zahradník - 940 + 960 MK I

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#26 zahrandík - 940 + 960 MK I

Příspěvek od tomasss »

zahradník píše:tomu nerozumím ..
A pritom je to tak jednoduchy, stacilo by si procist ty odkazovany topicy :) ve zkratce, pokud u tohodle motoru shodis hlavu a pak ji znova dotahnes, pravdepodobne praskne blok.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#27 zahrandík - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

tomasss píše:
zahradník píše:tomu nerozumím ..
A pritom je to tak jednoduchy, stacilo by si procist ty odkazovany topicy :) ve zkratce, pokud u tohodle motoru shodis hlavu a pak ji znova dotahnes, pravdepodobne praskne blok.
takže v tom případě je to blok/motor pro "jedno použití"? topic jsem četl, myslel jsem že starší typ motoru tímhle netrpí...
na druhou stranu, s80 se mi na díly kupovat nechce, pokud praskne blok, tak jde na díly...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#28 zahrandík - 940 + 960 MK I

Příspěvek od tomasss »

zahradník píše:takže v tom případě je to blok/motor pro "jedno použití"? topic jsem četl, myslel jsem že starší typ motoru tímhle netrpí...
na druhou stranu, s80 se mi na díly kupovat nechce, pokud praskne blok, tak jde na díly...
Ono to tesneni zase nefoukne kazdejch 50km, vetsina sestivalcu co jsem videl foukla kolem 300-400tkm, kterej dneska vyrabenej motor tohle da :D
Nekdo rika ze tenhle starsi tim netrpi, nekdo rika ze tim trpej vsechny, osobni zkusenost mam jen s 94+ a ty praskaj urcite...muzes to zkusit a uvidis :D
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#29 zahrandík - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

tomasss píše:
zahradník píše:takže v tom případě je to blok/motor pro "jedno použití"? topic jsem četl, myslel jsem že starší typ motoru tímhle netrpí...
na druhou stranu, s80 se mi na díly kupovat nechce, pokud praskne blok, tak jde na díly...
Ono to tesneni zase nefoukne kazdejch 50km, vetsina sestivalcu co jsem videl foukla kolem 300-400tkm, kterej dneska vyrabenej motor tohle da :D
Nekdo rika ze tenhle starsi tim netrpi, nekdo rika ze tim trpej vsechny, osobni zkusenost mam jen s 94+ a ty praskaj urcite...muzes to zkusit a uvidis :D
toto by měl bejt model z roku 1990/dle TP, vin :YV1964252N0025808 , najeto 294 472km,
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#30 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

doba pokročila...spousta změn... dneska jsem si chtěl na kombíku zase vyměnit olej a filtr, resp to už jsem začal včera, ale ani dnes se mi nepovedlo povolit olejovej filtr tak jsem se naštval a motor jde ven,...
ne jen kvůli filtru, ale motor je oblitej olejem a nějak mě ty loužičky přestaly bavit,vypadá to na zadní gufero na klice tak jen doufám, že nebudu muset zase vyndavat převodovku.... ten filtr snad za těch pár měsíců přirezl...
takovej technickej dotaz, řešil někdo proplach mtooru? resp. mi jde o toto - po prachlu motoru jsem vypustil bahno, ale co s rozpouštědlem, který zůstalo třeba v hlavě motoru v jamkách kolem šroubů? že bych ho chtěl komplet odstrojit a "umejt" se říct nedá, na to nějak poslední dobou není čas... co se stane s novým olejem, pokud tam to rozpoštědlo někde zůstane? degraduje ho to nebo se to vmísí a nic se nestane? nerad bych ho kousnul...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

ms231
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 954
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#31 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od ms231 »

Asi divnej tlak. Dneska jsem chtel na ty 960 taky menit olej, ale filtr se nehnul ani zaboha. Sroubovak nic, vetsi paka nic, akorat jsem ho doprasil, tak jsem ho pak vybral, zbyl mi tam jen ten vrsek a co ten? Nic. Tak fakt uz nevim.

Chtelo by to novej odstavec do ustavy, ze se filtr smi dotahovat jen rukou nebo fakt uz nevim.. Dyt to za to nestoji.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#32 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

po pekelně dlouhý době mě pustily depky a zase jsem se začal věnovat autům, dneska jsem dodělal výměnu oleje na devítce,sice jsem musel sundat i turbo,protože nic nešlo povolit, ale nakonec se to povedlo a motor zase vrní.... hnusný je , že po tomhle úspěchu mi odešla lambda, nevím proč,ale hned po prvním startu začala svítit a už nezhasla, turbo tlačí jak může, ale auto prostě nejede...podtlaky jsou v pořádku,nikde nic nepřisává,nikde nic neteče,ale prostě nejede...a do všech tě katastrof nám odešel net,když už se připojím, tak to za pět minut spadne a tejden se nepřipojím...nesnáším techniku
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#33 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od Ondra. »

a je to lambda? kontrolka lambdy je všeobecná chyba motoru ale to ty přece víš :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12071
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#34 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od Urvanej »

95 by měla ještě blikat...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#35 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od HonzaA »

Mam dojem, ze by nemusela mit cim blikat, jestli by byla modelovy rok 96...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#36 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od Ondra. »

HonzaA píše:Mam dojem, ze by nemusela mit cim blikat, jestli by byla modelovy rok 96...
pak jedině VRZČ adaptér, ten by to taky rozblikal :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 251
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#37 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od StepanB »

HonzaA píše:Mam dojem, ze by nemusela mit cim blikat, jestli by byla modelovy rok 96...
Hned jsem si vzpomněl na tu zelenou porostou mechem, která byla také tak někde mezi.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#38 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

Ondra. píše:a je to lambda? kontrolka lambdy je všeobecná chyba motoru ale to ty přece víš :)

vím,prošel jsem všechno, včetně blikání, kvůly kterýmu jsem musel rozchodit diag. zásuvku,protože měla uhnilý kabely,...do ledna času dost, i tak jsem si konečně udělal radost a na chvilku si do auta sedl...v noci se mi povedlo dodělat řízení, takže v něm konečně nic nelupe ani nemlátí a kola v plným rejdu neskáčou do boku- stačil origo šroub se správným osazením do nápravnice a vyměnit tyč řízení,... dneska uklidím bordel v dílně, dodělám komín a večer se bude pokračovat...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#39 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

to auto mě nesnáší, kontrolka zhasla ale stejně to nejede, turbo tlačí do bezvědomí a auto se chová jak s šestitunkou na kouly, prostě to nejede a nejede, svíce čistý, kabely nový, rozdělovač v pořádku,diag nic
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#40 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od zahradník »

opraveno, při výměne autobateri jsem zavadil o konektor předřadnýho odporu pro vstřikovače a jeden pin se odpojil, fakt pitomá závada... auto jede zase normálně,je zaskládanej interier, zapojený autoradio,dolitý kapaliny,dál se bude už jenom šperkovat a ladit...
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#41 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od Krystof P. »

Pěkný :) tak bys sem mohl dát nějaký fotky, když už se máte zase rádi, hm ? Jak jsem naštvanej že u devítky neni tak pěkně umístěný zadní okno jak u sedmiček tak se mi moc nelíbí a potřeboval bych trošku nakopnout, aby se mi zalíbily :ROFL:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 826
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bělov

#42 zahradník - 940 + 960 MK I

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Jak to vypadá s těmi díly na klimatizaci do 940? Mám to od tebe slíbené už tři měsíce a neodpovídáš na zprávy..vůbec žádná reakce.. Tohle mi nepřijde moc solidní, jelikož jsem s těmi díly počítal a chtěl jsem dát klimatizaci dohromady ještě v létě. Navíc jsem mohl shánět jinde, kdybych věděl, že to takto dopadne, že? Pokud někdy něco nabídnu, tak to platí. Nebo se aspoň omluvím, že to třeba nechci prodat.. Ale dělat mrtvého brouka a z lidí blbce, to teda ne!! Psal jsem dotazy, jak to s těmi díly vypadá několikrát přes SZ, ale žádná odpověď. Tak tedy to píšu zde veřejně. Vše jsem měl naslibované a jakmile jsem chtěl jen poslat fotky těch dílů s číslem VOLVO (abych si ověřil, zda mi budou pasovat), tak už pak nastalo ticho po pěšině.. Jak to tedy je? Žádám o vysvětlení. Děkuji za odpověď. Rád bych se mýlil!!! Ale je divné, když nabízíš díly ostatním volvistům - např. díly na sedmičku mému sousedovi z dědiny Liborovi (Libor Ozzy) a přitom mně vůbec neodpovídáš na SZ.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“