koupě 760 GLE 2,4td, nefunkční ukazatel teploty,...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
koupě 760 GLE 2,4td, nefunkční ukazatel teploty,...
Mam možnost koupit 760GLE 2,4td, automat, rok 85. Kastle vypadá, že nebyla nikdy více bouraná, jen jsou nějaké oděrky na PZ lemu, za PP kolem trochu koroze na spodku blatníku, zašlej lak na kapotě (zbytek poměrně ok), má nové žhavící svíčky, baterku, komplet výfuk, kotouče a obložení. Všechno kromě ukazatele teploty nefunguje. Akorát po trochu delší jízdě - dejme tomu 20 minut cca najednou skočil z levýho dorazu k pravýmu. Je to častá závada? Nemá auto např. i kontrolku, pokud by se přehřívalo? Jo, cena auta je 15 tKč, přední náprava je celkem vymlácená, PP tlumič v podstatě neni. Jinak 2 sady kol, orig hliníky... Co si o tom myslíte? Ve Volvech se vůbec nevyznám, tak bych si rád vyslechl názor někoho kvalifikovanějšího.
Díky.
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 253
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 4
koupě 760 GLE 2,4td, nefunkční ukazatel teploty,...
Netroufám si o sobě tvrdit, že jsem odborník, ale adekvátní cena mě osobně přijde tak kolem 7 500 kč. Je vcelku jedno co na tom je děláno nově a nebo neděláno. Je to prostě 22 let staré auto.bobo píše:Mam možnost koupit 760GLE 2,4td, automat, rok 85. Kastle vypadá, že nebyla nikdy více bouraná, jen jsou nějaké oděrky na PZ lemu, za PP kolem trochu koroze na spodku blatníku, zašlej lak na kapotě (zbytek poměrně ok), má nové žhavící svíčky, baterku, komplet výfuk, kotouče a obložení. Všechno kromě ukazatele teploty nefunguje. Akorát po trochu delší jízdě - dejme tomu 20 minut cca najednou skočil z levýho dorazu k pravýmu. Je to častá závada? Nemá auto např. i kontrolku, pokud by se přehřívalo? Jo, cena auta je 15 tKč, přední náprava je celkem vymlácená, PP tlumič v podstatě neni. Jinak 2 sady kol, orig hliníky... Co si o tom myslíte? Ve Volvech se vůbec nevyznám, tak bych si rád vyslechl názor někoho kvalifikovanějšího.
Díky.
Obecně si myslím, že cena by měla být asi jako za auto na náhradní díly, jestli se v tom pak budeš hrabat a dávat to do pořádku, záleží už jen na Tobě. Ale 15 000 ani náhodou.
No, teď jsem si přečetl to co jsi psal podrobněji, takže v podstatě za odvoz, nebo za symbolickou cenu, cca 2000 Kč.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
koupě 760 GLE 2,4td, nefunkční ukazatel teploty,...
ahoj mám na to trošku jiný názor, je sice pravda že je to 22 let staré auto, ale 2000,- ? myslím vzhledem k popisu ( foto by pomohlo víc ) bych reálnou cenu odhadoval opravdu někde lehce nad 10 000,- ( dovedu si představit 12 - 14, nebo tak něco ), pokud by jsi dokázal sehnat 7 v takovémto stavu za 2000,- ( předpokládám že má platné STK a ME + nové žhavící svíčky, baterku, komplet výfuk, kotouče a obložení, pouze z vadou čidla nebo budíku teploty a zašlým lakem + minimální korozí ) tak beru hned 3Marek Vild píše: Netroufám si o sobě tvrdit, že jsem odborník, ale adekvátní cena mě osobně přijde tak kolem 7 500 kč. Je vcelku jedno co na tom je děláno nově a nebo neděláno. Je to prostě 22 let staré auto.
Obecně si myslím, že cena by měla být asi jako za auto na náhradní díly, jestli se v tom pak budeš hrabat a dávat to do pořádku, záleží už jen na Tobě. Ale 15 000 ani náhodou.
No, teď jsem si přečetl to co jsi psal podrobněji, takže v podstatě za odvoz, nebo za symbolickou cenu, cca 2000 Kč.

_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
koupě 760 GLE 2,4td, nefunkční ukazatel teploty,...
bral bych ji klidne i za 15, cenu vidim jako normalni, neni nijak vyrazne nadsazena, proste prumer.... jsou vrazi co chteji jeste vic....
sice beru ze je 22 let stara, ale je to ropak a ma doklady. Drobnou korozi vem cert, predni naprava je opravtelna za cca 3000 + 3000 tlumice, teplomer ma bud: spatne cidlo (nestava se casto), zalomene draty k cidlu u cidla (u TD obvykly jev) - samozrejme muze byt i "zatuhly" budik, ale staci rozebrat a vycistit.... (tohle jsem musel resit ja....). Skoda ze to neni kombik, bral bych ho hned... ale za tu cenu je TD F kombajnu nesehnatelne....
Pokud o nej neni zajem, tak sem s tim, vsim jsem si ze je v tom automat a potrebuju menic momentu a nejaky dalsi drobnosti.... pripadne nabizim moznost prestavet na manual vymenou za automat a souvisejici dily dodam vse potrebne....
sice beru ze je 22 let stara, ale je to ropak a ma doklady. Drobnou korozi vem cert, predni naprava je opravtelna za cca 3000 + 3000 tlumice, teplomer ma bud: spatne cidlo (nestava se casto), zalomene draty k cidlu u cidla (u TD obvykly jev) - samozrejme muze byt i "zatuhly" budik, ale staci rozebrat a vycistit.... (tohle jsem musel resit ja....). Skoda ze to neni kombik, bral bych ho hned... ale za tu cenu je TD F kombajnu nesehnatelne....
Pokud o nej neni zajem, tak sem s tim, vsim jsem si ze je v tom automat a potrebuju menic momentu a nejaky dalsi drobnosti.... pripadne nabizim moznost prestavet na manual vymenou za automat a souvisejici dily dodam vse potrebne....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 253
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
STK a emise to platný má, na celkem dlouho. Motor se zdá, že běží hodně pěkně. Zkusim ho zajet vyfotit. Hodně mě to auto láká, o velikém Volvu už snim celkem dlouho. Teď jezdim bmw e30, ale tu si plánuju nechat. Proto pokukuju po něčem levnym. Dost věcí si zvládnu dát dohromady sám.Třeba oproti baworáku mě přišli o trochu víc natlakovaný hadice chlazení. Ale voda neubývá. Ve Volvech se opravdu zatim vůbec neorientuju, takže se omlouvám za neodbornost mejch příspěvků
travex: díky za rady. Bohužel pokud by auto nemělo automat, nebylo by pro mě zdaleka tak lákavé. V baworáku se nařadim dost

travex: díky za rady. Bohužel pokud by auto nemělo automat, nebylo by pro mě zdaleka tak lákavé. V baworáku se nařadim dost

-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
všeobecně o volvech - i když se rozbijou tak dojedou. Sedmičky jsou dobrý. Máš automat 4 nebo 5 kvalt , je tam uzávěrka diferáku? Pokud jseš nebo budeš členem volvoklubu máš automaticky slevu na náhradní díly u Bartáka a pro tvoji informaci bych cenovou nákladnost na opravy sedmiček přirovnal maximálně k favoritům - prostě láce. destičky 1000 vodní pumpa 1000 .....a věci nákladnější se v 95% dají sehnat na vrakáčích.bobo píše:STK a emise to platný má, na celkem dlouho. Motor se zdá, že běží hodně pěkně. Zkusim ho zajet vyfotit. Hodně mě to auto láká, o velikém Volvu už snim celkem dlouho. Teď jezdim bmw e30, ale tu si plánuju nechat. Proto pokukuju po něčem levnym. Dost věcí si zvládnu dát dohromady sám.Třeba oproti baworáku mě přišli o trochu víc natlakovaný hadice chlazení. Ale voda neubývá. Ve Volvech se opravdu zatim vůbec neorientuju, takže se omlouvám za neodbornost mejch příspěvků![]()
travex: díky za rady. Bohužel pokud by auto nemělo automat, nebylo by pro mě zdaleka tak lákavé. V baworáku se nařadim dost
Srovnej si cenu a užitnou hodnotu a bezpečí např favorita a 740 a máš jasno
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 1352
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Sedmičky jsou dobrý. Máš automat 4 nebo 5 kvalt , je tam uzávěrka diferáku?
je to 100% 4q automat ZF 4HP22, nic jineho se s motory D24 nebo D24T nemontovalo. Diferencial se zvysenou svornosti byl pro vybrane trhy standardem v kombinace s automatem, ale 100% jitota ze tam bude neni.
Jinak Zminena prevodovka se vyskytovala napriklad v petkovem a sedmickovem BMW takze coby priznivec bramborku bude mit kopusek i ve volvu
je to 100% 4q automat ZF 4HP22, nic jineho se s motory D24 nebo D24T nemontovalo. Diferencial se zvysenou svornosti byl pro vybrane trhy standardem v kombinace s automatem, ale 100% jitota ze tam bude neni.
Jinak Zminena prevodovka se vyskytovala napriklad v petkovem a sedmickovem BMW takze coby priznivec bramborku bude mit kopusek i ve volvu

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Tak já jí asi před víkendem zajedu vyfotit a o přes víkend se asi pevně rozhodnu...travex píše:Sedmičky jsou dobrý. Máš automat 4 nebo 5 kvalt , je tam uzávěrka diferáku?
je to 100% 4q automat ZF 4HP22, nic jineho se s motory D24 nebo D24T nemontovalo. Diferencial se zvysenou svornosti byl pro vybrane trhy standardem v kombinace s automatem, ale 100% jitota ze tam bude neni.
Jinak Zminena prevodovka se vyskytovala napriklad v petkovem a sedmickovem BMW takze coby priznivec bramborku bude mit kopusek i ve volvu
Jinak co se týče bezpečí, tak i proto to auto chci. Myslim že i BMW neni špatný, ale na něm mam naplánovanou minimálně přes zimu nějakou práci (teda pokud to vyjde

_________________
zatím BMW e30, ale snad brzo přibude Volvátko 760 GLE 2,4td
zatím BMW e30, ale snad brzo přibude Volvátko 760 GLE 2,4td
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jo a ad natlakovani hadic - nezapomen na obligatni olej v expanzni nadrzce 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V