740 B230E palivovy system
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#1 740 B230E palivovy system
Mám problém při startování, auto nastartuje pouze s plynem, pak už to jede dobře. Nejelo mi palivový čerpadlo v nádrži, to sem vyměnil. Následně sem odstranil bajpas co tam někdo přede mnou vytvořil aby jelo hlavní čerpadlo natvrdo furt. Pak sem zjistil že tento bajpas zrušil rele čerpadel, to sem taky vyměnil, ale problém je tam pořád. Je možný že ten bajpas nějak poškodil i jednotku čerpadel, nebo je problém ještě někde jinde.
A ještě sem se chtěl zeptat jeslti jde nějak opravit viskospojka větráku chladičě, nebo tam budu muset dát novou.
A ještě sem se chtěl zeptat jeslti jde nějak opravit viskospojka větráku chladičě, nebo tam budu muset dát novou.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 740 B230E palivovy system
Rele cerpadiel je ovladane z RJ riadenia zmesi. Ale nech citam ako citam, nechapem co Ti nefunguje. Pokial sa nejako podari nastartovat, cerpadla zjavne iduKapu píše:Mám problém při startování, auto nastartuje pouze s plynem, pak už to jede dobře. Nejelo mi palivový čerpadlo v nádrži, to sem vyměnil. Následně sem odstranil bajpas co tam někdo přede mnou vytvořil aby jelo hlavní čerpadlo natvrdo furt. Pak sem zjistil že tento bajpas zrušil rele čerpadel, to sem taky vyměnil, ale problém je tam pořád. Je možný že ten bajpas nějak poškodil i jednotku čerpadel, nebo je problém ještě někde jinde.
A ještě sem se chtěl zeptat jeslti jde nějak opravit viskospojka větráku chladičě, nebo tam budu muset dát novou.
Co je viskospojke ze ju chces opravovat ? da sa rozobrat a naliat tam novy olej. Ale nik nevie aky...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#3 740 B230E palivovy system
co sem hledal na netu tak jednotka smesi by tam u k-jetu byt nemela. ale jednotka cerpadel by mala byt ta krabicka co je pridelana na kleci co drzi pedaly.
kdyz otcim kilckem tak mi se cerpadla nerozjdeou, pri startovani to pak jemom skytne na to co tam zbylo a pak uz jenom tocim motorem na prazdno.
s vetrakem je problem ze se toci furt a kdyz sem ted menil vodu tak sem tam nalil asi je ctyri litry a po asi hodine nastartovanyho motoru voda neklesla a v expanzce byla furt studena.
kdyz otcim kilckem tak mi se cerpadla nerozjdeou, pri startovani to pak jemom skytne na to co tam zbylo a pak uz jenom tocim motorem na prazdno.
s vetrakem je problem ze se toci furt a kdyz sem ted menil vodu tak sem tam nalil asi je ctyri litry a po asi hodine nastartovanyho motoru voda neklesla a v expanzce byla furt studena.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 740 B230E palivovy system
Nevsimol som si ze mas K-Jet, s tym ti potom neporadim.
Ak mas ale viskospojku, tak ta sa ma tocit furt. A neskusaj ju zastavit rukou. Pokial je viskospojka studena, toci sa na plnych otackach, po chvili budes pocut ze stichla. Pokial ju v klude pretocis a citis odpor tak je s najvacsou pravdepodobnostou OK.
Ak mas ale viskospojku, tak ta sa ma tocit furt. A neskusaj ju zastavit rukou. Pokial je viskospojka studena, toci sa na plnych otackach, po chvili budes pocut ze stichla. Pokial ju v klude pretocis a citis odpor tak je s najvacsou pravdepodobnostou OK.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 740 B230E palivovy system
Stáhni si toto http://www.ulozto.cz/xoMe2X2/bosch-system-vstrikovani-paliva-k-jetronic-pdf
Čte se to samo, lepší než verneovky
Pokud bys chtěl pomoct s kontrolou řídícího tlaku paliva a elektriky obecně, jsem k dispozici.
Čte se to samo, lepší než verneovky
Pokud bys chtěl pomoct s kontrolou řídícího tlaku paliva a elektriky obecně, jsem k dispozici.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#6 740 B230E palivovy system
Dekuju, uz to louskam fakt pekny cteni.
Kazdopadne ikdybych ten problem objevil tak bych se pak domluvil na nakou kontrolu popripade serizeni, ale to az po stk. Pustil sem se do vic veci a prosvih termin.
Kazdopadne ikdybych ten problem objevil tak bych se pak domluvil na nakou kontrolu popripade serizeni, ale to az po stk. Pustil sem se do vic veci a prosvih termin.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#7 740 B230E palivovy system
tak sem to precetl a vsechny stopy vedou ke spinaci skrince a ridicmu rele(viz schema na strane 28). akorat v tom mam zmatek co je co. ridici rele je relatko u pojistek a spinaci skrinka je ta krabicka co je u pedalu. je to tak nebo je to neco jinyho?
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
#8 740 B230E palivovy system
Pokud máš tyto dotazy,pak doporučuji okamžitě navštívit Standu.Kapu píše:tak sem to precetl a vsechny stopy vedou ke spinaci skrince a ridicmu rele(viz schema na strane 28). akorat v tom mam zmatek co je co. ridici rele je relatko u pojistek a spinaci skrinka je ta krabicka co je u pedalu. je to tak nebo je to neco jinyho?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 740 B230E palivovy system
Má recht. Spínací skříňka je odjakživa to, kam se strká klíček, případně občas i s tim elektrickym přepínačem za tím.
To co je nad pedálem u krabic bejvá řídící jednotka zapalování.
Řídící relé je pro mě taky cizí pojem.
Ale jak je to konkrétně u B230E z roku 88 nemam šajna.
Většinou bejvá řj vstřikování u P nohy spolujezdce na A sloupku pod plastem a relátka všechna v pojistkovce (za pojistkama za popelníkem).
To co je nad pedálem u krabic bejvá řídící jednotka zapalování.
Řídící relé je pro mě taky cizí pojem.
Ale jak je to konkrétně u B230E z roku 88 nemam šajna.
Většinou bejvá řj vstřikování u P nohy spolujezdce na A sloupku pod plastem a relátka všechna v pojistkovce (za pojistkama za popelníkem).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#10 740 B230E palivovy system
E motorizace nemá ŘJ vstřikování.Urvanej píše: Většinou bejvá řj vstřikování u P nohy spolujezdce na A sloupku pod plastem a relátka všechna v pojistkovce (za pojistkama za popelníkem).
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#11 740 B230E palivovy system
Některé verze jen ř.j. zapalování EZK.LUBOŠ píše:E motorizace nemá ŘJ vstřikování.Urvanej píše: Většinou bejvá řj vstřikování u P nohy spolujezdce na A sloupku pod plastem a relátka všechna v pojistkovce (za pojistkama za popelníkem).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 740 B230E palivovy system
Napsal jsem to blbě, některý E maj a některý ne.
Pokud má karbec, tak nemá vstřikování a musí poradit někdo jinej
Každopádně děkuji za upozornění.
Pokud má karbec, tak nemá vstřikování a musí poradit někdo jinej
Každopádně děkuji za upozornění.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#13 740 B230E palivovy system
tak sem se na anglickych strankach docetl ze cerpadla by mela ovladat dve rele. prvni by je melo sepnout po otoceni klickem a druhy by je melo pak ovladat po nastartovani. takze pokud to je takhle ktery je to prvni rele. druhy by melo byt to co sem uz vymenil. to by i vysvetlovalo muj problem protoze kdyz sem to ted promeroval tak se mi cerpadla zapnou az po nastartovani.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 231
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
#14 740 B230E palivovy system
Resim podobnou vec,koupil jsem 760 B230ET se spatnym hlavnim cerpadlem,dal jsem novy,ale bezi furt,nemelo by natlacit a vypnout?A to druhy je bud tak tichy ze ho neslysim a nebo nejde...a kde mam relatka na cerpadla kdyz mam pojistky nalevo v palubce?Diky moc...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 740 B230E palivovy system
To relátko je jedno, jen je 2v1, ale mam pocit, že u 740 a 760 je to jinak udělaný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#16 740 B230E palivovy system
Tohle vlákno se řítí do chaosu, protože se tu míchají motory s podobnou nomenklaturou, ale zásadně odlišným vstřikováním:
- B230E je K-jetronic: jedno mírně chytré relé pro pumpy a bimetaly, zbytek mechanika
- B230ET je LH2.2 Jetronic, nebo Motronic: řj s počítačem a jedno blbé dvojrelé, nebo dvě ještě blbější relátka pro pumpy a vstřikovače, lambdy a ostatní bižu
Rozdělení se ještě komplikuje o dvě verze kabeláže - umístění relátek ve voze. Povolanější by mohli potvrdit či vyloučit některé kombinace...
- B230E je K-jetronic: jedno mírně chytré relé pro pumpy a bimetaly, zbytek mechanika
- B230ET je LH2.2 Jetronic, nebo Motronic: řj s počítačem a jedno blbé dvojrelé, nebo dvě ještě blbější relátka pro pumpy a vstřikovače, lambdy a ostatní bižu
Rozdělení se ještě komplikuje o dvě verze kabeláže - umístění relátek ve voze. Povolanější by mohli potvrdit či vyloučit některé kombinace...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 740 B230E palivovy system
ET lambády nemá, což? (nebo sem si to aspoň doteď myslel)
A s relátkama si tedy nejsem jistej a odvolávám co sem slíbil...
A s relátkama si tedy nejsem jistej a odvolávám co sem slíbil...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#18 740 B230E palivovy system
Pokud se nemýlím,pak B230ET mělo pouze Motronicstanda píše:Tohle vlákno se řítí do chaosu, protože se tu míchají motory s podobnou nomenklaturou, ale zásadně odlišným vstřikováním:
- B230E je K-jetronic: jedno mírně chytré relé pro pumpy a bimetaly, zbytek mechanika
- B230ET je LH2.2 Jetronic, nebo Motronic: řj s počítačem a jedno blbé dvojrelé, nebo dvě ještě blbější relátka pro pumpy a vstřikovače, lambdy a ostatní bižu
Rozdělení se ještě komplikuje o dvě verze kabeláže - umístění relátek ve voze. Povolanější by mohli potvrdit či vyloučit některé kombinace...
LH 2.2 a později 2.4 byly záležitostí pouze FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 231
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
#19 740 B230E palivovy system
ET lambdu opravdu nema,i kdyz to moje jo,ale je tam jen proto,ze kdyz to tenkrat prihlasovali tak dostali lepsi emisni normu,ale lambda je samo nefunkcni ..a ty relatka...je tam dvojrele u spolujezdcovy leve nohy...Urvanej píše:ET lambády nemá, což? (nebo sem si to aspoň doteď myslel)
A s relátkama si tedy nejsem jistej a odvolávám co sem slíbil...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#20 740 B230E palivovy system
dotaz, ma byt tato pruzinka ve vsech rozdelovacich paliva nebo je jen u nekterych
- Přílohy
-
- Bez názvu.JPG (25.04 KiB) Zobrazeno 2681 x
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
#21 740 B230E palivovy system
A kurva,tak to už nepojede!Kapu píše:dotaz, ma byt tato pruzinka ve vsech rozdelovacich paliva nebo je jen u nekterych
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horní Heršpice
- Vůz: 740 B230E 88'
#22 740 B230E palivovy system
ale pojede, to je fotka z netu. jen me napadlo jeslti mi tam nechybi pac kdyz sem kdysi menil silentbloky na vaze vzduchu tak tam urcite nebyla.
_________________
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
Je: 740 GLE B230E '88
Bylo: 850 GLT B5254S '94
#23 740 B230E palivovy system
Pokud se chystáš rozdělávat K-Jet,tak si nejdříve sežeň novou sadu těsnění.Kapu píše:ale pojede, to je fotka z netu. jen me napadlo jeslti mi tam nechybi pac kdyz sem kdysi menil silentbloky na vaze vzduchu tak tam urcite nebyla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 10
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Vůz: Volvo 854 D5252T MT
#24 740 B230E palivovy system
Ahoj, sice nerad, ale musím se přidat k vláknu. Moje 740 s b230E začala dělat výše popsané věci, tedy při startování chytne jen na zlomek vteřiny( respektive snahu má) ale hned zhasne, nicméně při točení startéru a přidání plynu motor naskočí a běží bez problému, brožurku o K-jetronicu už jsem samosebou projel, ale radeji bych si nechal poradit co s tím, popřípadě ke komu s tím. Jestli je to opravdu “jen výměna” relé/2.palivového čerpadla, obnáší tento proces nějakou zvýšenou opatrnost ? Za jakékoliv informace a rady budu neskonale vděčný
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek