V480 - pri behu klimy na volnobeh chcipne

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 12 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

V480 - pri behu klimy na volnobeh chcipne

Příspěvek od Jirrka »

Je to nizkymi volnobeznymi otackami? Dle otackomeru jsou cca 800-850. Nemela by tohle regulovat ridici jednotka (zvysi se odber prida palivo)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

nereguluje to - teda aspon u mna - u mna otacky pekne krasne klesnu a drhne sa to... preto na volnobeh klimu vypinam
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

jenze to ji pak clovek nemuze mit pustenou, ve meste, kde je nejvic potreba. To bych za chvili boural, protoze bych porad zapinal a vypinal klimu. Tak to asi hybnu otackama smerem nahoru.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

taky reseni :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2502
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Dost se o tom mluví na UK fóru. 480 -ka je náchylná na volnoběžné otáčky, pokud je špinavý filtr nebo nečistoty v sání.
Myslím, že by se měl volnoběh stabilizovat sám, při plném plynu se klima zase sama vypne pro využití max.výkonu :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Filtr je dobrej. Mrknu do toho sani. Ono se mi stalo, ze ty otacky byli nizky i bez klimy za studena.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2502
Registrován: 14 bře 2006 08:12
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Tak to si přečti tohle:

http://www.volvo-480-europe.org/cardata ... mprove.php
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jaroslav Šimon
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 23 lis 2007 23:00
Bydliště: Býšť

Re: V480 - pri behu klimy na volnobeh chcipne

Příspěvek od Jaroslav Šimon »

Já používám tenhle motor v R5ce klasický origo Renault F3N jednobod bez turba, tak B17FT ve 440 a 480 a všechny mají problémy s volnoběhem. Možná, že bude nejlepší se s tím smířit... :D Jinak ŘJ volnoběh reguluje přes ten "váleček" BOSCH vedle sání. Když se vyčistí (osvědčilo se mi dát ho na noc do WDčka a pak propláchnout benzínem) tak se chvíli chová kultivovaněji - otáčka tolik nekolísají, ŘJ celkově reaguje rychleji při držení volnoběhu (při pužtění plynu otáčky neprokmitnou k 700, ale poslušně se zastaví na 900 a drží, ap.), je pravda, že nemám klimu. Ale je to čistě laická rada :D
_________________
440 GL 1.7 74kw (dlouhodobě půjčená - bez 4xx žít nemožno)
480 "dárce"
480 91' R.I.P. (myslel jsem, že ji dám časem dohromady, ale v sekci prodám-díly uvidíte jak to dopadlo)
R5 GT (projekt B18FT)
R5 TL 1.4i (TLama na šetření peněz...)
This topic is 12 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“