Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 7510
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#3001 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Petr Marek »

Já tomu rozumím. Mám stejný motor jako Radek a nezávislé topení v chladném období využívám hodně. 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3002 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Tak dneska výměna zadního dílu výfuku. Opět Polmostrow. Tento vydržel 4,5 roku, ale neber to, za 1900,- Kč. :DObrázek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3003 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Jo a bufík bohužel nefunguje, tak jak bych si představoval. :(
Asi je někde netěsnost v palivovém potrubí, nebo to nebylo pořádně odvzdušněné, ale pro nastavení časovače běží cca 2 minuty a pak chcípne. Bohužel je systém asi nastavený tak, že to už znovu nastartovat nezkouší a vypne se úplně, takže v autě zima.
Když ho pustím napřímo, tak sice taky chcípne, ale znovu se nastartuje a pak už běží bez zastavení.
No nechal jsem ho půl hodiny běžet a uvidím zítra jestli to zase udělá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 102
Příspěvky: 4773
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#3004 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

To mě udělá taky, ale jen někdy, teď to dlouho neudělalo. Zapne, chvilku topí, vypne a za chvilku se zapne znovu a pak už běží normálně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3005 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Njn, jenže mě se už znovu sám nezapne. :(
Ale když ho hned pustím ručně tak naskočí a běží.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 260
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

#3006 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Mirek Kabát »

Taky mi to dělá. Když ho pouštím každý den, tak pohoda. Ale když ho chci spustit po týdnu, tak až na druhý pokus. Padá benzín. Ale proč? Chce to nějakej zpěťák.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3007 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Já myslím, že bude někde nějaká netěsnost ve spojích. Je tam na sací větvi celkem 6 spojů, kde to může přisávat vzduch. To je dost a najít to místo bude asi vořech. Spíše dumám, že dám čerpadlo dozadu, takže budou jenom 2 spoje - na nádrži a na čerpadle. Jinak to bude tlakové, takže by přisávání vzduchu nehrozilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#3008 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Teplovzduchy, které montují tohle dělají při přidávání vzduchu v palivu. Teď máš čerpadlo umístěné kde? Já ho mám poměrně blízko nádrže a myslím že ty spoje na sání mám jen dva, ale s jistotou to říct nemůžu. Jinak, tohle chování se mi nestalo ani po létě nečinnosti.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3009 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Tady je čerpadlo přímo na bufíku, takže dost daleko od nádrže a ještě spoustu spojů. Proto asi začali dávat později čerpadla před zadní kolo a zbytek vedení je tlakový.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 128
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#3010 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Vzpomeň si co jsem ti psal o délce sání. Webasto má limit 1,2m
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 2913
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#3011 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Tak to je zvláštní a předělal bych to na čerpadlo u nádrže. Když mají tyhle trkače dlouhé sání, tak se trhá sloupec paliva a kavituje v sání = vzduch na výtlaku.

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3012 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Asi to předělám, snad nebude jednotka řvát, že je jiný odběr proudu. Neměla by, co jsem koukal na specifikace signálů, tak jenom hlídá jestli není přerušený obvod.
Otázka je jestli to stejně nebude někde ten vzduch přisávat, respektive nebude "padat" benzín.

Petr Marek má stejný bufík a co mi říkal, tak s ním neměl za celou dobu sebemenší problém.

Další možnost je vyměnit všechny o-kroužky na všech spojích.

No uvidím zítra při další zkoušce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 260
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

#3013 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Mirek Kabát »

Já mám to čerpadlo vzadu. Spoje jsem kontroloval několikrát. Plán mám dát hadici od čerpadla až po bufíka vcelku. Vyhodit železnou trubku. A pořádně odvzdušnit. Jen jsem línej sundat nárazník.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3014 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

No na předělání na hadičku až do předu jsem taky připravený, ale předpokládal jsem, že tyhle spoje budou v cajku, no asi nejsou, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 109
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
Vůz: S60 T5 2003 LPG

#3015 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od sk1no »

raolsa píše: 18 lis 2021 20:14 :oops:

Kam ti mám přivézt auto a jak velký prasátko mám rozbít? :D
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 13064
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3016 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

No sežeň si FUNKČNÍHO benzínového bufíka (mě to trvalo 8 let a stejně fungoval jenom z poloviny), veškeré hadice a trubky, nech si odemknout CEM a pak se ozvi. :D
Jinak mě ta sranda vyšla na nějakých 9.000 Kč. Ale díly jsem měl skoro zadarmo a práci do toho nepočítám.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#3017 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Werscajk »

Mám benzínovýho bufa Webasto ThermoTop C v V70 P2 s dálkovým ovládáním. Celkem rád bych ho vykuchal a transplantoval do T6ky. Jak složitý je opačný postup, tedy kompletní demontáž? Co všechno se musí z auta očesat? Mám podezření, že musí ven i palubka, protože anténa je za zpětným zrcátkem, jednotku jsem našel pod kobercem u spolujezdce, nějaký relátko je dodrátovaný v pojistkové skříni v motoru...ještě něco mám hledat? Jen sonduju, T6 s bufíkem je velmi lákvaná... kor když se v T5 nepoužívá... :twisted:
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 128
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#3018 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Na to se uprimne uplne vykasli, pac ho nemas vubec kam dat. Musi tam prijit Webasto TTVevo s konkretnim drzakem a konkretnim vyfukem.
Pokud chces poradit jak na to, neni problem, uz jsem jich cca 15ks do P3 dodelal. Jen sehnat benzinoveho bufa, bude sranda. Jo a necha se to zapojit vcetne SW jako z vyroby. :wink:
20211009_143008.jpg
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#3019 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Werscajk »

Cože?! :o :cry:
To jako tam nikde není na TT-C místo? No to mě... nepotěšil jsi mě.

Ať googlím, jak googlím, tak TT-Vevo nemůžu najít, mají jen EVO4, EVO5 a EVO5+...

Tak držák a výfuck nebudou problém... to je plechařina. A co se benzínu týče... pokud se nesežene... co malá naftová nádrž pro naftový buf? :D
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 128
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#3020 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

TT Evo je "blbej" bufik.
TTVevo je bufik co komuniku s autem po CANu.
Liší se jen ŘJ

Vyfuků mam doma dost. :ROFL: nejaky UNI tam nedas.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#3021 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Werscajk »

A co neumí ten "blbej" bufík bez komunikace? Krom toho, že to pak může člověk nastavovat přes palubák, což mě ani tak nezajímá, dokonce bych řekl, že je to nežádoucí funkce... Blbej bufík s dálkou mám v T5 a nevím, co víc bych potřeboval k životu.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 128
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#3022 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Musis do dost naprd dratovat. A dopojit ovladani ventilatoru.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 414
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002

#3023 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Werscajk »

Oukej... pokud chytrý buf znamená nedojebaná elektrika a umí hnout i s klapkama ventilace, aby foukal optimálně, pak to za to asi stojí.

Takže...
- Koupit hloupý benzínový buf není problém, těch je dostatek.
- Sehnat chytrou ŘJ z naftové verze - to by asi taky nebyl problém...
- A pravděpodobný šoustoper... jednotku z naftové verze namontovat na benzíňák.

Pokud poslední bod je reálný, pak by to nemusel být až tak velký problém dát buf na benzínové auto...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 128
Příspěvky: 5138
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#3024 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Drobet to tu motáš. Jestli chceš, tak mi zavolej a vysvetlim.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3025 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od hajnej »

Werscajk píše: 08 pro 2021 17:27 Mám benzínovýho bufa Webasto ThermoTop C v V70 P2 s dálkovým ovládáním. Celkem rád bych ho vykuchal a transplantoval do T6ky. Jak složitý je opačný postup, tedy kompletní demontáž?
Bufíky pro P2 (Eberspacher Ardic 912) a P3 (Webasto) nejsou vůbec kompatibilní. Musíš sehnat bufík z P3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“