Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#1 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Dobrý den,
Vím že to tady je časté téma, ale potřebuju ho znovu otevřít mám Saaba 96 a k tomu už delší dobu toužím po nějaké 2xx . Teď jsou prodal vůz ze současné produkce a hurá na tudle uchylarnu ! A teď babo raď! Jednou jsem se svezl motorem D6 (2,3 l šestivál) a fascinoval mě. Jednak jezdil za rozumnou spotřebu a k tomu se mě líbil jeho traktor zvuk ! Jaky s timto motorem mate zkušenosti ? Je to dobra volba ? Mam se podivat po nečem jiném ? Atd...
Nevíte nahodou a nějaké slušné na prodej ? Aktivně scháním !
Díky Vitek
Vím že to tady je časté téma, ale potřebuju ho znovu otevřít mám Saaba 96 a k tomu už delší dobu toužím po nějaké 2xx . Teď jsou prodal vůz ze současné produkce a hurá na tudle uchylarnu ! A teď babo raď! Jednou jsem se svezl motorem D6 (2,3 l šestivál) a fascinoval mě. Jednak jezdil za rozumnou spotřebu a k tomu se mě líbil jeho traktor zvuk ! Jaky s timto motorem mate zkušenosti ? Je to dobra volba ? Mam se podivat po nečem jiném ? Atd...
Nevíte nahodou a nějaké slušné na prodej ? Aktivně scháním !
Díky Vitek
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
to ze je to nejhorsi volba co do dvojky muze byt neznamena ze je to spatnej motor. ale pocitej do zacatku s generalkou
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 834
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#3 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor ...
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
ma to dobre, ve dvojkach se to oznacovalo D6 ale nebyl to TIC ale pouze atmosfera D24THOmasoj píše:v motorech do 2xx se nevyznám, tuším ale, že máš na mysli D24TIC. Označení D6 nese novodobej plugin hybrid nebo lodní motor ...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php
D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#6 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
... No tak to nejsou nejlepsi vyhlidky. Co je za problem s timto motorem ? Všude jsem se dočetl ze to je bezproblemovej motor, co najiždí 700.000km a vice ? Neni tomu tak? Co se tam deje spatneho ? Co by jste mě teda poradili ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#7 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php
D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#8 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Respektive když ne tendle motor, tak jaky?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#9 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
V zásadě tenhle motor špatný není a držák to je a atmosférický D24 kord. Problém je, že v téhle době už má každej 400tkm na hrbu, dvacátýho majitele a spoustu pochybných oprav / rádoby generálek atd... takže najít nějakej motor v kondici se rovná hledání jehly v kupce sena...bohužel.
Pokud na nějakej takovej narazíš, pak budeš při správnym zacházení (tzn. nehonit zastudena, měnit olej po 7,5tkm, zbytečně netrápit dálničníma střelbama, včasná výměna rozvodů...) jenom lít naftu.
Pokud na nějakej takovej narazíš, pak budeš při správnym zacházení (tzn. nehonit zastudena, měnit olej po 7,5tkm, zbytečně netrápit dálničníma střelbama, včasná výměna rozvodů...) jenom lít naftu.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#10 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Tadle 245 ma najeto 340.000km . Po kolika se delaji rozvody ? Měl jste nekdo z Vas tento motor ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Mam D24 v 244 a půjde na prodej
Auta s D24 mam dvě a pohoda, jen to fakt nechce honit, kor ve dvojkách to pak žere olej.
Auta jsem obě koupil, a na motor sem měl asi kliku, jdou dobře.
Jezdim s oběma těsně pod 7, s Kájou mam najeto přes 40tkm a s dvojkou asi 8tkm.
Kdyby tě zajímal sedan, tak dej vědět, abys mohl na něj hodit očko. Vybleju co budu vědět, nepotřebuju si kazit jméno...
Auta s D24 mam dvě a pohoda, jen to fakt nechce honit, kor ve dvojkách to pak žere olej.
Auta jsem obě koupil, a na motor sem měl asi kliku, jdou dobře.
Jezdim s oběma těsně pod 7, s Kájou mam najeto přes 40tkm a s dvojkou asi 8tkm.
Kdyby tě zajímal sedan, tak dej vědět, abys mohl na něj hodit očko. Vybleju co budu vědět, nepotřebuju si kazit jméno...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#12 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Pokud se nepletu, tak rozvody se dělají po 75tkm. Tady na západě máme s těmahle německýma pokladama bohatý zkušenosti. Bohužel né každej má jenom ty pozitivní
Obecně lze říci, že na koupi starý D24 jsou nejlepší zimní měsíce...
Obecně lze říci, že na koupi starý D24 jsou nejlepší zimní měsíce...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
a prolínajících čerpadel. Proleptalo mi to hadici od topení jak jsi jistě četlUrvanej píše:Nekecá, na západě to je kraj přátel nízké kompréze a nemocných hydraulických spojek.
Ještě, že se mě ani jedno netýká, ŤUK ŤUK ŤUK.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
To, že ty máš problém, neznamená, že ho maji na západě všichni s etalonem...
Nečetl jsem, mě se to stalo, když mi cákala nafta na hadici k termočlánku, ale tehdy jsem si nevšiml uplně včas, nicméně Kája neprotestuje (ŤUK ŤUK ŤUK).
Jo a k těm rozvodum, tak T6r dává rozvody, co maji interval 120tkm
Nečetl jsem, mě se to stalo, když mi cákala nafta na hadici k termočlánku, ale tehdy jsem si nevšiml uplně včas, nicméně Kája neprotestuje (ŤUK ŤUK ŤUK).
Jo a k těm rozvodum, tak T6r dává rozvody, co maji interval 120tkm
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#16 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
mám dvoustovku od stejného chlápka a kromě toho, že odešel LSD (diferenciál) a měnil jsem termo článek na čerpadle, tak auto jsem kupoval po rozvodech, nové žhavičky a pár drobností.VitekCI5 píše:LukášM píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/49786589/Prodam-Volvo-245-diesel-rok-51988.php
D24 bych se vůbec nebál, jen je třeba mít trochu štěstí při koupi a pak být k motoru ohleduplný.
Pro tu chci v tydnu vyrazit. S majitelem jsem v kontaktu. Na co si mam dat pozor? Koukam ze ty mas 240 v nafte? Co se tam kazi? Jake jsou provozni naklady ?
Jak píšou kluci, nejlepší je změření komprese, ale to ne každý v poli provede a ne každý majitel to umožní. Každopádně by mělo auto startovat bez problémů i za nižších teplot, ale může být jen špatně nastevené čerpadlo, termočlánek, žhavičky atd.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
ale s kompresí bude mít problém jednou každej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 131
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
#18 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
nestraš, jedna mrtvola mi tu stačí , ještě tak přijít o tu dieselcentrálu pod kapotou:DOndra. píše:ale s kompresí bude mít problém jednou každej
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#19 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...
řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 131
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
#20 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
jenže na naftový motory je jinej,kdyby někdo něco, máme tu oba...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#21 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Krpe, na etalon tohle nestačí, ten by měl mít přes 30 (přesně teď nevím), nehledě na to že změřit komprese na etalonu není prdel, přes žhavičky se k několika válcům nedostaneš a vyndavat vstřiky tě jen tak prodejce nenechá, to je rozmontovat trubky a jejich zpětný zpasování aby neprolínaly není úplně snadný (i když Učko bude tvrdit že jo), a navíc je vhodné vyměnit tepelný štíty, co tam máš za nápad dál?Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...
řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#22 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Asi Ti usiel drobny fakt, ze diesel ma kompresiu minimalne 2x vacsiu ako benzin, u novo spraveneho motorta az 3x. A to by som rad videl ako to tam rukou udrzis, ale hlavne - kam to prilozis ...Kr.P píše:Sorry za OT, ale když už se tu mluví o kompresích...
řekl bych že takovej tool je šikovnej pro kohokoliv, kdo si chce koupit starší jetý auto
http://www.uni-max.cz/kompresni-manometr-single/d/
za 3 kila to asi nebude nic extra, ale pro nějakou hrubou představu by to mohlo stačit
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4731
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#23 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Ondra. píše:serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#25 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Jenže tohle je hodně orientační a hlavně na benzínové motory, kde je volně přístupná zapalovací svíčka.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek