kdybych jezdil alfou tak bych z toho auta radši taky vůbec nevylejzal aby mě u toho někdo nevidělcuhan píše:Jo jo,Ford podvozky umí a co teprve Alfa Romeo to se snad ani nedá popsat,z toho auta člověk ani nechce vysednout..
Co vam vadi na Volvu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#76 Co vam vadi na Volvu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#77 Co vam vadi na Volvu?
u V70 I krátkej kufr, nemohl jsem tam dát 2m desku, což do jiných stejně starých jsem nacpal, stárnoucí plasty, plast na čudlíkách, poruchové spínače stahování oken, podvozek takový rozlítaný o ničem, jinak ale vcelku jsem s ní spokojenej a nikdy se mi neokoukala
V70 II podvozek k ničemu, připadám si v ní moc obloženej plastama a s černým interiérem si připadám jako když sedím v bungru
V70 II podvozek k ničemu, připadám si v ní moc obloženej plastama a s černým interiérem si připadám jako když sedím v bungru
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#78 Co vam vadi na Volvu?
Opravdu? Já včera vezl ve svém sedanu desku 2x1x0,13m a v pohodě. Samo jsem musel sklopit sedačky, ale jinak jsem kufr zavřel a odjel.skreči píše:u V70 I krátkej kufr, nemohl jsem tam dát 2m desku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#79 Co vam vadi na Volvu?
No jo,hold jsi ještě mladej,neboj taky dorosteš do věku kdy zjistíš že Volvo není spasitelné..Ondra. píše:kdybych jezdil alfou tak bych z toho auta radši taky vůbec nevylejzal aby mě u toho někdo nevidělcuhan píše:Jo jo,Ford podvozky umí a co teprve Alfa Romeo to se snad ani nedá popsat,z toho auta člověk ani nechce vysednout..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 711
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
#80 Co vam vadi na Volvu?
jjjjjmot píše:Opravdu? Já včera vezl ve svém sedanu desku 2x1x0,13m a v pohodě. Samo jsem musel sklopit sedačky, ale jinak jsem kufr zavřel a odjel.skreči píše:u V70 I krátkej kufr, nemohl jsem tam dát 2m desku
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#81 Co vam vadi na Volvu?
hehe, no tak tohle bych nerekl.. ja tam nacpal celou loznici IKEA (2x skrin, 2x komoda, 2x nocni stolek + postel 2x2m) vcetne manzelky, je pravda ze sice byla rozlozena (ta postel) ale na obranu V-cka do nej jeste taky vesel Fikus, zahradni Krb, nebo jedna komplet cela garsonka..skreči píše:u V70 I krátkej kufr, nemohl jsem tam dát 2m desku, což do jiných stejně starých jsem nacpal,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#82 Co vam vadi na Volvu?
deska? vazne?
mne na mem volvu vadi, ze nema lzyci kterou bych nabral aspon kubik zeminy
mne na mem volvu vadi, ze nema lzyci kterou bych nabral aspon kubik zeminy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 204
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
#83 Co vam vadi na Volvu?
+1Ondra. píše:kdybych jezdil alfou tak bych z toho auta radši taky vůbec nevylejzal aby mě u toho někdo nevidělcuhan píše:Jo jo,Ford podvozky umí a co teprve Alfa Romeo to se snad ani nedá popsat,z toho auta člověk ani nechce vysednout..
Na Volvu mi vadi posledni dobou pouze to ze se dostalo na seznam zlodejicku kteri skodi ocesavanim hlavne grilu a zrcatek. Mista mi pripada az az pri mojich skoro 190 cm a metraku zive vahy , ale vetsinou jezdim sam maximalne s pani a nasim amstaffem v kufru. Pani teda na sedacce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#84 Co vam vadi na Volvu?
cyklovač stěračů jsem dodělal, tak snad jen okna bez automatického dojezdu a hlavně ta koroze
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#85 Co vam vadi na Volvu?
jj, ten jde dodelat relatkem z VW ale ze koroze? tak ta by snad mela strasit jenom tam kde se děl nejakej vyspravek pokud je mi u techhle pozinku znamo..pepa.paur píše:cyklovač stěračů jsem dodělal, tak snad jen okna bez automatického dojezdu a hlavně ta koroze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 242
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 AWD D5 136kW MY06
#86 Co vam vadi na Volvu?
Na polovolvu mi nevadí nic.. dokuď odemně auto také nic nevyžaduje
Liju do něj benzín, olej a jezdím. Zbytek je pouze o zvyku a stále se zvyšujících nárocích
Samozřejmě, mohlo by to více sedět, mohlo by to mít jinej průběh kroutícího momentu, mohlo mohlo.. ale to bych si pak vyonanoval neexistující věc
Liju do něj benzín, olej a jezdím. Zbytek je pouze o zvyku a stále se zvyšujících nárocích
Samozřejmě, mohlo by to více sedět, mohlo by to mít jinej průběh kroutícího momentu, mohlo mohlo.. ale to bych si pak vyonanoval neexistující věc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#87 Co vam vadi na Volvu?
bohužel straší i jinde, tohle se schovávalo pod střešní lištou: nad čelním sklem je to už skoro klasika: šíbr byl na prach, už je vyměněnej: na 15 let to zas taková sláva není, ale zase podlaha a spodek se drží statečně.st_Andy píše: ale ze koroze? tak ta by snad mela strasit jenom tam kde se děl nejakej vyspravek pokud je mi u techhle pozinku znamo..
