Kolik do Volva rocne nacpete penez?

  • Autor
  • Zpráva
merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Kolik do Volva rocne nacpete penez?

Příspěvek od merlin »

Zdravim,

jelikoz se porad chystam koupit V40 1.8 z roku 1998/99, rad bych se zeptal, kolik mam tak zhruba pocitat, ze do toho auta rocne zainvestuju. Je mi jasne, ze to zalezi podle stavu, jak se o to kdo stara atd., ale udelejme takovou anketu a on se z toho takovy nejaky obrazek udela.. ;-) Za investice povazuju vsechno, krome benzinu/nafty. Pokud byste mohli byt i trochu konkretnejsi (za co, kde servisujete apod.), bylo by to naprosto skvely ;) Vsichni znami me porad odrazuji a tvrdi, ze kdyz si koupim takhle stary Volvo, tak ze se z toho zblaznim (drahy servis) a budu do nej jen cpat penize a radi mi, at si koupim neco novejsiho a jinou znacku. Ja bych ale chtel Volvika... ;)) Diky moc!
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

No to máš opravdu těžký. Pokud budeš používat originální servis Volvo, tak asi mají pravdu tvoji kamarádi. Jenom pro představu, na autě mám vše O.K. a byl jsem nyní servisní prohlídce po 130kkm a bez jakékoliv opravy jsem tam nechal 8 kKč (hlavně olej a filtry). Dále jsem si nechal nastavit výšku sedačky spolujezdce (už. příručka píše že lze výšku nastavit s použitím spec. nářadí v servisu Volvo), prý to dělali poprvé, nikdy o tom neslyšeli a museli sedačku demontovat (prej se s tím natrápili) za cca 550 Kč +DPH a nastavit výšku za cca 450 Kč + DPH. Takže jen nastavení sedačky cca 1200 Kč. Příště mě čekají rozvody a podle servisu Volvo si mám připravit 25 kKč, takže mě tam asi viděli naposledy. Prostě obyčejný občan asi nemá na to, nechat auto servisivat pravidelně v autorizovaném servisu volvo. Taky by se mohlo stát, že by ceny oprav přesáhly cenu vozu. Jo a eště k dovršení všeho jsem našel u motoru špatně zastrčenej kabelovej svazek pod plast (skříplej krajem plastu), světla mi seřídili na následující STK a ta seřízená sedačka začala po seřízení drnčet jako uvolněným drátem. Takže nyní mám obavy, zda se na autě něco nepose.., ale snad na nic důležitého nesahali, raději zkontroluju výpustní šroub oleje.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

kamarady co kupujou nove skodovky a servisuji je pak ve skode moc neposlouchej... Kdyz koupis auto ve fakt dobrem stavu, tak nemusis do nej cpat zhola nic - treba ja (i kdyz to neni s/v40) mam auto skoro rok a resil jsem jen kozmeticke veci (navic - nepotrebne - folie, kozenej interier a pod.) technicky nic zhola nic - jednou jsem menil olej a chystam se na rozvodak (a to mam 257000 km). takze stastnou ruku pri koupi
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Plzeň-jih

Příspěvek od Harry »

Souhlas s Wickym. Mám auto téměř rok, nasypal jsem do něj sice min.20kkč, ale proto, že jsem obul nově na zimu, následně na léto i s s novýma elektronama. Taky nějaký doplňky, ale že by se něco porouchalo to ne.
Ve Volvu jsem byl na zimní prohlídce, co našli jsem odstranil sám a stála mne 300Kč. Samozřejmě přijde výměna oleje, filtry, výhledově rozvody, brzdy.
Ale to samý budeš řešit i u jinýho ojetýho auta.
Rozhodující je vnitřní pocit, že chci VOLVO a to ostatní neřešim. :wink:
_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
V60 r.v. 2015 D4 120kW Obrázek
bylo: do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Dle mého sledování u 740 za dva roky investice cca 15000Kč při ujetí cca 60000km
mezi tyto investice patří:
TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ 5800KČ
2X DRUHÝ MOTOR (KOUPENÝ I S AUTEM ZA 5000kČ)
dále pak nějaké drobnosti,STK emise a dopřál jsem si 4x nové brzdové hadice.
Obecně vzato pokud jakékoliv auto budeš servisovat ve značkovém servisu budeš platít mnohonásobně více,než u neznačkového.A je celkem jedno jestli to bude shade,volvo,renault,nebo cokoliv jiného.
Volvo je držák,a myslím,že to platí i o menších brášcích typu S/V 40. :wink: :arrow:

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Jinými slovy jsem chtěl říct to co Martiopel. V Praze pak doporučuji servis Filipa a Marry.

Cafa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 341
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

ja jsem se zatim vesel do 6ti tisic - po koupi ojetiny s 240ti tisicema jsem sel na vstupni prohlidku do volva, menil u marry kosti stabilizatoru plus nejaky prkotiny. Kdyz jsem mel predtim 40ku, tak tam jsem se po koupi vesel do dvou tisic, horsi bylo pak opravovat nasledky nehody. Ale bylo to ponauceni, ze se obcas vyplati pojistka.

Takze podtrzeno secteno, prijde mi to jako jakykoliv jiny auto, jak jiz v podstate zminili kluci vyse..
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Příspěvek od Conan »

Jarda S40 píše:.... Příště mě čekají rozvody a podle servisu Volvo si mám připravit 25 kKč, takže mě tam asi viděli naposledy....
Mě stály ve Štěrboholích ve Volvu cca 14.000Kč s DPH ?


Co se týče údržby, tak stačí jen měnit olej a stěrače :-)

Já jsem teda měnil brzdové kotouče (vpředu a vzadu) a destičky (vzadu) a to vyšlo na cca 8.000Kč. Dále jsem preventivne vyměnil svíčky (cca 2.000Kč), vzduchovej filtr (300Kč) dva zapalovací kabely (500Kč ?) a po koupi proběhla výše zmíněná výměna rozvodů + výměna palv. filtru (cca 15.000Kč)
Celkem to dá cca 29.000Kč (i s výměnou oleje), z toho ale cca 25.000Kč jsou "jednorázovky", které se dělají po nějaké delší době a u mě na ně prostě už nastal čas.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3858
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Příspěvek od Deshi »

Souhlasím s výše popsanýma výdajema - jedna garančka v origo servisu s výměnou olejů a všeho, ale dělaná jen kvuli tomu, abych měl jistotu, že je vše ok, jinak jsem jen měnil zadní destičky a ted budu dělat před dovolenou kotouče.
Nejhorší jsou ovšem ty výdaje na pumpách, od března minulýho roku nádrží proteklo přes 1500 litrů a to ještě můžu bejt rád, že mám nafťáka :wink:
_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

Dream car: C70

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6146
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: PRG

Re: Kolik do Volva rocne nacpete penez?

Příspěvek od Lachtan »

merlin píše:Zdravim,
jelikoz se porad chystam koupit V40 1.8 z roku 1998/99, rad bych se zeptal, kolik mam tak zhruba pocitat, ze do toho auta rocne zainvestuju.
Horní hranice není omezena :D :D :D a tu spodní by jsem viděl řádově v tisících - pokud zrovna nenajezdíš 40 000 a více km/rok + záleží na stavu koupeného auta, jinak pokud nebudeš s každou blbostí a pro každý díl jezdit do značkového servisu, tak ND (i nové !!!) se nechají cenově srovnávat se Škodou a pod.
Když si pořádně prohlídneš tohle fórum, tak ušetříš nějaké penízky a když nebudeš zlobit, tak ti i spousta lidí poradí :twisted: :twisted: :twisted: (a kupodivu i dobře :wink: )
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

merlin
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od merlin »

Pratele, diky moc za odpovedi - vypada to, ze to nebude s Volvikem zas tak strasny, jak se vseobecne tvrdi :lol: Takze se asi necham "premluvit" a Volvika si koupim...

Jinak samozrejme budu jen rad, kdyz budete v topicu pokracovat - cim vice informaci napisete, tim lepe (asi i nejen pro me).
_________________
Budu kupovat: Volvo V40 r.v. 1998-2000

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 390
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

merlin píše:Pratele, diky moc za odpovedi - vypada to, ze to nebude s Volvikem zas tak strasny, jak se vseobecne tvrdi :lol: Takze se asi necham "premluvit" a Volvika si koupim...

Jinak samozrejme budu jen rad, kdyz budete v topicu pokracovat - cim vice informaci napisete, tim lepe (asi i nejen pro me).
NJN, tak mě stála zatím jediná prohlídka v autorizovaném servisu cca 12 000 kč, z toho asi 3 000 práce, a 9 000 materiál. Servis byl při 210 000 km, a v ceně je umytí vozu zvenku i zevnitř plus různé blbosti co jsem si navymýšlel. Tedy blbosti co nejezdí, ale chtěl jsem to mít v cajku.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3858
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Příspěvek od Deshi »

Marek Vild píše:NJN, tak mě stála zatím jediná prohlídka v autorizovaném servisu cca 12 000 kč, z toho asi 3 000 práce, a 9 000 materiál. Servis byl při 210 000 km, a v ceně je umytí vozu zvenku i zevnitř plus různé blbosti co jsem si navymýšlel. Tedy blbosti co nejezdí, ale chtěl jsem to mít v cajku.
Tuhle jsem taky absolvoval, abych věděl, jak na tom jsem a asi taky tak za 12000
_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

Dream car: C70

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

No kolik... hodně. Mám bohužel tu blbou nectnost, že kupuju auta od lidí, kteří jsou jen uživatelé, a tak opravují jen to nejnutnější a drobných nectností si buď nevšimnou nebo jim nevadí. Takže koupím auto zdánlivě levněji a začínám do něj sypat. Jsem totiž perfekcionalista v tom, jak se má auto chovat, což je s předchozí vlastností poměrně ekonomicky nešťastná kombinace. Třeba se časem dopracuju ke zjištění, že koupit dražší, ale bezvadné auto, je lepší cesta. Zatím ale vždy převládne pocit, že když koupím dráž a pak stejně budu opravovat nectnosti, tak jsem a tom ve výsledku hůř.

Tolik na úvod.

Teď k praxi: Na 245 B230K '87 byl rozpočet 60 000 Kč za bezvadné auto, ten byl s rezervou dodržen (cca 50 000 Kč). To, že jsme v ní za dalších 30 na gumách, litých kolech, koženém interiéru, el. oknech, centrálu apod. je naše blbost.

Bohužel 745 D24 '88 není ten případ. Koupil jsem ji v době, kdy ceny byly ještě poměrně vysoko a za 3 roky vlastnictví jsem se sakumprásk včetně povinného ručení a pneumatik dostal určitě přes 200 000 Kč (přestal jsem počítat někde na 180 000 Kč). Podotýkám za auto s výjimkou centrálu a koženého interiéru v základní výbavě. Zde bych o výhodnosti investice (nebo vůbec o samotném slově investice) raději nezapředával hovor. Zkrátka mám rád tohodle konkrétního "veterána" a jsem dostatečně blbej, abych do něj sypal peníze horem dolem... Na dvojce už jsem se zdá se poučil a za výrazně méně peněz jsem získal auto v možná lepší kvalitě (byť hradila moje lepší polovička).
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 642
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

Hmm lidi a co řikáte na krásnou V40 1,8i 2001...plná výbava, najeto 209 tis. km...ale servisovaná komplet u dealera, a dělaný dokonce i rozvody tam. To si myslim že paráda...chce za ní 180 000 což mi přijde hodně fair nabídka.
Uvažuju pro sebe, teda potřebuju pro sebe :-D A těch 180 je asi fakt max který si můžu dovolit abych to dva roky uživil, a právě pokud možno s minimem investic. Ještě si zjistim podvozek a všechno kolem co je dělaný. Ale vzhledem k tomu že to je komplet servisem autorizovanym, tak bude asi všechno OK u těch km, protože se dodržujou intervali servisní. Nebojim se jí...měl bych?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6146
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

To zní jako velice férová nabídka :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 642
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak to tady taky shrnu...absolvoval sem první servisní prohlídku (u našeho dealera, chtěl sem dodržet historii servisky pro následnej lepší prodej) a Volvíčko mě naprosto dostalo...
Mám tam 209 tis. km, takže servis po 210 tis. km a to auto nechtělo a nepotřebovalo naprosto vůbec nic! Tlumiče v super stavu jako nový, sám sem těm hodnotám nechtěl věřit :D Brzdy naprosto OK, destičky tak na 30 tis. km ještě, na podvozku žádný zásahy potřeba nebyly, prostě nic.
Takže mě to vyšlo jen na 7 700,- za komplet servis, výměna kapalin a filtrů, seřízení geometrie a vyčtený chyb jednotky, vyčištění brzd apod., klasickej běžnej servis jenom...po 209 tis. km si myslim že skvělej výsledek :D
Do dalšího servisu bych se už rád stihnul dočkat S60 :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Dusan
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dusan »

Schumi_01 píše:Tak to tady taky shrnu...absolvoval sem první servisní prohlídku (u našeho dealera, chtěl sem dodržet historii servisky pro následnej lepší prodej) a Volvíčko mě naprosto dostalo...
Mám tam 209 tis. km, takže servis po 210 tis. km a to auto nechtělo a nepotřebovalo naprosto vůbec nic! Tlumiče v super stavu jako nový, sám sem těm hodnotám nechtěl věřit :D Brzdy naprosto OK, destičky tak na 30 tis. km ještě, na podvozku žádný zásahy potřeba nebyly, prostě nic.
Takže mě to vyšlo jen na 7 700,- za komplet servis, výměna kapalin a filtrů, seřízení geometrie a vyčtený chyb jednotky, vyčištění brzd apod., klasickej běžnej servis jenom...po 209 tis. km si myslim že skvělej výsledek :D
Do dalšího servisu bych se už rád stihnul dočkat S60 :D
Je to proste o tom co se kdy dela (nebo ma delat). Pokud koupis auto co ma najeto 210.000km a vsechny drahe veci jako rozvody, podvozek atd. se udelaly ve 190.000km, tak jses na tom lepe nez koupit to same auto co ma najeto treba jenom 120.000km, ale vsechno je na nem puvodni, takze ty rozvody a oprava podvozku zustane jako Cerny Petr tobe. Pak vypalis jednorazove padesat tisic a ani se nestacis divit kam ty penize zmizely.
_________________
--
neVolvista

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6146
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Dusan píše:Je to proste o tom co se kdy dela (nebo ma delat). Pokud koupis auto co ma najeto 210.000km a vsechny drahe veci jako rozvody, podvozek atd. se udelaly ve 190.000km, tak jses na tom lepe nez koupit to same auto co ma najeto treba jenom 120.000km, ale vsechno je na nem puvodni, takze ty rozvody a oprava podvozku zustane jako Cerny Petr tobe.
:shock: :shock: :shock: Co a hlavně proč chceš něco měnit na podvozku po pouhých 120 000 km??????????????
To jsem zažil naposledy u služebních Favoritů........ :roll: :roll: :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Ehm promin Dusane, ale neda mi to spavat - o co ti vlastne jde? ;)
jak sam pises, jses neVolvista, tak ty info, co tady poustis o Volvech asi nemas z prvni ruky, nebo se mylim? Pak mi ale ponekud uchazi celej zmysl proc jsi tady na foru - Volvo nemas, mozna si fanda? Zkus nam to trochu osvetlit prosim. Myslim, ze nejen ja jsem zvedavej 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2878
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

wickey píše:Ehm promin Dusane, ale neda mi to spavat - o co ti vlastne jde? ;)
jak sam pises, jses neVolvista, tak ty info, co tady poustis o Volvech asi nemas z prvni ruky, nebo se mylim? Pak mi ale ponekud uchazi celej zmysl proc jsi tady na foru - Volvo nemas, mozna si fanda? Zkus nam to trochu osvetlit prosim. Myslim, ze nejen ja jsem zvedavej 8)
Třeba je osamělej a smutnej a potřebuje si pokecat. No a aby zaujal pozornost, tak trochu provokuje. Tak si s ním pokecejte, dyť nás neubude a jemu to třeba pomůže. Dneska je spousta lidí osamělejch, dneska jsem zrovna byl u jednoho pána, skoro kamaráda, má mě moc rád a našli mu rakovinu, pokročilou a beznadějnou. Neví to, ví to jen jeho žena a víte jak si připadá osamělá a na všechno hrozně sama? Pro takovýto lidi je kus vlídného slova nadevše.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 5304
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Příspěvek od Ondra. »

já ho malinko sleduju, ale rozhodně bych ho nezatracoval. Aspoň je tu názor ,,druhé strany" a přijde mi celkem k věci.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

HODNĚ :D :D
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

se divis, kdyz tam davas angel eyes a podobne (ja chcu taky 8) )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3858
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Příspěvek od Deshi »

no, mám najeto 105 tis km a neřekl bych že mám problémy s podvozkem, vůbec nemám problémy a jak už taky bylo řečeno, rozvody se musí dělt u každýho auta (já stim mým jezdím od 72 tis km)

A jestli řešit zda je udělám ted a nebo až za rok, to už je vcelku asi prkotina, jem to asi nepotěší, to chápu, ale furt to jsou výdaje, které se stejně objeví :?
_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

Dream car: C70

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“