Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#26 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Největší bezpečnost Volv se neustále potvrzuje. Moc se o tom nemluví, všichni maj supr crash testy, takže masa je ráda, že všechny auta jsou vlastně stejně bezpečný, tak proč si nekoupit forda nebo renaulta za 2/3 ceny. Pak najednou udělá nějaká zkušebna crash test šikmo na A sloupek, a najednou všichni propadnou, a Volvo je na špičce. Bo na to ty kastle dělaj, i když by kvůli testům nemuseli. Stejně tak jako je dělaj i na jiný typy nehod. Nebo udělá zkušebna test zdravotní nezávadnosti vnitřních materiálů, a vyjde, že masový značky jsou jedovatý, a Volva nejlepší, bo jedovatý látky neuvolňujou. Taky by to nemuseli dělat, mohli zlevnit auto o 1% a napsat do prodejních brožurek obecnej kec, že jim jde o zdraví a životní prostředí. Věřim tomu, že je to i v kvalitě soudobých kastlí a v deformačních zónách. Plus si přidejte ambiciózní plán nenechat od roku 2020 v nových Volvech nikoho zemřít... To podle mne není jen marketing.
ovšem do roku 2020 ještě pár let zbývá....
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/pri-dopravni-nehode-zemrela-zena-a-jeji-ctyri-adoptivni-deti.html
ovšem do roku 2020 ještě pár let zbývá....
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/pri-dopravni-nehode-zemrela-zena-a-jeji-ctyri-adoptivni-deti.html
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#27 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
každý chlap je svým způsobem hračička a různé technické fičury ho potěší, no a porovnání Volva S80, BMW 7 a 5 a Mercedes S a E, protože to teď porovnávám a hledám další auto na koupi no prostě mě ta S80 připadá jak chudý příbuzný mezi ostatními výše uvedenými, no vypadá to na E65 co se mi líbí ze všech nejvíc . Měl jsem ještě před dvěma měsíci pěknou V70 I, než mi jí zbourali, byl jsem s ní spokojený, ale už prostě chci nějak víc a myslím, že v bezpečnosti budou e65 a s80 srovnatelná a ve výbavě a technikou je e65 úplně někde jinde, ale nějaká krabice bude u nás doma vždycky, to je srdcovka
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#28 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Líbí se mi, co napsal Lukaso, Kuko28 i old.fashioned. Lukaso to vystihnul dobře. Ve Volvu se prostě jezdí jinak. Někoho to osloví a pak je možné ji brát i jako konkurenci BMW 5. Někoho ne a pak je to pro něj předražená hromada šrotu. Každý má možnost volby. Co se týče ceny, tak jsem mluvil o reálných cenách, ne ceníkových. Navíc pokud ten člověk nekupuje první dražší auto, tak musí vidět i cenu servisu.
Kuko28, to, že táta vybral A6, je naprosto v pořádku. Každý se musí rozhodnout, podle toho, co mu vyhovuje. Ale celkem nic to nevypovídá o kvalitě těch aut.
A old.fashioned to s tou bezpečností taky trefil. Ostatní dělají auta na testy, Volvo tak, aby jste přežili nehodu.
Kuko28, to, že táta vybral A6, je naprosto v pořádku. Každý se musí rozhodnout, podle toho, co mu vyhovuje. Ale celkem nic to nevypovídá o kvalitě těch aut.
A old.fashioned to s tou bezpečností taky trefil. Ostatní dělají auta na testy, Volvo tak, aby jste přežili nehodu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#29 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
ave !dali píše:. Jenom když srovnám kolik Volv přibylo na českých silnicích za těch 10 let co s ním já jezdím... tenkrát jsem byl v našem vidlákově za exota (což jsem díky některým z mých aut pořád, ale důvod tam je jinej).
