Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#26 Tom0 - S80 3,2
A hned na zkušební jízdu... Ještě bez zápisu v dokladech...
Jen ten valníček je zatím nějaký malý...
Jen ten valníček je zatím nějaký malý...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 66
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
#27 Tom0 - S80 3,2
Krasna prace! Poprve jsem videl co obnasi instalace taznyho. Nevim proc jsem si myslel, ze se to musi nekam navarit:) Tohle je elegantni. Ten vozik je z hrackarstvi, ne?
Na kolik te to komplet vyslo? Taky me to ceka, ale ceny jsem jeste nezjistoval. Planujes karavanovat?
Na kolik te to komplet vyslo? Taky me to ceka, ale ceny jsem jeste nezjistoval. Planujes karavanovat?
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#28 Tom0 - S80 3,2
No, vozík je ten nejmenší co existuje, ale je na celkovou hmotnost 750kg, sám váží 105kg, takže uveze 645kg papírově a i reálně.
Celkově to vyšlo na:
Tažné - 8.670Kč
Elektrika 7pin - 1640Kč
Montáž - nepočítám - ve volném čase zdarma
Kontrola STK - 400Kč
Zápis do registru - 50Kč
Celkem: cca 10.800Kč
Šlo by to i levněji, stačilo by vybrat levnější tažné (3600-8600).
Kdybych chtěl tažné na pevno, tak by to bylo třeba i o 5000Kč levnější.
Karavan neplánuji, na ten bych musel mít instalovanou 13pin zásuvku, dělal jsem jen 7pin na klasické přívěsy.
Celkově to vyšlo na:
Tažné - 8.670Kč
Elektrika 7pin - 1640Kč
Montáž - nepočítám - ve volném čase zdarma
Kontrola STK - 400Kč
Zápis do registru - 50Kč
Celkem: cca 10.800Kč
Šlo by to i levněji, stačilo by vybrat levnější tažné (3600-8600).
Kdybych chtěl tažné na pevno, tak by to bylo třeba i o 5000Kč levnější.
Karavan neplánuji, na ten bych musel mít instalovanou 13pin zásuvku, dělal jsem jen 7pin na klasické přívěsy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#29 Tom0 - S80 3,2
hezky popsané nezdá se to ani tak složité.
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody....
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#30 Tom0 - S80 3,2
Součástí tažného je výztuha, akorát jinak tvarovaná .Deshi píše:hezky popsané nezdá se to ani tak složité.
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody....
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2.0T
#31 Tom0 - S80 3,2
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo...
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Naprosto zbytečná práce. Daji se koupit samotný patice v týhle velikosti a do toho zasunout Ledkový žárovky (takový kříž osazený ze všech stran ledkama)
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo...
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Naprosto zbytečná práce. Daji se koupit samotný patice v týhle velikosti a do toho zasunout Ledkový žárovky (takový kříž osazený ze všech stran ledkama)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#32 Tom0 - S80 3,2
Teď jestli taková výztuha má stejné parametry jako originální výztuha... na S40 se dávalo tažní zespoda a výztuha normálně zůstala na svém místě. Teď to řeším na XCčko ale místo výztuhy bych si to asi netroufnul.Nosound89 píše:Součástí tažného je výztuha, akorát jinak tvarovaná .Deshi píše:hezky popsané nezdá se to ani tak složité.
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody....
Ale vypadá parádně to jak to není vůbec vidět.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#33 Tom0 - S80 3,2
Ač se to nezdá, tak je to mnohem masivnější než originál výztuha z naohybaneho plechu.
Spíš bych nevěřil těm šroubům, ty by se mohly při nárazu ustřihnout.
Spíš bych nevěřil těm šroubům, ty by se mohly při nárazu ustřihnout.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#34 Tom0 - S80 3,2
Z mého volva se stal dnes během pár chvil neprodejný vrak.
Dneska jsem se přehoupnul přes 200.000km
A tak jedna fotečka.
Náležitě jsem tomu uzpůsobil i ostatní čísílka...
Před 200km vynulovat denní počítadlo T2, cca 5km před cílovou hodnotou vynulovat spotřebu...
Dojet na 200.000, nechat doběhnout spotřebu na 20l/100km, nastavit čas na 20 hodin a zařadit druhý rychlostní stupeň..
Jen ta teplota mi dnes nepřála, na 20°C bych se nedostal ani omylem a tak jsem ji domluvil ve photoshopu...
A výsledek je tu...
(Už teď se těším na 222.222km)
Dneska jsem se přehoupnul přes 200.000km
A tak jedna fotečka.
Náležitě jsem tomu uzpůsobil i ostatní čísílka...
Před 200km vynulovat denní počítadlo T2, cca 5km před cílovou hodnotou vynulovat spotřebu...
Dojet na 200.000, nechat doběhnout spotřebu na 20l/100km, nastavit čas na 20 hodin a zařadit druhý rychlostní stupeň..
Jen ta teplota mi dnes nepřála, na 20°C bych se nedostal ani omylem a tak jsem ji domluvil ve photoshopu...
A výsledek je tu...
(Už teď se těším na 222.222km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 495
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
#35 Tom0 - S80 3,2
Ty jsi blázen!
Super!!!!
Super!!!!
_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#36 Tom0 - S80 3,2
Pěkně
(co ta lambda vlevo? )
(co ta lambda vlevo? )
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#37 Tom0 - S80 3,2
Tak když máš jen zapnutý zapalování bez nastartovaného motoru tak svítí.
Po startu zhasíná.
Po startu zhasíná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#38 Tom0 - S80 3,2
OK, rozumím .Tom0 píše:Tak když máš jen zapnutý zapalování bez nastartovaného motoru tak svítí.
Po startu zhasíná.
Jo a příště bych ještě vytočil otáčky na 2 tis .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#39 Tom0 - S80 3,2
Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
Nosound89: a jel 200km/h
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#40 Tom0 - S80 3,2
200km/hod by bylo na 2tis slušnéUrvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
edit: ještě větší scifi by bylo vše vyfotit při této rychlosti přesně při těch 200 000km (fotit samozřejmě 2 rukama )
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#41 Tom0 - S80 3,2
To správné místo s fénem v ruce jsem skutečně hledal...Urvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
Ale nenašel...
Byl jsem přesvědčen že je čidlo v zrcátku spolujezdce.
Už ani nevím kde jsem tu informaci vzal, ale asi tam není.
Dál jsem nehledal a použil photoshop...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#42 Tom0 - S80 3,2
To jsi na těch 200km dojel přesně domů nebo vozíš fén běžně?Tom0 píše:To správné místo s fénem v ruce jsem skutečně hledal...Urvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
Ale nenašel...
Byl jsem přesvědčen že je čidlo v zrcátku spolujezdce.
Už ani nevím kde jsem tu informaci vzal, ale asi tam není.
Dál jsem nehledal a použil photoshop...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#43 Tom0 - S80 3,2
Měl jsem víc štěstí než rozumu, ale vyšlo to domů.
Původně jsem myslel že si budu muset dát dvakrát ulici navíc aby to tam skočilo, ale nakonec to vyšlo na první příjezd domů...
Původně jsem myslel že si budu muset dát dvakrát ulici navíc aby to tam skočilo, ale nakonec to vyšlo na první příjezd domů...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#44 Tom0 - S80 3,2
Včera jsem odtahoval nepojízdného kolegu do servisu cca 25km.
A můžu říct že motor 3,2 jede pořád hodně slušně i když se za něj zapřáhnou další téměř dvě tuny.
A můžu říct že motor 3,2 jede pořád hodně slušně i když se za něj zapřáhnou další téměř dvě tuny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#45 Tom0 - S80 3,2
Co na to převodovka??Tom0 píše:Včera jsem odtahoval nepojízdného kolegu do servisu cca 25km.
A můžu říct že motor 3,2 jede pořád hodně slušně i když se za něj zapřáhnou další téměř dvě tuny.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#46 Tom0 - S80 3,2
Já myslím že dobrý...
Celou cestu jsem jel v manuálním režimu a držel trošku vyšší otáčky...
Aby se nemuselo často řadit.
Celou cestu jsem jel v manuálním režimu a držel trošku vyšší otáčky...
Aby se nemuselo často řadit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#47 Tom0 - S80 3,2
Dnes jsem udělal další běžný servis.
Výměna oleje + filtru a vzduchový filtr.
Dál jsem naplánoval ještě výměnu brzdovky.
No a tam na mě po sundání levého předního kola čekalo nemilé překvapení.
Vnitřní manžeta je prasklá a vazelína všude možně. A po prohlídce zbylých třech jsou popraskané všechny a je jen otázkou času než také prasknou.
Cca za dva měsíce jsem chtěl nechat vyměnit olej v převodovce. No asi to budu muset udělat dříve a přidat k tomu i nové manžety.
Výměna oleje + filtru a vzduchový filtr.
Dál jsem naplánoval ještě výměnu brzdovky.
No a tam na mě po sundání levého předního kola čekalo nemilé překvapení.
Vnitřní manžeta je prasklá a vazelína všude možně. A po prohlídce zbylých třech jsou popraskané všechny a je jen otázkou času než také prasknou.
Cca za dva měsíce jsem chtěl nechat vyměnit olej v převodovce. No asi to budu muset udělat dříve a přidat k tomu i nové manžety.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#48 Tom0 - S80 3,2
Tak přesně tuhle manžetu mi bude příští týden Jean měnit taky, ostatní jsem nezkouknul, zatím ale nepropouuštějí
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#49 Tom0 - S80 3,2
Taky jsem přemýšlel že udělám jen tu jednu, ale zase si říkám když už ta hřídel bude venku, tak udělat alespoň ty dvě.
A když už to bude v servisu, tak možná rovnou všechny čtyři.
Nevím jestli se musí potom dělat geometrie, ale asi by měla když se to bude celé rozebírat.
A když už to bude v servisu, tak možná rovnou všechny čtyři.
Nevím jestli se musí potom dělat geometrie, ale asi by měla když se to bude celé rozebírat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 292
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#50 Tom0 - S80 3,2
Tak včera návštěva servisu Auto Dejvice.
Hlavně z důvodu výměny té manžety a s tím se rovnou svezla i výměna oleje automatu.
V pondělí jsem se objednával a manžety se musely objednat ze Švédska.
Nakonec se měnily obě manžety na levé straně. Pravá je ještě zatím dobrá.
V podstatě na všechny díly, olej a práci mám slevu 25%, už spadám do té nejstarší kategorie aut s nejlevnějším servisem.
A teď k cenám (konečné s DPH):
MATERIÁL:
118Kč - 2x O-kroužek
37Kč - Šroub zátky přev.oleje
140Kč - Těsnění
3050Kč - převodový olej 8 litrů
1190Kč - Manžeta poloosy
1500Kč - Manžeta poloosy
180Kč - odmašťovač
192Kč - spotřební materiál
PRÁCE:
1250Kč - výměna oleje automatu - 12 aw (72 minut)
1670Kč - výměna manžety poloosy vnější i vnitřní - 16 aw (96 minut)
Zdarma umytí a luxování
Celková za olej v automatu: cca 4.780Kč
Celková za výměnu manžet: cca 4.550Kč
(odmašťovač a spotřební materiál jsem rozdělil půl na půl, nevím k čemu patří)
Hlavně z důvodu výměny té manžety a s tím se rovnou svezla i výměna oleje automatu.
V pondělí jsem se objednával a manžety se musely objednat ze Švédska.
Nakonec se měnily obě manžety na levé straně. Pravá je ještě zatím dobrá.
V podstatě na všechny díly, olej a práci mám slevu 25%, už spadám do té nejstarší kategorie aut s nejlevnějším servisem.
A teď k cenám (konečné s DPH):
MATERIÁL:
118Kč - 2x O-kroužek
37Kč - Šroub zátky přev.oleje
140Kč - Těsnění
3050Kč - převodový olej 8 litrů
1190Kč - Manžeta poloosy
1500Kč - Manžeta poloosy
180Kč - odmašťovač
192Kč - spotřební materiál
PRÁCE:
1250Kč - výměna oleje automatu - 12 aw (72 minut)
1670Kč - výměna manžety poloosy vnější i vnitřní - 16 aw (96 minut)
Zdarma umytí a luxování
Celková za olej v automatu: cca 4.780Kč
Celková za výměnu manžet: cca 4.550Kč
(odmašťovač a spotřební materiál jsem rozdělil půl na půl, nevím k čemu patří)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 416 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 647 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 4 Odpovědi
- 159 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Giew
-
- 103 Odpovědi
- 4774 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od boo-beek
-
- 2 Odpovědi
- 3240 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali