Problem s volnobehom.

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
TomasNM
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom/Slovakia/EU

Problem s volnobehom.

Příspěvek od TomasNM »

Cavte lidi. Nejako mi zblbol volnobeh tak,ze pri poklese otacok(brzdenie motorom a nasledne vyradenie rychlosti) otacky klesnu prudko pod hranicu volnobehu(za studena motor dokonca zhasne) a po chvili sa dvihnu k nastavenemu volnobehu. Pritom je motor pri volnobehu o poznanie slabsi ako predtym. Mam podozrenie na hadicky okolo regulacnej membrany na cerpadle,ale netusim ako to ma byt zapojene a ako to funguje. Nasiel by sa niekto,kto by mohol poskytnut nejaky schematicky nakres tych hadiciek? Pripadne co tu membranu ovlada. Ono volakedy ju podtlak stiahne,inokedy nie. A nerozumiem principu preco tomu je tak. Motor D19T. Diky moc vopred.
_________________
Volvo 460 1.9TD 12/1994

T440
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 108
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Žilina, SR

Příspěvek od T440 »

Toto si nepozeral ? Lepšie som nezohnal....
http://volvo.ic.cz/volvo440_d19t/volvo440_d19t.html
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Ladislav »

A čo palivový filter? Ja som mal podobný problém, bolo to spôsobene netesnosťou holenderu na hadici medzi pal. filtrom a čerpadlom (nasáva vzduch). Keďže je tam podtlak, nafta ti nikam neuniká a preto to nezbadáš. Skus tam urobiť pretlak pumpou na palivovom filtri a pozeraj, čí Ti niekde neuniká nafta. Možne to byť tým :D , ale aj nemusí :( . Na koľko pootočení motorom Ti to štartuje? , lebo ak je to ono, padá Ti aj nafta a dlhšie to štartuje (kým nasaje naftu a chití).
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

TomasNM
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom/Slovakia/EU

Příspěvek od TomasNM »

Ladislav píše:A čo palivový filter? Ja som mal podobný problém, bolo to spôsobene netesnosťou holenderu na hadici medzi pal. filtrom a čerpadlom (nasáva vzduch). Keďže je tam podtlak, nafta ti nikam neuniká a preto to nezbadáš. Skus tam urobiť pretlak pumpou na palivovom filtri a pozeraj, čí Ti niekde neuniká nafta. Možne to byť tým :D , ale aj nemusí :( . Na koľko pootočení motorom Ti to štartuje? , lebo ak je to ono, padá Ti aj nafta a dlhšie to štartuje (kým nasaje naftu a chití).
Tym to neni. Ten problem som riesil davnejsie. To sa spravalo uplne inac. Ono motor ide normalne,nastartuje okamzite,ale je len cosi s volnobehom. Vylucujem tu moznost,ze by sa to rozstelovalo,lebo vsetky nastavovacie veci su plombovane. Navyse uz mi to raz robilo,ale sa to same opravilo.
Este sa skusim pozret do toho manualu ^^^. Zatim som nemal cas.
_________________
Volvo 460 1.9TD 12/1994

TomasNM
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom/Slovakia/EU

Příspěvek od TomasNM »

T440 píše:Toto si nepozeral ? Lepšie som nezohnal....
http://volvo.ic.cz/volvo440_d19t/volvo440_d19t.html
Diky moc. Je to perfektne.
_________________
Volvo 460 1.9TD 12/1994

Zpět na „300 / 400“