Dalibore ty seš prostě pašákdali píše: 90kW diesel (ikdyž půjčenej) koncem osmdesátých začátkem devadesátých
Jinak přemýšlím že kdo se rozhoduje mezi Audi a Volvem měl by si koupit Audi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#30 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
mám auto proto, abych s ním jezdil, pohodlně jezdil. Určitě ne kuli fričurám a serepetičkám ,který než příjdu na to kterým spínačem se na přeplněný středový konzoli zapínají (viz audi) tak mám na hrbu 200km a vystupuji z auta a do další jízdy si to nepamatuju, protože jsem to vlastně ani za tu předcházející jízdu ani nenašel.
na to mám obyvák a domácí aparaturu.
na to mám obyvák a domácí aparaturu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#31 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Dane tohle je debata úplně vo ho... . Jestli chceš něco srovnávat, tak bude asi nejlepší, když si vybereš někde v půjčovně A6, A8 na víkend, pořádně ji projedeš a odpovíš si sám, ostatně Volvo jsi měl několikrát, takže posoudit můžeš krásně. Když založíš takovýhle téma kdekoliv jinde, tak Ti lidi dají své zkušenosti, ale přitom 90% z nich v daných autech jelo maximálně v AutoTipu nebo Speedu ... a NEJlepší jsou ty debaty na Sauto v sekcích jednotlivých modelů, to se člověk kolikrát baví co je tam za výplody, například, že servis na 7er je za cenu tří Octavií a podobně. Nevím, jak Audi, ale třeba Mercedes S500 4 Matic z let 2009-2012 se dá zaservisovat i pro střední třídu, neříkám, že je to cenově srovnatelné s koncernem, ale dá se to ustát a to pohodlí při dlouhodobém cestování Ti to plně vynahradí, počítám, že Audi na tom bude podobně. Na druhou stranu je to poměrně nový auto, proto možnost, že odejde něco zásadního je minimální. Takže srovnání nemá úplně vypovídající hodnotu.
Ale když se vrátím zpátky k tématu, tak jsem byl včera ve Volvu zjištovat ceny některých dílů na eRko a při čekání na skladníka jsem se rozhlížel po prodejně a teda musím říct, že bych si nevybral ... nový Volva typu XC60, V40, S60 a podobně se mi nelíbí a raději bych volil designově Audi. Ale pokud bych chtěl opravdu prvotřídní a ojedinělý vzhled a přitom zachovat severskou originalitu, tak se mi líbí Saab 9-5 sedan či SportCombi.
Tohle je tak ojedinělá nádhera, až mě s*re, že už je Saab mimo hru: https://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/9-5/15763627?goFrom=list
D.
Ale když se vrátím zpátky k tématu, tak jsem byl včera ve Volvu zjištovat ceny některých dílů na eRko a při čekání na skladníka jsem se rozhlížel po prodejně a teda musím říct, že bych si nevybral ... nový Volva typu XC60, V40, S60 a podobně se mi nelíbí a raději bych volil designově Audi. Ale pokud bych chtěl opravdu prvotřídní a ojedinělý vzhled a přitom zachovat severskou originalitu, tak se mi líbí Saab 9-5 sedan či SportCombi.
Tohle je tak ojedinělá nádhera, až mě s*re, že už je Saab mimo hru: https://www.sauto.cz/osobni/detail/saab/9-5/15763627?goFrom=list
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#32 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Jo a ještě jedna věc, protože tady tápeš už v několikátém topiku, pokud chceš spolehlivý luxusní, ale absolutně sterilní dálniční expres na dlouhé cesty tak bych se mrknul po Lexusu LS.
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#33 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Ahoj, není to o tom, že bych pro sebe porovnával Volvo a Audi, ale přijde mi, že např. A6 z roku 2011/12 nabízí mnohem více výbavy a "pokrokových prvků" než stejně stará Volva (tím nemyslím nové XC90). Vezměme palubní konektivitu, možnost nastavení auta, svícení apod... Neříkám, že je to nejpodstatnější, ale co třeba motory, vezmi paletu BMW, Audi vs. Volvo. Volvo nemá nic vysloveně "ultimátního", žádný opravdu velký diesel. Opět, třeba to není to hlavní, proč máme Volva, ale.. I já mám Volvo pro něco jiného a jde především o subjektivní pocity, nicméně např. u palubní výbavy (multimédia) to již je (alespoň pro mě ) podstatné. Jako uživatel asi úplně nedocením konstrukční řešení např. zavěšení kola (pokud funguje jak má), ale nelíbí se mi situace komplikovaného spárování telefonu, nenačtení kontaktů, neúplné konektivity... Jasně, je to dáno konstrukčním stářím mého auta, ale konkurence z té doby to prostě měla. To je vše.Švéd píše:Jo a ještě jedna věc, protože tady tápeš už v několikátém topiku, pokud chceš spolehlivý luxusní, ale absolutně sterilní dálniční expres na dlouhé cesty tak bych se mrknul po Lexusu LS.
