vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#1 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
Ahoj kluci. Mam dotaz. Asi pred trema mesici jsem menil svody na me S70 T5 za svody z V70 II T5. No a pak jsem se docetl ze tam pasuji i z S60R. No a ptam se,ma to smysl ted resit? Jde to znat? Nebo to mam resit az me popraskaji tady tyhle...). S autem pujdu uz jen na chip,takze dalsi upravy na motoru uz nebudou.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#2 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
R manifold vs. Japanifold, neverending story... Dle všeho Rkové mají o fous lepší průtok, svody z ME7 jsou zase méně náchylné k praskání... Pokud by sis dal takovou práci a svoje současné (V70 II T5, stejné mají i S70R,V70R) vybrousil, budeš na tom skoro stejně jako se svody z S60R.
Jednoduše... Klasické 850/x70 svody = dobrý. ME7 svody = lepší. S60R svody = nejlepší
Jednoduše... Klasické 850/x70 svody = dobrý. ME7 svody = lepší. S60R svody = nejlepší
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
#3 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
A poradite kde sehnat Rkove svody?
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#4 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
Ebay
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#5 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#6 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
Stejné svody jsou už na poface 2,5t 154kW...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#7 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
Chceš říct, že na své 2,5T mám stejné svody jako na S60R?metju píše:Stejné svody jsou už na poface 2,5t 154kW...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#8 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
Ano, melo by to tak byt....
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
#9 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
A blok motoru Rko nemá stejný jako jiný model?
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#10 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
dal bych blok B5244T3 mam pravdu dali ?
nejak stim jde myslim čachrovat ale ted nevim jak ....bud odpovi dali nebo google
a jeste: blok motoru je stejny s 2.5T ...154KW 147Kw ale to je zas nahovno
nejak stim jde myslim čachrovat ale ted nevim jak ....bud odpovi dali nebo google
a jeste: blok motoru je stejny s 2.5T ...154KW 147Kw ale to je zas nahovno
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#11 vymena svodu V70 T5 za svody z S60R
Tak jelikož jsem google zas tak často nechodí... tak bych teda do počtu...
B5244T4 je plug and play. O něco málo míň to pojede kvůli chybějícím 119ccm, ale to si nyní už bez obav že by blok prasknul můžeš v pohodě dohnat chipem. B5244T4 dokáže bez otevření a zesílení vnitřností ustát přes 400koní. Trochu problém je že jich v našich končinách moc neni. Tady jeden v německu:
http://www.ebay.de/itm/Benzinmotor-Motor-B5244T5-191KW-Volvo-S60-06-559-001-V70-II-/131235609784?pt=DE_Autoteile&hash=item1e8e407cb8 Nejvíc jich je v anglii z policejních aut.
B5244T4 je plug and play. O něco málo míň to pojede kvůli chybějícím 119ccm, ale to si nyní už bez obav že by blok prasknul můžeš v pohodě dohnat chipem. B5244T4 dokáže bez otevření a zesílení vnitřností ustát přes 400koní. Trochu problém je že jich v našich končinách moc neni. Tady jeden v německu:
http://www.ebay.de/itm/Benzinmotor-Motor-B5244T5-191KW-Volvo-S60-06-559-001-V70-II-/131235609784?pt=DE_Autoteile&hash=item1e8e407cb8 Nejvíc jich je v anglii z policejních aut.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek