Zdravím, zemřela mi řídící jednotka Haldexu (zjištěno na diagnostice u Máry)....resp. asi jsem Volvo koupil už s jednotkou mrtvou.
Mám tedy několik možností opravy, od nové jednotky (moc moc drahý), přes opravu stávající mrtvé jednotky (týden bez auta), až po koupi starší jednotky z nějaký bouračky (10.000,- za jednotku - bez záruky).
Rozhodl jsem se pro opravu stávající mrtvé jednotky, ale rád bych požádal o názor ostatních.
Jak byste to řešili vy?
Díky
Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hostomice, Střední Čechy
- Vůz: XC70 D5 AWD 120kW 2003
#1 Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
_________________
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2 Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
#1 Oprava (repase) jednotky DEM - pokud je udělaná správně - je rozumné řešení. S autem se jezdit dá i bez jednotky. Na nějaké chyby DSTC se nesmíš chvíli dívat.
#2 Výměna za jinou z bouračky je až další krok (když by #1 nebylo možné - některé jednotky jsou korozí sežrané až neopravitelně). Jinak ale tohle má drobná úskalí: je třeba mít kompatibilní jednotku a nahrát do ní původní SW tak, aby vše opět fungovalo. Kromě toho i jednotka z bouračky může být postižená korozí - někdy to ani na první pohled není moc vidět. Ovšem naprosto běžná věc, vzhledem k tomu kde a jak je umístěna = v zásadě je to designová slabina a není otázka jestli, ale spíše kdy se tohle všem AWDčkám projeví.
#3 Výměna za novou - bez problémů, ale u některých modelů může činit cenu až poloviny ceny auta
Pavel
P.S. #1 i #2 ve VČ umíme
#2 Výměna za jinou z bouračky je až další krok (když by #1 nebylo možné - některé jednotky jsou korozí sežrané až neopravitelně). Jinak ale tohle má drobná úskalí: je třeba mít kompatibilní jednotku a nahrát do ní původní SW tak, aby vše opět fungovalo. Kromě toho i jednotka z bouračky může být postižená korozí - někdy to ani na první pohled není moc vidět. Ovšem naprosto běžná věc, vzhledem k tomu kde a jak je umístěna = v zásadě je to designová slabina a není otázka jestli, ale spíše kdy se tohle všem AWDčkám projeví.
#3 Výměna za novou - bez problémů, ale u některých modelů může činit cenu až poloviny ceny auta
Pavel
P.S. #1 i #2 ve VČ umíme
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hostomice, Střední Čechy
- Vůz: XC70 D5 AWD 120kW 2003
#3 Mrtvá řídící jednotka Haldexu XC70
ok, díky
_________________
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
Volvo XC70 D5 120kW '03
Chrysler PT Cruiser 2.0 16V 103kW '02
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 696 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od miroslav90xc
-
- 4 Odpovědi
- 508 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kozejk
-
- 5 Odpovědi
- 277 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od skulda
-
- 4 Odpovědi
- 654 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 2 Odpovědi
- 174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Afterdark