Nejde vypnout tracs

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#26 Nejde vypnout tracs

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Sarkasmic píše:A na prodej by nebyla?
:D Nebyla je do sedana tam je totiž taky ko. a ještě ani nevim jestli bude funkční už ji někdo podomácku opravoval ,ale prý chodila tak doufám,že nebudu muset taky shánět.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#27 Nejde vypnout tracs

Příspěvek od lukinl »

Petr.Chrpa píše:
Sarkasmic píše:Ví někdo,jaký číslo jednotky má mít tracsová? Mám dvě jednotky,obě z auta kde vypínač na tracs byl a obě jednotky mají totožné číslo 9140773, což by dle googla měl bejt beztracs.... :oops:
Ahoj
Mám tady z S70ky číslo je 9162675
a na jednotce by to mělo být napsané
CONTROL-UNIT TRACS 2/4WD
Já mám jednotku s tracs z 850ky
OEM 9140774 taky KO
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#28 Nejde vypnout tracs

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:Když můj chrochták zdědil první závitovej podvozek po 850, tak jsem si pořád říkal proč to sakra nezatáčí, třeba kruháče tomu vůbec nešly... Pak mě napadlo vypnout STC... a najednou to pod plynem zatáčet začlo. To STC dělalo to, že jak ubíralo plyn, auto se při trochu rychlejším nájezdu sunulo po tečně ven.
:good: rychlej výjezd z kruháče, respektive jeho říznutí a auto klidně sune zadek dopředu, nebo se minimálně valý celý, jak říkáš.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“