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#88 Co vam vadi na Volvu?
me prijde ze jste k podvozku zbytecne kriticti. jo ma sve mouchy dily v aftermarketu v modre krabicce vydrzi max 100 000km. Nekdy to na pricne nerovnosti skarede bouchne. Nema rad zadne spechani v zateckach a dava to najevo.
ja volvo ma hlavne na presuny 600km a na dalnici obdivuju jak je auto stabilni, netaha me za ruce ve vyjetech kolejich a pojem bocni vitr uz vubec neznam. Ze se kola odvaluji neslysim. Proto mu vsechny ty veci nahore rad odpustim.
Z meho pohledu jedine co podvozek nedela tak dobre jak by se sluselo na poradny kriznik je mala zatizitelnost. Clovek nalozi do kufru par kilo a tahne zadek po asfalte...
ja volvo ma hlavne na presuny 600km a na dalnici obdivuju jak je auto stabilni, netaha me za ruce ve vyjetech kolejich a pojem bocni vitr uz vubec neznam. Ze se kola odvaluji neslysim. Proto mu vsechny ty veci nahore rad odpustim.
Z meho pohledu jedine co podvozek nedela tak dobre jak by se sluselo na poradny kriznik je mala zatizitelnost. Clovek nalozi do kufru par kilo a tahne zadek po asfalte...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#89 Co vam vadi na Volvu?
Můj chrochták je podobně jako tvůj saffron skoro celolak a paradoxně to co bylo dělaný nerezne... třeba silnovrstva plniče na přední kapotě se postarala o to, že zásahy kamínkama jdou jen do plniče, nikoli až do plechu, tím pádem kapota, narozdíl od tý u 850, která má stále origo lak "Flugrost" nezná. Naopak rezne to, co nikdy nijak opravovaný nebylo.st_Andy píše:ale ze koroze? tak ta by snad mela strasit jenom tam kde se děl nejakej vyspravek pokud je mi u techhle pozinku znamo..
Největší problém je: "Volvo nerezne, je to přeci pozink! Taky jsem v tom žil... Majitelé notoricky reznoucích značek mají v tomhle lepší výchozí pozici, protože zkrátka vědí, že pokud s autem něco preventivně neudělaj, zmizí jim před očima. On ten pozink je jenom dočasná ochrana. Zinek nasadí svojí kůži na ochranu železa, jenže časem se prostě spotřebuje, a ochrana je fuč. Moc pěkně je to popsaný na různých německých fórech. Je pravda že tenhle proces u Volva trvá dýl, ale je u aut který jezdí i v zimě je pokud se neučiní opatření nevyhnutelnej.
Jelikož jsem to u mojeho chrochtáka vzal celkem zgruntu můžu poreferovat odkud koroze začíná postupovat, myslím že by ale bylo vhodnější na to někde udělat samostatnej topik. Každopádně to všechno začíná odzadu a nejdřív to schytá nosník a podlaha nad výfukem, protože žár postupem času rozpustí originál vosk. Pak jsou na řadě zadní podběhy a na povrch to poprvý vyleze na zadním lemu před kolem, hned nad plastovým prahem, protože tam je z rubu spára ve který se drží voda. Když si sundáte plastový prahy, taky uvidíte to co jste vidět nechtěli...právě díky těm plastovým krytům může být pozdě až na to přijdete. Od předku je to celkem pohoda, tam většinou najdete spíš jen orezliny od šoupajících se plastových podběhů, zvlášť pokud kola dřou v rejdu. Pátý dveře jsou klasika, ale ty jdou snadno vyměnit, když nic jinýho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#90 Co vam vadi na Volvu?
Pozink dneska dělaj všechny automobilky ale málo která nehnije. Viz Ford. Ten karoserie neumí. Přitom se mi nezdá, že by dnešní pozinkovaný karoserie měly větší výdrž, než ty starý karoserie z 80. let (nemyslím Škodovky).
Nemám sice ani tucha, jak se dělají volvo karoserie, ale můj osobní typ je kvalitnější ocel, a líp nalakováno.
Přece jen, jak jsem slyšel, karoserie se nezinkují jako celek, ale vyrábí z pozinkovanýho plechu. Což mi připadá jako výrobní kokotina. Stříháním plechu vznikají nepozinkovaný hrany, a svárama se pozink ničí. To je ochrana k prdu. Spíš mi pozinkovaný karoserie připadají jako bublina posledních roků. Ale je to jen můj názor.
Nemám sice ani tucha, jak se dělají volvo karoserie, ale můj osobní typ je kvalitnější ocel, a líp nalakováno.
Přece jen, jak jsem slyšel, karoserie se nezinkují jako celek, ale vyrábí z pozinkovanýho plechu. Což mi připadá jako výrobní kokotina. Stříháním plechu vznikají nepozinkovaný hrany, a svárama se pozink ničí. To je ochrana k prdu. Spíš mi pozinkovaný karoserie připadají jako bublina posledních roků. Ale je to jen můj názor.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1538
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#91 Co vam vadi na Volvu?
dnes jsem se odvezl novou v40 a na tom aute mi vadi ze to je volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#92 Co vam vadi na Volvu?
Na tom je hodně pravdy. Mají ty panely a profily pozinkovaný a pak to k sobě bodujou. To jsem úplně zapomněl napsat, že okolo veškerýho bodování to taky rezne. Vždycky to začíná malýma puchýřkama, který když jsou hodně malý je v nich jen zoxidovanej zinek, od určitý velikosti už v nich najdete rez. Taky mám tu zkušenost že u Volva oděrky až na kov hned tak nereznou. Možná je to urban legend, ale doslech jsem se, že silničáři nejen u nás (říkal to kámoš co dělá v německu) začali v rámci šetření používat čínskou sůl, která je mnohem větší dryják a maj s tím problémy i nový auta v záruce.Laurel píše:Pozink dneska dělaj všechny automobilky ale málo která nehnije. Viz Ford. Ten karoserie neumí. Přitom se mi nezdá, že by dnešní pozinkovaný karoserie měly větší výdrž, než ty starý karoserie z 80. let (nemyslím Škodovky).
Nemám sice ani tucha, jak se dělají volvo karoserie, ale můj osobní typ je kvalitnější ocel, a líp nalakováno.
Přece jen, jak jsem slyšel, karoserie se nezinkují jako celek, ale vyrábí z pozinkovanýho plechu. Což mi připadá jako výrobní kokotina. Stříháním plechu vznikají nepozinkovaný hrany, a svárama se pozink ničí. To je ochrana k prdu. Spíš mi pozinkovaný karoserie připadají jako bublina posledních roků. Ale je to jen můj názor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#93 Co vam vadi na Volvu?
slusna debata panove holt uz ani ten pozink neni co bejval clovek uz ani nevi co je horsi jesli cestni sul v jidle, nebo cestni sul z ciny..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#94 Co vam vadi na Volvu?
Hm koroze? jak to vypadá? já nikde nic neviděl.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#95 Co vam vadi na Volvu?
Moje první auto byla škoda 100L, tam byla mírná koroze podlahy. Když jsem odkryl kobereček tak jsem viděl na silnici otvor cca 30x30 cm . Tak jsem vzal dva plechy přeplátoval sešrouboval a ještě pár let jezdil. Ano uznávám škodovky mívaly mírnou korozi, ale Volvo .
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#96 Co vam vadi na Volvu?
Pátý dveře nic? Nebo jako tahle voňavá Sazka na spodku zadního lemu?zvedavec píše:Hm koroze? jak to vypadá? já nikde nic neviděl.
http://www.t6r.cz/userfiles/galerie/10033/1/f1227_3ae8f4632fa2745c7976041e462a6e2a.jpeg
S tím škrábnutím nahoře to nemá nic společnýho. Tohle jde zevnitř je tam spára z fabriky zalepená žvejkačkou-tmelem, kterej věkem degraduje a začne se za něj dostávat voda. Když si sundáš zadní plastový podběhy, nejspíš taky něco najdeš. Nebo si shoď zadní nárazník a patky co ho drží a posviť si baterkou do nosníků...
Ještě je možnost že se to týká až modelů od 99+. (můj a Pepy chrochtáci + ta T6R sazka to splňujou), že třeba před koncem výroby na nějaký ošetření dutin v rámci úspor, aby se těch aut mohli zbavit za levno hodili bobek. Na mojí 850 to nemám, jenže ta neni reprezentativní, protože před pěti lety přijela z Itálie a tady v zimě nikdy nejezdila.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#97 Co vam vadi na Volvu?
nee nic takovýho mě není povědomý, schválně to zejtra okouknu.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4125
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#98 Co vam vadi na Volvu?
Minimálně pátý dveře pokud nebyly nikdy opravovaný mají chycený skoro všechny 850/70, jestli teda nemáš sedana. Moje 850 je čestná výjimka, ale jak už jsem psal, má pro to předpoklady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#99 Co vam vadi na Volvu?
Já teda nevím, ale podle mě by měl jít svařenec jako celek do zinkovny. A ne, že to budou bastlit z pozinkovaných plechů a profilů. Pochybuju, že by byli tak blbí a nevěděli to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#100 Co vam vadi na Volvu?
Však oni to věděj jen je jim to šumák..
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek