zlobí motor 850 2.5 20v
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
zlobí motor 850 2.5 20v
Zdar vespolek. Pár dní mě zlobí volvík. Projevuje se to tak, že hůř startuje při teplém motoru a za jízdy na lehký plyn jede celkem ok, na 1/4 až 3/4 plynu reaguje jenom "cvakáním ventilů" a na plný plyn ze zpožděním cca 3 s jede normálně, ale jen chvíli, pak se jakoby zarazí a škube. Filtr PHM je tam cca 3000 km, svíčky od včerejška a vzduchový filtr je čistý. Počítač mi nablikal 2-1-2, ale to nemusí souviset, protože to tam je už od přestavby na LPG. A na LPG to jede celkem normálně. Netušíte, co by asi???? Dík Jerguš
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Re: zlobí motor 850 2.5 20v
Skus vahu vzduchu docela u 850 vodchazej.Nebo přeskočenej rozvodák o zub s tim sem se taky setkal.jerguš píše:Zdar vespolek. Pár dní mě zlobí volvík. Projevuje se to tak, že hůř startuje při teplém motoru a za jízdy na lehký plyn jede celkem ok, na 1/4 až 3/4 plynu reaguje jenom "cvakáním ventilů" a na plný plyn ze zpožděním cca 3 s jede normálně, ale jen chvíli, pak se jakoby zarazí a škube. Filtr PHM je tam cca 3000 km, svíčky od včerejška a vzduchový filtr je čistý. Počítač mi nablikal 2-1-2, ale to nemusí souviset, protože to tam je už od přestavby na LPG. A na LPG to jede celkem normálně. Netušíte, co by asi???? Dík Jerguš
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)
Re: zlobí motor 850 2.5 20v
No pokud jezdíš převážně na lpg,tak typuji vstřikovačejerguš píše:Zdar vespolek. Pár dní mě zlobí volvík. Projevuje se to tak, že hůř startuje při teplém motoru a za jízdy na lehký plyn jede celkem ok, na 1/4 až 3/4 plynu reaguje jenom "cvakáním ventilů" a na plný plyn ze zpožděním cca 3 s jede normálně, ale jen chvíli, pak se jakoby zarazí a škube. Filtr PHM je tam cca 3000 km, svíčky od včerejška a vzduchový filtr je čistý. Počítač mi nablikal 2-1-2, ale to nemusí souviset, protože to tam je už od přestavby na LPG. A na LPG to jede celkem normálně. Netušíte, co by asi???? Dík Jerguš
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Nepotešim tě vrakač 4000kč,nová-Volvo 12000kč,Bosch 11000kč,http://www.saabtuning.cz/ 6500kč.Skus si jí nedřív od někoho pučit.jerguš píše: Nevíte o nějaké fintě, jak ji odzkoušet doma? Nebo musím do servisu? A kolik tak stojí nová. Dík.
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: prag
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4282
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4282
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Re: zlobí motor 850 2.5 20v
Tak me tak napadlo když je to plynák to by mohly bej ujetý adaptace(rídící jednotka si za jízdy upravuje dobu vstřiku dle opotřebení(na lpg častý jev vědšinou kuli nevěrohodnemu signalu lambdasondy))Nejjednoduší bude když odpojíš baterku cca 30min(tím se smažou adaptace).Pak skus najet par km na benzín.Kdyby to pomohlo tak si nech seřídit LPGjerguš píše:Zdar vespolek. Pár dní mě zlobí volvík. Projevuje se to tak, že hůř startuje při teplém motoru a za jízdy na lehký plyn jede celkem ok, na 1/4 až 3/4 plynu reaguje jenom "cvakáním ventilů" a na plný plyn ze zpožděním cca 3 s jede normálně, ale jen chvíli, pak se jakoby zarazí a škube. Filtr PHM je tam cca 3000 km, svíčky od včerejška a vzduchový filtr je čistý. Počítač mi nablikal 2-1-2, ale to nemusí souviset, protože to tam je už od přestavby na LPG. A na LPG to jede celkem normálně. Netušíte, co by asi???? Dík Jerguš
_________________
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)
dříve:Škoda 105,r.v84
Renault 21 nevada 2.2,r.v 88 (LPG)
ted´ Volvo 850 2.3 T5 combi,r.v.94,barva červená (LPG)
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 10
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
To odpojení baterky jsem už dělal, výsledek byl přesně ten, že poprvé od montáže LPG na pár kiláků zhasla kontrolka elektroniky motoru, pak jí ta lambda sonda zase rozsvítila, ale po opětovném zapojení baterky se mi rozsvítila kontrolka SRS, což vzhledem ke stáří vozu a počtu airbagů (1) už fakt nebudu řešit. Plyn tam mám takovou tu poloklasiku s membránovým směšovačem ale s elektronicky ovládanou bohatostí směsi v otáčkách. Cca 30 000 km naprosto bez problémů, narozdíl od referencí na sekvenční vstřik, dva kámoši to maj (ne ve volvech) a v LPG servisech už jsou skoro štamgasti, ale to jsem odbočil. Dík za rady, zítra změřím tlak paliva a uvidíme.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4282
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Cose týká kontrolky SRS v jednotce je chybový kód nízké napětí - automaticky skočí při odpojení baterky ale jinak je funkční. Bylo by dobré vidět co ukazuje lambda na osciloskopu předtím, než se rožne kontrolka závad.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
SRS ?????? nemůže bejt funkčni když sviti kontrolka...jarek.krizan píše:Cose týká kontrolky SRS v jednotce je chybový kód nízké napětí - automaticky skočí při odpojení baterky ale jinak je funkční. Bylo by dobré vidět co ukazuje lambda na osciloskopu předtím, než se rožne kontrolka závad.
jjj s osciloskopem jezdit je prima že Travexi to už tady bylo


_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
při volnoběžnych otačkach 2,5 bar, pod plynem 3,0 bar pokud bude kolisat tlak v liště v zatahu buď jen o 0,1-0,2 bar motor bude škubat...jarek.krizan píše:Ideální tlak 3.5 baru minimum 3 bary
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4282
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Mám jen tlak při odpojeném podtlaku zpět. ventilu , tak se omlouvám za neůplnou informaci. Použita literatura - Datentaschenbuch Personenwagenmarra píše:při volnoběžnych otačkach 2,5 bar, pod plynem 3,0 bar pokud bude kolisat tlak v liště v zatahu buď jen o 0,1-0,2 bar motor bude škubat...jarek.krizan píše:Ideální tlak 3.5 baru minimum 3 bary
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
Omlouvám se, zapomněl jsem to uzavřít, příčina byla povolená spona na hadičce spojující motůrek čerpadla v nádrži s trubičkou co vede z nádrže, čili to mělo malý tlak paliva, protože část načerpaného a natlakovaného paliva hned nad motůrkem tekla ven z vedení(ještě v nádrži). Díky za rady všem zúčastněným....
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG