Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 604
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#676 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od SuGi »

Já jsem vždy nechal měnit ve Volvu a tak nějak jsem to teď chtěl udělat pořádně, takže olej a těsnění už mám doma a chtěl jsem postupovat opakovaně - viz. https://youtu.be/EAb9p8Wph-M?t=912
V tom videu je právě zajímavé na konci to srovnání, kde je vidět, že to k něčemu je. Ale jestli tedy není lepší "naředit" přes léto několikrát ve zkráceném intervalu třeba po 1-2 tis. km, aby se to více promíchalo...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1226
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#677 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od labanos »

Sám nevidím důvod proč ředit vyjetý olej s novým, snad leda, že by mě pochybělo a musel bych s autem odjet. Nebo nemám peníze na pořádnou očistu. Ten starý olej je vždycky jenom horší nový, tak proč to tam nechávat a ničit převodovku.
Pokud z toho vytekly sračky, tak bych proplachů udělal víc za sebou po ujetí nějakého počtu stovek km a osobně bych tam před 2. výměnou ještě nalil BG. Vždy se orientuju podle stavu oleje, který z toho vypustím (ať už motor, převodovka nebo servo...)
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#678 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

Ono je to věcí názorů a přesvědčeních, kde jedna skupina zastává jeden názor a druhá opačný. :wink:
Já půjdu touto cestou, podle mě je to neinvazivní a méně šoková procedura pro převodovku.
Navíc ten olej na tom zas tak špatně nebyl, takže věřím že 2.-3. výměna a poteče z toho už malinovka. 8)
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 5150
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#679 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Spíše by mě zajímalo, kdo z vás si ten proplach reálně sám na VEA motoru dělal doma na dvorku. Páč pokud někdo napíše, že jo, tak je už jasné, že nic nedělal, protože proplach jako takový nejde provést. No a proč, to by jste měli vědět.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#680 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

135.000 km
Stejně jako V70 i V90 úspěšně projela Passo Stelvio, termín průjezdu byl téměř stejný, přesto sněhu bylo o poznání méně než v roce 2019.
Trasa a tempo v podstatě stejné jako tehdy s V70 (zpátky možná i rychleji), dosažená spotřeba s V90 je o nějakou tu decku na sto kilometrů nižší. Holt jen 4 válce.
Cesta tam + pojížďky: V70 5,75 ; V90 5,55
Cesta zpět: V70 6,00 ; V90 5,75
Jinak co se týká spotřeby, tak můžu napsat a potvrdit to co už na fóru je, že tyto VEA motory konečně ukazují 100% spotřebu na palubním PC, odchylka je naprosto minimální od reality.
Jen nádrž teda mohli nechat jako ve V70 - 70 litrů, rozdíl 15 litrů už je fakt znát.

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=826724#p826724

Jelikož uplynulo dalších 5tkm, tak opět výměna části oleje v převodovce, koupil jsem 20l motoráku a převoďáku, tak to mi na chvilku vydrží. :wink:
A také se mi konečně podařilo sundat tažné, asi od montáže to nikdy nikdo nedemontoval.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
4.jpg (101.3 KiB) Zobrazeno 2621 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#681 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

143.000 km

8 měsíců a 15.000km s V90kou

V září bez zaváhání projelo pár alpských přejezdů Obertauern, Malta, Grossglockner, Vršič, Mangart a spousta dalších menších až na ostrov Pag.
Celkem najeto na této trase 2.600 km a se spotřebou 5,3 l/100km.

V říjnu proběhla výměna oleje v motoru a 4 litrů v převodovce.

Listopad před zimou výměna palivového filtru, přístup bez zvedáku nebo jámy je fakt dobře vymyšleno. Ideálně auto zvrhnout na bok a po výměně vrátit zpět na kola. :wink:

V polovině listopadu mě opustila malá baterie Start-Stop, tak výměna za menší náhradu se kterou auto také funguje bez problému. (díky J.Svobodovi za radu kterou koupit).

Dále jsem auto dovybavil (jelikož neuznávám lepící sady), tak jsem z polska v létě sehnal rezervu a teď koncem listopadu se mi povedlo také v polsku hever s výplní do rezervy a kotvící šroub.
Ona i ta lepící sada jsem koukal má expiraci cca 3 roky... co to udělá potom nevím, vozím ji sebou, ale doufám že ji zkoušet nebudu muset nikdy. To už raději ty rychloopravné knoty které mám také.

Co se týká závad, tak se už taky něco vyskytlo.
-Jednoho děštivého dne jsem se nebyl schopen dostat do auta, musel jsem do něj vlézt čepelkou a ani potom nešlo nastartovat, až po položení klíčku na nouzové místo startu jsem odjel.
Čím to bylo... nevím, když jsem přijel domů abych zkusil druhý klíč, tak už vše fungovalo a již nikdy se to neobjevilo.
-A druhá závada, jednou při jízdě si sporadicky poblikávala dálková světla. Zjistil jsem to až když mi na kruhovém objezdu zkřížilo cestu auto z vedlejší. Chudák si myslel že na něj blikám a pouštím ho.
Bylo úplně jedno v jaké pozici je světelný vypínač, opět po zamčení auta a následné další jízdě již bez problému a také se už nikdy neobjevilo.

Ale jak tady čtu jiné vady těchto aut, tak myslím že celkem pohoda...
Zatím olej nebaští a korytnačka nesvítí :wink: Co víc chtít.
V90 030.jpg
V90 031.jpg
V90 032.jpg
V90 034.jpg
V90 034.jpg (95.32 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 035.jpg
V90 035.jpg (104.41 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 036.jpg
V90 036.jpg (97.9 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 037.jpg
V90 037.jpg (108.84 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 038.jpg
V90 038.jpg (105.1 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 040.jpg
V90 040.jpg (81.2 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 042.jpg
V90 042.jpg (127.67 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 043.jpg
V90 043.jpg (86.41 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 045.jpg
V90 045.jpg (100.6 KiB) Zobrazeno 847 x
V90 047.jpg
V90 047.jpg (117.42 KiB) Zobrazeno 847 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 772
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#682 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Thor123 »

Jak se s tou D3 jezdí ? Byl jsem na Hochalpenstrasse resp. Grossglockneru s S90 D4 a přišlo mi, že do těch kopců už to nebylo nic extra. Jeli jsme ve dvou lidech s plným kufrem.
I na předjíždění mi ta D4 AWD přišla už tak na hraně nějakých dynamických vlastností.
Teď když jsem si zvykl na T8 tak je mi jasný, že by se mi vše zdálo slabší ale i předtím vím, že ta D4 už byla spíš na klidnější jízdu. Proto mě zajímají tvé pocity po 3/4 roce s D3 🙂
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#683 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

Ano pravda, je to motor na klidnou jízdu a předjíždění si člověk musí vždy dobře rozmyslet.
Přeci jen je to základní motor.
Alpské stoupáky jsou kruté, ale nikdy se mi tam nezdálo že bych byl brzdou provozu.
A hlavně já mám o 22kW víc než jsem měl v 1,6TDi a i s tím jsem projel Grossglockner :D

Je jasný že T8 je úplně někde jinde :wink:
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4821
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#684 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od PetrXC70 »

Mě by zajímala ta "deka" pod rezervou... To asi neni nějakej doplněk co by se dal dokoupit?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#685 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

Jako náhradní díl by mohlo jít koupit. :wink:
Je to výbava aut co nemají rezervu, tak se to bere jako další úložný prostor a proto je polstrovaný.
když máš z výroby rezervu, tak to vypadá takto:
rez.jpg
rez.jpg (92.42 KiB) Zobrazeno 779 x
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 157
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Morava na severu
Vůz: V60 MY19 D3 110kW

#686 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od FERGU$ »

Jakub Svoboda píše: 19 kvě 2023 20:38 Spíše by mě zajímalo, kdo z vás si ten proplach reálně sám na VEA motoru dělal doma na dvorku. Páč pokud někdo napíše, že jo, tak je už jasné, že nic nedělal, protože proplach jako takový nejde provést. No a proč, to by jste měli vědět.
Po koupi V60 MY19 jsem si nechal udělat výměnu oleje v převodovce s proplachem v servisu u Jakuba Hrbáče v Opavě.
Můžeš méně zasvěceným prozradit proč to nejde
provést doma na dvorku? Protože jsem si říkal, že bych si na další vyměnu troufl sám. Díky za osvětu.
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 5150
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#687 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Protože AT ve spojení s motorem VEA neumožňuje napojení vratky oleje do AT jako u P3. Tedy pokud nemáš vyrobený adapter který se namontuje místo výměníku. Takže zbývá pouze a jen 4L vypustit a dolít.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#688 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

147.000 km

již několikrát jsem viděl hlášku že auto za mě oprávněně brzdilo, ovšem dnes jsem to upgradoval na vyšší level.
Ani pořádně nevím co tam bylo nebo co se autu nelíbilo, budu muset asi namontovat kameru, abych se mohl občas vrátit v čase.
20240312_083229.jpg
A dnes přezuto opět na letní a k tomu výměna brzdové kapaliny.
Použil jsem podtlakový přípravek na kompresor, který jsem koupil v číně za pár dolarů.
Určitě to nedosahuje kvalit přetlakového, ale byl jsem překvapen že to fakt funguje a výměna kapaliny byla pohodová.
Na předku po 2dcl a na zadku 3dcl... celkem padla litrovka.
20240312_121749.jpg
https://youtu.be/rDJMnGDdjoY
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#689 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

149.100 km

Nastal čas na zásadní servis. Výměna rozvodu motoru a příslušenství.
Na tomto servisu jsem byl předběžně už domluven s J.Svobodou od podzimu.
V podstatě je to celé uděláno z originálních dílů.
Objednal jsem v polském autorizáku sadu na rozvody (2xkladka, 1xnapínací, řemen, šrouby), sadu příslušenství (řemen, napínák).
Pak tady v kelly diamantovou podložku řemenice, originál chladící kapalinu a destilku.
Jakub měl druhovýrobní pumpu (která je téměř originální), jen má vybroušené logo Volvo. :wink:
Nějaké drobné komplikace nastaly, ale vše se vyřešilo a motor vrčí.
Asi nejhorší bylo na závěr do toho sednout a nastartovat. :wink:
Cenově to vyšlo na nějakých 12.500Kč komplet vše a zase kdyžtak za 150.000km další rozvody, ale to už asi další majitel. :D

A tak nějaká ta fotka.
20240508_091203_resized.jpg
Aretace čerpadla:
20240508_102444_resized.jpg
Řemen dole:
20240508_103447_resized.jpg
Pumpy - vybroušený nápis Volvo (při detailním zkoumání byly vidět ještě VO) :wink:
20240508_104342_resized.jpg
Očištěna plocha pro pumpu:
20240508_105216_resized.jpg
Vykuchané věci:
20240508_105734_resized.jpg
Pumpa, napínák, jedna kladka na místě:
20240508_111208_resized.jpg
Řemen a poslední kladka:
20240508_114807_resized.jpg
Zadeklováno, řemenice a napínák příslušenství:
20240508_131600_resized.jpg
Řemen:
20240508_132406_resized.jpg
Motor zpět do uložení a první start:
20240508_133555_resized.jpg
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 430
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#690 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od lkopcansky »

12 500 stál len OEM materiál? mňa materiál na VEA 133 kw (mali by to byť rovnaké diely) vyšli v druhovýrobe na 320€-8 000 kč - vodná pumpa Ina, remene Continental, kladky Continental a Litens. Pôvodné origo si mal Litens predpodkladám. O výmene podložky remenice som nepočul a ani ju nemám vymenenú. Aké boli spomínané komplikácie?
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#691 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

Tak 12.500 Kč je kompletní cena všeho... originál materiál (2x řemen, 4x kladka, šrouby, podložka), skoro originál pumpa, kapalina, práce.
Kdybych to nakoupil na konci minulého roku cena by byla o cca 1000 Kč ještě méně.
Ano, napínací kladka rozvodu byla na autě původně a je i teď Litens.

A komplikace... v jednu chvíli to vypadalo že už nepojede... :)
Já byl v klidu, Jakub byl trošku ve stresu :wink:

Při nasazování řemene se nám pootočila vačka o cca 10 zubů zpět. nic neřešitelného.
Přípravek na otáčení vačky (nemám bohužel vyfoceno) a pootočit ji zpět na své místo.
Jenže nešla, cca 4 zuby před pozicí kde by měla být se zasekávala takovým způsobem, že to připomínalo jak kdyby ventil narazil do válce nebo se něco rozpadlo v hlavě a dál to nešlo.
Jakub měl dokonce na telefonu člověka z autorizáku pro radu, ale ten se s ničím podobným nesetkal.

Už byly černé scénáře o vytahování vstřiků a sundání víka ventilů.
Neříkám že by se to nehodilo... Při jednom přetěsnit i víko ventilů. :lol:

Nakonec to byla taková blbost. :D
Pod kolem vačky trčí hlava šroubu (nebyl v ten okamžik vidět) a celou tu dobu nám ten přípravek pro otáčení narážel do tohoto šroubu... :lol: :lol: :lol:
20240508_113538_resized_1.jpg
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 430
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#692 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od lkopcansky »

Tak tí poliaci majú zázračné ceny. Len pre porovnanie origo diely bez podložky zo Skandix s neorigo pumpou vychádza na 534€/13370 Kč a v 09/2022 mama v autorizáku platila za origo diely 478€/11970 Kč + práca ale bez pumpy
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 295
Příspěvky: 1045
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#693 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Tom0 »

Jojo, Poláci jsou cenově někde úplně jinde...
Tak nějak jsem to věděl už z dřívější doby kdy jsem na S80 3,2 sháněl plynové vstřiky Lovato KP.
Tady všude české eshopy měli kolem 1200Kč a Poláci to měli za 500Kč... Jako byl rozdíl dát 7200 za sadu a 3000 za sadu...
Několikrát jsem je objednával a jednou jsem měl dokonce i osobní odběr v Łódźi.

A teď mě tam na podzim opět navedl J.Svoboda když jsem sháněl palivák a přemýšlel kterou druhovýrobu vybrat...
Nakonec zvítězil originál z polska.
Zde je cena eshopu autopalace a autokelly... což je cca cena i v autorizáku. a k tomu cena polského autorizáku.
Teď tomu navíc velice napomáhá zřízení allegro české verze.

Jeden příklad za všechny...

https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.32312226

https://www.autokelly.cz/Product/VOL-32312226/13093595

https://allegro.cz/nabidka/volvo-s90-v90-xc90-v60-xc60-ii-dieselovy-palivovy-filtr-12701485290
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Giew
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 426
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#694 Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3

Příspěvek od Giew »

Je to hustý. Ani jsem nevěděl, že lze v dnešní době dělat rozvody "takhle levně". Ale je to tak no. Měsíc zpátky jsem bral sadu pěti origo svíček. Česká cena kelly, autorizák cca 2800. Polák 1500.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“