D.
Jinak Volvo je pro mě prostě Volvo.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#34 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Můj bývalý ředitel jezdil dlouhé roky Volvem V70 a řešil to samé. Dlouho špekuloval, testoval a jezdil a rozhodl se pro Audi.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#35 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Přečetl jsem si tady pár výblitků jak je to volvo vlastně na hovno,protože to nemá milion píčovin,které přece všichni ostatní mají.Proč tomu tak není,proč je Volvo jaké je??
Vysvětlil bych to sloganem"Volvo for life"
A pokud slogan není někomu jasný ,pak doporučuji topic https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=47239&hilit=iihs
Vysvětlil bych to sloganem"Volvo for life"
A pokud slogan není někomu jasný ,pak doporučuji topic https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=47239&hilit=iihs
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#36 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Asi to není o výblitcích, nikdo Volvo nezatracuje. Pouze se bavíme .... co člověk to jiný názor, a na tom není nic špatného.
Koneckonců, i Audi dělá dobrá auta, jejich quatro bylo přeci revoluce, vezmi staré Audi 200 ... so, peace.
Koneckonců, i Audi dělá dobrá auta, jejich quatro bylo přeci revoluce, vezmi staré Audi 200 ... so, peace.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#37 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Nebavi me v aute sedet a nastavovat 5 minut podvozek a dalsi blbosti, hrabat se v menu na dotykovem displeji, na to mam pocitace a jine zarizeni. Jako ridic jsem zkusil A8 2008 vs S80 II V8 2007 - lepsi a pohodlnejsi posez i dojem z rizeni je v S80II, ty sedacky snad navrhuji ortopedi a interier je vkusny a lepe sjednoceny. A8 sice mene drncala, zehli to povrch dobre, je to uvnitr cele tissi, vzduch podvozek se da nastavit, ale musim zastavit, abych to vytukal, jinak bych neudrzel auto na ceste...interier me neoslovil, ty utopene budiky v pristrojovce, tak to neni nic pro me, plastova zada sedadel - nelibi. Minus - po delsim case rizeni uz bolest zad, neslo nastavit nic tak pohodlneho, jak u S80 II. Prevodovka ZF8mi kvalt u audi je rychlejsi, na predjizdeni bez razeni rukama dobry, u S80 jsem to marne zkousel dohnat manualnim razenim. Posilat do zatacek me bavilo vic S80, A8 se houpala jako lod ve vsech modech to bylo znatelne...takova nejistota, vyjde to/nevyjde. A8 je vetsi, ale mene obratna. Servis bude asi nakladama nekde jinde. Design: nebavi se mi na audi uz ani divat. Vysledek: pro me stale Volvo.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#38 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Ještě k těm sedačkám - mě třeba na jedničku vyhovují, ale také nesednou každému. A stran toho nastavení - není přeci třeba něco nastavovat. Ale já bych teda uvítal, kdybych si mohl nastavit, kolikrát mají setřít stěrače, kolikrát má blinknout blinkr, jak se mají otvírat okna, za jakých podmínek i kdy se mají rozsvítit jaká světla, jak vnější tak palubní atd... tohle všechno třeba umí i ta poblblá oktáfka, o kterou nikdo z nás patrně nestojí. To, že můžeš na jiných prémiovkách nastavit podvozek, řízení atd. je přece jen velké plus. Že vás to nebaví přestavovat, nemůžeme přece brát jako argument. Když vás to nebaví, tak to jednoduše nenastavujte. Ale ta možnost tam je.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#39 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Hele - ono je to o individuálním vkusu každého člověka - někdo hledá multimediální konzoli ve tvaru auta, někdo chce auto pro radost / pohodlí * a většina takovýchto nastavovacích 3,14čovin ho naprosto nebere...Danniel74 píše:Ahoj, není to o tom, že bych pro sebe porovnával Volvo a Audi, ale přijde mi, že např. A6 z roku 2011/12 nabízí mnohem více výbavy a "pokrokových prvků" než stejně stará Volva (tím nemyslím nové XC90). Vezměme palubní konektivitu, možnost nastavení auta, svícení apod... Neříkám, že je to nejpodstatnější, ale co třeba motory, vezmi paletu BMW, Audi vs. Volvo. Volvo nemá nic vysloveně "ultimátního", žádný opravdu velký diesel. Opět, třeba to není to hlavní, proč máme Volva, ale.. I já mám Volvo pro něco jiného a jde především o subjektivní pocity, nicméně např. u palubní výbavy (multimédia) to již je (alespoň pro mě ) podstatné. Jako uživatel asi úplně nedocením konstrukční řešení např. zavěšení kola (pokud funguje jak má), ale nelíbí se mi situace komplikovaného spárování telefonu, nenačtení kontaktů, neúplné konektivity... Jasně, je to dáno konstrukčním stářím mého auta, ale konkurence z té doby to prostě měla. To je vše.
Jinak Volvo je pro mě prostě Volvo.
Za mě osobně to naprosto přesně vystihl Roger svojí první větou
Otázkou dále zůstává, jak všechny tyto vychvalované fíčury budou fungovat u takto vybavených aut až budou 15 a více let staré...
* - nehodící si škrtněte
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#40 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
tvl vy tu ze sebe všichni děláte mučedníky
to že to auto tou funkcí disponuje neznamená že jí musíte používat. Každý tenhle fičura interface ( včetně S80 ) obsahuje funkci vrátit do továrního nastavení, tak buďte dobrý nikdo nikoho nic nastavovat nenutí
to že to auto tou funkcí disponuje neznamená že jí musíte používat. Každý tenhle fičura interface ( včetně S80 ) obsahuje funkci vrátit do továrního nastavení, tak buďte dobrý nikdo nikoho nic nastavovat nenutí
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#41 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
[quote="Lachtan"Otázkou dále zůstává, jak všechny tyto vychvalované fíčury budou fungovat u takto vybavených aut až budou 15 a více let staré...[/quote]
Teď si to vystihl, předsedo! I když lidí, co kupujou auta jenom nové, tohle vůbec nezajímá, ale je to tam...
Teď si to vystihl, předsedo! I když lidí, co kupujou auta jenom nové, tohle vůbec nezajímá, ale je to tam...
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
#42 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Ted sem k tomu napsal poměrně rozsáhlou odpověd, ale díky tomu zas**** editoru mi to spadlo, a podruhé už to psát nebudu ... mimo jiné jsem psal, že co se týče současné produkce Volva, tak za mě asi jedině XC70III nebo XC90, ostatní je designově mimo mísu ...
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#43 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
to Martinopel - bohužel, auta už zdaleka neprodáva jen jejich projev, pocit z jízdy a pod. Marketing je silná zbraň.
a holt když ti dají nabídku na Volvo které je jen o 50-100tis pod nějakou nadupanou Audinou, která má + jeden válec, + 40k, + 2st na automatu + spoustu výbavy (kterou možná nevyužiješ), tak si umím představit, že to zamává i s láskou ke značce samotné.
ono je zavádějící teoretizovat na naší úrovni ojetinových kovbojů. Chléb by se lámal, kdyby sis měl vybrat auto za vlastních 1,5mega (což v Tvém případě a poloFordů by bylo ještě zajímavější že )
a holt když ti dají nabídku na Volvo které je jen o 50-100tis pod nějakou nadupanou Audinou, která má + jeden válec, + 40k, + 2st na automatu + spoustu výbavy (kterou možná nevyužiješ), tak si umím představit, že to zamává i s láskou ke značce samotné.
ono je zavádějící teoretizovat na naší úrovni ojetinových kovbojů. Chléb by se lámal, kdyby sis měl vybrat auto za vlastních 1,5mega (což v Tvém případě a poloFordů by bylo ještě zajímavější že )
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#44 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Ale když s tou přefičurovanou Audinou někde pleštíš,tak se ti roztrhá i s tebou na mraky kusů.Kuko28 píše:to Martinopel - bohužel, auta už zdaleka neprodáva jen jejich projev, pocit z jízdy a pod. Marketing je silná zbraň.
a holt když ti dají nabídku na Volvo které je jen o 50-100tis pod nějakou nadupanou Audinou, která má + jeden válec, + 40k, + 2st na automatu + spoustu výbavy (kterou možná nevyužiješ), tak si umím představit, že to zamává i s láskou ke značce samotné.
ono je zavádějící teoretizovat na naší úrovni ojetinových kovbojů. Chléb by se lámal, kdyby sis měl vybrat auto za vlastních 1,5mega (což v Tvém případě a poloFordů by bylo ještě zajímavější že )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#45 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
mě přesvědčovat nemusíš, já mám Volvo
opět je to otázka marketingu - teď je jaksi populární aktivní bezpečnost - radarový tempomat, hlídání pruhů, hlídání únavy a milion dalších hlídačů a pomáhačů + pytle snad i na koule. málokdo myslí dál, co se stane, když to třeba někdo do tebe napere....
opět je to otázka marketingu - teď je jaksi populární aktivní bezpečnost - radarový tempomat, hlídání pruhů, hlídání únavy a milion dalších hlídačů a pomáhačů + pytle snad i na koule. málokdo myslí dál, co se stane, když to třeba někdo do tebe napere....
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 379
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
#46 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
Netuším co do technických fíčur, ale z pohledu bezpečnosti to stále není tak že "dneska jsou už všechna auta nasteno". Resp. NCAP se to snaží tvrdit, ale pak člověk narazí na testy bezpečnosti sedadel, IIHS (small overlap), losí test a zjistí že tam stále jsou rozdíly. Ve všech těchto testech je Volvo vepředu. Pokud máte někdo výsledky testů kde Volvo nedopadlo dobře, sem s tím, ať to nevypadá tak blbě, že jenom Volvo je premiant
Test bezpečnosti sedadel (pravda už starší, 2008):
http://www.auto.cz/volvo-saab-audi-test-bezpecnosti-sedadel-a-spickou-stredni-vyssi-tride-7019
"Ze srovnání bezpečnosti sedadel, které zveřejnil Výzkumný ústav německého svazu pojišťoven (UDV), vychází ve střední a vyšší střední třídě nejlépe Audi, Saab a Volvo. Nevyhovující hlavové opěrky mají Jaguar X-Type a BMW řada 3 modelového roku 2008."
Test IIHS:
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/s80 (vyberte se auto dle přání)
Namátkou BMW 3 tak i 5 v testu s malým přesahem: výsledek "Marginal" (2* ze 4), Audi A4 "Poor" (slabý, 1* ze 4), Audi A6 4* ze 4. Mercedes C class "Marginal" (2* ze 4), E class "Good" 4* ze 4.
Volvo má v tomto testu u všech 8 testovaných modelů 4* ze 4 (u 850/V70 tam je jen se středním přesahem, ne s malým přesahem). Navíc S60, S80, XC60 a XC90 (stará) dostali cenu "Top safety pick".
Ale chápu, že z pohledu techniky a hračiček na tom Volvo asi nebude tak dobře jako některé další značky.
Test bezpečnosti sedadel (pravda už starší, 2008):
http://www.auto.cz/volvo-saab-audi-test-bezpecnosti-sedadel-a-spickou-stredni-vyssi-tride-7019
"Ze srovnání bezpečnosti sedadel, které zveřejnil Výzkumný ústav německého svazu pojišťoven (UDV), vychází ve střední a vyšší střední třídě nejlépe Audi, Saab a Volvo. Nevyhovující hlavové opěrky mají Jaguar X-Type a BMW řada 3 modelového roku 2008."
Test IIHS:
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/s80 (vyberte se auto dle přání)
Namátkou BMW 3 tak i 5 v testu s malým přesahem: výsledek "Marginal" (2* ze 4), Audi A4 "Poor" (slabý, 1* ze 4), Audi A6 4* ze 4. Mercedes C class "Marginal" (2* ze 4), E class "Good" 4* ze 4.
Volvo má v tomto testu u všech 8 testovaných modelů 4* ze 4 (u 850/V70 tam je jen se středním přesahem, ne s malým přesahem). Navíc S60, S80, XC60 a XC90 (stará) dostali cenu "Top safety pick".
Ale chápu, že z pohledu techniky a hračiček na tom Volvo asi nebude tak dobře jako některé další značky.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#47 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
k čemu je to dobrý mít 8q či dokonce 9q? Vždyť je to jen obezlička k stále mizernějším motorům. Čím horší motor, tím lepší převodovku potřebuje. Tak aby vykryla různé stavy, kdy ten motor nepracuje zrovna nejvhodněji.Lukaso píše: vůbec nejde jen o motory. ale třeba 8 - 9 stupňové automaty, které už dávno v jiných značkách chodí,
Jenže EU vymejšlí fyzikálně nemožné a tak se marketing automobilek činí ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#48 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
A otázkou taktéž zůstává množství "q" v automatce a její spolehlivostí/životností...
Ale chápu, že toto lidi kteří si kupují každé 2-3 roky nové auto opravdu neřeší...
Ale chápu, že toto lidi kteří si kupují každé 2-3 roky nové auto opravdu neřeší...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#49 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
6ti kvalt manual je myslim dostacujici...napr rallye se jezdi se sekvencnimi 6ti kvalty a vic netreba..u automatu je to ale alchymie - prevodovka primo musi byt naladena na motor, jinak je to napr. nehospodarne
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 194
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
#50 Audi A6 vs. VOLVO: srovnání
ted sem dočetl celé toto téma, musím říct že každý má svojí pravdu a shodli jste se tak max. v sedačkách a bezpečnosti.
Můj pocit je že: ano taky sem byl blázen do audin jako kluk, pak když sem ty peníze měl si nějakou ojetou koupit, tak sem narazil na to, že to auto má každý, když už sem našel tak ve špatném stavu vyloženě vylítaný auto, v té době měl otec firemní S60 D5 2007 jednou sem do toho sedl a už sem byl zamilovaný nechtěl sem to auto dát z ruky. Tím sem chtěl říct, že netvrdím že je audi špatné nebo dobré, svoje zákazníky si našlo, ale mluvím za sebe a já bych audi nechtěl kvůli tomu, že to má každej druhej soused a prostě mě chytlo volvo a jak říká martin "volvo for life"
Přece si nekupuješ auto jen kvůli tomu že je to audi a má 9q a ve znaku kruhy , musí ti padnout jak já říkám. A o tom to je.
Můj pocit je že: ano taky sem byl blázen do audin jako kluk, pak když sem ty peníze měl si nějakou ojetou koupit, tak sem narazil na to, že to auto má každý, když už sem našel tak ve špatném stavu vyloženě vylítaný auto, v té době měl otec firemní S60 D5 2007 jednou sem do toho sedl a už sem byl zamilovaný nechtěl sem to auto dát z ruky. Tím sem chtěl říct, že netvrdím že je audi špatné nebo dobré, svoje zákazníky si našlo, ale mluvím za sebe a já bych audi nechtěl kvůli tomu, že to má každej druhej soused a prostě mě chytlo volvo a jak říká martin "volvo for life"
Přece si nekupuješ auto jen kvůli tomu že je to audi a má 9q a ve znaku kruhy , musí ti padnout jak já říkám. A o tom to je.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek