spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pardubicko
- Vůz: 850 T5 + XC70
#1 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Za dva mesice, co mam xc70, jsem si jen tak zkusil porovnat spotrebu obou aut (detaily viz podpis) podle tankovani do plne.
Vysledek:
xc70 2.4T - 11.8 (palubak 11.63)
850 T5 - 10.4 (palubak 10.3)
Obe auta prakticky stejny provoz - couracky po okoli, studeny motor, cesty do 2 - 15km. Kazde 2x delsi trasa (kolem 200km). 850 jezdim vic ja, xc70 vic manzelka, ale i kdyz na to obcas rada dupne, nemyslim, ze to muze delat v automatu takovej rozdil.
Ten vysledek je pro me celkem prekvapeni - cekal bych to spis naopak. Resp. jsem doufal, ze 2.4T by mohla jezdit kolem 10l.
Stejne tak jsem trochu zklamanej z dynamiky xc70 - to auto je proste liny a pripadam si pomalej. Mozna je to nefer srovnanim s T5kou, ktera je navic o hodne lehci, ale cekal jsem lepsi jizdu. I stara 940 2.3 turbo jela proti tomu jak raketa.
Na druhou stranu v xc70 mam pocit, ze sedim v tanku a tam, kde se 850 klepe na deravy silnici, nevim temer o nicem.
A dalsi pocit po dvou mesicich je takovej, ze xc70 je na me moc novy auto - proste s 940 v kombiku se neda nic srovnat - bohuzel cas se neda zastavit a zadohrab v takovym aute je na zimu pro zenskou spatna volba.
Tak jen takove vecerni zamysleni...
Mimochodem, myslim si spravne, ze se nedelala zadna AWD s dieselem v prvni generaci? Treba stara crosska s TDi 103 kW?
Vysledek:
xc70 2.4T - 11.8 (palubak 11.63)
850 T5 - 10.4 (palubak 10.3)
Obe auta prakticky stejny provoz - couracky po okoli, studeny motor, cesty do 2 - 15km. Kazde 2x delsi trasa (kolem 200km). 850 jezdim vic ja, xc70 vic manzelka, ale i kdyz na to obcas rada dupne, nemyslim, ze to muze delat v automatu takovej rozdil.
Ten vysledek je pro me celkem prekvapeni - cekal bych to spis naopak. Resp. jsem doufal, ze 2.4T by mohla jezdit kolem 10l.
Stejne tak jsem trochu zklamanej z dynamiky xc70 - to auto je proste liny a pripadam si pomalej. Mozna je to nefer srovnanim s T5kou, ktera je navic o hodne lehci, ale cekal jsem lepsi jizdu. I stara 940 2.3 turbo jela proti tomu jak raketa.
Na druhou stranu v xc70 mam pocit, ze sedim v tanku a tam, kde se 850 klepe na deravy silnici, nevim temer o nicem.
A dalsi pocit po dvou mesicich je takovej, ze xc70 je na me moc novy auto - proste s 940 v kombiku se neda nic srovnat - bohuzel cas se neda zastavit a zadohrab v takovym aute je na zimu pro zenskou spatna volba.
Tak jen takove vecerni zamysleni...
Mimochodem, myslim si spravne, ze se nedelala zadna AWD s dieselem v prvni generaci? Treba stara crosska s TDi 103 kW?
_________________
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
#2 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
2,4T je bez chipu docela lenoch,zatím co po chipu od ARD to jede hoodně zajímavě.
#3 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
2.4T je lenochod a mne zere 11.2, kolegova V70 T5 bere 9,5 - jenze nema dvacet cisel vzduchu po autem navic, ctyrkolku a automat....
takze tvoje pozorovani potvrzuje moje... chystam se poladit, ale predtim musi bezpodminecne do auta vetsi turbo: nehodlam mit misto turba ohrivac vzduchu
takze tvoje pozorovani potvrzuje moje... chystam se poladit, ale predtim musi bezpodminecne do auta vetsi turbo: nehodlam mit misto turba ohrivac vzduchu
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pardubicko
- Vůz: 850 T5 + XC70
#4 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
co takova sranda stoji? hadam tak 10k? do 15 let staryho auta v cene 100k je to nejspis krapet luxusmartinopel píše:2,4T je bez chipu docela lenoch,zatím co po chipu od ARD to jede hoodně zajímavě.
_________________
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#5 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
2.4T je imho nepříliš povedený motor, resp. nedobře naladěný.
S T5 v C70 jsem taky jezdil za méně (dalo se pod 8 ). S 2.4T se to moc nedaří (jezdí spíše za 9). Dokonce i ta "přidřená" 2.5T s AWD a automatem žrala méně jak ta moje 2.4T
Chipa by to chtělo, ale nějak s tím moc nejezdím (letos jsem najel tak 1500km), není čas, není chuť. Původně jsem chtěl jezdit více, ale nějak jsem se zasekl při pokusu získat jednu fajn ženštinu ... skoro rok v hajzlu a nic z toho.
S T5 v C70 jsem taky jezdil za méně (dalo se pod 8 ). S 2.4T se to moc nedaří (jezdí spíše za 9). Dokonce i ta "přidřená" 2.5T s AWD a automatem žrala méně jak ta moje 2.4T
Chipa by to chtělo, ale nějak s tím moc nejezdím (letos jsem najel tak 1500km), není čas, není chuť. Původně jsem chtěl jezdit více, ale nějak jsem se zasekl při pokusu získat jednu fajn ženštinu ... skoro rok v hajzlu a nic z toho.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
#6 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
cena chipu mne nepali, asi proto, ze nemam auto za 100k... a i kdyby: nekupoval jsem VORa kvuli cene, je to srdecni zalezitost. Motor si clovek u VORa nevybere: 2.4T nebo D5... a kdyz nechci naftu....
Takze bude chip...
Takze bude chip...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#7 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Naopak nemyslím že by samotná B5244T3 byl nepovedený motor,jen hardware a software okolo je špatný.Samotný motor skýtá spoustu rezerv.eLzyx píše:2.4T je imho nepříliš povedený motor, resp. nedobře naladěný.
S T5 v C70 jsem taky jezdil za méně (dalo se pod 8 ). S 2.4T se to moc nedaří (jezdí spíše za 9). Dokonce i ta "přidřená" 2.5T s AWD a automatem žrala méně jak ta moje 2.4T
Chipa by to chtělo, ale nějak s tím moc nejezdím (letos jsem najel tak 1500km), není čas, není chuť. Původně jsem chtěl jezdit více, ale nějak jsem se zasekl při pokusu získat jednu fajn ženštinu ... skoro rok v hajzlu a nic z toho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#8 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Nechápu kde ty spotřeby berete
Pro porovnání:
předpisově dálnice plus okresky 90-110 - 10,0 l/100km
město - 12 l/100km
Pro porovnání:
předpisově dálnice plus okresky 90-110 - 10,0 l/100km
město - 12 l/100km
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#9 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Já s ním jezdím dlouhodobě za 8,2.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pardubicko
- Vůz: 850 T5 + XC70
#10 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
No to jo, ale ten samy motor veze trochu jiny naklad (jen hadam - rozdil tak 300kg?) - nebude to tim?Laurel píše:Já s ním jezdím dlouhodobě za 8,2.
_________________
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
XC70 2.4T 2000 AWD US automat
850 T5 2.3 1995 automat - V PRIPADE ZAJMU NA PRODEJ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#11 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
No já se taky motám kolem 9L na sto...na dálky kolem osmi ve městě kolem deseti. Manuál, AWD a hmotnost mám napsanou včetně lpg 1667kg
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#12 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
2.4T neautomat neawd nekombik prumer 8+
pres 10 jsem se nikdy nedostal a na spotrebu se s tim da zajet klidne 6,5
no a komu to nejede, tak at si to da do cajku, kdyz se na to 15 roku sere, tak pak ty kone tam holt nejsou
pres 10 jsem se nikdy nedostal a na spotrebu se s tim da zajet klidne 6,5
no a komu to nejede, tak at si to da do cajku, kdyz se na to 15 roku sere, tak pak ty kone tam holt nejsou
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Já reálnou benzínovou spotřebu nevím, ale palubák ukazuje těsně pod 10 L. V plynu mi to dělá reálných 11,5 - 12,5 L. A to jezdím v 90% případů do a z práce v 4-5ti lidech.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
2.4 T5 při rychlým lítání okolo komína (typická trasa 5-7km na jeden start) žere v průměru 12,5. Spotřeba vždy vleze mezi 12 a 14 i když něco seřizuju nebo testuju. Úplný maximum co jsem měl na nádrž je 15. Dálka bez problémů a omezování se za 10. Velkou dálku (1000km, Německo 80% dálnice, jsem dal za 9 a opět by se dalo za výrazně míň). Ty moje couračky by se daly i za 10,5, ale na to nemám nervy, zvládnul jsem 10,9 s tím že jsem se stejně párkrát zapomněl a jel si tu svojí. Ten litr a půl za takový omezování se nestojí. Nemám 300 koňový benzínový auto na to abych z něj využíval 20% výkonu. To si potom člověk užije líp jízdu s dieselem u kterýho když budu výkon využívat na 80% tak spotřeba bude pořád o 2 litry nižší a jízda o dost záživnější.
2.5TDI při stejný trase okolo komína a stejných rychlostech žere 8 (většina lidí s ním normální trasy jezdí za 6,5-7).
2.5TDI při stejný trase okolo komína a stejných rychlostech žere 8 (většina lidí s ním normální trasy jezdí za 6,5-7).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Vůz: XC70 2.5T AWD 2005
- Bydliště: Praha 6
#15 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Poslední dobou mě taktéž trápí spotřeba u mé 2,5T./
dnes jsem jel Praha-Bratislava a zpět, na klidnější cestu zpátky (jen já a prázdná kára) jsem si vynuloval spotřebu a průměrnou rychlost a výsledek je 122km/h a 11.3l, což mi prostě přijde víc, než kdykoliv před několika měsíci. Nejedu vyloženě klobouka, ale že by mi chyběl cit, to se říct nedá, se stejnym autem jsem byl schopnej ještě nedávno jet delší trasy i do 9l. Doporučovali byste mi to nechat někde očíhnout a případně seštelovat? co by na to mohlo mít vliv? Jezdím na Vervu 100 nebo jinej N98
dík za názory:)
dnes jsem jel Praha-Bratislava a zpět, na klidnější cestu zpátky (jen já a prázdná kára) jsem si vynuloval spotřebu a průměrnou rychlost a výsledek je 122km/h a 11.3l, což mi prostě přijde víc, než kdykoliv před několika měsíci. Nejedu vyloženě klobouka, ale že by mi chyběl cit, to se říct nedá, se stejnym autem jsem byl schopnej ještě nedávno jet delší trasy i do 9l. Doporučovali byste mi to nechat někde očíhnout a případně seštelovat? co by na to mohlo mít vliv? Jezdím na Vervu 100 nebo jinej N98
dík za názory:)
#16 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Neprezul jsi nahodou taky na zimni? Jestli nelitas porad na letnich tak se nediv, ze ti spotreba leze nahoru....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Martin a Nitra
- Vůz: S60 2.5T AWD
- Bydliště: Martin a Nitra
#17 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Pridam aj ja svoj postreh sem do diskusie, tiez ma pred casom trapila vyzsia na mojej S60 2.5T AWD spotreba ale vymenil som filtre vycistil vahu vzduchu a spotreba sa upravuje teraz dokazem spravit priemernu spotrebu v pohode na 10l a to jazdim mesto dialnice kadejako. Asi tyzden dozadu som siel dlhsiu trasu, vynuloval som spotrebu a natankoval 100ocan benzin a div sa svetu priemerna spotreba 8.3l
#18 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Taky mne začala trápit spotřeba na S80 T6 z původních 17l/100km normální jízdou se mi po předpisové jízdě spotřeba upravila na hnusných 10,2l nevím co mám dělat,byl jsem zvyklý denně tankovat a teď jezdím jen třikrát týdně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: South Moravia
- Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN
#19 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
To já jsem na tom lepší. Dlouhodobý průměr je u mě 7,5l/100 a to tomu někdy šlápnu na krk.Laurel píše:Já s ním jezdím dlouhodobě za 8,2.
MAN,neAWD,234tis, palivo pouze na OMV, Pneu s B,B hodnocením.
Prostě dobrý motor, a skvělé auto.
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#20 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Ukazuje vám palubní PC i okamžitou spotřebu? Mám auto bez PC a tak by mě zajímalo na kolik se může vyhoupnout u 2.4T aktuální spotřeba když vyháním pavouky z výfuku, tj. když to např. rozjedu do kopce na trojku na plný plyn a 6000 otáček.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Okamžitou to ukazuje, myslím, že rekord mám někde okolo 48 l/100km, když teda nepočítám stání někde na semaforu, kde PC ukazuje nekonečno.
Ale abych pravdu řekl, tak tuhle hodnotu vůbec nesleduju, jenom občas mrknu na průměrnou spotřebu (mezi 9 -10) a dojezd.
Ale abych pravdu řekl, tak tuhle hodnotu vůbec nesleduju, jenom občas mrknu na průměrnou spotřebu (mezi 9 -10) a dojezd.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#22 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Díky, to není tak hrozné, čekal jsem víc. Na služební fabii 1,4, jsem to při akceleraci dostal až na 56, tak jsem od volva čekal tak 80
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Oproti koncernu volvo dělá průměr za delší dobu, takže ty hodnoty nejsou tak vysoký. Nicméně u V8 nebyl problém 99
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
#24 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
Naštěstí to není podstatný údaj, ale i tak je možná dobře, že ty cifry nevidím, a dlouhodobý průměr si umím spočítat podle tankování
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#25 spotreba 2.4T vs. T5 a dalsi zkusenosti
U aktuální spotřeby vždy záleží na rychlosti obnovy hodnot... Moje T5 se sotva dostane přes 50 litrů při prudké akceleraci podle PC, kamarádův Yaris 1,0 běžně ukazuje 99/100 a to se nemusí ani jednat o plný plyn.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 229 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 37 Odpovědi
- 4831 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JirkaP79
-
- 4 Odpovědi
- 1237 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od _geralt
-
- 2 Odpovědi
- 379 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od beavis