Z. Paul - Volvo cesta: V50
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#26 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Jsou hezky ale ne tak atraktivni jako treba ty Heica nebo AEZ nebo treba eRkovi. Nechci je. Hanit,defakto jsou skoro stejny ale chyby jim ten wau efekt jako u tech co jsem vyjmenoval.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#27 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Ty Heica jsou no.1 bez debat, ale budou určitě taky pěkně mastnýEkky píše:Jsou hezky ale ne tak atraktivni jako treba ty Heica nebo AEZ nebo treba eRkovi. Nechci je. Hanit,defakto jsou skoro stejny ale chyby jim ten wau efekt jako u tech co jsem vyjmenoval.
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#28 Z. Paul - Volvo cesta: V50
No pocitej 20-30
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#29 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Radši nebuduEkky píše:No pocitej 20-30
Ale něco co se mi docela líbí. Jakýsi Ben z UK transformoval svojí V50 takto:
Z tohoto:
[img]http://www.lavenham-photographic.co.uk/ben/v50/v50bumper01.jpg[/img]
Přes toto (zde by mohl skončit, takhle by se to líbilo mě):
[img]http://www.lavenham-photographic.co.uk/ben/rdes2.jpg[/img]
[img]http://www.lavenham-photographic.co.uk/ben/rdes3.jpg[/img]
[img]http://www.lavenham-photographic.co.uk/ben/rdes4.jpg[/img]
[img]http://www.lavenham-photographic.co.uk/ben/rdes5.jpg[/img]
A nejspíš finální verze:
[img]http://www.lavenham-photographic.co.uk/ben/20110922v50-05.JPG[/img]
Kdyby někdo chtěl, tak zde je jeho celý topic http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=98596
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#30 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Ty kola jsou pekny vypada to jako eRkovy ale bez pismena R
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#31 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Tak dnes doděláno ovládání tempomatu na volant. Ovládání jsem koupil od zdejšího člena -jirimateju-, a Jirkovi i zde děkuji jak za obchod tak za návod jak sundat airbag (dělal jsem to poprvé, ale je to hračka)
Kdyby někoho zajímalo jak na to:
1) natočit volant (aby jste se dostali k dirce, která je ze spodní strany volantu)
2) odpojit mínus na baterce
3) teď budu citovat Jirku:
Já to podle toho pochopil hned a šlo to
4) silou vyndat plastovou náhradu ovládání tempomatu
5) připojit kablík ovládání, silou namáčknou celé ovládání na své místo
6) zacvaknout zpět airbag
7) zapojit baterku a nastavit hodiny a je to
Měl jsem to usnadněný tím, že jsem měl připravené kabely, jelikož mam z výroby ovládání rádia na volantu Možná je můj postup složitý a nějaké kroky jsou zbytečné, ale já to tak udělal a funguje to.
Teď ještě objednat u D5T5 nahrátí sw tempomatu a bude to kdyby to chtěl někdo vědět, cena je u D5T5 3 - 3,5 tisíc korun českých já to spojím s nahrátím češtiny a polubního počítače
Ještě foto:
Kdyby někoho zajímalo jak na to:
1) natočit volant (aby jste se dostali k dirce, která je ze spodní strany volantu)
2) odpojit mínus na baterce
3) teď budu citovat Jirku:
To samé udělat na druhé straně volantu (tzn. natočit volant na druhou stranu - u mě to chtělo připojení baterky a pak vypojení)Jsou tam zachycovací tlapky na pruzinkach, staci je vychýlit z osičky. Úzkým , nejlepe plochým šroubováčkem nasun ze zadu otvory malinko od konce (ucitiš kde se zastaví)) musíš tlačit směrem ke středu volantu (plochou se opírat jako ke stredu volantu), neopirej se o airbag, jinak nevyskočí..
Já to podle toho pochopil hned a šlo to
4) silou vyndat plastovou náhradu ovládání tempomatu
5) připojit kablík ovládání, silou namáčknou celé ovládání na své místo
6) zacvaknout zpět airbag
7) zapojit baterku a nastavit hodiny a je to
Měl jsem to usnadněný tím, že jsem měl připravené kabely, jelikož mam z výroby ovládání rádia na volantu Možná je můj postup složitý a nějaké kroky jsou zbytečné, ale já to tak udělal a funguje to.
Teď ještě objednat u D5T5 nahrátí sw tempomatu a bude to kdyby to chtěl někdo vědět, cena je u D5T5 3 - 3,5 tisíc korun českých já to spojím s nahrátím češtiny a polubního počítače
Ještě foto:
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
#32 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Novinek moc neni, snad jen:
- koupě balíčku pro výplach motoru, tak ještě počkat na další výměnu oleje a hurá na to
- výměna předních H7 za nějaké totální sračky - svítí tak dva metry před auto a ještě špatně, co nejdřív je vyměním
No a co mě trápí delší dobu je padání motoru do nouzáku jakmile přidávám plyn a otáčky se dostanu k 3.000 ot/min. tak jde motor do nouzáku a píše to chybu dstc. Podle diagnostiky je to problém s ventilem turba, tak ho zkusím vyměnit a snad se tohoto problému zbavím...
- koupě balíčku pro výplach motoru, tak ještě počkat na další výměnu oleje a hurá na to
- výměna předních H7 za nějaké totální sračky - svítí tak dva metry před auto a ještě špatně, co nejdřív je vyměním
No a co mě trápí delší dobu je padání motoru do nouzáku jakmile přidávám plyn a otáčky se dostanu k 3.000 ot/min. tak jde motor do nouzáku a píše to chybu dstc. Podle diagnostiky je to problém s ventilem turba, tak ho zkusím vyměnit a snad se tohoto problému zbavím...
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
#33 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Aktuálně sháním 17'' (možná i 18'') kola na léto. Kdyby se někomu někde něco válelo
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
#34 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Vyměněn regulační ventil turbodmychadla a auto jede jak má a neskáče do nouzáku
Mám fakt radost
Mám fakt radost
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
#35 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Tak letňáky pořízeny, už jen vymezovací kroužky a nasadit,
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#36 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Docela i hezky, ale vymezovaci krouzky ti nepomuzou, bo mas mit et 52,5, a mas 43, takze uz ted kola couhaj o centimetr ven ...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#37 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Já je ale nechci kvůli ET ale kvůli stredovce. A centimetr necouhaji, plechace na zimu maj ET 46 a jeste jsou zalezli
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#38 Z. Paul - Volvo cesta: V50
čouháním jsem myslel rozpor oproti předepsanýmu údaji v TP
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#39 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Mě by nenapadlo, že ty kola takhle krásně oživí jinak "šedou myšku" V50. Paráda!
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
#40 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Kola nasazena. Předek je zároven s blatníkama, zadek je ještě trošku zalezlý. Vše ok
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#41 Z. Paul - Volvo cesta: V50
A co udelat fotku
Nebo se prijedes podivat v so na Flaje?
Nebo se prijedes podivat v so na Flaje?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#42 Z. Paul - Volvo cesta: V50
Fotku mam, až bude čas tak nahraju. Fláje mi asi nevyjdou ikdyž jsem chtěl
_________________
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
V50 1.6D man., 6/2007, Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#43 Z. Paul - Volvo cesta: V50
edit: ....
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 2 Odpovědi
- 492 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 14 Odpovědi
- 555 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 316 Odpovědi
- 34944 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 33 Odpovědi
- 7777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej