Hřebenové řízení - nové/repas

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
kubexxx
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 703
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

#51 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od kubexxx »

No, docela jste mě s tím vším vyděsili, mám teď opět novinku na autě, vypadá to, že mám na volantu slabou vůli a to přesně, když jsou kola srovnaná rovně. Nejedná se rozhodně o centimetry, teď o víkendu to půjde na zvedák.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#52 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od dunnst »

To mi neříkejte, že se tím nezabývá kupř. nějaká polská firma. Většinou kde je poptávka, je i nabídka. Trošku se musím smát, že jsem si koupil auto, které konečně nemá převodku řízení, která mě u BMW trápila právě vůlí a zjistím, že u toho hřebenu je to s životností a cenou opravy prakticky totožné :-D
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#53 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od pepa.paur »

Ty moje příspěvky se týkají mého auta V70 2004, mám už faceliftové řízení ZF, ale ještě na staré trubky a bez servotronicu. Pokud vím, tak na starších autech problém s pulzováním nebývá.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#54 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od hajnej »

pepa.paur píše:Ty moje příspěvky se týkají mého auta V70 2004, mám už faceliftové řízení ZF, ale ještě na staré trubky a bez servotronicu. Pokud vím, tak na starších autech problém s pulzováním nebývá.
Jojo. Do r 2003 jsou řízení v lepším stavu. Každopádně vime, co to pulzovani dělá?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#55 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od PetrXC70 »

_________________
XC70 2010 151kw/420NM

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#56 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od ms231 »

U vratných dilu si davejte pozor na sídlo prodejce. Třeba jedno poštovné do Německa celou akci výrazně prodraží.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#57 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od raolsa »

Tak Cesinkovo řízení se posílá na repas. To co koupil je jednak o cca 6 cm kratší (148 vs 154 cm celkové délky) a zadruhé má obráceně připojení trubek. Jinak montážní body včetně připojení volantu souhlasí.
Takže, abych neměl blokovanou jámu a mohl 3m3 udělat na devítce únik oleje ze spojky :oops: , tak jsem tam to náhradní řízení nahrubo namontoval, povyšrouboval čepy, aby se s tím dalo pohybovat a auto odstrkal bokem. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5905
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#58 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od Haben »

A jaj. Takze se potvrzuje, ze sehnat nahradu rizeni neni jen tak.
Tak pak dej vedet, Radku, kam jste to poslali a jake jsou zkusenosti (provedeni, doba, cena)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#59 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od Cesinek »

Posílalo se do Ostravy. http://Www.hrebenoverizeni.cz. Reference nemám, tak doufám, že to bude v klidu. Mělo by to být do týdne zpátky. Report pak poskytnu.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#60 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od David Patočka »

Pokud řízení teče krkem k volantové tyči, tak to není problém opravit.
Horší je kymácení auta v zatáčce, což způsobuje uvolněný rozvaděč tlaku uvnitř krku, kde výrobce ZF udělal
úmyslné zeslabení materiálu v oblasti zajišťovacího kolíčku. Je to podobné, jako když máte vyvrtat 6mm díru, a těsně před koncem si vzpomenete, že tam vlastně dáte kolíček 5 mm, tak toho včas necháte. Ten kolíček tam drží na 1 mm, a zbytek díry je větší, takže to vydrží max.300tis. km a je problém. Je to prostě načasované, protože předchozí řízení SMI se prostě vůbec nesypaly,a to není kšeft.
Pokud máte řízení ZF a trubky ještě připojené na závit, tak tam lze nabastlit předchozí typ SMI, ale musíte
překroutit trubky horní za dolní. Pokud máte již trubky na gumičku bez závitu, jste v pytli.

Většina sběrných míst "repase řízení" končí v polských dílnách, kde tento problém volného kolíčku vyřeší rozklepáním důlčíkem, a volné bronzové pouzdro nahradí silonem, do tašky vám strčí nové gumové manžety a návod.
To vše za 4500,- bez dph přiveze pošťák.

Schválně jsem to třikrát zkusil, abych změřil sílu konkurence v letech 2013, 2015, 2016 a vždy se stejným výsledkem.
Bohužel to není jednoduché, starší řízení nejsou (resp. jsou, ale špatná), nové je drahé a repase je s otazníkem.......
Netvrdím, že polské opravy nebudou fungovat, ale s ohledem na provedení asi ne dlouho.......
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#61 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od hajnej »

To jsou ale černé výhledy toto.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#62 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od raolsa »

Zas tak černě bych to neviděl, prostě člověk musí k ceně za každý ujetý kilometr připočítat 10 halířů na nové řízení, no. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#63 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od hajnej »

A co operace vbastlení předface řízení?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#64 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od raolsa »

No, jestli by to znamenalo jenom přehodit mezi sebou trubky + poladit délku tyček, tak by to asi bylo řešení, ale oni ty řízení taky jednou dojdou, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#65 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od PetrXC70 »

No nic moc. Já sem ve fázi, kdy to prostě v dlouhý zatáčce cuká zpět... Takže vyřešit, protože je to nepříjemný, ale otázka zní jak...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#66 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od raolsa »

Tak cesinkovo řízení je zpět. Vyměnili i hřeben. Zároveň se bude dávat i nové čerpadlo Meyle (opravdu nové, žádný repas), protože mi volali, že uvnitř řízení našli kovové pilinky a že by to chtělo i propláchnout trubky a nádobku.
To jsem už udělal a opravdu z toho nějaké pilinky ještě vytekly.
Doufám, že se mi to podaří zítra dodělat, páč se u toho ještě mění silentbloky motoru, takže mírné zdržení. :D
Obrázek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#67 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od PetrXC70 »

Bylo by možný znát cenu komplet i s prací a časovou náročnost?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#68 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od raolsa »

Informaci o ceně nechám na cesinkovi, jestli se pochlubí.

Časová náročnost je cca 4 hodiny vyndat řízení, 4 hodiny namontovat. Pak záleží jak dlouho bude trvat přepravní firmě to dostat tam a zpět a opravně to opravit. Teď to trvalo cca 14 dní, protože jim prý objednací email spadnul do spamu a přepravu začali řešit až když jsem se jim ozval co se děje. Jinak by to trvalo asi týden.

Nicméně ale zatím to vypadá, že se repas jaksi nepovedl. :evil: :%) Takhle by se auto asi chovat nemělo. Ale po zkušební jízdě jsem zjistil, že byly skoro prázdné pneu a taky ještě není udělaná geometrie.

Ale uvidíme zítra, až se s tím cesinek projede a řekne verdikt.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#69 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od PetrXC70 »

Ok, tak cenu třeba do SZ, den práce, tejden repas… To mi stačí... Díky
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5905
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#70 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od Haben »

Radku a co to rizeni dela, ze se ti to nezda?
Jinak preju, at to “nezdani se” je geometrii a prazdnymi pneu
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#71 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak geometrie dokáže divy, snad to bude tim...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 226
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT

#72 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od Cesinek »

Geometrií to bohužel nebude. Dělá to úplně totéž, co to dělalo před opravou. Tahá to za volant, cuká jak za jízdy, tak při natočení kol na místě. Jezdit s tím je opravdu nepříjemné.
Cena "opravy" toho řízení (mám na mysli cenu repase, nikoliv Radkovu práci) byla 7700 včetně dopravy od a k Radkovi. Za to, že to vlastně vůbec neopravili se mi to zdá skoro dost.
Pán mi dneska nebere telefon, takže reklamaci budu muset řešit v pondělí. Jsem vážně zvědav, jak se k tomu postaví.

Radka (raolsu) můžu naopak jen chválit, taková vstřícnost, ochota a profesionální přístup se jen tak nevidí.
_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum, Volvo V50 1,6D manual - holátko
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 4727
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#73 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak to je špatná zpráva. Hlavně aby to vyreklamovali a nehádali se!
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5905
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#74 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od Haben »

To je na prd a potvrzuje to bohuzel slova Davida Patocky. Drzim palce, at bude reklamace uspesna.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#75 Hřebenové řízení - nové/repas

Příspěvek od raolsa »

Sám jsem zvědavý, jak to dopadne, ale dávat takový peníze, vlastně jen za trochu barvy a nový hřeben (který mimochodem nevypadá zas nějak zle) mi přijde uhozený.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“