Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3126 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to tý moje, měli manažery jak nové, dokonce jsem je sundal a nechal na unibaly na závodaka. No a zbytek už byl total šrot ještě chvíli bych s tím jezdil a vypadly by.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 738
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#3127 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pro eliminaci stalych dotazu ze zadnich sedacek: "Uz tam budeme...?" Prvy cca 3 hod.pak uz bez navodu 30 min. Vypada to dobre,byt zastarale...Ale koupil jsem nove za dobry penize
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#3128 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zajímavé ... možná to bude i tím, že ta předchozí generace P2 mi přijde kvalitnější než předposlední P3. Je to jen můj dojem. Třeba i antikoroze na XC90 P2 mi přijde o dost lepší než na mojí XC60 P3. Tragédie to není, ale rozhodně ani nadstandard.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#3129 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Staronové McP na 240, velké díky patří Pekelníkovi + oprava plastu pod motor a další věci, co se během výměny........pokazily
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5 - Košíře
- Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW
#3130 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Neco malo pokrocile diagnostiky . Tece pod sklem. Na sloupku vevnitr ani naznak, a pekne pres pojistky pod volantem na nohy, svin.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#3131 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Palivový filtr.
Měl jsem trošku bobky, protože to byla pravděpodobně první výměna od výroby, neměl jsem přípravek a ještě tady na fóru pár komentů o ježkovi v kleci a ještě možné zavzdušnění. A nekonec těžká pohoda. Očkový klíč č.32 - povoleno jedním prstem. Víko filtru jsem vyndal hned na první dobrou bez demontáže čehokoli, takže vyměněno za cca 2-3 minuty. Klíčkem jsem nechal třikrát-čtyřikrát nacucnout palivovou pumpou - už při druhém pokusu bylo slyšet zabublání a zvýšený odpor pumpy, takže bylo natlakováno. Start na první otočení.
Starý filtr černý jak bota (221tis.)
Co mě ale zarazilo byla barva nafty, co vytekla z filtru. Beru zásadně jen a pouze bez řepky (Eurooil). Co si pamatuji ještě z dob minulých, tak nafta měla v PET lahvi lehce namodralou barvu. Ta moje byla žlutá, jak 100% "řepkovice".
Měl jsem trošku bobky, protože to byla pravděpodobně první výměna od výroby, neměl jsem přípravek a ještě tady na fóru pár komentů o ježkovi v kleci a ještě možné zavzdušnění. A nekonec těžká pohoda. Očkový klíč č.32 - povoleno jedním prstem. Víko filtru jsem vyndal hned na první dobrou bez demontáže čehokoli, takže vyměněno za cca 2-3 minuty. Klíčkem jsem nechal třikrát-čtyřikrát nacucnout palivovou pumpou - už při druhém pokusu bylo slyšet zabublání a zvýšený odpor pumpy, takže bylo natlakováno. Start na první otočení.
Starý filtr černý jak bota (221tis.)
Co mě ale zarazilo byla barva nafty, co vytekla z filtru. Beru zásadně jen a pouze bez řepky (Eurooil). Co si pamatuji ještě z dob minulých, tak nafta měla v PET lahvi lehce namodralou barvu. Ta moje byla žlutá, jak 100% "řepkovice".
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 377
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
#3132 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Preplach riadenia a výmena ľavého predného abs krúžku. Počítal som tak 2 hodinky, za hodinu hotovo.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#3133 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska oživení plastů. Hned to vypadá jako leštěnka. A to bez leštění
To mi říkal kámoš, že prý můžu vozit svatby. Prokoukla, že?? Jen jsem koupil málo barvy,tak za týden budu opakovat.
To mi říkal kámoš, že prý můžu vozit svatby. Prokoukla, že?? Jen jsem koupil málo barvy,tak za týden budu opakovat.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#3134 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tato červená V70 sluší!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popice u Hustopečí
- Vůz: V70 II D5 136kw r.2005
#3135 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Komplet brzdy
Predni i zadni kotouce a desky od Bremba.
Predni i zadni kotouce a desky od Bremba.
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005
V70 II D5 AT 136kw r.2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 102
- Příspěvky: 4745
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#3136 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A to na fotce sou nový kotouče?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 61
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Popice u Hustopečí
- Vůz: V70 II D5 136kw r.2005
#3137 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ano, asi tri tydny stare.PetrXC70 píše:A to na fotce sou nový kotouče?
Auto ted tyden stalo a prselo tak chytli lysej
Driv jsem nejak nestihal vyfotit a pochlubit se
_________________
V70 II D5 AT 136kw r.2005
V70 II D5 AT 136kw r.2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#3138 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nejde si nerejpnout. Ale takhle vypadají spíš brzdy před výměnou, sorry.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3139 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska opět výměna pravého zadního ložiska. Už potřetí. První jsem dával FAG, to dalo asi 84 kkm a 6let. Pak SKF, to dalo asi 110 kkm a 6,5 roku. Takže teď zase SKF.
No a když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem zrovna vyměnil komplet brzdy na celým autě. Kotouče ATE a desky a pakny TEXTAR.
Co nedoporučuju, tak jsou přední pružinky na třmeny od firmy FRENKIT 901180 . Mají blbý tvar a jsou hrozně měkké. Bohužel jsem musel jednu použít, páč se mi povedlo jednu originál pružinku ukroutit a tak jsem si ještě přidělal práci s odvrtáním. No budu se s tím asi muset smířit, páč jedna origo pružinka stojí 530 Kč. Trochu dost za kousek drátu. Ale nevím co pořídit, páč třeba od ATE je to to samý.
Zadní FRENKIT 901123 pasovaly parádně i přítlak mají v pořádku.
No a když už jsem to měl rozdělaný, tak jsem zrovna vyměnil komplet brzdy na celým autě. Kotouče ATE a desky a pakny TEXTAR.
Co nedoporučuju, tak jsou přední pružinky na třmeny od firmy FRENKIT 901180 . Mají blbý tvar a jsou hrozně měkké. Bohužel jsem musel jednu použít, páč se mi povedlo jednu originál pružinku ukroutit a tak jsem si ještě přidělal práci s odvrtáním. No budu se s tím asi muset smířit, páč jedna origo pružinka stojí 530 Kč. Trochu dost za kousek drátu. Ale nevím co pořídit, páč třeba od ATE je to to samý.
Zadní FRENKIT 901123 pasovaly parádně i přítlak mají v pořádku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#3140 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taktéž jsem se vyměnil ložisko zadního kola SKF za SKF, pak jsem ještě vyzkoušel podomácku vyrobený klíč na palivový filtr, a službu udělal bravurne
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#3141 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ukaž ten klíč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#3142 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 32
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#3143 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já na palivák u P2 použil pavouka na olejové filtry.....taky to šlo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 754
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#3144 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já jsem ho koupil na Allegru
https://allegro.pl/listing?string=klucz%20do%20filtra%20paliwa%20volvo&order=p
A někdo kdo dělá na laserové páličce by ho asi zvládnul taky. Kdyby někdo potřeboval, půjčím...
https://allegro.pl/listing?string=klucz%20do%20filtra%20paliwa%20volvo&order=p
A někdo kdo dělá na laserové páličce by ho asi zvládnul taky. Kdyby někdo potřeboval, půjčím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 754
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#3145 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem se plácnul přes kapsu a to vyšší víčko aku jsem koupil origo a nové. Nejlevnější bylo v Kelly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#3146 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky mám ulamany uchyty, co to stojí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 27
- Příspěvky: 754
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#3147 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Stojí to moc, jak jsem psal, nejlevnější jsem našel v Kelly a dal za něj 854,- Kč. Kolik mega by asi stálo Volvo postavené z náhradních dílů...?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#3148 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
to jo, to by byla drahá skládačka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#3149 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Také mám ty úchyty ulámané. Servisák mi tam dal baterii, co byla vyšší a nevešla se, tak jsme nakonec měnili za origo. Kdybych tušil, že se dělá i vyšší kryt ...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3150 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem včera "opravil" ručku na Kájovi... začala nějak podezřele povrzávat cestou ze srazu a občas dokonce přibržďovala. 3x, slovy třikrát jsem to komplet rozebral a složil, než jsem si všiml, že za to může o cca 0,3mm vyjetý kolík, který jistí lanko k mechanismu přepákování.
Vůbec nechápu, že to vydrželo minimálně 2 roky, co jsem měnil komplet vnitřek. Ale to bude tim, že tu ručku vůbec nepoužívám...
Vůbec nechápu, že to vydrželo minimálně 2 roky, co jsem měnil komplet vnitřek. Ale to bude tim, že tu ručku vůbec nepoužívám...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek