Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#3126 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 738
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#3127 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jasper »

Pro eliminaci stalych dotazu ze zadnich sedacek: "Uz tam budeme...?" :Search: Prvy cca 3 hod.pak uz bez navodu 30 min. Vypada to dobre,byt zastarale...Ale koupil jsem nove za dobry penize :thumbup:
Přílohy
20220604_180542.jpg
IMG-20220604-WA0000.jpeg
IMG-20220604-WA0001.jpeg
IMG-20220604-WA0002.jpeg
IMG-20220604-WA0003.jpeg
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

Offline
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1003
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#3128 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tomas78 »

Vapik píše: 03 čer 2022 13:38 Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.
Zajímavé ... možná to bude i tím, že ta předchozí generace P2 mi přijde kvalitnější než předposlední P3. Je to jen můj dojem. Třeba i antikoroze na XC90 P2 mi přijde o dost lepší než na mojí XC60 P3. Tragédie to není, ale rozhodně ani nadstandard.

pospak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 223
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Uherské Hradiště

#3129 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od pospak »

:D Staronové McP na 240, velké díky patří Pekelníkovi :beer: + oprava plastu pod motor a další věci, co se během výměny........pokazily
Přílohy
IMG_20220524_103118.jpg
IMG_20220603_205401.jpg
A že toho nebylo málo
A že toho nebylo málo
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo

petrben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 52
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW

#3130 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od petrben »

Neco malo pokrocile diagnostiky :-). Tece pod sklem. Na sloupku vevnitr ani naznak, a pekne pres pojistky pod volantem na nohy, svin.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#3131 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Majkl1 »

Palivový filtr.
Měl jsem trošku bobky, protože to byla pravděpodobně první výměna od výroby, neměl jsem přípravek a ještě tady na fóru pár komentů o ježkovi v kleci a ještě možné zavzdušnění. A nekonec těžká pohoda. Očkový klíč č.32 - povoleno jedním prstem. Víko filtru jsem vyndal hned na první dobrou bez demontáže čehokoli, takže vyměněno za cca 2-3 minuty. Klíčkem jsem nechal třikrát-čtyřikrát nacucnout palivovou pumpou - už při druhém pokusu bylo slyšet zabublání a zvýšený odpor pumpy, takže bylo natlakováno. Start na první otočení. :beer:
Starý filtr černý jak bota (221tis.)
Co mě ale zarazilo byla barva nafty, co vytekla z filtru. Beru zásadně jen a pouze bez řepky (Eurooil). Co si pamatuji ještě z dob minulých, tak nafta měla v PET lahvi lehce namodralou barvu. Ta moje byla žlutá, jak 100% "řepkovice". :crazy:
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Weight
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 377
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

#3132 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Weight »

Preplach riadenia a výmena ľavého predného abs krúžku. Počítal som tak 2 hodinky, za hodinu hotovo.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 437
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#3133 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Pepino33 »

Dneska oživení plastů. Hned to vypadá jako leštěnka. A to bez leštění :D :D
To mi říkal kámoš, že prý můžu vozit svatby.
IMG20220818145740.jpg
IMG20220818145756.jpg
Prokoukla, že?? Jen jsem koupil málo barvy,tak za týden budu opakovat. :D :D
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 7494
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#3134 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Petr Marek »

Tato červená V70 sluší! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 61
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

#3135 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Veneria »

Komplet brzdy
Predni i zadni kotouce a desky od Bremba.
Obrázek
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 102
Příspěvky: 4745
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#3136 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

A to na fotce sou nový kotouče?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 61
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Popice u Hustopečí
Vůz: V70 II D5 136kw r.2005

#3137 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Veneria »

PetrXC70 píše:A to na fotce sou nový kotouče?
Ano, asi tri tydny stare.
Auto ted tyden stalo a prselo tak chytli lysej
Driv jsem nejak nestihal vyfotit a pochlubit se
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T

#3138 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

Nejde si nerejpnout. Ale takhle vypadají spíš brzdy před výměnou, sorry.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3139 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Dneska opět výměna pravého zadního ložiska. Už potřetí. :%) První jsem dával FAG, to dalo asi 84 kkm a 6let. Pak SKF, to dalo asi 110 kkm a 6,5 roku. Takže teď zase SKF. :crazy:

No a když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem zrovna vyměnil komplet brzdy na celým autě. Kotouče ATE a desky a pakny TEXTAR.

Co nedoporučuju, tak jsou přední pružinky na třmeny od firmy FRENKIT 901180 . Mají blbý tvar a jsou hrozně měkké. Bohužel jsem musel jednu použít, páč se mi povedlo jednu originál pružinku ukroutit a tak jsem si ještě přidělal práci s odvrtáním. No budu se s tím asi muset smířit, páč jedna origo pružinka stojí 530 Kč. :%) :evil: Trochu dost za kousek drátu. Ale nevím co pořídit, páč třeba od ATE je to to samý. :unknown:

Zadní FRENKIT 901123 pasovaly parádně i přítlak mají v pořádku. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#3140 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od paiu »

Taktéž jsem se vyměnil ložisko zadního kola SKF za SKF, pak jsem ještě vyzkoušel podomácku vyrobený klíč na palivový filtr, a službu udělal bravurne
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 133
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#3141 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od S.O.B »

Ukaž ten klíč

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#3142 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od paiu »

IMG_20220913_131302.jpg
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 32
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Dobřany
Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004

#3143 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od gordonfreeman80 »

Já na palivák u P2 použil pavouka na olejové filtry.....taky to šlo 8)
_________________
Obrázek


V70 2,4 D5, 120 kW; 2004, manuál v modré barvě původem Itálie....

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 754
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#3144 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od ren »

Já jsem ho koupil na Allegru

https://allegro.pl/listing?string=klucz%20do%20filtra%20paliwa%20volvo&order=p

A někdo kdo dělá na laserové páličce by ho asi zvládnul taky. Kdyby někdo potřeboval, půjčím...

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 754
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#3145 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od ren »

Tak jsem se plácnul přes kapsu a to vyšší víčko aku jsem koupil origo a nové. Nejlevnější bylo v Kelly...
20220925_095838.jpg

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 133
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#3146 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od S.O.B »

Taky mám ulamany uchyty, co to stojí?

ren
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 27
Příspěvky: 754
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

#3147 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od ren »

Stojí to moc, jak jsem psal, nejlevnější jsem našel v Kelly a dal za něj 854,- Kč. Kolik mega by asi stálo Volvo postavené z náhradních dílů...?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 133
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo XC60

#3148 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od S.O.B »

:D :D to jo, to by byla drahá skládačka

Offline
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 1003
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#3149 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tomas78 »

Také mám ty úchyty ulámané. Servisák mi tam dal baterii, co byla vyšší a nevešla se, tak jsme nakonec měnili za origo. Kdybych tušil, že se dělá i vyšší kryt ... ;-)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 188
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3150 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Tak jsem včera "opravil" ručku na Kájovi... začala nějak podezřele povrzávat cestou ze srazu a občas dokonce přibržďovala. 3x, slovy třikrát jsem to komplet rozebral a složil, než jsem si všiml, že za to může o cca 0,3mm vyjetý kolík, který jistí lanko k mechanismu přepákování. :evil:
Vůbec nechápu, že to vydrželo minimálně 2 roky, co jsem měnil komplet vnitřek. Ale to bude tim, že tu ručku vůbec nepoužívám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“