V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#26 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
960 s B230FT-to je to jediné o čem jsem uvažoval že by mohlo jít na plyn. A co se tak koukám, hledat zuby ve slepičím zobáku bude jen o málo méně úspěšné
O té standou nabízené vím (pokud je to ta tmavomodrá kráska z Brna), viděl jsem ji soukromě inzerovanou tuším ještě než se objevila tady na fóru. Neviděl jsem osobně, ač nevolvař něco se ke mně doneslo i tak, celkem věřím že za těch 70 by stát mohla, ale je po kuřákovi. Kvůli reakci mýho frňáku na cigára to nepřipadá do úvahy. Takže mám celé hledání o to jednodušší... Pokud bych dal rozpočet na tohle konkrétní auto 70k, tak kupní by musela být 25 a zbytek by padnul na totální přečalounění a výměnu palubky...
O té standou nabízené vím (pokud je to ta tmavomodrá kráska z Brna), viděl jsem ji soukromě inzerovanou tuším ještě než se objevila tady na fóru. Neviděl jsem osobně, ač nevolvař něco se ke mně doneslo i tak, celkem věřím že za těch 70 by stát mohla, ale je po kuřákovi. Kvůli reakci mýho frňáku na cigára to nepřipadá do úvahy. Takže mám celé hledání o to jednodušší... Pokud bych dal rozpočet na tohle konkrétní auto 70k, tak kupní by musela být 25 a zbytek by padnul na totální přečalounění a výměnu palubky...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#27 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
jardo podle me prehanis. ty auta byly obrovsky serie a dvojky skoncily spis kvuli korozi. devitky jsou nam lip. nebal bych se ze za 5 let nepujde koupit. jen to chce chvili hledat a klidne i mimo cr. jinak bych vubec nepremyslel o roubovani tdi motoru do devitky. i pri sebemensim stochanci to muze mit fatalni nasledky kdy pojistovna nebude plnit. temto umbau definitivne odzvonilo. ja bych. rozhodne takovym autem v klidu neje
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#28 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
uklidňuješ sám sebe?Ondra. píše:... nebal bych se ze za 5 let nepujde koupit. jen to chce chvili hledat a klidne i mimo cr...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#29 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
nákup devítek je čím dál více složitější a ceny jdou spíše nahoru, alespoň když sleduji trh v Rakousku. Je to jako přes kopírák, co se týče 700vek.Ondra. píše:jardo podle me prehanis, nebal bych se ze za 5 let nepujde koupit. jen to chce chvili hledat a klidne i mimo cr. j
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#30 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Garantuju Ti, ze zapach z cigaret se da resit podstatne lepe, nez koupe jine dobre naftove 940 Da se toho zbavit a nerekl bych, ze je to tak moc prace. Ja nepoznam, ze se v aute kourilo po dukladnem vytepovani. Pokud by se navic rozebral spodek palubky a komplet vycistila ventilace, musi to byt pryc. Pripada v uvahu i docasna vymena sedacek za jine, nerikem ze z fleku sezenes krasne sedacky na devitku, ale kdyz se ty stavajici vymontuji, vycisti a nechaji poradne a dlouho vyvetrat, snad by tam i sly vratit zpet. Rozpocet na celou akci stovky korun az jednotky tisic korun. Pokud by i tak zbyl najeky naznak zapachu (v tuto chvili dost pochybuji), zbytek udela cas, nebo by se dala vyzkouset cisticka vzduchu, par firem to dela pry s vynikajicimi vysledky.FrantaB píše: O té standou nabízené vím (pokud je to ta tmavomodrá kráska z Brna), viděl jsem ji soukromě inzerovanou tuším ještě než se objevila tady na fóru. Neviděl jsem osobně, ač nevolvař něco se ke mně doneslo i tak, celkem věřím že za těch 70 by stát mohla, ale je po kuřákovi. Kvůli reakci mýho frňáku na cigára to nepřipadá do úvahy. Takže mám celé hledání o to jednodušší... Pokud bych dal rozpočet na tohle konkrétní auto 70k, tak kupní by musela být 25 a zbytek by padnul na totální přečalounění a výměnu palubky...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#31 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Kdyby to bylo tak jednoduché... Je to jediná věc na kterou jsem alergický (krom blbů apod. jako skoro všichni), většinou nevydržím ani v hospodě. U bytu po kuřákovi by člověk řekl, že oškrábat a umýt zdi, vymalovat vápnem a bude to OK-houby, omítky dolů a nové, jinak permanetní rýma a další podstatnější otravování života...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
#32 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Já vím jen o jedné.FrantaB píše:960 s B230FT-to je to jediné o čem jsem uvažoval že by mohlo jít na plyn. A co se tak koukám, hledat zuby ve slepičím zobáku bude jen o málo méně úspěšné
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#33 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
a jeste neprodejne
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#34 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Hlavne take asi bude problem datum 30.cervna.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#35 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
30. červa? Co mi uniká? Nízkoemisní zónu neřeším...
Ad B230FT-ať už 94x nebo 96x-moc jich není vidět ani na fórech po Evropě, o prodeji nemluvě
Ad B230FT-ať už 94x nebo 96x-moc jich není vidět ani na fórech po Evropě, o prodeji nemluvě
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
#36 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Proč neprodejné??Myslíš kvůli ceny???Ondra. píše:a jeste neprodejne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#37 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Auto bude buď z teplých krajin, kde se nesolí, nebo ze zmrzlých krajin, kde se nesolí a It nebo Niz to nebude.
Pokud uvažuju dál o naftě, počítám s tím že si všechno budu dělat vlastníma rukama, tak mi běžné provozní náklady při předpokládaném nájezdu 12-15k ročně vycházejí
-POV prakticky stejné
-pneu taky, na 850 se dají přijatelné (Nokian W+ apod.) koupit o 800,-/sada levnější, slušné pneu vychází v základních rozměrech stejně mezi 1800-2300,-/ks
-rozvody vč. pumpy se liší v prvních stovkách nejvýš
-olej a filtry o první stovky na rok dražší u 940
-spojka o 1/3-1/2 dražší na 940, ovšem pokud jsem dobře zachytil, obložení je mnohem snazší na přenýtování a pak s ložiskem a přítlačným kotoučem je to srovnatelné s 850 (nebo mi něco uniklo?)
-podvozek o něco levnější u 940
Celý rozdíl předvídatelných nákladů tak dělá prakticky spotřeba, 6,5-6,75 vs. 8-8,5 litru, resp. kolem 5-6k na rok kde bude 940 dražší (ještě tam lítá 3k na počítačový interface pro 2,5TDI, ale to se rozpočítá).
Takže zase otázka, na kterou se bez praktické zkušenosti odpovědět nedá-na kterém autě a motoru jsou snáz řešitelné (popř. levnější) ty nepříjemnosti "najednou se něco potento", s ohledem na to co to může být a jak je to ze zkušenosti pravděpodobné?
U 2,5TDI mně napadá klasika se vstřikováním a náklady 10-15k; spousta věcí se dá najít na vrakáči
U D24TIC mně nic moc nenapadá; secondhand ND skoro nejsou
(btw když jsem viděl na různých fórech jak D24TIC upravují, nebo jaké trápení snese než začne fakt zlobit/vzdá to, tak mi jako taková citlivka nepřijde )
Nechci aby mi to tu někdo rozlouskl, spíš takové to "na autě/motoru XY se co jsem viděl nejvíc se*e to a to, řeší se to blbě/dobře/jedině origo/můžeš si za pár šupů zrepasovat pár kusů do foroty z vrakáče" když vezmu krajní meze.
Pokud by na D24 měla odejít hlava, tak je to celkem v pekle-to je pravda.
Pokud uvažuju dál o naftě, počítám s tím že si všechno budu dělat vlastníma rukama, tak mi běžné provozní náklady při předpokládaném nájezdu 12-15k ročně vycházejí
-POV prakticky stejné
-pneu taky, na 850 se dají přijatelné (Nokian W+ apod.) koupit o 800,-/sada levnější, slušné pneu vychází v základních rozměrech stejně mezi 1800-2300,-/ks
-rozvody vč. pumpy se liší v prvních stovkách nejvýš
-olej a filtry o první stovky na rok dražší u 940
-spojka o 1/3-1/2 dražší na 940, ovšem pokud jsem dobře zachytil, obložení je mnohem snazší na přenýtování a pak s ložiskem a přítlačným kotoučem je to srovnatelné s 850 (nebo mi něco uniklo?)
-podvozek o něco levnější u 940
Celý rozdíl předvídatelných nákladů tak dělá prakticky spotřeba, 6,5-6,75 vs. 8-8,5 litru, resp. kolem 5-6k na rok kde bude 940 dražší (ještě tam lítá 3k na počítačový interface pro 2,5TDI, ale to se rozpočítá).
Takže zase otázka, na kterou se bez praktické zkušenosti odpovědět nedá-na kterém autě a motoru jsou snáz řešitelné (popř. levnější) ty nepříjemnosti "najednou se něco potento", s ohledem na to co to může být a jak je to ze zkušenosti pravděpodobné?
