nez kdyz se koupi defacto plug in vec jako ve vasem pripade. Porad je ten vas podvozek myslim za mnohem vyssi cenu prodejny.
Jen ho netahejte do zimy a soli, to nemaji radi zadne zavodni podvozky. Dopadlo by to po par letech stejne. S timto se jezdi v suchu. Zni to desive, ale to vase je proste slozene ciste ze zavodnich komponent a je treba s tim tak zachazet. Myslim tim hlavne zadni tlumice, neb ty by po par letech zimniho provozu dopadly uplne stejne jak ty puvodni. Kdyz to bude jezdit v lete, tak to staci na podzim ocistit a budou v pohode.
Na prednich sme zespod vyrobili takove zatky, ktere chrani vnitrek obalu. Pod ni je jeste ochrana vazelina. Tam opet staci zatku jednou za cas sundat, umit a dat novou vazelinu a zas nacvaknout zpet. Vnitrek obalu je navic vystrikan voskem na dutiny, takze obal je chranen dostatecne si myslim.
Jedine s cim se mozna slaplo vedle, jsou pruziny. Ty predni co ste dodal jsou o chlup delsi nez ty stare (ok, je tam nejaka unava atd.), ale je mozne, ze budou moc mekke. Uvidite jak bude auto vyskove. Pripadnou vymenu za treba eibach prokit bych vam na tech prednich udelal samozrejme zdarma. Uvidite sam jak to bude vypadat a fungovat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#133 Tlumiče Öhlins
vsetko super, akurat mam pocit ze si si tym padom zavaril, zeby prisiel cas na dalsie auto vhodne na celorocny provoz?Krystof P. píše:nějaký informace od kluka co to všecho má na starosti:
Standartne prace mi prace na repas 1ks trva cisteho casu cca 4hod. Tohle bylo urcite vic a to sem nektere hodiny k tomu ani nepsal, aby to nebylo tak drahe.
Osobne sem tomuto projektu hodne fandil a sem rad, ze sme nyni asi jedini na svete kdo to dokaze dat dohromady. Spousta dilu se vyrabela, shaneni prachovek atd. Sem rad, ze ste do toho sel a verim, ze nebudete litovat, protoze je to fakt jak nove. Ono to treba vypada hrozive, ale kdyby podobnou sadu chtel dnes nekdo postavitna libovolne auto (s jednim stelovakem), tak se nedostaneme za pod 150000Kc. Je to drahe, je to hodne drahe, ale je to proste Ohlins. Sam vidite co stoji ty jednotlive dily. Skoro nic nejde pod 500Kc. A kdyz se k tomu prida par dni vyvoje, kdy je nutne vymyslet adaptaci na konkretni auto, praci obrabece specialnich dilu...tak to proste lita. Nyni treba dodavame tlumice na novy octavia cup, kde tech custom dilu je skoro 50% a na cene se to chte nechte odrazi, nez kdyz se koupi defacto plug in vec jako ve vasem pripade. Porad je ten vas podvozek myslim za mnohem vyssi cenu prodejny.
Jen ho netahejte do zimy a soli, to nemaji radi zadne zavodni podvozky. Dopadlo by to po par letech stejne. S timto se jezdi v suchu. Zni to desive, ale to vase je proste slozene ciste ze zavodnich komponent a je treba s tim tak zachazet. Myslim tim hlavne zadni tlumice, neb ty by po par letech zimniho provozu dopadly uplne stejne jak ty puvodni. Kdyz to bude jezdit v lete, tak to staci na podzim ocistit a budou v pohode.
Na prednich sme zespod vyrobili takove zatky, ktere chrani vnitrek obalu. Pod ni je jeste ochrana vazelina. Tam opet staci zatku jednou za cas sundat, umit a dat novou vazelinu a zas nacvaknout zpet. Vnitrek obalu je navic vystrikan voskem na dutiny, takze obal je chranen dostatecne si myslim.
Jedine s cim se mozna slaplo vedle, jsou pruziny. Ty predni co ste dodal jsou o chlup delsi nez ty stare (ok, je tam nejaka unava atd.), ale je mozne, ze budou moc mekke. Uvidite jak bude auto vyskove. Pripadnou vymenu za treba eibach prokit bych vam na tech prednich udelal samozrejme zdarma. Uvidite sam jak to bude vypadat a fungovat.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#134 Tlumiče Öhlins
tak jsem si to celé přečetl a dost dobrý , gratuluji.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#135 Tlumiče Öhlins
Četl jsem si to tu občas +/- průběžně, ale ten výsledek je úplně parádní a skoro k neuvěření. Z hromádky Ohnils zpátky do origo setu Öhlins, moc hezký pohled
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
- Bydliště: Prague
#136 Tlumiče Öhlins
Tak to je velká dobrota...
_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#137 Tlumiče Öhlins
Máš špatný informace, Cčko zimu nikdy nejezdiloFritzko píše: vsetko super, akurat mam pocit ze si si tym padom zavaril, zeby prisiel cas na dalsie auto vhodne na celorocny provoz?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#138 Tlumiče Öhlins
Kryštofe klobouk dolů, ale být tebou tak se bojím to namontovat na auto.
jednak tím zdvojnásobíš hodnotu auta a jednak se vystavuješ riziku krádeže celýho auta kvůli tlumičům.
Osobně bych tyhle tlumiče nejraději viděl na Rku 850ky nebo 70ce ze sazky to by byla paráda
ale gratulace obrovská
jednak tím zdvojnásobíš hodnotu auta a jednak se vystavuješ riziku krádeže celýho auta kvůli tlumičům.
Osobně bych tyhle tlumiče nejraději viděl na Rku 850ky nebo 70ce ze sazky to by byla paráda
ale gratulace obrovská
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#139 Tlumiče Öhlins
850 ani V70 nemaji zdaleka takový rozložení váhy, jako má Cčko, takže tam to sice udělá to samý jako jinej sportovní podvozek, ale nevidim důvod vyhazovat do těhle krabic takový prachy. To že Cčko neni obecně tolik rozšířený a neni považovaný za Volvo klasiku rozhodně neznamená, že to není auto se zajímavejma jízdníma vlastnostma.
A krádeží se moc nebojim, protože kradený auto moc velkou hodnotu v tak úzký společnosti nemá, tlumiče jsou výhradně na Cčko (na jinej model už teď nejdou dát) navíc ho parkuju výhradně v zabezpečený garáži, tim bych to sfouknul.
A díky
EDIT: jediný čeho se bojim je ta přiblblá rozpěra, protože pak stačí malá rána a celý auto jde do banánu + tlumiče můžeš vyhodit rovnou i s tim zbytkem.
A krádeží se moc nebojim, protože kradený auto moc velkou hodnotu v tak úzký společnosti nemá, tlumiče jsou výhradně na Cčko (na jinej model už teď nejdou dát) navíc ho parkuju výhradně v zabezpečený garáži, tim bych to sfouknul.
A díky
EDIT: jediný čeho se bojim je ta přiblblá rozpěra, protože pak stačí malá rána a celý auto jde do banánu + tlumiče můžeš vyhodit rovnou i s tim zbytkem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#140 Tlumiče Öhlins
CANT STOP DROOLING.. nejako mi tento prispevok usiel.. tak gratulujem!
co sa rozpoctu tyka, hovori sa: gotta pay, if you wanna play.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 65
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#141 Tlumiče Öhlins
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#142 Tlumiče Öhlins
tak co kluku, nejakej update? ako sa to sprava?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek