Otáčky, DSA, starty

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Vůz: Volvo S80 T6

#1 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od Davo2811 »

Zdravím chlapi, trápí mě u mojí V40 2.0T otáčky spolu se starty, problémy byly takové, že jednou auto nastartovalo dobře, ale otáčky byly vysoko 1100-1300 ot. jinak vsechno v pohodě, ale podruhé už kuckalo nekolik vteřin a po naskočení byly otačky okolo normalu cca800 jenže svitila kontrolka DSA a auto naprosto ztratilo výkon! Pedál zvyšuje otačky jen do třetiny sešlápnutí, pak už mačkam jen na prazdno a nic se nedeje... tak jsem vyčistil škrtící klapku a volnoběžný ventil, ale nic nepomohlo, teď se to spíš zhoršilo, :O: někdy nejde nakopnout motor vubec jindy naskočí ale otačky jsou hrozně nizko, jindy zase naskoči okolo normalních hodnot, ale opět auto nemá silu a svítí DSA ! Adaptační hodnoty by měly být smazané, odpojil jsem baterku. Napadá mě ještě váha vzduchu, ale ta nevím jak se čistí nebo opravuje... Budu rád za každou radu, protože jsem s poměrně čerstvým řidičákem a minimálními zkušenostmi s Volvem :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od tomasss »

Par T4ek se spatnejma startama uz jsme tu vyresili :-)
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=46066
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Vůz: Volvo S80 T6

#3 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od Davo2811 »

Ano procházel jsem spoustu témat, ale většinou se to řešilo způsoby jako svičky, hadičky, baterka atd. Moje chyba zapoměl jsem dodat, že baterka, svičky a cívky jsou vyměněné :) hadička z podtlakoveho ventilu byla děravá a myslím že tam i kapal benzín, tak jsem tam dal novou.

GDPR_user

#4 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od GDPR_user »

Davo2811 píše:Ano procházel jsem spoustu témat, ale většinou se to řešilo způsoby jako svičky, hadičky, baterka atd. Moje chyba zapoměl jsem dodat, že baterka, svičky a cívky jsou vyměněné :) hadička z podtlakoveho ventilu byla děravá a myslím že tam i kapal benzín, tak jsem tam dal novou.
Pokud kapal benzín z regulátoru tlaku paliva,pak tento je špatný a může být zdrojem problému.Ještě se zeptám jaké jsi použil svíčky??

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od tomasss »

To je hezky ze jsi vymenil hadicku, problem je v tom ze v ni ma bejt pouze vzduch, nikoliv benzin :) takze jak pise martin a hlavne jak se pise v topicu co jsem ti sem daval, je potreba vymenit vadnej regulator tlaku paliva.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Vůz: Volvo S80 T6

#6 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od Davo2811 »

tak je to podtlakovy ventil, nebo regulator tlaku paliva nebo co :D uz se v tom ztracim a tak prikladam obrazek jestli myslime vsichni to stejne, nevim jak moc tam toho benzinu proteka ale proste hadicka byla od benzinu každopádně do ni trochu teče, takže pokud je to opravdu ono tak mi prosim napiste jak se to doopravdy jmenuje abych si mohl objednat nahradní díl. :)
Přílohy
800x800_5118788388.jpg
800x800_5118788388.jpg (21.89 KiB) Zobrazeno 773 x

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od tomasss »

Davo2811 píše:tak je to podtlakovy ventil, nebo regulator tlaku paliva nebo co :D
Je to regulator tlaku paliva rizenej podtlakem :) kazdopadne do regulatoru vedou dve hadicky (benzin + podtlak ze sani) a vystup ma do palivovy listy. V benzinovy hadicce benzin ma bejt, ale jestli byl i v hadicce s podtlakem, regulator ma vadnou membranu a je nutny ho vymenit. Ale to uz se trochu opakuju :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 37
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Vůz: Volvo S80 T6

#8 Otáčky, DSA, starty

Příspěvek od Davo2811 »

Pecka :D děkuji za upřesnění ;) zkusil jsem jako provizorni opravu uzavreni toho podtlaku takze hadicku vedouci z regulatoru jsem zaslepil a podtlak jsem nechal jen tak a staruje to celkem normalně jen se opakuje problém, kdy jednou otačky zůstanou na cca 800 a auto nema vykon plus svitici kontrolka DSA a jednou to nastaruje se zvysenymi otačkami a auto jede dobře :D Každopádně díky kluci za rady a upřesnění, regulator čím jak nejdřív vyměním a pak se uvidí :) 8)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“