U 2,5TDI mně napadá klasika se vstřikováním a náklady 10-15k; spousta věcí se dá najít na vrakáči
U D24TIC mně nic moc nenapadá; secondhand ND skoro nejsou
(btw když jsem viděl na různých fórech jak D24TIC upravují, nebo jaké trápení snese než začne fakt zlobit/vzdá to, tak mi jako taková citlivka nepřijde )
Nechci aby mi to tu někdo rozlouskl, spíš takové to "na autě/motoru XY se co jsem viděl nejvíc se*e to a to, řeší se to blbě/dobře/jedině origo/můžeš si za pár šupů zrepasovat pár kusů do foroty z vrakáče" když vezmu krajní meze.
Pokud by na D24 měla odejít hlava, tak je to celkem v pekle-to je pravda.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#38 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Já si myslím, že na to jdeš zbytečně vědecky. U takto starých a oježděných aut je jediný podstatný parametr, který se ale těžko dopředu odhaduje. A to je štěstí při nákupu. Navíc Ty se evidentně od toho nešťastného šestiválce odradit nedáš.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 740
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#39 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Ani nevím, kolik desítek starých Volv mně prošlo pod rukama a určitě lépe než Jean bych to nenapsal. Možná proto, že jemu jich prošlo pod rukama ještě víc
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#40 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Odradit bych se dal, ale celé uvažování o 940/960 zažehlo právě auto s šestiválcem, takže o něm mám aspoň nějaké uživatelské info. Pro moje využití je auto se spotřebou nad 9l nesmysl, přidaná hodnota tam prostě nikde není a na ty peníze mám spustu jiného využití. Proto mi z toho po prohlídce spritmonitoru vypadly benzínové motorizace a D24 je na hraně, o které uvažuju kvůli tomu že je to zadohrab s ohromným prostorem a osobností. Nebýt toho, vůbec o 960 natož s D24 neuvažuju. Navíc se objevily v dosahu dvě, obě kolem 400kkm, k jedné šanon za posledních asi 8 let. Takže řeším jestli se jet podívat nebo ne, utahanost se na dálku odhadnout nedá.
Je pravda, že když se budu řídit jen podle nákladů za situace "dobře koupím, jezdím a řeším jenom spotřebák" je závěr jednoznačně pro 850. Náklady budou o (15)20-25% výš než teď s japoncem za podstatně větší a pohodlnější auto, ale nejsem si úplně jistý jak moc jej dokážu servisovat. U 940 budou náklady o dobře 50% výš za ještě o něco větší auto, ale servisování si umím představit. 940 v benzínu by znamenala náklady dvojnásobné a pro mně neodůvodnitelné.
Jde o to co se může stát obtížněji a dráž udržovatelnou kasičkou z principu kazících se věcí a jejich dostupnosti, pokud na scénář "dobře koupím, jezdím a řeším jenom spotřebák" nebudu mít to správné štěstí.
Je pravda, že když se budu řídit jen podle nákladů za situace "dobře koupím, jezdím a řeším jenom spotřebák" je závěr jednoznačně pro 850. Náklady budou o (15)20-25% výš než teď s japoncem za podstatně větší a pohodlnější auto, ale nejsem si úplně jistý jak moc jej dokážu servisovat. U 940 budou náklady o dobře 50% výš za ještě o něco větší auto, ale servisování si umím představit. 940 v benzínu by znamenala náklady dvojnásobné a pro mně neodůvodnitelné.
Jde o to co se může stát obtížněji a dráž udržovatelnou kasičkou z principu kazících se věcí a jejich dostupnosti, pokud na scénář "dobře koupím, jezdím a řeším jenom spotřebák" nebudu mít to správné štěstí.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#41 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Jak psal Jean výše, jdeš na to příliš vědecky. Takhle se to nedá vypočítat. Stačí, když se ti vysere něco, s čímž jsi nepočítal(a jestli na to jdeš takhle, tak si piš, že se vysere), tak seš tam, kdes být nechtěl, a oprava může stát klidně i roční provoz benzínovýho auta. Na kterým se vlastně nemá co posrat(v případě atmosféry). Je tady spousta lidí s obrovskýma zkušenostma, co ti dobře radí. Radši je poslechni. A hlavně si přehodnoť svůj názor na vozy s LPG. Pár aut tady na fóru jezdí na plyn, mají najeto nemálo km, např. martinoplova hyena měla najeto kolem 200tis.km, a nebýt té nehody, jezdí dodnes. Nebo Luboš, ten má těch LPG aut několik. Sám mám na své krabici B200FT najeto celkově skoro 320tis.(údaj tacho, ve skutečnosti může být klidně víc), z toho na plyn asi130tis.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#42 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Souhlas s gustem... Moje devítka jezdí například na plyn už skoro 400tkm (z toho se mnou 15tkm a nemusel jsem na to šáhnout)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#43 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Hale vim, že se tu řeší 9xx vs P80 ale co takhle V90 ? Ta je novější, jestli se nepletu tak velká minimálně jako 9xx a diesel do ní taky cpali... Jestli jsem mimo, tak sorry za plevel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#44 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
960 95+ a S/V90 uz byly jen I6 pokud vim...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#45 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
OK. Úprava tématu (jak se dá přejmenovat?)
940/960 vs. 850 Kombi a jaký motor do něj při benzín+LPG. V tomhle případě fakt víc tíhnu k 940/960
Když jsem se koukl na rozvody, tak 16V verze jsem upozadil. Proti 8V fakt mnohem složitější i na grify při práci, asi i na diagnostiku "kde to sakra klepe" atd.-nebo se pletu?
Takže od pohledu
B230FT, B230GT -vypadají dobře, na práci i jízdně
B230FB, FK -to by taky šlo
Dvoulitry nevím, zdá se mi to na tak velké auto skoro málo a co jsem si zatím všimnul, na LPG bývá lepší upravovat spíš větší motor.
Co je podle Vás ze zkušenosti na LPG nejlepší/nejsnazší na práci a diagnostiku, co provozně. Který systém LPG jo, který určitě ne a s jakými náklady se dá počítat? Nádrž toroidní místo rezervy, přepínání automatické i manuální, předehřev plynu... Baj voko mito vychází někam kolem 20-25k minimum, spíš 30-35k
Myslel jsem, že budu ještě tak půl roku hledat info, ale dopadlo to tak že v několika dalších týdnech můžu mít na výběr v nesolených krajích 1-2 940 s D24TIC nebo když na ně ukážu tak 2-3 různé benzíny, ale o těch zatím nic nevím. A měl bych asi pohnout, protože jestli se příležittost zopakuje je krajně nejisté. Takže se v tom plácám jak ryba na suchu. Díky za kropení a snahu napustit nějakou vodu
Edit: I při tom směšném nájezdu se u 940 investice kolem 30k do přestavby srovná na palivu s naftou s naftou po 3 letech... to by šlo
940/960 vs. 850 Kombi a jaký motor do něj při benzín+LPG. V tomhle případě fakt víc tíhnu k 940/960
Když jsem se koukl na rozvody, tak 16V verze jsem upozadil. Proti 8V fakt mnohem složitější i na grify při práci, asi i na diagnostiku "kde to sakra klepe" atd.-nebo se pletu?
Takže od pohledu
B230FT, B230GT -vypadají dobře, na práci i jízdně
B230FB, FK -to by taky šlo
Dvoulitry nevím, zdá se mi to na tak velké auto skoro málo a co jsem si zatím všimnul, na LPG bývá lepší upravovat spíš větší motor.
Co je podle Vás ze zkušenosti na LPG nejlepší/nejsnazší na práci a diagnostiku, co provozně. Který systém LPG jo, který určitě ne a s jakými náklady se dá počítat? Nádrž toroidní místo rezervy, přepínání automatické i manuální, předehřev plynu... Baj voko mito vychází někam kolem 20-25k minimum, spíš 30-35k
Myslel jsem, že budu ještě tak půl roku hledat info, ale dopadlo to tak že v několika dalších týdnech můžu mít na výběr v nesolených krajích 1-2 940 s D24TIC nebo když na ně ukážu tak 2-3 různé benzíny, ale o těch zatím nic nevím. A měl bych asi pohnout, protože jestli se příležittost zopakuje je krajně nejisté. Takže se v tom plácám jak ryba na suchu. Díky za kropení a snahu napustit nějakou vodu
Edit: I při tom směšném nájezdu se u 940 investice kolem 30k do přestavby srovná na palivu s naftou s naftou po 3 letech... to by šlo
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#46 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Z tvého přístupu bude akorát to, že budeš zklamaný ať si pořídiš cokoliv.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#47 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
A ještě něco. Nezatracuj auta z Itálie. Taky jsem si o nich myslel ledacos, a nyní mám dvě auta od nich. Luboš jistě rád potvrdí, že se nejedná o žádné obouchané hajtry, spíš naopak.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#48 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Já je nezatracuju. Já se tam akorát nedomluvím a nemám nikoho kdo by se domluvil za mně. Domluva v mateřštině prodávajícího je vždycky lepší, zvlášť u těhlech temperamentnějších národů
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#49 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Tady jsi to psal. Mimochodem právě v těchto dvou zemích se najdou snad nejhezčí volva.FrantaB píše: It nebo Niz to nebude.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#50 V940 D24TCI vs 850/V70 2,5 TDI
Napsal jsem že nebude z It nebo Niz-nic o tom proč. A to proč je v případě těhlech států moje naprostá jazyková nedostatečnost...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek