Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 7510
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#3001 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já tomu rozumím. Mám stejný motor jako Radek a nezávislé topení v chladném období využívám hodně.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3002 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak dneska výměna zadního dílu výfuku. Opět Polmostrow. Tento vydržel 4,5 roku, ale neber to, za 1900,- Kč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3003 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo a bufík bohužel nefunguje, tak jak bych si představoval.
Asi je někde netěsnost v palivovém potrubí, nebo to nebylo pořádně odvzdušněné, ale pro nastavení časovače běží cca 2 minuty a pak chcípne. Bohužel je systém asi nastavený tak, že to už znovu nastartovat nezkouší a vypne se úplně, takže v autě zima.
Když ho pustím napřímo, tak sice taky chcípne, ale znovu se nastartuje a pak už běží bez zastavení.
No nechal jsem ho půl hodiny běžet a uvidím zítra jestli to zase udělá.
Asi je někde netěsnost v palivovém potrubí, nebo to nebylo pořádně odvzdušněné, ale pro nastavení časovače běží cca 2 minuty a pak chcípne. Bohužel je systém asi nastavený tak, že to už znovu nastartovat nezkouší a vypne se úplně, takže v autě zima.
Když ho pustím napřímo, tak sice taky chcípne, ale znovu se nastartuje a pak už běží bez zastavení.
No nechal jsem ho půl hodiny běžet a uvidím zítra jestli to zase udělá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 102
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#3004 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To mě udělá taky, ale jen někdy, teď to dlouho neudělalo. Zapne, chvilku topí, vypne a za chvilku se zapne znovu a pak už běží normálně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3005 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Njn, jenže mě se už znovu sám nezapne.
Ale když ho hned pustím ručně tak naskočí a běží.
Ale když ho hned pustím ručně tak naskočí a běží.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 260
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#3006 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky mi to dělá. Když ho pouštím každý den, tak pohoda. Ale když ho chci spustit po týdnu, tak až na druhý pokus. Padá benzín. Ale proč? Chce to nějakej zpěťák.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3007 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já myslím, že bude někde nějaká netěsnost ve spojích. Je tam na sací větvi celkem 6 spojů, kde to může přisávat vzduch. To je dost a najít to místo bude asi vořech. Spíše dumám, že dám čerpadlo dozadu, takže budou jenom 2 spoje - na nádrži a na čerpadle. Jinak to bude tlakové, takže by přisávání vzduchu nehrozilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3008 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Teplovzduchy, které montují tohle dělají při přidávání vzduchu v palivu. Teď máš čerpadlo umístěné kde? Já ho mám poměrně blízko nádrže a myslím že ty spoje na sání mám jen dva, ale s jistotou to říct nemůžu. Jinak, tohle chování se mi nestalo ani po létě nečinnosti.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3009 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tady je čerpadlo přímo na bufíku, takže dost daleko od nádrže a ještě spoustu spojů. Proto asi začali dávat později čerpadla před zadní kolo a zbytek vedení je tlakový.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3010 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vzpomeň si co jsem ti psal o délce sání. Webasto má limit 1,2m
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3011 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to je zvláštní a předělal bych to na čerpadlo u nádrže. Když mají tyhle trkače dlouhé sání, tak se trhá sloupec paliva a kavituje v sání = vzduch na výtlaku.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3012 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Asi to předělám, snad nebude jednotka řvát, že je jiný odběr proudu. Neměla by, co jsem koukal na specifikace signálů, tak jenom hlídá jestli není přerušený obvod.
Otázka je jestli to stejně nebude někde ten vzduch přisávat, respektive nebude "padat" benzín.
Petr Marek má stejný bufík a co mi říkal, tak s ním neměl za celou dobu sebemenší problém.
Další možnost je vyměnit všechny o-kroužky na všech spojích.
No uvidím zítra při další zkoušce.
Otázka je jestli to stejně nebude někde ten vzduch přisávat, respektive nebude "padat" benzín.
Petr Marek má stejný bufík a co mi říkal, tak s ním neměl za celou dobu sebemenší problém.
Další možnost je vyměnit všechny o-kroužky na všech spojích.
No uvidím zítra při další zkoušce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 260
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#3013 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já mám to čerpadlo vzadu. Spoje jsem kontroloval několikrát. Plán mám dát hadici od čerpadla až po bufíka vcelku. Vyhodit železnou trubku. A pořádně odvzdušnit. Jen jsem línej sundat nárazník.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3014 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No na předělání na hadičku až do předu jsem taky připravený, ale předpokládal jsem, že tyhle spoje budou v cajku, no asi nejsou, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha/Kralupy n./Vltavou
- Vůz: S60 T5 2003 LPG
#3015 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
_________________
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
Je: V70XC II 2.4T 147kW MAN ´00 Vexy - LPG; S60 T5 184kW MAN ´03 Hackus - LPG
Bylo: V70XC II 2.4T 147kW AUT ´00 Shrek - ST2; V70 II 2.5 TDI 103kW MAN ´00 Bubák; V70I 2.5 TDI 103kW ´99 Burák; V40 2.0 100kW ´02 Čenda
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3016 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No sežeň si FUNKČNÍHO benzínového bufíka (mě to trvalo 8 let a stejně fungoval jenom z poloviny), veškeré hadice a trubky, nech si odemknout CEM a pak se ozvi.
Jinak mě ta sranda vyšla na nějakých 9.000 Kč. Ale díly jsem měl skoro zadarmo a práci do toho nepočítám.
Jinak mě ta sranda vyšla na nějakých 9.000 Kč. Ale díly jsem měl skoro zadarmo a práci do toho nepočítám.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#3017 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mám benzínovýho bufa Webasto ThermoTop C v V70 P2 s dálkovým ovládáním. Celkem rád bych ho vykuchal a transplantoval do T6ky. Jak složitý je opačný postup, tedy kompletní demontáž? Co všechno se musí z auta očesat? Mám podezření, že musí ven i palubka, protože anténa je za zpětným zrcátkem, jednotku jsem našel pod kobercem u spolujezdce, nějaký relátko je dodrátovaný v pojistkové skříni v motoru...ještě něco mám hledat? Jen sonduju, T6 s bufíkem je velmi lákvaná... kor když se v T5 nepoužívá...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3018 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na to se uprimne uplne vykasli, pac ho nemas vubec kam dat. Musi tam prijit Webasto TTVevo s konkretnim drzakem a konkretnim vyfukem.
Pokud chces poradit jak na to, neni problem, uz jsem jich cca 15ks do P3 dodelal. Jen sehnat benzinoveho bufa, bude sranda. Jo a necha se to zapojit vcetne SW jako z vyroby.
Pokud chces poradit jak na to, neni problem, uz jsem jich cca 15ks do P3 dodelal. Jen sehnat benzinoveho bufa, bude sranda. Jo a necha se to zapojit vcetne SW jako z vyroby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#3019 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Cože?!
To jako tam nikde není na TT-C místo? No to mě... nepotěšil jsi mě.
Ať googlím, jak googlím, tak TT-Vevo nemůžu najít, mají jen EVO4, EVO5 a EVO5+...
Tak držák a výfuck nebudou problém... to je plechařina. A co se benzínu týče... pokud se nesežene... co malá naftová nádrž pro naftový buf?
To jako tam nikde není na TT-C místo? No to mě... nepotěšil jsi mě.
Ať googlím, jak googlím, tak TT-Vevo nemůžu najít, mají jen EVO4, EVO5 a EVO5+...
Tak držák a výfuck nebudou problém... to je plechařina. A co se benzínu týče... pokud se nesežene... co malá naftová nádrž pro naftový buf?
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3020 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
TT Evo je "blbej" bufik.
TTVevo je bufik co komuniku s autem po CANu.
Liší se jen ŘJ
Vyfuků mam doma dost. nejaky UNI tam nedas.
TTVevo je bufik co komuniku s autem po CANu.
Liší se jen ŘJ
Vyfuků mam doma dost. nejaky UNI tam nedas.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#3021 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A co neumí ten "blbej" bufík bez komunikace? Krom toho, že to pak může člověk nastavovat přes palubák, což mě ani tak nezajímá, dokonce bych řekl, že je to nežádoucí funkce... Blbej bufík s dálkou mám v T5 a nevím, co víc bych potřeboval k životu.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3022 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Musis do dost naprd dratovat. A dopojit ovladani ventilatoru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
#3023 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Oukej... pokud chytrý buf znamená nedojebaná elektrika a umí hnout i s klapkama ventilace, aby foukal optimálně, pak to za to asi stojí.
Takže...
- Koupit hloupý benzínový buf není problém, těch je dostatek.
- Sehnat chytrou ŘJ z naftové verze - to by asi taky nebyl problém...
- A pravděpodobný šoustoper... jednotku z naftové verze namontovat na benzíňák.
Pokud poslední bod je reálný, pak by to nemusel být až tak velký problém dát buf na benzínové auto...
Takže...
- Koupit hloupý benzínový buf není problém, těch je dostatek.
- Sehnat chytrou ŘJ z naftové verze - to by asi taky nebyl problém...
- A pravděpodobný šoustoper... jednotku z naftové verze namontovat na benzíňák.
Pokud poslední bod je reálný, pak by to nemusel být až tak velký problém dát buf na benzínové auto...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 128
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3024 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Drobet to tu motáš. Jestli chceš, tak mi zavolej a vysvetlim.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3025 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Bufíky pro P2 (Eberspacher Ardic 912) a P3 (Webasto) nejsou vůbec kompatibilní. Musíš sehnat bufík z P3.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek