Stříkání dutin..:)

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov
Vůz: S70 2.4T

#26 Stříkání dutin..:)

Příspěvek od Carl-Gustaf Sudhoven »

To myslím samozřejmě ze srandy. Ale v době, kdy jsem jí kupoval, jsem si to fakt myslel. Tehdy jsem podlehl té masírce, že auta z koncernu prostě nerezatí. Jó, chybama se člověk učí..
Pak jsem si koupil 20 let starou krabici, kde není po rzi ani památka :-)

přikládám foto mojí bývalé oktávy, fakt děs.
Přílohy
Snímek 001.jpg
Snímek 001.jpg (91.95 KiB) Zobrazeno 293 x
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 39
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Třeboň
Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum

#27 Stříkání dutin..:)

Příspěvek od biimbo »

Za tohle proreznuti zevnitr u kazde octavky nemuzou dutiny ale nikdy necisteny prostor za plastovym podbehem kde se drzi lopata mokré hlíny s piskem a listim. Pokud se dobre osetri dutiny a povrch podvozku v postupu mechanicky, odrezovac co zastavuje korozi a vhodný nastrik (ne tvrdy a suchy Body) ale na bazi vosku,zinku a oleje, tak to pak funguje. Urcite jsou rezata mista ktera se musi osidit aby se nemusela sundavat treba naprava nebo nadrz. Za mě dutiny dinitrol 1000, spodek dinitrol 4942.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“