Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Ludva)
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#376 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Diky kluci! Na konci mesice prijedu do Vodochod to vokazat. Stresni okno funguje moc pekne, ani to neni velky pruvan. Znacky Pilsen zustavaji, po vzoru pytra marku jsou cerne ramecky off . Olivine ty mas serku III co? To uz je let co jsem na ni delal...
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#377 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Asi je termostat nacaty, teplota je vice pod pulkou nez na pulce. Nebo moc chladi vrtule, tam je visko?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#378 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
To tě taky chraň ruka páně Ta SPZtka (Uřvanej odpustí) je trochu tribute pro mě, protože já mám zásadní podíl na tom, že to Účko tenkrát koupil (neměl jsem prachy)Solniak píše: Znacky Pilsen zustavaji,
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#379 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Jj, kratkou trojku v benzinu, rok vyroby nezjistitelny neb je to CKDSolniak píše:Olivine ty mas serku III co? To uz je let co jsem na ni delal...
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#380 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Ja mel taky 88” !
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#381 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Moc pekna, akorate ma volant na "spatne" strane
Apropos, copak jsi s ni provedl - musela uvolnit misto svedskemu plechu?
K te teplote motoru si dej pozor, aby to nebylo teplomerem v palubce. Mne to na dvojce dela taky. Jop, u naftovych dvojek byla vrtule natvrdo.
Apropos, copak jsi s ni provedl - musela uvolnit misto svedskemu plechu?
K te teplote motoru si dej pozor, aby to nebylo teplomerem v palubce. Mne to na dvojce dela taky. Jop, u naftovych dvojek byla vrtule natvrdo.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 7535
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#382 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Na Vodochody se tedy budu těšit minimálně dvojnásob!Solniak píše:Diky kluci! Na konci mesice prijedu do Vodochod to vokazat. Stresni okno funguje moc pekne, ani to neni velky pruvan. Znacky Pilsen zustavaji, po vzoru pytra marku jsou cerne ramecky off
Rámečků jsem si hned všimnul.
A velux Ti závidím!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#383 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Termostat se pozná podle toho, že se to dlouho ohřejvá (8km neni dlouho). A hlavně to kolísá podle zátěže. Pokud ručička doleze na tuhle pozici do 10ti km a tam drží a nepoletuje +-5mm, tak to je vlastnost. Kompenzační obvody v přístrojovkách maji něco za sebou a rovnovážný bod se jim posouvá. Takhle bys mohl měnit všechno a stále by to bylo stejné. Mam totiž pocit, že Blu měl ten střed trochu posunutý od začátku a že sem termostat kuli tomu i bezvýsledně měnil.
Sleduj to, ale zbrkle neměň.
Sleduj to, ale zbrkle neměň.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#384 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Mě budíky na devítce dělaly všechno možný. Pomohlo důsledně propájet a vyměnit součástky podléhající degradaci.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#385 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
kolísáním teploty na budíku trpí i moje dvojka. Termostat je nový a žádná změna. Buď je to vlastnost a nebo jak píše U
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#386 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
No mam dokonce pocit, že tu někde Sergej popisoval opravu toho kompenzačního obvodu... Ale to už mi přišlo spíš pro masochisty, než cokoliv jinýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#387 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Ten dýzl fakt jede 120, nebo byl zadek podloženej a jenom nás lakuješ?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#388 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Stando fakt to jede ukrutne. A tak pekne a pohodlne, ze to i v kiludvacet fotim. Jede to mnohem vic, ale uz to netrapim.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#389 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Dik za komentare k termostatu. Vzhledem k rychlosti me prestavby mi verte, ze unahlene meneni dilu neni muj styl
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#390 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Najeto cca 2500km, kazdy den do Praglu a zpet, Blu maka paradne, jede jak cert. Nove zadni tlumice, jeste udelam horni ulozeni tlumicu. Nainstalovano dobove stereo, drzak na kazety naplnen, elektricka antena maka, takze pohoda
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#391 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
I jezis te stale provazi na tvych cestach
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#392 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Jasna vec, odstranit Jezise mi strach nedovolil. Navic jsem nechal i privesek Sv.Krystofa prenasejiciho Jeziska pres reku. Pomahaji mi pri prekonavani kruhovych objezdu po desti, v lehkem powerslide .
Navic funguje i central na dalku. Proste luxusni vybava.
Navic funguje i central na dalku. Proste luxusni vybava.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#393 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Njn, je to prostě radost! Hlavně aby vydržel, makal a makal a dělal radost dál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1737
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#394 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Fůha - dřevní Jablotron. Jestli to není jen dálkový centrál, ale i immo, tak bych tu immo funkci zrušil. Spolehlivost vozu se prudce zvýší - nebude totiž záviset na polovodičích
A rádio je jak nový!
A rádio je jak nový!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#395 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Bez immo, dokonce ani neplave.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#396 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
a teď si představ že tu pro tebe mam palubní voltmetr a nápis D6 na kufr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#397 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
D6 joo??a to se taky davalo?Ondra. píše:a teď si představ že tu pro tebe mam palubní voltmetr a nápis D6 na kufr
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#398 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Diky za reakce hosi! D6 by se mi libilo, ale uz jsem 2x sundaval napisy na kufru a D6 uz se mi tam nevejde
A voltmetr, to bych musel zrusit Jezise na zaslepce a to fakt kristepane nejde, ale diky za peknou nabidku!
A voltmetr, to bych musel zrusit Jezise na zaslepce a to fakt kristepane nejde, ale diky za peknou nabidku!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 162
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
#399 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
Hele a prumer spotreby za 3 nadrze je 7.48L/100km. Neni to nejak malo? Jezdim fakt svizne, zadna brzda provozu, tak jsem prekvapeny , prijde mi to dobry, jsem zvykly na vecny pruser. Kolik vam zerou Etalony?
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#400 Solniak a jeho: 244 D24 BLÚ (ex V70II D5, ex 944 DTIC Lu
takhle jsem jezdil s TICem. S atmo jsem jezdil pod 7
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 2044 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 2 Odpovědi
- 1062 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Benjamin Krejčí
-
- 110 Odpovědi
- 6016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od imrija
-
- 7 Odpovědi
- 519 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej