Problém s 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#26 Problém s 850
Je tam originální jednotka, ta se asi neliší od t5, prostě je to b5204t tak by to mělo vyblikat, nebo ne? Když se mi povedlo vyblikat tempomat, tak by to mělo fungovat i na vstřikování na tom 3. pinu, nebo se pletu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#27 Problém s 850
Spletl jsem se tedka jsem tam došel a máš pravdu omluva za omylpeter cz píše:me4.3 právě s fcr nepřečteš (stejně tak klimu a tempomat), fcr ti napíše abys použil tuto vyblikávací metodu...
Třikrát bliknutí bez chyby u itala 155kw.
tak tam asi budeš mít problem i s tou komunikací
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 Problém s 850
Fungovat by to měloSídžej píše:Je tam originální jednotka, ta se asi neliší od t5, prostě je to b5204t tak by to mělo vyblikat, nebo ne? Když se mi povedlo vyblikat tempomat, tak by to mělo fungovat i na vstřikování na tom 3. pinu, nebo se pletu?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#29 Problém s 850
Tak kabeláž nebo immo?
Je možné ,že tě nefunguje immo a nepustí tě tam kam chceš ,ale je to jen myšlenka
Je možné ,že tě nefunguje immo a nepustí tě tam kam chceš ,ale je to jen myšlenka
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#30 Problém s 850
Tak všechny piny určené k vyblikavani vyblikat jdou, až na ten 3. který právě potřebuju Všiml jsem si, že než zapnu zapalování, kontrolka slabě svítí u každého testovaného pinu, kromě toho třetího, co by to mohlo znamenat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#31 Problém s 850
Immo ,čtecí kroužek nebo kabeláž Pokud nejdou vstřiky a ani jiskra tak stejně ten problem bude v elektrice .A podle mě pokud nejde immo tak se nespojíš s jednotkou.Jistej si nejsem immo nemám u žádného a co druhý klíč ještě mě napadlo nezkoušel jsi?Sídžej píše:Tak všechny piny určené k vyblikavani vyblikat jdou, až na ten 3. který právě potřebuju Všiml jsem si, že než zapnu zapalování, kontrolka slabě svítí u každého testovaného pinu, kromě toho třetího, co by to mohlo znamenat?
Kroužek jste zkoušeli přehodit ?
Edit :A jednotka immo by se měla přečíst právě tím VOL-FCR ,protože je samostatná a není součástí ŘJ.
A ještě edit:vyměnit relé co jsem dával na předchozí stránce je ve spodní části palubky sundat dekl nad nohami řidiče a tam najdeš schované mnoho relé za kabelovými svazky.
Spinačka kontrolovali jste jestli není vyhřátej ulomenej nějakej drotik?
Jinak už nevím pak už to někam konečně odvez
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#32 Problém s 850
Znamenat by to mohlo, že něco stojí v cestě a nechce uhnout. Kandidát č. 1 je imobilizer, jak píše Petr. Najdi si schéma na http://www.volvowiringdiagrams.com/, relevantní stránka bude v kapitolách Group 36 a 37.Sídžej píše:Tak všechny piny určené k vyblikavani vyblikat jdou, až na ten 3. který právě potřebuju Všiml jsem si, že než zapnu zapalování, kontrolka slabě svítí u každého testovaného pinu, kromě toho třetího, co by to mohlo znamenat?
Dá se vyčíst, že pin 3 z OBD jde přes ten imobilizér a pak dál k RJ. Pokud by byl z nějakého důvodu mrtvý imobilizér (napájení?) tak by asi bylo představitelné, že nepůjde nejen blikačka, ale nepojede to tak nějak vůbec.
Takže asi směrem relé 210-211 zkusit ten imobilizér obejít, jak stojí výše.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#33 Problém s 850
Po nějaké době jsem si udělal čas na auto a vyndal jsem to relé 210/211. Není mi úplně jasné jak to přemostit. Stačí jen napájet drátek mezi ty 2 piny 50E a 50F a relé vrátit na původní místo?
- Přílohy
-
- IMG_20150824_132318.jpg (54.86 KiB) Zobrazeno 1104 x
-
- IMG_20150824_132308.jpg (39.97 KiB) Zobrazeno 1104 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#34 Problém s 850
Podívej se zpátky na příspěvek od Petra z 28 črc 2015 17:34. Na tom screenshotu z Vadisu je to snad jasné.
Relé necháš venku a propojíš příslušné kontakty v tom socketu.
A potom schválně, co se stane. Jsem docela zvědavý.
Relé necháš venku a propojíš příslušné kontakty v tom socketu.
A potom schválně, co se stane. Jsem docela zvědavý.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#35 Problém s 850
Jsem asi tatar ale furt tomu úplně nerozumím. Mám si teda vyrobit drátek se 2ma plochejma koncovkama (samečkama)a propojit jím ty 2 piny (samičky) na tom platu pod volantem, kde bylo zasunutý to relátko? A když tam to relé vůbec nebude tak co s tím konektorem, kterej v tom byl zhora zasunutej? to na tom schématu není. Bojím se abych něco nepodělal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 20
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: volvo 850 R 2.0 r.v. 96
- Bydliště: Středočech
#36 Problém s 850
tak relé jsem vyndal a propojil 50e a 50f a pořád nestartuje.
- Přílohy
-
- IMG_20150824_153232.jpg (32.98 KiB) Zobrazeno 1083 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#37 Problém s 850
Problém jsem měl podobný.
A to ten že jsem ztratil DO klíč, jenomže poslední zamčení proběhlo DO a byl aktivní alarm, takže po odemčení dvěří normálním klíčem se spustil alarm.
