tlak turba,chiptuning a Blow off valve

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
mirek 850 T5R
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: pardubice

Příspěvek od mirek 850 T5R »

1.již zminovaný turbo ventil 2.přetlak.ventil obtok kl.výfuk.plynů 3.klapka obtoku výfuk.plynů 4.průtokomněr 5.snímač tlaku turba 6.klepové čidlo 7.vtřik.ventil,samozřejmně že součástí tuba je i odpoštěcí ventil přetlaku v sání,který tam neni kvůli nějaké turbo díře,ale aby se po uzavření klapky odpustil ze sání nahromaděný přetlak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
volvo 850 T5R

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

....heureka....

Příspěvek od Marek »

Konecne nekdo s kym si o tom muzu popovidat.
Tak stale plati moje otazka-Ma tedy V40 T4 seriove DV (event. BOV)??
Pokud ne i ano-je mozna jeho vymena za vetsi,otevreny atd...
Co na to ridici jednotka,regulace pretlaku atd...
A pokud se tedy dobre domnivam,tak tohle,co jsem nafotil je v podstate neco jako wastegate-laicky-regulace aby turbo tlacilo presne tolik kolik ma-ANO??
Jo a proc pocitim v nastupu vykonu znatelny zrychleni v cca 3500ot??
Nemelo by tlacit postupne uz od cca 2tis-2,5tis ot.??
Zaroven taktez pri prerazeni z vytoceneho motoru-treba 3,na 4 pocitim znatelnou turbodiru.Fakt znatelnou-cca 1sec.
Teda nevim,mozna je to normalni.
Poradne..... Predem diky.Marek
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Omluva

Příspěvek od Marek »

A pardon....
Spatne ctu.Dobre T4 tedy DV,nebo BOV ma...
Tak jina otazka-kde ho ma a kam prepousti??
Jel jsem po hadicich jako krtek a nikde jsem nic neobjevil.
Pripadne nekdo nafotit a poslat.
Prikladam foto jednoho tuningove BOVu namontovaneho na T4.
Jo a jakej je tedy rozdil mezi DV a BOV??
Jen tak pro upresneni...
Diky Marek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

mirek 850 T5R
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: pardubice

Příspěvek od mirek 850 T5R »

chlapci zde rádi používají anglický jazyk aby to bylo zajímavý.tzv.blow ventil má i tvá T4.je to ten odpouštěcí ventil přímo na těle turba.přepouští při zavření škrtící klapky přetlkak zpet před turbo.takový ty tuningáři si motují na tlačný hadice aby to dělalo pořádnej efekt při plnění a odpouštění.to dělá i ten dump ventil.hodně kraválu,málo užitku a hodně peněz.to se vyplatí na pořádně postavený výkonný motory kde to má význam,ale na sériovku jsou to vyhozený peníze.
_________________
volvo 850 T5R

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

A jeste...

Příspěvek od Marek »

Mozna budu ted trosku rejpavej,ale radsi se zeptam.Za optani clovek nikdy nic neda...
No a nemel by byt BOW co mozna nejblize skrtici klapce??Aby co nejrychleji zareagoval na zavrenou klapku??
Jo a kdyz jsme u toho.Da se nejak BOW namontovany primo na turbu zaslepit a nebo k nemu pridat dalsi otevreny pred klapku??Aby to delalo to pekny psssst.
Nebo co kdyz ten orig. na turbu jenom otevru-aby foukal ven??
A kdo rika-na seriovej motor??Pres zimu se bude ladit,alespon malinko.
Zatim zadna ostrota,jen filtr,vyfuk,mozna lehka uprava ECU atd...
A jako perlicka-uz ted se pracuje na CO2 ostriku mezichladice.Cilem cca 220-230k. :D :D "Optimisticky" :D :D
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

mirek 850 T5R
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: pardubice

Příspěvek od mirek 850 T5R »

pokud zaslepíš originál stejně ho musíš nahradit nějakým jiným.vyřadit ho nelze.jel jsem v T4 s 265PS.spotřeba pneu byla docela citelná
_________________
volvo 850 T5R

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Hmmm

Příspěvek od Marek »

To-"mirek 850 T5R" A jezdi ahle T4 u nas??Docela rad bych nakontaktoval pripadneho majitele a nevahal se na to jet podivat.Preci jen osobni zkusenosti jsou to nejlepsi.

To-"Karlos" ECU bych poladil asi u BitPoweru,nebo ABW tuningu atd... Proste renomovana firma.Uz jsem videl na vlastni oci total znicenou Oktavu 1,8T,jenom diky spatne ridici elektronice.

A co se tyce toho ostriku,tak je to kratkodoba vec,viz sprinty atd... ale extreme financne narocna urcite ne.Jo kdyz poridis orig kit-treba od NXka,nebo od ZEXu-tak jsi na 20tis ani nevis jak.Ale necha se postavit za cca 2-4tis.(500-hasicak,700-redukcni ventil,700-elektroventil a nejaky ty truky,hadice atd...).
Navic mam cloveka,kterej dost slusne ladi auta na vrchy a rallye a u nej neni "technicky" problem nic.Sam v civilu jezdil Lancii,ktera mela skoro 300k.Navic pokud jste nekdy nekdo jel v aute,ktery ma ostrik(i vodou)-viz Impreza,Evo,Lancie atd... Tak je to celkem poznat.
A navic se nemusi nikde sponovat turbo,davat vetsi atd.... Je to v podstate jenom zefektivneni orig.plneni motoru.Takovy levny-chvilkovy kone.
Tot muj vycerpavajici komentar....
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

Re: Hmmm

Příspěvek od GDPR_user »

Marek píše:To-"mirek 850 T5R" A jezdi ahle T4 u nas??Docela rad bych nakontaktoval pripadneho majitele a nevahal se na to jet podivat.Preci jen osobni zkusenosti jsou to nejlepsi.

To-"Karlos" ECU bych poladil asi u BitPoweru,nebo ABW tuningu atd... Proste renomovana firma.Uz jsem videl na vlastni oci total znicenou Oktavu 1,8T,jenom diky spatne ridici elektronice.

A co se tyce toho ostriku,tak je to kratkodoba vec,viz sprinty atd... ale extreme financne narocna urcite ne.Jo kdyz poridis orig kit-treba od NXka,nebo od ZEXu-tak jsi na 20tis ani nevis jak.Ale necha se postavit za cca 2-4tis.(500-hasicak,700-redukcni ventil,700-elektroventil a nejaky ty truky,hadice atd...).
Navic mam cloveka,kterej dost slusne ladi auta na vrchy a rallye a u nej neni "technicky" problem nic.Sam v civilu jezdil Lancii,ktera mela skoro 300k.Navic pokud jste nekdy nekdo jel v aute,ktery ma ostrik(i vodou)-viz Impreza,Evo,Lancie atd... Tak je to celkem poznat.
A navic se nemusi nikde sponovat turbo,davat vetsi atd.... Je to v podstate jenom zefektivneni orig.plneni motoru.Takovy levny-chvilkovy kone.
Tot muj vycerpavajici komentar....
A proč né vstřikování vody???

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

To "martinopel" - Myslis vstrikovani vody,nebo ostrik mezichladice vodou??Chlazeni CO2 je nekolikrat ucinejsi nez voda.Preci jen zplynene CO2 na cca -70C´.Ne nadarmo se pouziva prave v "hasicakach".
A o vstriku vody jsem taktez neco slysel,ale nic konkretniho nevim...

Jeste malej dotazek-v serii tlaci T4 cca 0,8bar.Na kolik by jste doporucili zvednout plnici tlak.Pripadne udelat to spis mechanicky-upravou wastegate(obtoku),nebo elektronikou-chipem.
Moooooc diky Marek
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

Diky za promtni odpovedi.
Ja jsem si to myslel,ze u modernich motoru to uz mechanicky jde stezi.Vetsinou pak sviti servis,nebo ECU prepina do nouzaku atd...
Ja bych si ciste "teoreticky" tipnul,ze 1bar musi tenhle motor snest bez potizi.Pres zimu taky povesim par budiku na A sloupek,tak budem moudrejsi.Diiikec.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Ondrey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 16
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od Ondrey »

na volva 2.0T a T4 se dělá poměrně dost čipů... řekl bych, že se vyplatí do nich zainvestovat spíš, než investovat do programovatelných jednotek. Nechci samozřejmě vůbec nijak podceňovat vaše možnosti a schopnosti, ale odladit mapu pro ECU není vůbec žádná sranda ani pro profíky... o vybavení potřebném pro takové ladění ani nemluvě...
navíc při takovémhle experimentu se nejedná o "nezávazné" chybování... pokud je v mapě něco špatně, vždycky to odnese motor - stačí mít v malém spektru otáček chudou směs a písty jdou do věčných lovišť...
Jako zajímavá varianta, o které taky uvažuju, se mi jeví načipování ECU pro určitý tlak a doplnění sestavy o elektronický skokový boostcontroller, který by ten tlak řídil - skokový proto, aby wastegate otevírala opravdu až při dosažení požadovaného tlaku, zrychlí se tím náběh plnicího tlaku.
Celkem detailně jsem se touhle problematikou před časem zabýval a všechno jsem si v praxi vyzkoušel na nissanu 200SX turbo... nutno podotknout, že úspěšně :wink:
V podstatě se dá "motor nafoukat" na hodně vysoké hodnoty, plnění 1,1 bar je u mnoha motorů standard - například Fiat Coupe Turbo.
Jen je pak k tomu potřeba zajistit adekvátní chlazení stlačeného vzduchu a dostatek paliva v celém spektru otáček. A i na to je poměrně jednoduchá rada - stačí nainstalovat velký intercooler a silnou palivovou pumpu.
Z motoru 2.0T by se dalo zvýšením plnicího tlaku, instalací otevřeného sání a výfuku, dobrým chlazením stlačeného vzduchu a odpovídajícím načipováním získat kolem 300 koní. Pak je ale otázka, jestli se to na takovémto autě vyplatí a jestli to to auto zvládne - obávám se, že podvozek už takovému dopingu stačit nebude... což se ale opět dá spravit stavitelným podvozkem s tužšími tlumiči a pružinami :-)
Nárůst výkonu u T4 asi nebude takhle významný, ale určitě bude. T4 je totiž narozdíl od 2.0T přeplňován už v sérii vysokotlace. Ale těch 300 koní by měl dát taky... :D :wink:

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5600
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jedna rejpava - chces tunit motor a nacpes tam LPG - neni to nejake divne?? :oops:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Marek píše:To "martinopel" - Myslis vstrikovani vody,nebo ostrik mezichladice vodou??Chlazeni CO2 je nekolikrat ucinejsi nez voda.Preci jen zplynene CO2 na cca -70C´.Ne nadarmo se pouziva prave v "hasicakach".
A o vstriku vody jsem taktez neco slysel,ale nic konkretniho nevim...

Jeste malej dotazek-v serii tlaci T4 cca 0,8bar.Na kolik by jste doporucili zvednout plnici tlak.Pripadne udelat to spis mechanicky-upravou wastegate(obtoku),nebo elektronikou-chipem.
Moooooc diky Marek
myslel jsem vstřikování vody,které umožní použít vyšší plnící tlak turba,a o hodně zvýší výkon

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

No koukam-debata se nam rozjizdi-to je jedine dobre.
O jine ridici jednotce urcite neuvazuju,to zase takovej "tuner",nebo financni magnat rozhodne nejsem.
Cekal jsem kdo a hlavne kdy se na "to" zepta.LPG uz ted jezdim bez potizi a mam Omegasovej 160kW Turbokit.Takto sestaveny plyn zvladne 160kW bez potizi s 6kou privodni trubkou,seriovym reduktorem i vstrikama.Coz se necha take dal upgradovat.Mimo jine ma taktez svoji plne programovatelnou jednotku.A na ni neni problem nastavit pres tzv. S-klic funkce,ze pokud nestihne v okamzimu dodat tolik plynu,kolik je potreba-mysleno fakt vykonova spicka,tak v momente one vykonove spicky preklopi do benzinu a pak nasledne po odezneni i zpet....
Samozdrejme,ze nikdo z nas nejezdi na beznych komunikacich "do plna" a s :D T4 :D asi uz vubec ne.A na okruhu,pri sprintu,kraveni atd.... si to muzu do toho benzinu preklopit manualne vzdycky.
Jinak co se tyka tech uprav,tak uz drive jsem psal,co a s jakym vykonovym potencialem zamyslim.A myslim,ze mych "planovanych" max.240k zvladnou seriovy dily bez potizi.
Jinak co se tyce intercooleru.O tom jsem premyslel taky-dat poradnou lopatu,ale to uvidime az casem.Zatim postaci ten ostrik ... :D
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

To "Karlos" :
A ojnici vycestovanou bokem uz jsem taky videl...
Sice u motorky.nebo dokonce u vice motorek ale videl... :D :D :D
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Ondrey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 16
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od Ondrey »

Karlos píše: ...a taky ventily, pisty, ojnice atd. :wink:

Bohuzel to neni jen o tom, zchladit stlaceny vzduch na maximum a poslat do motoru adekvatni mnozstvi paliva...jasne, muzu ten motor nafoukat treba na 1,5 - 2,5 baru, ale pokud na to neni stavenej, pak se v jednu chvili ojnice klidne muze rozhodnout, ze se vyda na vylet a vycestuje z motoru bez víza a jeste navic bokem :lol:
samozřejmě s tebou souhlasím... asi jsem předtím měl ještě připsat, že jako nezbytnou pracovní pomůcku potřebuješ zdravej rozum, soudnost a internet jako zdroj informací, protože všechno už jednou někdo zkusil a zveřejnil... :wink:

každý motor má nějakou výkonovou a zátěžovou rezervu, což je hranice, do které je ještě možné používat sériové vnitřnosti. u toho nissanu to bylo 350 koní a divil bych se, kdyby na tom volví motor byl hůř...
krátce shrnuto, u 2.0T bych se vůbec nebál plnicího tlaku 1b, při kterém by to auto opravdu mohlo mít kolem 270 koní.... samozřejmě je ale nutné počítat s tím, že se zvyšuje riziko poškození - třeba tebou zmiňované svévolné opuštění motoru různými součástkami, což jde ruku v ruce se snížením životnosti...

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

Tak po delsi dobe opet touzim zaktualizovat a znovu otevrit tento topic.
Trosicku jsme pokrocili s upravami a vyskytly se i nejake necekane okolnosti-zahady.
Jsem po repasi motoru a vymene turba za nove,to asi vsichni jiz vite.
Dale mam jiz nainstalovan ostrik intercooleru-prozatimne vodou a pridavne budiky.Tlaky turba a oleje.
Problem je v tom,ze turbo podle budiku tlaci 0,6bar,ani o chlup vic.
V serii ma T4 tlacit onech 0,8-0,9 coz je pomerne znatelny tlakovy i nasledny vykonnovy rozdil.
Podotykam,ze auto je dovezene z Italie.Napadaji mne varianty:
1.Vykon kvuli mistni legistative umyslne omezen (elektronicky)
2.Nekde je chyba ??
Vsechny hadice tesni a sedi tam kde maji sedet.Marra to osobne kontroloval a take nevi :cry: :cry: :cry: .
Kdyz jsem umyslne uskrtili privod ovladani obtok.ventilu,tak tlak bez problemu vyskocil az na 1,5bar :lol: .Samozdrejme kratkodobe a jen na zkousku.Takze na turbu chyba nejni.
Nemate s tim nekdo zkusenost,nebo radu.Jsem jiz bezradny.
PS:Diagnostika je take v poradku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Marek píše:Tak po delsi dobe opet touzim zaktualizovat a znovu otevrit tento topic.
Trosicku jsme pokrocili s upravami a vyskytly se i nejake necekane okolnosti-zahady.
Jsem po repasi motoru a vymene turba za nove,to asi vsichni jiz vite.
Dale mam jiz nainstalovan ostrik intercooleru-prozatimne vodou a pridavne budiky.Tlaky turba a oleje.
Problem je v tom,ze turbo podle budiku tlaci 0,6bar,ani o chlup vic.
V serii ma T4 tlacit onech 0,8-0,9 coz je pomerne znatelny tlakovy i nasledny vykonnovy rozdil.
Podotykam,ze auto je dovezene z Italie.Napadaji mne varianty:
1.Vykon kvuli mistni legistative umyslne omezen (elektronicky)
2.Nekde je chyba ??
Vsechny hadice tesni a sedi tam kde maji sedet.Marra to osobne kontroloval a take nevi :cry: :cry: :cry: .
Kdyz jsem umyslne uskrtili privod ovladani obtok.ventilu,tak tlak bez problemu vyskocil az na 1,5bar :lol: .Samozdrejme kratkodobe a jen na zkousku.Takze na turbu chyba nejni.
Nemate s tim nekdo zkusenost,nebo radu.Jsem jiz bezradny.
PS:Diagnostika je take v poradku.
Wastegate může propouštět plyny do výfuku,takže nepovolí turbu roztočit naplno.Přívěra by měla jít nastavit na táhle,jinak je varianta koupit regulační ventil(cca 1000-1500kč) a regulovat tlak turbodmychadla,levnější ,ale nepřesnější varianta je namontovat téčko.

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

Jo,to jsem zapomel napsat.Turbo je sestelovany prekticky naplno.Navic tohle turbo-Mitsi TD04ka nema moc velkou regulaci na onom tahle,pouze cca 4zavity.Premyslim o kulickovem ventilu,tim by se tlak dohnal bezpotizi,ale jestli tam nepujde pak prilis chuda smes??
Spis mi jde o to proc to netlaci co ma??
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Marek píše:Jo,to jsem zapomel napsat.Turbo je sestelovany prekticky naplno.Navic tohle turbo-Mitsi TD04ka nema moc velkou regulaci na onom tahle,pouze cca 4zavity.Premyslim o kulickovem ventilu,tim by se tlak dohnal bezpotizi,ale jestli tam nepujde pak prilis chuda smes??
Spis mi jde o to proc to netlaci co ma??
Nevím proč to netlačí co má,když tam dáš regulátor tlaku,tak řídící jednotka by si měla dopočítat potřebné palivo,u mé sedmy to tak funguje ale jestli to tak bude i u tvého to netuším.

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Příspěvek od Conan »

Marek píše:Jo,to jsem zapomel napsat.Turbo je sestelovany prekticky naplno.Navic tohle turbo-Mitsi TD04ka nema moc velkou regulaci na onom tahle,pouze cca 4zavity.Premyslim o kulickovem ventilu,tim by se tlak dohnal bezpotizi,ale jestli tam nepujde pak prilis chuda smes??
Spis mi jde o to proc to netlaci co ma??
Tipuju to na úmyslné snížení výkonu pro italský trh.
Myslím že Roger má / měl to samé, jen už nevím, ze kterého státu pochází ta jeho T4.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

Uz jsem ho kontaktoval,jeho je take Italska.Tak budeme spolecne dumat a resit co s tim....
Ale velmi zajimave je,ze v Italskem TP mam udavany vykon 147kW.
Pokud by mistni legislativa onen vykon zamerne snizovala,tak by byl preci zapsany i v TP?? :evil: :evil: :evil:
To jsou problemy...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Conan píše:
Marek píše:Jo,to jsem zapomel napsat.Turbo je sestelovany prekticky naplno.Navic tohle turbo-Mitsi TD04ka nema moc velkou regulaci na onom tahle,pouze cca 4zavity.Premyslim o kulickovem ventilu,tim by se tlak dohnal bezpotizi,ale jestli tam nepujde pak prilis chuda smes??
Spis mi jde o to proc to netlaci co ma??
Tipuju to na úmyslné snížení výkonu pro italský trh.
Myslím že Roger má / měl to samé, jen už nevím, ze kterého státu pochází ta jeho T4.
Snížení výkonů je elektronické,ale tlak turba je mechanická záležitost.Pořád myslím,že ti něco utíká přes klapku.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2556
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Tak moje italska verze mela podle nastaveni elektroniky 160PS, tak jsem to nechal dat nejak kolem 200...nevim presne kolik to muze mit, ani kolik tlaci turbo. Podle udaju BitPoweru se da jit chipem z 200 na 240PS.
Az prezuju na letni pojedu na brzdu. S turbem asi nic delat zatim nebudu.
S tim turbo plynakem ti Marku asi neporadim...ale tipuju taky na elektronicke snizeni vykonu, turbo...tam muze byt nejaka netesnost...jsem laik takze to tak ber.
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“