Případně jestli to je možný udělat sám a kde jí sehnat

A pokud je servis uveden na Volvoklubu jako Partner (Rudolf Homolka UL), tak je možný u nich uplatnit nějakou slevu na Volvoklub? Díx

No...tak to jí budu muset asi vyndat a podívat se coMarek píše:Pokud tam mas standartni vybojky D2S,nebo D2R 35W a ne zadny spesl Volvo,tak neni problem sehnat samotnou vybojku okolo 800Kc-1000Kc.
I bych ji dokazal za tyhle penize sehnat.
A vymenu by jsi asi zvladnul sam.
Zatim M
No ono právě nejde zatim o rezervní ale potřebnou aktuálněHarry píše:Já mám výbojky D2R a z bouračky V40 2004 mám trafa, to samý. Výrobce Osram, myslim, že volvo osazuje Osram, sami si je určitě nedělají. Na tom trafu je to napsaný, jakou máš patici, ale věřim, že to bude stejný. Rozdíl mezi D2S a D2R je zřejmě jen v stínícím nástřiku baňky a Volvo montuje ty stíněný, aby nemohly oslnit.
Cena sedí, okolo tisíce Kč, Osram tak dvojnásobek. Ale výdrž je 2-3000 hodin, tak pokud zatím svítíš, máš čas hledat.
Ohledně montáže, snadný to není, ale trocha trpělivosti a jde to.![]()
V každým případě cenu ve Volvu zjisti a dej vědět, co chtějí. Při celoročním svícení už po rezervní výbojce taky pokukuju delší dobu.
Zkus prohlídnout všechny papíry k autu možná ho někde najdeš, odblokovat narvalo asi nejde a pokud je to originál tak ti kód řeknou ve Volvu.Schumi_01 píše:Tak sem ted v garáži proti zdi zjistil že ta výbojka bude asi dobrá, protože to vypadá že snahu naskočit má...jen blikne málo a zhasne, takže bych to viděl spíš jen slabou baterku, což zní i logicky vzhledem k tomu že to auto delší dobu stálo...
Ovšem přívádí mě to k jinýmu problémuNeznám kod rádia když ji odpojim... To se řeší jak?
Je dost možný že třeba už bude nějak odblokovaný, protože se to už mohlo ztratit cestou k druhýmu majiteli, kterej je ted na dovolený v zahraničí takže volat mu nebudu...Ale riskovat to nechci abych jezdil bez radia
No...to právě nikde nemám, sice by mi dneska nejspíš měl přjít velkej a malej techničák s přepisem na mě...ale u toho to těžko bude už, to by mi dali s tim co mám už. Ale origo to je...takže budu muset pro kod asi za "menší" poplatek do VolvaHonza píše:Zkus prohlídnout všechny papíry k autu možná ho někde najdeš, odblokovat narvalo asi nejde a pokud je to originál tak ti kód řeknou ve Volvu.
To jo...ale to si moc nemůže dovolit stát tu dobu vedle toho a navíc od něj taky asi neni kod k radiuJarda S40 píše:Určitě v baráku máte ještě jedno auto s baterkou, tak je po dobu výměny akumulátoru propoj kabely, aby nedošlo k odpojení napětí.
Asi joo...ten kod problem asi nebude. Přes noc to hodim do garáže nabíjet a uvidíme.Harry píše:Mě u Haseho zjistili kód po telefonu podle VINu a zadara.
To jo...pokud bych kupoval novej akuJarda S40 píše:Schumi, nějak tě nechápu. Koupíš akumulátor, přípravíš si nářadí. Taťka zajede autem vedle tebe, propjíš nějakým obyč. kabelem (třeba lycnou 2x1 mm2) tvoje kabely od aku a jeho aku. Poté sundáš kontakty ze svého aku, povolíš držák a aku vyměníš. Nový opět zapojíš na kontakty, pak odpojíš tu lycnu a tatík jede pryč. Může to trvat cca 5 min a po tu dobu bude radio a celá instalace napájená z otcova aku (auta). Takže žáden kód, ani volání či objíždění Volva. To snad není složité a stojí to za to, ne?
Tyy blááho...to chceš po mě nějak hodněJarda S40 píše:Vem si multimetr (kup) a potom měř a měř a měř. Proudy, odpory a napětí.
Joo, slaboproudař by měl vědět co a jak.Schumi_01 píše:Tyy blááho...to chceš po mě nějak hodněJarda S40 píše:Vem si multimetr (kup) a potom měř a měř a měř. Proudy, odpory a napětí.Já sem sice člověk študovaný, ale jaksi v úplně jiném oboru
![]()
A to mám měřit a měřit a měřit kde a co?![]()
No...snad kamarád slaboproudař bude aspon vědět o co jde, zítra zkusíme využít jeho služeb
Jo...to mě napadlo taky, ale ono to právě pracný je, zkoušel sem jí vyndat a je to šílený, že tam neni místo to by se zvládlo, ruce nemám žádný pařáty velký neohrabaný a sou i celkem šikovný když věděj co dělatJarda S40 píše:Joo, slaboproudař by měl vědět co a jak.Schumi_01 píše: Tyy blááho...to chceš po mě nějak hodněJá sem sice člověk študovaný, ale jaksi v úplně jiném oboru
![]()
A to mám měřit a měřit a měřit kde a co?![]()
No...snad kamarád slaboproudař bude aspon vědět o co jde, zítra zkusíme využít jeho služeb
Ještě mě napadlo, nevím jak je to pracné, ale zkusit ty výbojky prohodit? Pravou za levou?
Podle toho jak to blikne silně a pak téměř nesvítí je vadné VN trafo pokud můžeš nafoť jak to vypadá Nějaké trafo by se možná dalo sehnat.Schumi_01 píše:Jo...to mě napadlo taky, ale ono to právě pracný je, zkoušel sem jí vyndat a je to šílený, že tam neni místo to by se zvládlo, ruce nemám žádný pařáty velký neohrabaný a sou i celkem šikovný když věděj co dělatJarda S40 píše:
Joo, slaboproudař by měl vědět co a jak.
Ještě mě napadlo, nevím jak je to pracné, ale zkusit ty výbojky prohodit? Pravou za levou?Ale bud na to je nějakej mě neznámej grif na to vyndání...nebo nevim...když na to vyvíjim už celkem hodně velkou sílu, neřikám že by nešlo víc, tak ale hýbu s celym vnitřkem toho světla, je to bakelit a nevypadá to vůbec pevně, tak to nechci urvat.
A záhada druhá...s tim světlem, ono se někdy dva dny nazpět rozsvítilo, ale naprosto záhadně slaboučkym a normálnim světlem žárovky!!! Což sem nepochopil, normálně namístě tý výbojky vycházelo obyčejný žárovkový světlo... Tak mě napadlo jestli tam nedali z úspornejch důvodů obyč žárovku třeba, a ta tam být nemá a stejně nesvítí a jen občas se jí to podaří. Ale když rozsvěcim, tak to normálně blikne tim xenonovym světlem...a i opticky to vypadá na chlup stejně na výbojku jako u funkčního světla. Kdyby to šlo lehce vyndat, tak to vyndám