Pomohlo otočení zámku na tom megafonu co je v motorovém prostoru.
Jenomže po pár dnech se začal alarm spouštět sám od sebe a nebylo už možné ani nastartovat. Po připojení baterky hned začal řvát alarm A čerpadlo netlačilo benzín.
Což samozřejmě díky dalším závadám které na autě byli, tak auto poněkud nějaký pátek stálo.
Mezi tím co bylo odstavené tak se hledalo řešení jak vypojit alarm aby se 850 dala nastartovat.
Vypojení baterky nepomohlo, otočení zámkem na megafonu též nic, oživení vytopeného DO taky nic. Až jednoho dne jsem vytáhl relé 210-211 jak je popsáno nahoře, (konektory jsem nepropojoval) jen jsem ho vytáhl a zkusil jsem nastartovat, opětovně nic. Zhruba po 14 dnech kdy v autě nebylo relé ani baterka, jsem přišel, nasadil jsem baterku, otočil jsem megafonem, vrazil jsem zpátky relé, otočil jsem klíčem v zapalování a hurá konečně začalo čerpadlo tahat benzín a v pohodě jsem nastartoval. Od té doby není problém.
Takže tady ten slavnej alarm odpojí akorát čerpadlo, což pokud jsi čerpadlo tahá benzín po otočení klíče tak nebude chyba v alarmu neboli v relé 210-211 ale bude úplně jinde. (Pak mě napadá jedině přehodit celej el.svazek.)
Ale otázkou je nevím jak s imobilizerem, protože mě bylo řečeno že tady ta moje zdechlina imobilizer nemá, už jen podle toho že to nemá kroužek pod volantem a není imo v klíči do zapalování.
kdežto u mé druhé 850 která je rok 96 tak tam už imo v klíči je.
A to ten že jsem ztratil DO klíč, jenomže poslední zamčení proběhlo DO a byl aktivní alarm, takže po odemčení dvěří normálním klíčem se spustil alarm.
Pomohlo otočení zámku na tom megafonu co je v motorovém prostoru.
Jenomže po pár dnech se začal alarm spouštět sám od sebe a nebylo už možné ani nastartovat. Po připojení baterky hned začal řvát alarm A čerpadlo netlačilo benzín.
Což samozřejmě díky dalším závadám které na autě byli, tak auto poněkud nějaký pátek stálo.
Mezi tím co bylo odstavené tak se hledalo řešení jak vypojit alarm aby se 850 dala nastartovat.
Vypojení baterky nepomohlo, otočení zámkem na megafonu též nic, oživení vytopeného DO taky nic. Až jednoho dne jsem vytáhl relé 210-211 jak je popsáno nahoře, (konektory jsem nepropojoval) jen jsem ho vytáhl a zkusil jsem nastartovat, opětovně nic. Zhruba po 14 dnech kdy v autě nebylo relé ani baterka, jsem přišel, nasadil jsem baterku, otočil jsem megafonem, vrazil jsem zpátky relé, otočil jsem klíčem v zapalování a hurá konečně začalo čerpadlo tahat benzín a v pohodě jsem nastartoval. Od té doby není problém.
Takže tady ten slavnej alarm odpojí akorát čerpadlo, což pokud jsi čerpadlo tahá benzín po otočení klíče tak nebude chyba v alarmu neboli v relé 210-211 ale bude úplně jinde. (Pak mě napadá jedině přehodit celej el.svazek.)
Ale otázkou je nevím jak s imobilizerem, protože mě bylo řečeno že tady ta moje zdechlina imobilizer nemá, už jen podle toho že to nemá kroužek pod volantem a není imo v klíči do zapalování.
kdežto u mé druhé 850 která je rok 96 tak tam už imo v klíči je.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#38 Problém s 850
TRrochu to zkusím ještě objasnit díky mému sedanu kde jsem řešil také immo
Takže kdo má toto dvojité relé : tak by měl teoreticky umět vyřadit immo origo propojkou která je zde : Ale pokud je tam už tato propojka tak buď někdo už deaktivoval ,nebo je deaktivovaný nemá immo a nebo je problém a odstranit immo půjde jen sofwarově v ECU .
Jinak alarm by mělo stačit vyndat pojistku měl jsem to také zatím odemykám bez dálkáče ,který musím sehnat a bez pojistky ,která když ji tam strčím spustí alarm a zamkne auto.
Takže kdo má toto dvojité relé : tak by měl teoreticky umět vyřadit immo origo propojkou která je zde : Ale pokud je tam už tato propojka tak buď někdo už deaktivoval ,nebo je deaktivovaný nemá immo a nebo je problém a odstranit immo půjde jen sofwarově v ECU .
Jinak alarm by mělo stačit vyndat pojistku měl jsem to také zatím odemykám bez dálkáče ,který musím sehnat a bez pojistky ,která když ji tam strčím spustí alarm a zamkne auto.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#39 Problém s 850
koupil jste někdo to Rko od Sídžeje? Já totiž tuším co tomu je
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#40 Problém s 850
Povedlo se rozchodit? Čímpak to bylo ?Ondra. píše:koupil jste někdo to Rko od Sídžeje? Já totiž tuším co tomu je
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#41 Problém s 850
Prodával to tu někdy na jaře nepojízdný kolem 50, není to tak?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#42 Problém s 850
Později psal, že mu to u Máry rozchodili, snad kabel.
Jaké jsou tedy Ondro tvé nové poznatky?
Já jsem nad tím CJ problémem docela dlouho vedl akademické úvahy, ale bezvýsledně...
Jaké jsou tedy Ondro tvé nové poznatky?
Já jsem nad tím CJ problémem docela dlouho vedl akademické úvahy, ale bezvýsledně...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek