Volvo XC70 II - V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#26 Volvo XC70 II - V8
No jo, ale jak to dostat na papíry?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 Volvo XC70 II - V8
Jako stavbu speciálu?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#28 Volvo XC70 II - V8
Takže poznámka, vhodné pro člověka s pevnýma nervama
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#29 Volvo XC70 II - V8
Motor - stejně jako převodovka - je náhradní (= výměnný) díl. Myslím, že s trochou snahy se dá udělat cokoli. A to, že místo 5 válců má 8, to je pouze kosmetický detail, ne?
V Polsku pak kolega předělal naftovou V70 TDI na T5. Nebo naopak, už nevím. A šlo to legálně, stačí, že motor projde emisema.
P.
V Polsku pak kolega předělal naftovou V70 TDI na T5. Nebo naopak, už nevím. A šlo to legálně, stačí, že motor projde emisema.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#30 Volvo XC70 II - V8
Kdyz jde tohle,tak pak musi jit i V8 do 70
http://www.auto.cz/dokonaly-ulet-skoda-120-l-sleeper-osmivalcem-vykonem-800-koni-90888
http://www.auto.cz/dokonaly-ulet-skoda-120-l-sleeper-osmivalcem-vykonem-800-koni-90888
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#31 Volvo XC70 II - V8
Očividně je autor znalec. Ona totiž vyrámovaná šáde je naprostej sleeper. Spíš když vidim nějakou takou plečku, tak v tom automaticky čekám 300 koní a víc, nehledě na to, že vyrámovaný auto může bejt těžko sleeper, když nesmí jezdit po silnici.Ekky píše:Kdyz jde tohle,tak pak musi jit i V8 do 70
http://www.auto.cz/dokonaly-ulet-skoda-120-l-sleeper-osmivalcem-vykonem-800-koni-90888
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#32 Volvo XC70 II - V8
Autorova odbornost pravděpodobně spočívá ve vlastnictví řidičského průkazu.
K tématu, vymena motoru mozna je a jsou dve res tri možnosti:
1) montujes do platformy motor ktery montoval i vyrobce tzn jedna se o typovou prestavbu napises do volva oni ti daji glejt ze muzes a jaky to obnasi zmeny jednak pro TP (hmotnosti spotreba rychlost hluk emise etc.) a konstrukční pro typovou shodnost (brzdy, tlumice, atd) samozrejme v zavislosti s rozsahem dané prestavby kzeera musí splňovat typové predpoklady
2) montujes neco co vyrobce nedelal tzv individuální prestavba
V tomto případě vsechny prestavbou dotčené udaje musis dolozit individuálním měřením (dekra) ktere musis zaplatit. Na druhou stranu je ciste na úřadu/úředníkovi kolik a jakych zkousek si vyžádá. Což vse je otazka jednak penez a druhak nejspíše i kontaktů...
3) předělat nasrat neresit jezdit. Coz obsem v nastavajici jituaci kdy se schyluje k opret procesním zmenam na STK muze byt problem (coz ovsem tvrdili vzdycky) takze otazka je jak se bude takovy objem hlidat a jak se to bude řešit,...
Napada me moznost 4ta. Prestavet neco treba na polskych (nebo jinych EU znackach) a jako prestavbu to uz dovezt... V ramci volneho pohybu tovaru po EU to nebude problem pokud nebude v dokladech neco chybět...
To tak asi ve zkratce vše.
HAWK.
K tématu, vymena motoru mozna je a jsou dve res tri možnosti:
1) montujes do platformy motor ktery montoval i vyrobce tzn jedna se o typovou prestavbu napises do volva oni ti daji glejt ze muzes a jaky to obnasi zmeny jednak pro TP (hmotnosti spotreba rychlost hluk emise etc.) a konstrukční pro typovou shodnost (brzdy, tlumice, atd) samozrejme v zavislosti s rozsahem dané prestavby kzeera musí splňovat typové predpoklady
2) montujes neco co vyrobce nedelal tzv individuální prestavba
V tomto případě vsechny prestavbou dotčené udaje musis dolozit individuálním měřením (dekra) ktere musis zaplatit. Na druhou stranu je ciste na úřadu/úředníkovi kolik a jakych zkousek si vyžádá. Což vse je otazka jednak penez a druhak nejspíše i kontaktů...
3) předělat nasrat neresit jezdit. Coz obsem v nastavajici jituaci kdy se schyluje k opret procesním zmenam na STK muze byt problem (coz ovsem tvrdili vzdycky) takze otazka je jak se bude takovy objem hlidat a jak se to bude řešit,...
Napada me moznost 4ta. Prestavet neco treba na polskych (nebo jinych EU znackach) a jako prestavbu to uz dovezt... V ramci volneho pohybu tovaru po EU to nebude problem pokud nebude v dokladech neco chybět...
To tak asi ve zkratce vše.
HAWK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S 1.8 1998 černa-metal.
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
#33 Volvo XC70 II - V8
trochu mi připomíná tuhle verzimetju píše:Ty kola jsou dost strašný...
nebo
_________________
V40 1.8 85kw , 1998
V40 1.8 85kw , 1998
#34 Volvo XC70 II - V8
Ten rám vařil Mekky??Ekky píše:Kdyz jde tohle,tak pak musi jit i V8 do 70
http://www.auto.cz/dokonaly-ulet-skoda-120-l-sleeper-osmivalcem-vykonem-800-koni-90888
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 51
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: v70 09 151kw
#35 Volvo XC70 II - V8
ta V70III modrá jako tahač,vypadá mnohem lépe
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek